CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първостепенно значение има клиентското изживяване. Стремежът на всеки онлайн търговец е да оправдае, а още по-добре и да надскочи очакванията на клиентите, ако иска да смачка конкуренцията. Подходящата CRM система може да му помогне да постигне целта, като подобри в пъти клиентското изживяване.

Потребителят днес – информиран и изискващ

Огромна част от потребителите правят онлайн покупка след свое собствено проучване. Те търсят в интернет, сравняват, проверяват какво пише в социалните медии за избрания продукт или услуга и решават как да комуникират – по телефон, на имейл или чрез чат в реално време. Купуват там, където получат първокласно обслужване и удовлетворяващо потребителско изживяване. 

За да е сигурен търговецът, че може да осигури този клиентски комфорт, той трябва да познава навиците, желанията, изискванията, дори капризите на своите потребители. CRM системата, която е софтуер за управление на клиентските взаимоотношения, създава необходимото досие на клиента и дава 360-градусов поглед върху него. По този начин улеснява персоналните оферти и гарантира, че нито едно запитване няма да се загуби някъде по трасето, без да получи бърз и адекватен отговор.

Цялата клиентска история на едно място

Използването на правилното CRM софтуерно решение подобрява клиентското изживяване, като сред конкретните ползи са:

  • повишаване на потребителската лоялност – постига се чрез наличната постоянна връзка с клиентите, осигуряването на сегментирана информация за промоции, кампании и други полезни новини, касаещи бизнеса;
  • получаване на обратна връзка – възможност за провеждане на анкети и съобразяване с мнението на потребителите;
  • създаване на лични взаимоотношения – цялата информация се съхранява на едно място, което дава възможност за персонален подход към всеки клиент;
  • отлично поддържане – онлайн комуникацията е предпочитана, а тикет системата осигурява лесно проследяване на всяко питане, оплакване или заявка на клиент;
  • светкавично отговаряне – възможност за отговор с готови шаблони, изработени в съответствие с често задаваните въпроси и напълно отговарящи на стила на бранда (ton of voice). 

CRM системата записва и съхранява цялата клиентска история и дава възможност на търговеца да предложи на всеки точно това, от което се нуждае, като му осигури високо потребителско изживяване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени,...
Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Така, както всеки бизнес се нуждае от изработка на сайт, така всяка компания, която иска да се развива и да бъде конкурентно способна, заслужава собствен бизнес софтуер. Имплементиране...
CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

Събирането на данни е от огромно значение за развитието на компаниите, които искат да са в крак с технологиите и да реализират напредък. Целият масив от информация трябва да бъде групи...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...