Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на печалбата. За да се случи всичко това гладко и сигурно, освен на професионална изработка на онлайн магазин, трябва да заложите и на правилна, навреме създадена празнична SEO стратегия.

Технически изправен сайт и специална празнична страница

Онлайн магазинът трябва да работи без технически сривове по всяко време, но в навечерието на празници това е още по-наложително. Потокът от клиенти е значително по-голям и трябва да сте сигурни, че няма да пропуснете продажби заради техническа неизправност. Създайте специална празнична страница (лендинг пейдж), на която да поставите примамливите си предложения. Съобразете ги със собствената си аудитория и ги опишете според вероятните ключови думи на търсене.

Сега е моментът да презентирате нови стоки и услуги, ако имате такива. Предварително подгответе подходящо съдържание за тях, така че да ги опишете възможно най-подробно и съблазнително за потребителите. Винаги ги свързвайте със съответната продуктова страница и наблягайте на техните предимства, като използвате съпоставяне с други продукти и давате идеи за приложението им в ежедневието.

Да използваме стари страници и да накараме Google да ни види

Старите страници с празнични намаления от миналата година обикновено имат генерирани линкове към тях, от които можем да се възползваме. Доста ресурс можем да си спестим и като преработим съществуващото съдържание, така че то да пасне на новите ни критерии, като го осъвременим. Идеята е добра, особено ако въпросната стара кампания е била успешна.

Всички усилия ще бъдат хвърлени на вятъра, ако извършените промени и новото ни съдържание остане скрито за търсачките. Цел номер едно е Google да ни види, да ни оцени високо и да ни класира, ако не на първо място, то поне на първа страница. Ето защо индексацията на сайта веднага след приключване на промените е задължителна, както и структурираните данни за всички нови и преработени страници.

Онлайн магазинът ни трябва да предоставя убийствено добро потребителско преживяване за работа през мобилни устройства. Ако доскоро се твърдеше, че хората пазаруват през телефона предимно, когато са в движение, вече го правят по всяко време, дори от дивана вкъщи. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...