CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първостепенно значение има клиентското изживяване. Стремежът на всеки онлайн търговец е да оправдае, а още по-добре и да надскочи очакванията на клиентите, ако иска да смачка конкуренцията. Подходящата CRM система може да му помогне да постигне целта, като подобри в пъти клиентското изживяване.

Потребителят днес – информиран и изискващ

Огромна част от потребителите правят онлайн покупка след свое собствено проучване. Те търсят в интернет, сравняват, проверяват какво пише в социалните медии за избрания продукт или услуга и решават как да комуникират – по телефон, на имейл или чрез чат в реално време. Купуват там, където получат първокласно обслужване и удовлетворяващо потребителско изживяване. 

За да е сигурен търговецът, че може да осигури този клиентски комфорт, той трябва да познава навиците, желанията, изискванията, дори капризите на своите потребители. CRM системата, която е софтуер за управление на клиентските взаимоотношения, създава необходимото досие на клиента и дава 360-градусов поглед върху него. По този начин улеснява персоналните оферти и гарантира, че нито едно запитване няма да се загуби някъде по трасето, без да получи бърз и адекватен отговор.

Цялата клиентска история на едно място

Използването на правилното CRM софтуерно решение подобрява клиентското изживяване, като сред конкретните ползи са:

  • повишаване на потребителската лоялност – постига се чрез наличната постоянна връзка с клиентите, осигуряването на сегментирана информация за промоции, кампании и други полезни новини, касаещи бизнеса;
  • получаване на обратна връзка – възможност за провеждане на анкети и съобразяване с мнението на потребителите;
  • създаване на лични взаимоотношения – цялата информация се съхранява на едно място, което дава възможност за персонален подход към всеки клиент;
  • отлично поддържане – онлайн комуникацията е предпочитана, а тикет системата осигурява лесно проследяване на всяко питане, оплакване или заявка на клиент;
  • светкавично отговаряне – възможност за отговор с готови шаблони, изработени в съответствие с често задаваните въпроси и напълно отговарящи на стила на бранда (ton of voice). 

CRM системата записва и съхранява цялата клиентска история и дава възможност на търговеца да предложи на всеки точно това, от което се нуждае, като му осигури високо потребителско изживяване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...