Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой запитвания. В помощ на екипите е внедряването на софтуер с тикет система, който позволява своевременната обработка на клиентския поток от заявки. 

Той обединява в един единствен интерфейс всички постъпващи въпроси, оплаквания, рекламации, заявки за сервиз и т.н. Организира цялото клиентско обслужване, като обработва по няколко запитвания едновременно, разпределя работата между служителите, измерва качеството и нивото на обслужване и др.

Какво представлява софтуерът с тикет система

Тикет системата е иновативен онлайн софтуер, който се внедрява лесно и работи като входяща кутия за клиентски запитвания. Не се налага използването на сложна система от различни данни, разпределени в много папки, за да се видят и проследят всички постъпили питания. Това дава възможност на служителите, ангажирани с клиентското обслужване, безпроблемно да обработят цялата постъпваща информация. 

Клиентите задават въпроси или правят заявки за услуги по един от наличните канали – телефон, имейл, уеб чат. Тикет системата реагира, като създава съответните документи, т. нар. тикети, които записват и съхраняват всичко подадено към клиентско обслужване във фирмата. Отговорните служители използват тези тикети, за да регистрират оплакване, проследят обработка, заявят поддръжка, спазят регламентирания срок, разрешат проблема.

Какви са предимствата на тикет системата

Качествената тикет система е съвкупност от ключови функции и характеристики, които подпомагат бизнеса и му позволяват максимално бързо и ефективно да отговори на клиентските заявки. Сред нейните предимства са:

  • достъпност от различни канали за комуникация – с възможност за проследяване и обединяване на тикети;
  • автоматизирана обработка – разпределение на тикети, използване на шаблони, базови знания и др.;
  • задаване на приоритет на специфични тикети – настройване и управление на различно ниво на споразумение за обслужване;
  • подобряване ефективността на служителите – разпределение и управление на тикети, създаване на бележки, прикачване на файлове и изображения;
  • отчитане на SLA – обработване на заявките за сервизни услуги и поддържане при спазване на SLA;
  • анализиране на данни – използване на филтри, категории и тагове;

Забележително предимство е, че всички съобщения и цялата клиентска информация се съхранява на едно и също място, при което отпада нуждата от употреба на друг софтуер и допълнителни приложения.

Защо тикет системата е полезна за всеки бизнес

Тя обединява в едно споделено пространство обаждания, имейли, чатове, съобщения в социалните мрежи и всичко останало, за което се сетите като клиентско питане. Същевременно позволява на служителите да отговорят от едно място, без да им се налага да следят различни платформи и да достъпват до тях през отделни акаунти.

Всеки тикет получава свой собствен, уникален номер за идентификация, което улеснява работата. Когато служител има затруднение и не може да обработи даден тикет, именно като сподели неговия идентификационен номер, той може да го пренасочи към колеги, за да получи съдействие от тях. 

Тикет системата предпазва от грешки и спестява време. Тя предупреждава, ако служител реши да отговори на тикет, който вече се обработва от някой друг. Така се елиминира вероятността член на екипа да си присвои чужда работа и да създаде хаос и объркване.

Как тикет софтуерът улеснява работата на служителите 

Той повишава в пъти производителността вътре в компанията. На ниво входящи съобщения действа като разпределител. Насочва тикетите към съответните служители, които са компетентни да се ангажират с тях. Всеки знае как трябва да отговори и коя е неговата сфера на дейност, без да изпада в невъзможност да се справи напълно професионално с обработването на клиентско запитване.

Освен по приоритет, заявките биват филтрирани и по дата на подаване и получаване. Служителите са в състояние да добавят маркери и бележки, както и да преглеждат съдържанието в подходящ вид. За свое улеснение могат да оставят лични бележки, видими само за тях, които да им служат за ориентир как и доколко е завършен процеса или да им напомнят за изтичащи срокове.

Когато даден тикет се отнася до два различни отдела в компанията, той може да бъде разделен така, че всички да си свършат работата по него, без да карат клиента да чака. Когато пък един и същи клиент подаде едновременно няколко различни заявки, те могат да бъдат обединени в една с цел по-бързо и качествено обслужване. Всички хора от екипите могат да бъдат поощрявани допълнително, като получават награди – стимули, използвайки функциите на геймификацията.

Тикет системата може да бъде свързана с най-различни канали за комуникация, които са сред любимите на потребителите. Хората обичат да използват телефон, да пишат имейли, да попълват контактни форми, да чатят в реално време, да влизат през определени портали. Масово се възползват от възможностите на Viber, Facebook, Instagram и Twitter.

Модулът тикет система, който Уеббилд България предлагаме като част от надеждно изградена CRM система, е едно сигурно средство за вдигане на тикети за поддръжка с опция за автоматични отговори. Свържете се с нас и вземете безплатно демо версия за 14 дни. Тествайте софтуера в реални работни процеси, за да се убедите в неговите предимства и възможности.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Уеб сайт с авторско съдържание

Уеб сайт с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн бизнес е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да се...
Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...