Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим

Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв уеб проект.  Ако обаче приходите се бавят и усещате, че сте в застой, то вероятно след приключване на етапа техническа изработка на сайт, сте спрели да работите.

Сайтът е в основата и всичко се върти около него

Ако все още не сте разбрали, няма такъв сайт, който да се саморазпространява и да трупа последователи, само защото вече съществува в интернет. Популяризирането му е ваша работа или на екип от специалисти, на който ще поверите отговорната задача. Основните въпроси, на които трябва да си отговорите в началото са свързани с евентуалните ви потребители. Трябва да знаете кои са те и къде да ги търсите.

Преди да предприемете каквото и да е друго, убедете се, че редовно се грижите за сайта си. Той е на първо място и съдържанието му трябва да бъде качествено и полезно за потребителите. Ако го харесват, те ще го споделят. Така възможността да увеличите своите последователи, ще расте всеки ден. Гледайте сайтът да е достъпен и лесен за използване.

Накъде без Google и Facebook

Следващата ви цел е Google. Търсачката продължава да властва в интернет и няма как да не се съобразите с нея. Два са основните варианта – да оптимизирате сайта за Google и да си плащате за реклама в/чрез нея. Всеки бизнес вече има свой сайт, броят им расте постоянно, затова и борбата за челните позиции в Google става все по-трудна и оптимизацията трябва да е постоянен процес.

Няма как да заобиколите социалните мрежи, ако искате хората бързо да научат за вас. Обичайно става въпрос за Facebook. Добрата новина е, че платформата предлага готови инструменти за провеждане на рекламни кампании, в това число възможност за доста подробно таргетиране на аудиторията и планиране във времеви интервали.

Винаги може да се обърнете и към различни медийни компании, които да ви съдействат за популяризиране на сайта. Важното е да подберете правилно и навреме партньорите си, за да сте видими и разпознаваеми. Иначе на кого му пука, че ви има.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бъ...