Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е през 60-те години на миналия век във Филаделфия. Не е кой знае колко важно и че през 2021 г. Черният петък се пада на 26 ноември, защото у нас той продължава почти през целия месец та чак до предколедното пазаруване в последния момент.

Подгответе отрано големите отстъпки

Ако готвите стратегия за Черен петък (Black Friday) или пък направо изцяло нова изработка на онлайн магазин за тази цел, то най-добре да започнете още през септември. Така ще дадете възможност на търсачките да научат за вашето съдържание и да го класират подобаващо в навечерието на шопинг офанзивата. Както се казва, нека подготовката да започне от вчера.

Това, което трябва да предвидите са наистина неустоими оферти. Ако смятате да минете с 5-10% намаление, откажете се. По време на Черния петък ловците на оферти очакват разтърсващи отстъпки. Предложете стоки на промоция, чиито цени са поне с 40% или 50% по-ниски от редовните. За да не сте на загуба, помислете с какви други продукти да ги комбинирате, за да компенсирате голямата отстъпка.

Проверете ресурсите и направете одит на сайта

За Черния петък, както и за всяка друга празнична кампания е важно клиентите да останат доволни, за да купят. Освен изгодните предложения, те очакват бързо обслужване. Важно е да могат да платят по няколко различни начина, да имат варианти за фирма-доставчик, както и да изберат как да получат поръчката си – до адрес или до удобен за тях куриерски офис.

Ето го и основния въпрос – готов ли е вашият онлайн магазин да посрещне увеличения трафик и постоянно валящите заявки? Статистиката още помни печални примери от минали години, когато дори големи онлайн магазини са претърпели пълен крах, заради лоша преценка на ресурсите си.

За да предотвратите срив в критичния момент, направете одит на сайта и се уверете, че той и потребителите ви са защитени. Убедете се, че прилагате най-добрите SEO практики и за най-новите категории и лендинг страници, които ще добавите специално за Черния петък.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Търговската уеб платформа не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегател...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...