Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи

Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и да знаете кои са ключовите етапи при всяка изработка на онлайн магазин за дрехи.

Започнете с проучване и определяне на основната аудитория

Със сигурност първото нещо, което трябва да направите преди да се захванете с търговия на дрехи в интернет е да проучите пазара и конкуренцията. Това, което трябва да разберете е какъв трафик генерират останалите в бранша, по кои ключови думи се класират в търсачките и кои са местата, на които рекламират и оттам привличат най-много клиенти.

Едва тогава следва да решите коя е таргет аудиторията ви и в коя ниша ще се позиционирате – дали ще продавате дамски рокли или мъжки костюми, примерно. Колкото по-тясно ориентиран е в началото един електронен магазин, толкова повече потребители ще стигат до него чрез така нареченото органично търсене. Това съветват специалистите, като уточняват, че щом магазинът се разработи, допълнително могат да бъдат добавяни още категории.

Всичко трябва да е достъпно само с няколко клика

За клиентите е важно бързо да се ориентират и да намират лесно всичко, което ги интересува. Една собствена търсачка с полезни подсказки многократно улеснява избора и се харесва на потребителите. Хубаво е да има продуктови филтри, както и стоката да бъде сортирана по определени критерии. Ако заложите на слайд банер на началната страница, няма да сбъркате.

За да улесните своята работа и да предлагате качествено обслужване, синхронизирайте онлайн магазина с подходяща складова програма. Така  ще сте сигурни, че количествата и цените на стоките винаги са актуализирани. Ако добавите и модул „Любими продукти“, ще видите как клиентският интерес нараства и повечето харесани артикули бързо се прехвърлят в пазарските колички.

Всички връзки в онлайн магазина и цялостната структура на категориите трябва да бъдат изградени така, че да са достъпни само с няколко клика. Не спирайте да следите поведението на потребителите и как те си взаимодействат с отделните страници в сайта. Има още тънкости, които ще осигурят предимство на магазина ви. Попитайте вашите разработчици кои функционалности са подходящи за вас, съобразно бизнеса, който имате и не забравяйте да предвидите бюджет, който да харчите за реклама и оптимизация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...