Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-често ще се чудите защо трафикът към сайта чувствително намалява и защо няма и следа от вас в социалните мрежи.

Ограниченият бюджет не е повод да не работите по сайта

По време, когато доминират социалните мрежи и всеки се бори за потребителите в дигиталното пространство, да зарежете съдържанието в сайта, е голяма грешка. Хората търсят интересни публикации и в момента, в който ги намерят, бързат да ги споделят в интернет. Ако искате да привлечете интерес, поддържайте сайта актуален, като всичко, което правите трябва да е подчинено на целите на бранда ви, без хаотични хрумки, колкото и оригинални да ви се струват те.

Не е вярно, че на потребителите не им пука какво ще видят и прочетат. Поне не на тези, които са важни за вас и определяте като потенциални и лоялни клиенти. Ако държите на тяхното мнение и искате да  запазите присъствието им, не претупвайте съдържанието, а полагайте достатъчно грижи за него. Не се оправдавайте с липса на пари, бюджетите винаги са ограничени, но това не е причина да не работите.

Публикувайте по график и следете резултатите

Започнете с одит на наличното съдържание. Прегледайте абсолютно всичко и вижте кое е остаряло и кое напълно липсва, като спокойно можете да запазите качественото, ако откриете такова. Ако установите, че има теми, които не са обхванати, помислете как да запълните дупките, съобразявайки се най-вече с това какво би искала да прочете и види вашата аудитория. 

Ако още в началото, при самата изработка на сайт, имате включени секции “Новини” или “Блог”, най-добре си направете график, по който регулярно да създавате публикации. Към този график е желателно да включите планиране по дати и на материали за социалните мрежи. Така ще сте сигурни, че не пропускате нищо важно.

Ако се притеснявате, че не винаги ще успеете да спазите графика, подгответе си повече материали предварително и само ги публикувайте на съответните дати. За да не се чудите кое съдържание е добро и работещо за вас, следете резултатите.Така най-бързо ще се ориентирате какво искат хората и ще съсредоточите усилия и бюджет в тази посока.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....