Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи

Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и да знаете кои са ключовите етапи при всяка изработка на онлайн магазин за дрехи.

Започнете с проучване и определяне на основната аудитория

Със сигурност първото нещо, което трябва да направите преди да се захванете с търговия на дрехи в интернет е да проучите пазара и конкуренцията. Това, което трябва да разберете е какъв трафик генерират останалите в бранша, по кои ключови думи се класират в търсачките и кои са местата, на които рекламират и оттам привличат най-много клиенти.

Едва тогава следва да решите коя е таргет аудиторията ви и в коя ниша ще се позиционирате – дали ще продавате дамски рокли или мъжки костюми, примерно. Колкото по-тясно ориентиран е в началото един електронен магазин, толкова повече потребители ще стигат до него чрез така нареченото органично търсене. Това съветват специалистите, като уточняват, че щом магазинът се разработи, допълнително могат да бъдат добавяни още категории.

Всичко трябва да е достъпно само с няколко клика

За клиентите е важно бързо да се ориентират и да намират лесно всичко, което ги интересува. Една собствена търсачка с полезни подсказки многократно улеснява избора и се харесва на потребителите. Хубаво е да има продуктови филтри, както и стоката да бъде сортирана по определени критерии. Ако заложите на слайд банер на началната страница, няма да сбъркате.

За да улесните своята работа и да предлагате качествено обслужване, синхронизирайте платформата с подходяща складова програма. Така  ще сте сигурни, че количествата и цените на стоките винаги са актуализирани. Ако добавите и модул „Любими продукти“, ще видите как клиентският интерес нараства и повечето харесани артикули бързо се прехвърлят в пазарските колички.

Всички връзки в сайта и цялостната структура на категориите трябва да бъдат изградени така, че да са достъпни само с няколко клика. Не спирайте да следите поведението на потребителите и как те си взаимодействат с отделните страници в сайта. Има още тънкости, които ще осигурят предимство на магазина ви. Попитайте вашите разработчици кои функционалности са подходящи за вас, съобразно бизнеса, който имате и не забравяйте да предвидите бюджет, който да харчите за реклама и оптимизация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Складова програма за управление и контрол

Складова програма за управление и контрол

Всеки търговец има нужда от интерактивен софтуер за управление на складове и магазини. За да следи логистиката на продуктите от тяхната доставка в склад до продажбата им на краен клиен...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...