Уеб сайт с авторско съдържание

Уеб сайт с авторско съдържание

Уеб сайт с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил.

авторско съдържание

Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн бизнес е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да се информират за продуктите, да решат да купят, да се доверят на бранда и да се върнат в магазина за следваща покупка. Не забравяйте обаче, че въпросното съдържание е предназначено както за клиентите, така и за алгоритмите на уеб търсачките, каквато е Google.

Кражбата на чуждо съдържание се наказва

copyright

Всичко това изисква да бъдете внимателни, когато предприемате изработка на онлайн магазин и най-вече, когато обмисляте какво съдържание да има той. Всяко присвояване на вече съществуващ в интернет текст се наказва строго. Колкото и да ви харесва нечие чуждо съдържание, не се възползвайте наготово от него, за да не бъдете изхвърлени от резултатите при търсене.

Задължително вижте как изглежда вашият сайт, щом го потърсите в Google. Дали правилно са формулирани заглавията и описанията и дали включват точните ключови думи и фрази. Не пропускайте да проследите и как изглеждат  продуктите, когато бъдат споделени в социалните мрежи. Google постоянно променя своите изисквания и препоръки и това, което се очаква от вас е да бъдете „в час“ с тях.

Подходящият текст печели клиенти

подходящ текст

Както при всяка дейност, така и при създаването на текстово съдържание за уеб сайт, си има правила. Те важат за отделните страници, за новините, за продуктовите описания и за всичко друго, свързано с публикуването на информация. В обобщен вид изглеждат така:

  Създайте свое, авторско съдържание. Ако ползвате чуждо мнение и готов материал, съобразете се с авторските права и цитирайте източника.

  Пишете смислени текстове, предоставящи вярна, полезна и изчерпателна информация. Написаното трябва да вълнува, да впечатлява със стил, а не с обем.

  Използвайте видео, снимки и графики с мярка. Гледайте на тях като на помощни средства, които допълват основния текст, без да дразнят и да се натрапват.

Преди да създадете свое съдържание, направете кратко проучване за ключови думи и теми, свързани с вашия бизнес. Разберете кои са потенциалните ви клиенти и какво искат, за да ги спечелите на своя страна.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв погле...
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...