Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и ще възникват нови казуси за разрешаване, но ако искате сайтът ви да бъде постоянно актуален, трябва да се научите да го обгрижвате.

Без остарял дизайн

Потребителският интерес е нещо, което постоянно трябва да бъде на фокус за всеки, който се стреми да успее в интернет. За да накарате хората да харесат и да посещават вашия сайт, трябва да им предложите достатъчно добро основание за това. Ако няма с какво да ги привлечете и да задържите вниманието им, те ще заобичат конкурентите ви, а такива със сигурност има много, без значение в кой бранш сте.

Съвсем в началото, нека да е ясно, че ако дизайнът ви е остарял, всякакви малки и по-големи трикове за спасение, са напълно излишни. Остарял не означава изостанал от модните тенденции. Остарял означава примерно, да не се отваря на мобилни устройства или да не работи добре. По време, когато почти всички потребители в мрежата използват смартфони да преглеждат сайтове, дизайнът трябва да е готов за трафика.

Обновено съдържание

От тук насетне грижите се прехвърлят върху съдържанието, което има силата на ураган, който може да повлече потребители към сайта, стига да го актуализирате постоянно. Има една секция „Блог“, която макар, че обикновено е в края на лентата, съвсем не означава, че е маловажна. Там е мястото да създавате периодично интересно и вълнуващо съдържание, да публикувате новини и да демонстрирате експертното си ниво.

Рязко нагоре в търсачките може да ви изстреля и секцията „Често задавани въпроси“. Достатъчно е винаги да отговаряте навреме и да бъдете максимално точни и откровени. Ако се е налагало да разрешите клиентски казус, в който е присъствало негативно отношение към вас, не го крийте. Възползвайте се максимално от случая и покажете как професионално сте се справили с проблема.

Накрая огледайте цялата информация ведно със снимките и видео презентациите, ако има такива. Уврете се, че отразяват действителното състояние на компанията към настоящия момент. Не оставяйте видими адреси и телефони за контакт, които не се използват.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За ...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Как да насърчите клиентите да харчат повече?

Целта на всеки търговски сайт е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, н...