Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-често ще се чудите защо трафикът към сайта чувствително намалява и защо няма и следа от вас в социалните мрежи.

Ограниченият бюджет не е повод да не работите по сайта

По време, когато доминират социалните мрежи и всеки се бори за потребителите в дигиталното пространство, да зарежете съдържанието в сайта, е голяма грешка. Хората търсят интересни публикации и в момента, в който ги намерят, бързат да ги споделят в интернет. Ако искате да привлечете интерес, поддържайте сайта актуален, като всичко, което правите трябва да е подчинено на целите на бранда ви, без хаотични хрумки, колкото и оригинални да ви се струват те.

Не е вярно, че на потребителите не им пука какво ще видят и прочетат. Поне не на тези, които са важни за вас и определяте като потенциални и лоялни клиенти. Ако държите на тяхното мнение и искате да  запазите присъствието им, не претупвайте съдържанието, а полагайте достатъчно грижи за него. Не се оправдавайте с липса на пари, бюджетите винаги са ограничени, но това не е причина да не работите.

Публикувайте по график и следете резултатите

Започнете с одит на наличното съдържание. Прегледайте абсолютно всичко и вижте кое е остаряло и кое напълно липсва, като спокойно можете да запазите качественото, ако откриете такова. Ако установите, че има теми, които не са обхванати, помислете как да запълните дупките, съобразявайки се най-вече с това какво би искала да прочете и види вашата аудитория. 

Ако още в началото, при самата изработка на сайт, имате включени секции “Новини” или “Блог”, най-добре си направете график, по който регулярно да създавате публикации. Към този график е желателно да включите планиране по дати и на материали за социалните мрежи. Така ще сте сигурни, че не пропускате нищо важно.

Ако се притеснявате, че не винаги ще успеете да спазите графика, подгответе си повече материали предварително и само ги публикувайте на съответните дати. За да не се чудите кое съдържание е добро и работещо за вас, следете резултатите.Така най-бързо ще се ориентирате какво искат хората и ще съсредоточите усилия и бюджет в тази посока.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени,...
Чат модул в онлайн магазин

Чат модул в онлайн магазин

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...