Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е през 60-те години на миналия век във Филаделфия. Не е кой знае колко важно и че през 2021 г. Черният петък се пада на 26 ноември, защото у нас той продължава почти през целия месец та чак до предколедното пазаруване в последния момент.

Подгответе отрано големите отстъпки

Ако готвите стратегия за Черен петък (Black Friday) или пък направо изцяло нова изработка на онлайн магазин за тази цел, то най-добре да започнете още през септември. Така ще дадете възможност на търсачките да научат за вашето съдържание и да го класират подобаващо в навечерието на шопинг офанзивата. Както се казва, нека подготовката да започне от вчера.

Това, което трябва да предвидите са наистина неустоими оферти. Ако смятате да минете с 5-10% намаление, откажете се. По време на Черния петък ловците на оферти очакват разтърсващи отстъпки. Предложете стоки на промоция, чиито цени са поне с 40% или 50% по-ниски от редовните. За да не сте на загуба, помислете с какви други продукти да ги комбинирате, за да компенсирате голямата отстъпка.

Проверете ресурсите и направете одит на сайта

За Черния петък, както и за всяка друга празнична кампания е важно клиентите да останат доволни, за да купят. Освен изгодните предложения, те очакват бързо обслужване. Важно е да могат да платят по няколко различни начина, да имат варианти за фирма-доставчик, както и да изберат как да получат поръчката си – до адрес или до удобен за тях куриерски офис.

Ето го и основния въпрос – готов ли е вашият онлайн магазин да посрещне увеличения трафик и постоянно валящите заявки? Статистиката още помни печални примери от минали години, когато дори големи онлайн магазини са претърпели пълен крах, заради лоша преценка на ресурсите си.

За да предотвратите срив в критичния момент, направете одит на сайта и се уверете, че той и потребителите ви са защитени. Убедете се, че прилагате най-добрите SEO практики и за най-новите категории и лендинг страници, които ще добавите специално за Черния петък.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате ил...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...