Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е през 60-те години на миналия век във Филаделфия. Не е кой знае колко важно и че през 2021 г. Черният петък се пада на 26 ноември, защото у нас той продължава почти през целия месец та чак до предколедното пазаруване в последния момент.

Подгответе отрано големите отстъпки

Ако готвите стратегия за Черен петък (Black Friday) или пък направо изцяло нова изработка на онлайн магазин за тази цел, то най-добре да започнете още през септември. Така ще дадете възможност на търсачките да научат за вашето съдържание и да го класират подобаващо в навечерието на шопинг офанзивата. Както се казва, нека подготовката да започне от вчера.

Това, което трябва да предвидите са наистина неустоими оферти. Ако смятате да минете с 5-10% намаление, откажете се. По време на Черния петък ловците на оферти очакват разтърсващи отстъпки. Предложете стоки на промоция, чиито цени са поне с 40% или 50% по-ниски от редовните. За да не сте на загуба, помислете с какви други продукти да ги комбинирате, за да компенсирате голямата отстъпка.

Проверете ресурсите и направете одит на сайта

За Черния петък, както и за всяка друга празнична кампания е важно клиентите да останат доволни, за да купят. Освен изгодните предложения, те очакват бързо обслужване. Важно е да могат да платят по няколко различни начина, да имат варианти за фирма-доставчик, както и да изберат как да получат поръчката си – до адрес или до удобен за тях куриерски офис.

Ето го и основния въпрос – готов ли е вашият онлайн магазин да посрещне увеличения трафик и постоянно валящите заявки? Статистиката още помни печални примери от минали години, когато дори големи онлайн магазини са претърпели пълен крах, заради лоша преценка на ресурсите си.

За да предотвратите срив в критичния момент, направете одит на сайта и се уверете, че той и потребителите ви са защитени. Убедете се, че прилагате най-добрите SEO практики и за най-новите категории и лендинг страници, които ще добавите специално за Черния петък.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...