Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е през 60-те години на миналия век във Филаделфия. Не е кой знае колко важно и че през 2021 г. Черният петък се пада на 26 ноември, защото у нас той продължава почти през целия месец та чак до предколедното пазаруване в последния момент.

Подгответе отрано големите отстъпки

Ако готвите стратегия за Черен петък (Black Friday) или пък направо изцяло нова изработка на онлайн магазин за тази цел, то най-добре да започнете още през септември. Така ще дадете възможност на търсачките да научат за вашето съдържание и да го класират подобаващо в навечерието на шопинг офанзивата. Както се казва, нека подготовката да започне от вчера.

Това, което трябва да предвидите са наистина неустоими оферти. Ако смятате да минете с 5-10% намаление, откажете се. По време на Черния петък ловците на оферти очакват разтърсващи отстъпки. Предложете стоки на промоция, чиито цени са поне с 40% или 50% по-ниски от редовните. За да не сте на загуба, помислете с какви други продукти да ги комбинирате, за да компенсирате голямата отстъпка.

Проверете ресурсите и направете одит на сайта

За Черния петък, както и за всяка друга празнична кампания е важно клиентите да останат доволни, за да купят. Освен изгодните предложения, те очакват бързо обслужване. Важно е да могат да платят по няколко различни начина, да имат варианти за фирма-доставчик, както и да изберат как да получат поръчката си – до адрес или до удобен за тях куриерски офис.

Ето го и основния въпрос – готов ли е вашият онлайн магазин да посрещне увеличения трафик и постоянно валящите заявки? Статистиката още помни печални примери от минали години, когато дори големи онлайн магазини са претърпели пълен крах, заради лоша преценка на ресурсите си.

За да предотвратите срив в критичния момент, направете одит на сайта и се уверете, че той и потребителите ви са защитени. Убедете се, че прилагате най-добрите SEO практики и за най-новите категории и лендинг страници, които ще добавите специално за Черния петък.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...