Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим

Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв уеб проект.  Ако обаче приходите се бавят и усещате, че сте в застой, то вероятно след приключване на етапа техническа изработка на сайт, сте спрели да работите.

Сайтът е в основата и всичко се върти около него

Ако все още не сте разбрали, няма такъв сайт, който да се саморазпространява и да трупа последователи, само защото вече съществува в интернет. Популяризирането му е ваша работа или на екип от специалисти, на който ще поверите отговорната задача. Основните въпроси, на които трябва да си отговорите в началото са свързани с евентуалните ви потребители. Трябва да знаете кои са те и къде да ги търсите.

Преди да предприемете каквото и да е друго, убедете се, че редовно се грижите за сайта си. Той е на първо място и съдържанието му трябва да бъде качествено и полезно за потребителите. Ако го харесват, те ще го споделят. Така възможността да увеличите своите последователи, ще расте всеки ден. Гледайте сайтът да е достъпен и лесен за използване.

Накъде без Google и Facebook

Следващата ви цел е Google. Търсачката продължава да властва в интернет и няма как да не се съобразите с нея. Два са основните варианта – да оптимизирате сайта за Google и да си плащате за реклама в/чрез нея. Всеки бизнес вече има свой сайт, броят им расте постоянно, затова и борбата за челните позиции в Google става все по-трудна и оптимизацията трябва да е постоянен процес.

Няма как да заобиколите социалните мрежи, ако искате хората бързо да научат за вас. Обичайно става въпрос за Facebook. Добрата новина е, че платформата предлага готови инструменти за провеждане на рекламни кампании, в това число възможност за доста подробно таргетиране на аудиторията и планиране във времеви интервали.

Винаги може да се обърнете и към различни медийни компании, които да ви съдействат за популяризиране на сайта. Важното е да подберете правилно и навреме партньорите си, за да сте видими и разпознаваеми. Иначе на кого му пука, че ви има.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...