Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и ще възникват нови казуси за разрешаване, но ако искате сайтът ви да бъде постоянно актуален, трябва да се научите да го обгрижвате.

Без остарял дизайн

Потребителският интерес е нещо, което постоянно трябва да бъде на фокус за всеки, който се стреми да успее в интернет. За да накарате хората да харесат и да посещават вашия сайт, трябва да им предложите достатъчно добро основание за това. Ако няма с какво да ги привлечете и да задържите вниманието им, те ще заобичат конкурентите ви, а такива със сигурност има много, без значение в кой бранш сте.

Съвсем в началото, нека да е ясно, че ако дизайнът ви е остарял, всякакви малки и по-големи трикове за спасение, са напълно излишни. Остарял не означава изостанал от модните тенденции. Остарял означава примерно, да не се отваря на мобилни устройства или да не работи добре. По време, когато почти всички потребители в мрежата използват смартфони да преглеждат сайтове, дизайнът трябва да е готов за трафика.

Обновено съдържание

От тук насетне грижите се прехвърлят върху съдържанието, което има силата на ураган, който може да повлече потребители към сайта, стига да го актуализирате постоянно. Има една секция „Блог“, която макар, че обикновено е в края на лентата, съвсем не означава, че е маловажна. Там е мястото да създавате периодично интересно и вълнуващо съдържание, да публикувате новини и да демонстрирате експертното си ниво.

Рязко нагоре в търсачките може да ви изстреля и секцията „Често задавани въпроси“. Достатъчно е винаги да отговаряте навреме и да бъдете максимално точни и откровени. Ако се е налагало да разрешите клиентски казус, в който е присъствало негативно отношение към вас, не го крийте. Възползвайте се максимално от случая и покажете как професионално сте се справили с проблема.

Накрая огледайте цялата информация ведно със снимките и видео презентациите, ако има такива. Уврете се, че отразяват действителното състояние на компанията към настоящия момент. Не оставяйте видими адреси и телефони за контакт, които не се използват.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...
Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Така, както всеки бизнес се нуждае от изработка на сайт, така всяка компания, която иска да се развива и да бъде конкурентно способна, заслужава собствен бизнес софтуер. Имплементиране...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...