Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Онлайн магазин за дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи

Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и да знаете кои са ключовите етапи при всяка изработка на онлайн магазин за дрехи.

Започнете с проучване и определяне на основната аудитория

Със сигурност първото нещо, което трябва да направите преди да се захванете с търговия на дрехи в интернет е да проучите пазара и конкуренцията. Това, което трябва да разберете е какъв трафик генерират останалите в бранша, по кои ключови думи се класират в търсачките и кои са местата, на които рекламират и оттам привличат най-много клиенти.

Едва тогава следва да решите коя е таргет аудиторията ви и в коя ниша ще се позиционирате – дали ще продавате дамски рокли или мъжки костюми, примерно. Колкото по-тясно ориентиран е в началото един електронен магазин, толкова повече потребители ще стигат до него чрез така нареченото органично търсене. Това съветват специалистите, като уточняват, че щом магазинът се разработи, допълнително могат да бъдат добавяни още категории.

Всичко трябва да е достъпно само с няколко клика

За клиентите е важно бързо да се ориентират и да намират лесно всичко, което ги интересува. Една собствена търсачка с полезни подсказки многократно улеснява избора и се харесва на потребителите. Хубаво е да има продуктови филтри, както и стоката да бъде сортирана по определени критерии. Ако заложите на слайд банер на началната страница, няма да сбъркате.

За да улесните своята работа и да предлагате качествено обслужване, синхронизирайте онлайн магазина с подходяща складова програма. Така  ще сте сигурни, че количествата и цените на стоките винаги са актуализирани. Ако добавите и модул „Любими продукти“, ще видите как клиентският интерес нараства и повечето харесани артикули бързо се прехвърлят в пазарските колички.

Всички връзки в онлайн магазина и цялостната структура на категориите трябва да бъдат изградени така, че да са достъпни само с няколко клика. Не спирайте да следите поведението на потребителите и как те си взаимодействат с отделните страници в сайта. Има още тънкости, които ще осигурят предимство на магазина ви. Попитайте вашите разработчици кои функционалности са подходящи за вас, съобразно бизнеса, който имате и не забравяйте да предвидите бюджет, който да харчите за реклама и оптимизация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин За всеки, който иска да разгърне бизнеса си в дигиталното пространство, основен въпрос е как да направи избор на фирма за изработка...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Онлайн магазинът не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегателно място за кл...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието м...