CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

Събирането на данни е от огромно значение за развитието на компаниите, които искат да са в крак с технологиите и да реализират напредък. Целият масив от информация трябва да бъде групиран, анализиран и представен по разбираем начин с цел планиране на бизнеса и вземане на правилните решения. Полезният инструмент, който управлява този процес в съвременното предприятие, е познат като Bi (Business Intelligence) софтуер. 

Този CRM бизнес софтуер Bi, който действа като бизнес разузнаване, използва всякакви вътрешни и външни източници, за да събира информация и да я превръща в удобни за ползване и разчитане отчети и визуализации. Черпи данни от счетоводния софтуер, CRM софтуера, от този за управление на запасите, трафика на сайта и т.н. 

Bi софтуерът помага за филтрирането на информацията и осигуряв бърз достъп до точно тази, която е необходима на определен етап. Това е значително предимство за доминиране на постоянно развиващия се конкурентен пазар и всеки в компанията трябва да може да работи с бизнес софтуера.

Какви са ползите от използването на Бизнес софтуер Bi

Събраните данни са мощно оръжие и когато те се използват правилно, могат изцяло да променят бизнеса и да му дадат тласък за развитие. Bi помага при вземането на решение за отстраняване на неработещи звена, наемане на нови хора със съответните квалификации, изчисляване на конкретни стойности и т.н. Сред най-разпространените ползи на Бизнес софтуера са:

  • превръща не систематизирани данни в напълно разбираема и подредена информация;
  • съхранява конфиденциалната информация вътре в организацията при висока степен на сигурност;
  • осигурява регламентиран достъп до базата с данни на оторизираните служители;
  • пести време и усилия на отдела по мениджмънт;
  • има решаващо значение при вземането на управленски решения;
  • дефинира ключовите показатели за ефективност;
  • открива грешки и проблемни звена;
  • следи пазара, сравнява конкурентите и анализира поведението на потребителите;
  • автоматизира рипортинг процесите.

Дава поглед върху цялостната картина на бизнеса, като ускорява вземането на решения и поставя ясни индикации за начините на увеличаване на печалбата.

Как работи Бизнес софтуерът

Бизнесът работи с конкретни цели и задачи, които си поставя и преследва до тяхното пълно реализиране. За да се случи това, е необходимо суровите данни да бъдат обработени и складирани на едно място, откъдето да се извличат при необходимост. Бизнес софтуер Bi включва изготвените анализи, като част от целия процес. Помага в изготвянето на заключения и прогнозирането на бизнес модели.

Bi е софтуер, който постоянно се оптимизира и надгражда. Той включва все повече полезни функции и се превръща в безценен помощник на мениджмънта. Освен че извлича данни от огромни масиви с разнородна информация, той умее да подготви тези данни за анализ, като систематизира толкова източници, колкото е необходимо. В състояние е да докладва, като предоставя анализираното на съответните оторизирани потребители.

Извършва различни видове анализ – статистически, описателен, визуален. Прави запитвания, като задава въпроси и извлича отговори, проследява ефективността. Създава инфографики, за да запази динамиката на процесите и да предаде повече яснота чрез сравняване и съпоставяне. Използва диаграми, графики и хистограми, за да тълкува данните.

Какви други предимства има Бизнес софтуерът Bi

В неговите възможности е да анализира приходите и разходите, като търси възможности за по-висока рентабилност, очертава пазарните тенденции и профилира потребителите. Отличава се с гъвкаво обслужване, удобна платформа и завидна бързина на разчитане на данни.

Добрата новина е, че софтуерното решение не е предназначено само технически грамотни хора и тесни специалисти. То може да се използва от всички служители на всеки един отдел във фирмата. Продуктът автоматично управлява данни и провежда тестове, които в миналото са били обект на работа единствено на IT-специализирани звена, занимаващи се с изследователска дейност на данни.

Защо всяка компания има нужда от Bi

Не трябва да се поставя знак за равенство между Bi и бизнес анализ. Колкото и да е тънка разликата между тях, тя съществува и двете понятия не са взаимно заменяеми. При бизнесът анализът става дума за дългосрочни прогнози, докато Bi акцентира върху моментното състояние и предлага решения в настоящ и близък период от време.

Всяка компания, която събира и обработва данни, колкото и малка да е тя, трябва да внедри Бизнес софтуер Bi. Той се интегрира успешно с всички останали системи, с които работи фирмата. Неговата ефективност се забелязва толкова по-убедително, когато постъпващите данни са много и разнородни. 

Ако имате въпроси, свържете се с нас и ни попитайте за най-новите иновативни технологии, които съдържат съвременните Bi инструменти. Готови сме да ви окажем пълно съдействие, да ви консултираме, както и да разработим подходящ софтуер, специално за вашите нужди.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...