Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители

Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възложите самата изработка на сайт, трябва да сте наясно какви са целите му и какви ползи ще донесе той. Другото, за което трябва да внимавате е да не допуснете фатален гаф в уеб дизайна.

Не се хвърляйте на гигантски сайт

Сериозен гаф може да се окаже прекалено големият сайт. Ако той е с гигантски размери и зарежда със скоростта на костенурка, освен изнервени и разочаровани потребители, друго едва ли ще постигнете. Сайтът следва да се отваря на секундата и да е напълно оптимизиран. Колкото и да харесвате големите изображения и видео клипове, избягвайте ги, те могат да се окажат вредни за сайта.

Има информация, която е същинска и важна и друга, която е второстепенна и допълваща. Мислете къде ще поставите първата. Ако сгафите и я забутате някъде по страниците, ще загубите голям процент последователи. Хората бързат да научат всичко, което ги интересува по възможност веднага и поднесено по достъпен начин. Малцина са тези, на които ще им хареса да ровят из сайта, за да открият това, което им трябва.

Без излишни графики, анимации и шарении

Освен лесна и бърза, навигацията в сайта трябва да бъде интуитивна. Креативните идеи са хубаво нещо, но когато става въпрос за навигационно меню, те не винаги носят полезен заряд. Ако смятате, че ще зарадвате потребителите с разни бутони, скрити под оригинални икони, грешите. Това по-скоро ще ги затормози и обърка. Придържайте се към семпла и ясна подредба и гледайте навигационното меню да е на едно и също място на всяка страница.

Колкото по-цветно, по-шарено, пулсиращо и премигващо, толкова по-добре. Тази максима, споделяна от много собственици на уеб сайтове, има горчиви последици. Никакви ефекти и екстри не могат да заменят качественото съдържание. Излишните графики и анимации вместо да привлекат потребители, по-скоро ще ги отблъснат, особено ако не могат да бъдат прескочени или изключени веднага. 

Ако държите да заковете потребителското внимание, гледайте да не сгафите с уеб дизайна и направете сайта приятелски настроен. Така ще спечелите повече последователи и партньори, като им предложите лесно сърфиране и избягате от кича и излишната натруфеност.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...