CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първостепенно значение има клиентското изживяване. Стремежът на всеки онлайн търговец е да оправдае, а още по-добре и да надскочи очакванията на клиентите, ако иска да смачка конкуренцията. Подходящата CRM система може да му помогне да постигне целта, като подобри в пъти клиентското изживяване.

Потребителят днес – информиран и изискващ

Огромна част от потребителите правят онлайн покупка след свое собствено проучване. Те търсят в интернет, сравняват, проверяват какво пише в социалните медии за избрания продукт или услуга и решават как да комуникират – по телефон, на имейл или чрез чат в реално време. Купуват там, където получат първокласно обслужване и удовлетворяващо потребителско изживяване. 

За да е сигурен търговецът, че може да осигури този клиентски комфорт, той трябва да познава навиците, желанията, изискванията, дори капризите на своите потребители. CRM системата, която е софтуер за управление на клиентските взаимоотношения, създава необходимото досие на клиента и дава 360-градусов поглед върху него. По този начин улеснява персоналните оферти и гарантира, че нито едно запитване няма да се загуби някъде по трасето, без да получи бърз и адекватен отговор.

Цялата клиентска история на едно място

Използването на правилното CRM софтуерно решение подобрява клиентското изживяване, като сред конкретните ползи са:

  • повишаване на потребителската лоялност – постига се чрез наличната постоянна връзка с клиентите, осигуряването на сегментирана информация за промоции, кампании и други полезни новини, касаещи бизнеса;
  • получаване на обратна връзка – възможност за провеждане на анкети и съобразяване с мнението на потребителите;
  • създаване на лични взаимоотношения – цялата информация се съхранява на едно място, което дава възможност за персонален подход към всеки клиент;
  • отлично поддържане – онлайн комуникацията е предпочитана, а тикет системата осигурява лесно проследяване на всяко питане, оплакване или заявка на клиент;
  • светкавично отговаряне – възможност за отговор с готови шаблони, изработени в съответствие с често задаваните въпроси и напълно отговарящи на стила на бранда (ton of voice). 

CRM системата записва и съхранява цялата клиентска история и дава възможност на търговеца да предложи на всеки точно това, от което се нуждае, като му осигури високо потребителско изживяване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...