Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи

Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и да знаете кои са ключовите етапи при всяка изработка на онлайн магазин за дрехи.

Започнете с проучване и определяне на основната аудитория

Със сигурност първото нещо, което трябва да направите преди да се захванете с търговия на дрехи в интернет е да проучите пазара и конкуренцията. Това, което трябва да разберете е какъв трафик генерират останалите в бранша, по кои ключови думи се класират в търсачките и кои са местата, на които рекламират и оттам привличат най-много клиенти.

Едва тогава следва да решите коя е таргет аудиторията ви и в коя ниша ще се позиционирате – дали ще продавате дамски рокли или мъжки костюми, примерно. Колкото по-тясно ориентиран е в началото един електронен магазин, толкова повече потребители ще стигат до него чрез така нареченото органично търсене. Това съветват специалистите, като уточняват, че щом магазинът се разработи, допълнително могат да бъдат добавяни още категории.

Всичко трябва да е достъпно само с няколко клика

За клиентите е важно бързо да се ориентират и да намират лесно всичко, което ги интересува. Една собствена търсачка с полезни подсказки многократно улеснява избора и се харесва на потребителите. Хубаво е да има продуктови филтри, както и стоката да бъде сортирана по определени критерии. Ако заложите на слайд банер на началната страница, няма да сбъркате.

За да улесните своята работа и да предлагате качествено обслужване, синхронизирайте онлайн магазина с подходяща складова програма. Така  ще сте сигурни, че количествата и цените на стоките винаги са актуализирани. Ако добавите и модул „Любими продукти“, ще видите как клиентският интерес нараства и повечето харесани артикули бързо се прехвърлят в пазарските колички.

Всички връзки в онлайн магазина и цялостната структура на категориите трябва да бъдат изградени така, че да са достъпни само с няколко клика. Не спирайте да следите поведението на потребителите и как те си взаимодействат с отделните страници в сайта. Има още тънкости, които ще осигурят предимство на магазина ви. Попитайте вашите разработчици кои функционалности са подходящи за вас, съобразно бизнеса, който имате и не забравяйте да предвидите бюджет, който да харчите за реклама и оптимизация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...
Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да р...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Важни предпоставки за реализация на успешен онлайн магазин

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн магазин. На първ...
Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

В работата си всеки онлайн магазин залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-веч...
Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...