Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим

Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв уеб проект.  Ако обаче приходите се бавят и усещате, че сте в застой, то вероятно след приключване на етапа техническа изработка на сайт, сте спрели да работите.

Сайтът е в основата и всичко се върти около него

Ако все още не сте разбрали, няма такъв сайт, който да се саморазпространява и да трупа последователи, само защото вече съществува в интернет. Популяризирането му е ваша работа или на екип от специалисти, на който ще поверите отговорната задача. Основните въпроси, на които трябва да си отговорите в началото са свързани с евентуалните ви потребители. Трябва да знаете кои са те и къде да ги търсите.

Преди да предприемете каквото и да е друго, убедете се, че редовно се грижите за сайта си. Той е на първо място и съдържанието му трябва да бъде качествено и полезно за потребителите. Ако го харесват, те ще го споделят. Така възможността да увеличите своите последователи, ще расте всеки ден. Гледайте сайтът да е достъпен и лесен за използване.

Накъде без Google и Facebook

Следващата ви цел е Google. Търсачката продължава да властва в интернет и няма как да не се съобразите с нея. Два са основните варианта – да оптимизирате сайта за Google и да си плащате за реклама в/чрез нея. Всеки бизнес вече има свой сайт, броят им расте постоянно, затова и борбата за челните позиции в Google става все по-трудна и оптимизацията трябва да е постоянен процес.

Няма как да заобиколите социалните мрежи, ако искате хората бързо да научат за вас. Обичайно става въпрос за Facebook. Добрата новина е, че платформата предлага готови инструменти за провеждане на рекламни кампании, в това число възможност за доста подробно таргетиране на аудиторията и планиране във времеви интервали.

Винаги може да се обърнете и към различни медийни компании, които да ви съдействат за популяризиране на сайта. Важното е да подберете правилно и навреме партньорите си, за да сте видими и разпознаваеми. Иначе на кого му пука, че ви има.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн бизнес. На първо...
Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Целта на всеки търговски сайт е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, н...
Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да р...