Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране

Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това заключение потвърждават анализатори на Google, изследвайки проблема със спад на трафика и възможните причини за това. Последиците от това могат да бъдат крайно негативни както за сайта, така и за бизнеса.

Трафикът пада и сайтът го няма при търсене

Когато трафикът продължава да намалява и това не се дължи на актуализиране на алгоритъма, със сигурност означава, че има проблем с уеб сайта. Напълно възможно е некачественият дизайн да държи сайта на ниски позиции при търсене.

В такъв случай анализаторите съветват да се потърси решение на проблема, подхождайки с повишено внимание към дребните на пръв поглед детайли. Някои от тях могат да изглеждат наистина маловажни за собственика или администратора на сайта, но да имат съществено значение за потребителите.

Пример за подобно неглижиране на проблема е един сайт за архитектура, да речем. Той изисква специализирано съдържание, насочено към определена категория потребители. Ако то не отговаря на очакванията им, ако сметнат, че не е достатъчно професионално и уместно, ще се отрази на сайта в дългосрочен план. Постепенно неговата видимост ще намалее и дори ще изчезне.

Искайте обратна връзка, за да разберете какво не е наред

От самата изработка на сайт, до неговата поддръжка и актуализация, водещата роля е на специалистите. Има обаче някои основни неща, които всеки би могъл да забележи, без да е задължително експерт в уеб администрирането. Ако се чудите защо сайтът ви чезне от търсачките, обърнете внимание на:

● Текста. Не си позволявайте правописни, стилистични и пунктуационни грешки. Те дразнят четящите.

● Смисъла и логиката. Създавайте обмислено и полезно съдържание, не се задоволявайте с нещо набързо нахвърлено и скалъпено на момента.

● Разпространението. Вижте как се разпространява съдържанието и има ли страници, които остават без достатъчно внимание и грижа.

● Рекламите. Сигурни ли сте, че няма прекалено много реклами, които отвличат вниманието от същинското съдържание.

●  Responsive дизайна. Убедете се, че сайтът е удобен за разглеждане през мобилни устройства.

За да успеете да си отговорите на тези и други въпроси, искайте обратна връзка от вашите потребители. Да, възможно е да не ви хареса това, което ще научите, примерно, че дизайнът ви е скапан или цветовете ги дразнят и т.н., но поне ще знаете къде бъркате. Другото, което трябва да направите е да предприемете адекватни действия въз основа на отправените препоръки.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...