CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първостепенно значение има клиентското изживяване. Стремежът на всеки онлайн търговец е да оправдае, а още по-добре и да надскочи очакванията на клиентите, ако иска да смачка конкуренцията. Подходящата CRM система може да му помогне да постигне целта, като подобри в пъти клиентското изживяване.

Потребителят днес – информиран и изискващ

Огромна част от потребителите правят онлайн покупка след свое собствено проучване. Те търсят в интернет, сравняват, проверяват какво пише в социалните медии за избрания продукт или услуга и решават как да комуникират – по телефон, на имейл или чрез чат в реално време. Купуват там, където получат първокласно обслужване и удовлетворяващо потребителско изживяване. 

За да е сигурен търговецът, че може да осигури този клиентски комфорт, той трябва да познава навиците, желанията, изискванията, дори капризите на своите потребители. CRM системата, която е софтуер за управление на клиентските взаимоотношения, създава необходимото досие на клиента и дава 360-градусов поглед върху него. По този начин улеснява персоналните оферти и гарантира, че нито едно запитване няма да се загуби някъде по трасето, без да получи бърз и адекватен отговор.

Цялата клиентска история на едно място

Използването на правилното CRM софтуерно решение подобрява клиентското изживяване, като сред конкретните ползи са:

  • повишаване на потребителската лоялност – постига се чрез наличната постоянна връзка с клиентите, осигуряването на сегментирана информация за промоции, кампании и други полезни новини, касаещи бизнеса;
  • получаване на обратна връзка – възможност за провеждане на анкети и съобразяване с мнението на потребителите;
  • създаване на лични взаимоотношения – цялата информация се съхранява на едно място, което дава възможност за персонален подход към всеки клиент;
  • отлично поддържане – онлайн комуникацията е предпочитана, а тикет системата осигурява лесно проследяване на всяко питане, оплакване или заявка на клиент;
  • светкавично отговаряне – възможност за отговор с готови шаблони, изработени в съответствие с често задаваните въпроси и напълно отговарящи на стила на бранда (ton of voice). 

CRM системата записва и съхранява цялата клиентска история и дава възможност на търговеца да предложи на всеки точно това, от което се нуждае, като му осигури високо потребителско изживяване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...