Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-често ще се чудите защо трафикът към сайта чувствително намалява и защо няма и следа от вас в социалните мрежи.

Ограниченият бюджет не е повод да не работите по сайта

По време, когато доминират социалните мрежи и всеки се бори за потребителите в дигиталното пространство, да зарежете съдържанието в сайта, е голяма грешка. Хората търсят интересни публикации и в момента, в който ги намерят, бързат да ги споделят в интернет. Ако искате да привлечете интерес, поддържайте сайта актуален, като всичко, което правите трябва да е подчинено на целите на бранда ви, без хаотични хрумки, колкото и оригинални да ви се струват те.

Не е вярно, че на потребителите не им пука какво ще видят и прочетат. Поне не на тези, които са важни за вас и определяте като потенциални и лоялни клиенти. Ако държите на тяхното мнение и искате да  запазите присъствието им, не претупвайте съдържанието, а полагайте достатъчно грижи за него. Не се оправдавайте с липса на пари, бюджетите винаги са ограничени, но това не е причина да не работите.

Публикувайте по график и следете резултатите

Започнете с одит на наличното съдържание. Прегледайте абсолютно всичко и вижте кое е остаряло и кое напълно липсва, като спокойно можете да запазите качественото, ако откриете такова. Ако установите, че има теми, които не са обхванати, помислете как да запълните дупките, съобразявайки се най-вече с това какво би искала да прочете и види вашата аудитория. 

Ако още в началото, при самата изработка на сайт, имате включени секции “Новини” или “Блог”, най-добре си направете график, по който регулярно да създавате публикации. Към този график е желателно да включите планиране по дати и на материали за социалните мрежи. Така ще сте сигурни, че не пропускате нищо важно.

Ако се притеснявате, че не винаги ще успеете да спазите графика, подгответе си повече материали предварително и само ги публикувайте на съответните дати. За да не се чудите кое съдържание е добро и работещо за вас, следете резултатите.Така най-бързо ще се ориентирате какво искат хората и ще съсредоточите усилия и бюджет в тази посока.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски...