Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил.

авторско съдържание

Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да се информират за продуктите, да решат да купят, да се доверят на бранда и да се върнат в магазина за следваща покупка. Не забравяйте обаче, че въпросното съдържание е предназначено както за клиентите, така и за алгоритмите на уеб търсачките, каквато е Google.

Кражбата на чуждо съдържание се наказва

copyright

Всичко това изисква да бъдете внимателни, когато предприемате изработка на онлайн магазин и най-вече, когато обмисляте какво съдържание да има той. Всяко присвояване на вече съществуващ в интернет текст се наказва строго. Колкото и да ви харесва нечие чуждо съдържание, не се възползвайте наготово от него, за да не бъдете изхвърлени от резултатите при търсене.

Задължително вижте как изглежда вашият онлайн магазин, щом го потърсите в Google. Дали правилно са формулирани заглавията и описанията и дали включват точните ключови думи и фрази. Не пропускайте да проследите и как изглеждат  продуктите, когато бъдат споделени в социалните мрежи. Google постоянно променя своите изисквания и препоръки и това, което се очаква от вас е да бъдете „в час“ с тях.

Подходящият текст печели клиенти

подходящ текст

Както при всяка дейност, така и при създаването на текстово съдържание за онлайн магазин, си има правила. Те важат за отделните страници, за новините, за продуктовите описания и за всичко друго, свързано с публикуването на информация. В обобщен вид изглеждат така:

  Създайте свое, авторско съдържание. Ако ползвате чуждо мнение и готов материал, съобразете се с авторските права и цитирайте източника.

  Пишете смислени текстове, предоставящи вярна, полезна и изчерпателна информация. Написаното трябва да вълнува, да впечатлява със стил, а не с обем.

  Използвайте видео, снимки и графики с мярка. Гледайте на тях като на помощни средства, които допълват основния текст, без да дразнят и да се натрапват.

Преди да създадете свое съдържание, направете кратко проучване за ключови думи и теми, свързани с вашия бизнес. Разберете кои са потенциалните ви клиенти и какво искат, за да ги спечелите на своя страна.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Онлайн магазинът не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегателно място за кл...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...