Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и ще възникват нови казуси за разрешаване, но ако искате сайтът ви да бъде постоянно актуален, трябва да се научите да го обгрижвате.

Без остарял дизайн

Потребителският интерес е нещо, което постоянно трябва да бъде на фокус за всеки, който се стреми да успее в интернет. За да накарате хората да харесат и да посещават вашия сайт, трябва да им предложите достатъчно добро основание за това. Ако няма с какво да ги привлечете и да задържите вниманието им, те ще заобичат конкурентите ви, а такива със сигурност има много, без значение в кой бранш сте.

Съвсем в началото, нека да е ясно, че ако дизайнът ви е остарял, всякакви малки и по-големи трикове за спасение, са напълно излишни. Остарял не означава изостанал от модните тенденции. Остарял означава примерно, да не се отваря на мобилни устройства или да не работи добре. По време, когато почти всички потребители в мрежата използват смартфони да преглеждат сайтове, дизайнът трябва да е готов за трафика.

Обновено съдържание

От тук насетне грижите се прехвърлят върху съдържанието, което има силата на ураган, който може да повлече потребители към сайта, стига да го актуализирате постоянно. Има една секция „Блог“, която макар, че обикновено е в края на лентата, съвсем не означава, че е маловажна. Там е мястото да създавате периодично интересно и вълнуващо съдържание, да публикувате новини и да демонстрирате експертното си ниво.

Рязко нагоре в търсачките може да ви изстреля и секцията „Често задавани въпроси“. Достатъчно е винаги да отговаряте навреме и да бъдете максимално точни и откровени. Ако се е налагало да разрешите клиентски казус, в който е присъствало негативно отношение към вас, не го крийте. Възползвайте се максимално от случая и покажете как професионално сте се справили с проблема.

Накрая огледайте цялата информация ведно със снимките и видео презентациите, ако има такива. Уврете се, че отразяват действителното състояние на компанията към настоящия момент. Не оставяйте видими адреси и телефони за контакт, които не се използват.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки в изграждането на успешна електрона търговия Електронната търговия е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвести...
Необходим бюджет за изработката на уеб сайт за онлайн продажби?

Необходим бюджет за изработката на уеб сайт за онлайн продажби?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от уеб сайт за онлайн продажби, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения ...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...