Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на печалбата. За да се случи всичко това гладко и сигурно, освен на професионална изработка на онлайн магазин, трябва да заложите и на правилна, навреме създадена празнична SEO стратегия.

Технически изправен сайт и специална празнична страница

Уеб сайта трябва да работи без технически сривове по всяко време, но в навечерието на празници това е още по-наложително. Потокът от клиенти е значително по-голям и трябва да сте сигурни, че няма да пропуснете продажби заради техническа неизправност. Създайте специална празнична страница (лендинг пейдж), на която да поставите примамливите си предложения. Съобразете ги със собствената си аудитория и ги опишете според вероятните ключови думи на търсене.

Сега е моментът да презентирате нови стоки и услуги, ако имате такива. Предварително подгответе подходящо съдържание за тях, така че да ги опишете възможно най-подробно и съблазнително за потребителите. Винаги ги свързвайте със съответната продуктова страница и наблягайте на техните предимства, като използвате съпоставяне с други продукти и давате идеи за приложението им в ежедневието.

Да използваме стари страници и да накараме Google да ни види

Старите страници с празнични намаления от миналата година обикновено имат генерирани линкове към тях, от които можем да се възползваме. Доста ресурс можем да си спестим и като преработим съществуващото съдържание, така че то да пасне на новите ни критерии, като го осъвременим. Идеята е добра, особено ако въпросната стара кампания е била успешна.

Всички усилия ще бъдат хвърлени на вятъра, ако извършените промени и новото ни съдържание остане скрито за търсачките. Цел номер едно е Google да ни види, да ни оцени високо и да ни класира, ако не на първо място, то поне на първа страница. Ето защо индексацията на сайта веднага след приключване на промените е задължителна, както и структурираните данни за всички нови и преработени страници.

Сайта ни трябва да предоставя убийствено добро потребителско преживяване за работа през мобилни устройства. Ако доскоро се твърдеше, че хората пазаруват през телефона предимно, когато са в движение, вече го правят по всяко време, дори от дивана вкъщи. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

В съвременните пазарни условия оцелява и печели този бизнес, който работи с колкото се може по-голям обем от данни. Те постъпват в суров вид и ако останат необработени, на практика са ...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...