Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-често ще се чудите защо трафикът към сайта чувствително намалява и защо няма и следа от вас в социалните мрежи.

Ограниченият бюджет не е повод да не работите по сайта

По време, когато доминират социалните мрежи и всеки се бори за потребителите в дигиталното пространство, да зарежете съдържанието в сайта, е голяма грешка. Хората търсят интересни публикации и в момента, в който ги намерят, бързат да ги споделят в интернет. Ако искате да привлечете интерес, поддържайте сайта актуален, като всичко, което правите трябва да е подчинено на целите на бранда ви, без хаотични хрумки, колкото и оригинални да ви се струват те.

Не е вярно, че на потребителите не им пука какво ще видят и прочетат. Поне не на тези, които са важни за вас и определяте като потенциални и лоялни клиенти. Ако държите на тяхното мнение и искате да  запазите присъствието им, не претупвайте съдържанието, а полагайте достатъчно грижи за него. Не се оправдавайте с липса на пари, бюджетите винаги са ограничени, но това не е причина да не работите.

Публикувайте по график и следете резултатите

Започнете с одит на наличното съдържание. Прегледайте абсолютно всичко и вижте кое е остаряло и кое напълно липсва, като спокойно можете да запазите качественото, ако откриете такова. Ако установите, че има теми, които не са обхванати, помислете как да запълните дупките, съобразявайки се най-вече с това какво би искала да прочете и види вашата аудитория. 

Ако още в началото, при самата изработка на сайт, имате включени секции “Новини” или “Блог”, най-добре си направете график, по който регулярно да създавате публикации. Към този график е желателно да включите планиране по дати и на материали за социалните мрежи. Така ще сте сигурни, че не пропускате нищо важно.

Ако се притеснявате, че не винаги ще успеете да спазите графика, подгответе си повече материали предварително и само ги публикувайте на съответните дати. За да не се чудите кое съдържание е добро и работещо за вас, следете резултатите.Така най-бързо ще се ориентирате какво искат хората и ще съсредоточите усилия и бюджет в тази посока.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...