CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първостепенно значение има клиентското изживяване. Стремежът на всеки онлайн търговец е да оправдае, а още по-добре и да надскочи очакванията на клиентите, ако иска да смачка конкуренцията. Подходящата CRM система може да му помогне да постигне целта, като подобри в пъти клиентското изживяване.

Потребителят днес – информиран и изискващ

Огромна част от потребителите правят онлайн покупка след свое собствено проучване. Те търсят в интернет, сравняват, проверяват какво пише в социалните медии за избрания продукт или услуга и решават как да комуникират – по телефон, на имейл или чрез чат в реално време. Купуват там, където получат първокласно обслужване и удовлетворяващо потребителско изживяване. 

За да е сигурен търговецът, че може да осигури този клиентски комфорт, той трябва да познава навиците, желанията, изискванията, дори капризите на своите потребители. CRM системата, която е софтуер за управление на клиентските взаимоотношения, създава необходимото досие на клиента и дава 360-градусов поглед върху него. По този начин улеснява персоналните оферти и гарантира, че нито едно запитване няма да се загуби някъде по трасето, без да получи бърз и адекватен отговор.

Цялата клиентска история на едно място

Използването на правилното CRM софтуерно решение подобрява клиентското изживяване, като сред конкретните ползи са:

  • повишаване на потребителската лоялност – постига се чрез наличната постоянна връзка с клиентите, осигуряването на сегментирана информация за промоции, кампании и други полезни новини, касаещи бизнеса;
  • получаване на обратна връзка – възможност за провеждане на анкети и съобразяване с мнението на потребителите;
  • създаване на лични взаимоотношения – цялата информация се съхранява на едно място, което дава възможност за персонален подход към всеки клиент;
  • отлично поддържане – онлайн комуникацията е предпочитана, а тикет системата осигурява лесно проследяване на всяко питане, оплакване или заявка на клиент;
  • светкавично отговаряне – възможност за отговор с готови шаблони, изработени в съответствие с често задаваните въпроси и напълно отговарящи на стила на бранда (ton of voice). 

CRM системата записва и съхранява цялата клиентска история и дава възможност на търговеца да предложи на всеки точно това, от което се нуждае, като му осигури високо потребителско изживяване.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...