Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...
Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
Политика за връщане на поръчки: защо не може без нея и как да я направим ефективна
Всеки уеб сайт за продажби включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Онлайн комуникацията продава: научете как
Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи
„Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Защо да инвестирате в програма за лоялност
Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...