Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски интерфейс, ако искате да постигнете високи резултати и да вдигнете продажбите.

Удобно меню и оптимална търсачка

Важна част от дизайна на онлайн магазина е неговото меню, което трябва да бъде достъпно и удобно за навигация. То трябва да предлага необходимите линкове към различни страници, включващи продукти, полезна информация, контакти и т.н. Ако предлагате много стоки или услуги, използвайте падащо меню, което разкрива отделните категории и подкатегории. Не се увличайте по прекалено дълги колони, тъй като мястото на по-малки екрани е ограничено и рискувате част от информацията да остане скрита за сърфиращия.

Хората обичат прекия път, когато искат да стигнат до нещо конкретно, затова друг важен елемент е търсачката. Хубаво е тя да предоставя оптимално преживяване на търсещите, което ще постигнете, ако търсачката се откроява, може да филтрира резултатите, да обработва цели фрази и автоматично да довършва думите и изреченията, които се изписват.

Имейл абонамент и опростена форма за покупка

Често подценяван елемент от интерфейса на сайта са страниците с така наречената полезна информация. Тя включва често задавани въпроси, условия за доставка и връщане на стоки, новини, различни инструкции и ръководства и др. Цялата тази информация, систематизирана и подходящо поднесена, замества разговора с продавач-консултант. Чрез нея клиентите успяват да научат важни подробности и да вземат по-бързо решение за покупка.

Не пренебрегвайте още един важен за всеки онлайн магазин компонент – форма за имейл абонамент. Голяма част от продажбите в електронната търговия се дължат на имейли, изпратени до умело таргетирана аудитория. За да използвате този ценен маркетингов инструмент, трябва да разкажете на потребителите колко са полезни вашите имейли за тях и да им предложите абонамент. 

Не забравяйте да оптимизирате процеса по закупуване на продуктите. Избягвайте сложните и дълги процедури за поръчка и плащане. Когато клиент реши да купи, дайте му възможност да го направи бързо и лесно, като му позволите да влезе с профил от интегрирана социална мрежа, включите опция за автоматично въвеждане на адрес на доставка и изпращане на потвърждаващ имейл.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...
Маркетингов план

Маркетингов план

Какво ви липсва? Маркетингов план, който да ви изстреля на върха Когато тепърва навлизате в интернет търговията, за вас е важно да разполагате с перфектната изработка на онлайн мага...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...