Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски интерфейс, ако искате да постигнете високи резултати и да вдигнете продажбите.

Удобно меню и оптимална търсачка

Важна част от дизайна на онлайн магазина е неговото меню, което трябва да бъде достъпно и удобно за навигация. То трябва да предлага необходимите линкове към различни страници, включващи продукти, полезна информация, контакти и т.н. Ако предлагате много стоки или услуги, използвайте падащо меню, което разкрива отделните категории и подкатегории. Не се увличайте по прекалено дълги колони, тъй като мястото на по-малки екрани е ограничено и рискувате част от информацията да остане скрита за сърфиращия.

Хората обичат прекия път, когато искат да стигнат до нещо конкретно, затова друг важен елемент е търсачката. Хубаво е тя да предоставя оптимално преживяване на търсещите, което ще постигнете, ако търсачката се откроява, може да филтрира резултатите, да обработва цели фрази и автоматично да довършва думите и изреченията, които се изписват.

Имейл абонамент и опростена форма за покупка

Често подценяван елемент от интерфейса на сайта са страниците с така наречената полезна информация. Тя включва често задавани въпроси, условия за доставка и връщане на стоки, новини, различни инструкции и ръководства и др. Цялата тази информация, систематизирана и подходящо поднесена, замества разговора с продавач-консултант. Чрез нея клиентите успяват да научат важни подробности и да вземат по-бързо решение за покупка.

Не пренебрегвайте още един важен за всеки онлайн магазин компонент – форма за имейл абонамент. Голяма част от продажбите в електронната търговия се дължат на имейли, изпратени до умело таргетирана аудитория. За да използвате този ценен маркетингов инструмент, трябва да разкажете на потребителите колко са полезни вашите имейли за тях и да им предложите абонамент. 

Не забравяйте да оптимизирате процеса по закупуване на продуктите. Избягвайте сложните и дълги процедури за поръчка и плащане. Когато клиент реши да купи, дайте му възможност да го направи бързо и лесно, като му позволите да влезе с профил от интегрирана социална мрежа, включите опция за автоматично въвеждане на адрес на доставка и изпращане на потвърждаващ имейл.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички нео...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...