Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи

Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и да знаете кои са ключовите етапи при всяка изработка на онлайн магазин за дрехи.

Започнете с проучване и определяне на основната аудитория

Със сигурност първото нещо, което трябва да направите преди да се захванете с търговия на дрехи в интернет е да проучите пазара и конкуренцията. Това, което трябва да разберете е какъв трафик генерират останалите в бранша, по кои ключови думи се класират в търсачките и кои са местата, на които рекламират и оттам привличат най-много клиенти.

Едва тогава следва да решите коя е таргет аудиторията ви и в коя ниша ще се позиционирате – дали ще продавате дамски рокли или мъжки костюми, примерно. Колкото по-тясно ориентиран е в началото един електронен магазин, толкова повече потребители ще стигат до него чрез така нареченото органично търсене. Това съветват специалистите, като уточняват, че щом магазинът се разработи, допълнително могат да бъдат добавяни още категории.

Всичко трябва да е достъпно само с няколко клика

За клиентите е важно бързо да се ориентират и да намират лесно всичко, което ги интересува. Една собствена търсачка с полезни подсказки многократно улеснява избора и се харесва на потребителите. Хубаво е да има продуктови филтри, както и стоката да бъде сортирана по определени критерии. Ако заложите на слайд банер на началната страница, няма да сбъркате.

За да улесните своята работа и да предлагате качествено обслужване, синхронизирайте онлайн магазина с подходяща складова програма. Така  ще сте сигурни, че количествата и цените на стоките винаги са актуализирани. Ако добавите и модул „Любими продукти“, ще видите как клиентският интерес нараства и повечето харесани артикули бързо се прехвърлят в пазарските колички.

Всички връзки в онлайн магазина и цялостната структура на категориите трябва да бъдат изградени така, че да са достъпни само с няколко клика. Не спирайте да следите поведението на потребителите и как те си взаимодействат с отделните страници в сайта. Има още тънкости, които ще осигурят предимство на магазина ви. Попитайте вашите разработчици кои функционалности са подходящи за вас, съобразно бизнеса, който имате и не забравяйте да предвидите бюджет, който да харчите за реклама и оптимизация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...