Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и ще възникват нови казуси за разрешаване, но ако искате сайтът ви да бъде постоянно актуален, трябва да се научите да го обгрижвате.

Без остарял дизайн

Потребителският интерес е нещо, което постоянно трябва да бъде на фокус за всеки, който се стреми да успее в интернет. За да накарате хората да харесат и да посещават вашия сайт, трябва да им предложите достатъчно добро основание за това. Ако няма с какво да ги привлечете и да задържите вниманието им, те ще заобичат конкурентите ви, а такива със сигурност има много, без значение в кой бранш сте.

Съвсем в началото, нека да е ясно, че ако дизайнът ви е остарял, всякакви малки и по-големи трикове за спасение, са напълно излишни. Остарял не означава изостанал от модните тенденции. Остарял означава примерно, да не се отваря на мобилни устройства или да не работи добре. По време, когато почти всички потребители в мрежата използват смартфони да преглеждат сайтове, дизайнът трябва да е готов за трафика.

Обновено съдържание

От тук насетне грижите се прехвърлят върху съдържанието, което има силата на ураган, който може да повлече потребители към сайта, стига да го актуализирате постоянно. Има една секция „Блог“, която макар, че обикновено е в края на лентата, съвсем не означава, че е маловажна. Там е мястото да създавате периодично интересно и вълнуващо съдържание, да публикувате новини и да демонстрирате експертното си ниво.

Рязко нагоре в търсачките може да ви изстреля и секцията „Често задавани въпроси“. Достатъчно е винаги да отговаряте навреме и да бъдете максимално точни и откровени. Ако се е налагало да разрешите клиентски казус, в който е присъствало негативно отношение към вас, не го крийте. Възползвайте се максимално от случая и покажете как професионално сте се справили с проблема.

Накрая огледайте цялата информация ведно със снимките и видео презентациите, ако има такива. Уврете се, че отразяват действителното състояние на компанията към настоящия момент. Не оставяйте видими адреси и телефони за контакт, които не се използват.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...
Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...