Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е през 60-те години на миналия век във Филаделфия. Не е кой знае колко важно и че през 2021 г. Черният петък се пада на 26 ноември, защото у нас той продължава почти през целия месец та чак до предколедното пазаруване в последния момент.

Подгответе отрано големите отстъпки

Ако готвите стратегия за Черен петък (Black Friday) или пък направо изцяло нова изработка на онлайн магазин за тази цел, то най-добре да започнете още през септември. Така ще дадете възможност на търсачките да научат за вашето съдържание и да го класират подобаващо в навечерието на шопинг офанзивата. Както се казва, нека подготовката да започне от вчера.

Това, което трябва да предвидите са наистина неустоими оферти. Ако смятате да минете с 5-10% намаление, откажете се. По време на Черния петък ловците на оферти очакват разтърсващи отстъпки. Предложете стоки на промоция, чиито цени са поне с 40% или 50% по-ниски от редовните. За да не сте на загуба, помислете с какви други продукти да ги комбинирате, за да компенсирате голямата отстъпка.

Проверете ресурсите и направете одит на сайта

За Черния петък, както и за всяка друга празнична кампания е важно клиентите да останат доволни, за да купят. Освен изгодните предложения, те очакват бързо обслужване. Важно е да могат да платят по няколко различни начина, да имат варианти за фирма-доставчик, както и да изберат как да получат поръчката си – до адрес или до удобен за тях куриерски офис.

Ето го и основния въпрос – готов ли е вашият онлайн магазин да посрещне увеличения трафик и постоянно валящите заявки? Статистиката още помни печални примери от минали години, когато дори големи онлайн магазини са претърпели пълен крах, заради лоша преценка на ресурсите си.

За да предотвратите срив в критичния момент, направете одит на сайта и се уверете, че той и потребителите ви са защитени. Убедете се, че прилагате най-добрите SEO практики и за най-новите категории и лендинг страници, които ще добавите специално за Черния петък.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценява...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...