Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на печалбата. За да се случи всичко това гладко и сигурно, освен на професионална изработка на онлайн магазин, трябва да заложите и на правилна, навреме създадена празнична SEO стратегия.

Технически изправен сайт и специална празнична страница

Уеб сайта трябва да работи без технически сривове по всяко време, но в навечерието на празници това е още по-наложително. Потокът от клиенти е значително по-голям и трябва да сте сигурни, че няма да пропуснете продажби заради техническа неизправност. Създайте специална празнична страница (лендинг пейдж), на която да поставите примамливите си предложения. Съобразете ги със собствената си аудитория и ги опишете според вероятните ключови думи на търсене.

Сега е моментът да презентирате нови стоки и услуги, ако имате такива. Предварително подгответе подходящо съдържание за тях, така че да ги опишете възможно най-подробно и съблазнително за потребителите. Винаги ги свързвайте със съответната продуктова страница и наблягайте на техните предимства, като използвате съпоставяне с други продукти и давате идеи за приложението им в ежедневието.

Да използваме стари страници и да накараме Google да ни види

Старите страници с празнични намаления от миналата година обикновено имат генерирани линкове към тях, от които можем да се възползваме. Доста ресурс можем да си спестим и като преработим съществуващото съдържание, така че то да пасне на новите ни критерии, като го осъвременим. Идеята е добра, особено ако въпросната стара кампания е била успешна.

Всички усилия ще бъдат хвърлени на вятъра, ако извършените промени и новото ни съдържание остане скрито за търсачките. Цел номер едно е Google да ни види, да ни оцени високо и да ни класира, ако не на първо място, то поне на първа страница. Ето защо индексацията на сайта веднага след приключване на промените е задължителна, както и структурираните данни за всички нови и преработени страници.

Сайта ни трябва да предоставя убийствено добро потребителско преживяване за работа през мобилни устройства. Ако доскоро се твърдеше, че хората пазаруват през телефона предимно, когато са в движение, вече го правят по всяко време, дори от дивана вкъщи. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки уеб сайт за продажби включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...