Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и ще възникват нови казуси за разрешаване, но ако искате сайтът ви да бъде постоянно актуален, трябва да се научите да го обгрижвате.

Без остарял дизайн

Потребителският интерес е нещо, което постоянно трябва да бъде на фокус за всеки, който се стреми да успее в интернет. За да накарате хората да харесат и да посещават вашия сайт, трябва да им предложите достатъчно добро основание за това. Ако няма с какво да ги привлечете и да задържите вниманието им, те ще заобичат конкурентите ви, а такива със сигурност има много, без значение в кой бранш сте.

Съвсем в началото, нека да е ясно, че ако дизайнът ви е остарял, всякакви малки и по-големи трикове за спасение, са напълно излишни. Остарял не означава изостанал от модните тенденции. Остарял означава примерно, да не се отваря на мобилни устройства или да не работи добре. По време, когато почти всички потребители в мрежата използват смартфони да преглеждат сайтове, дизайнът трябва да е готов за трафика.

Обновено съдържание

От тук насетне грижите се прехвърлят върху съдържанието, което има силата на ураган, който може да повлече потребители към сайта, стига да го актуализирате постоянно. Има една секция „Блог“, която макар, че обикновено е в края на лентата, съвсем не означава, че е маловажна. Там е мястото да създавате периодично интересно и вълнуващо съдържание, да публикувате новини и да демонстрирате експертното си ниво.

Рязко нагоре в търсачките може да ви изстреля и секцията „Често задавани въпроси“. Достатъчно е винаги да отговаряте навреме и да бъдете максимално точни и откровени. Ако се е налагало да разрешите клиентски казус, в който е присъствало негативно отношение към вас, не го крийте. Възползвайте се максимално от случая и покажете как професионално сте се справили с проблема.

Накрая огледайте цялата информация ведно със снимките и видео презентациите, ако има такива. Уврете се, че отразяват действителното състояние на компанията към настоящия момент. Не оставяйте видими адреси и телефони за контакт, които не се използват.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...