Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил.

авторско съдържание

Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да се информират за продуктите, да решат да купят, да се доверят на бранда и да се върнат в магазина за следваща покупка. Не забравяйте обаче, че въпросното съдържание е предназначено както за клиентите, така и за алгоритмите на уеб търсачките, каквато е Google.

Кражбата на чуждо съдържание се наказва

copyright

Всичко това изисква да бъдете внимателни, когато предприемате изработка на онлайн магазин и най-вече, когато обмисляте какво съдържание да има той. Всяко присвояване на вече съществуващ в интернет текст се наказва строго. Колкото и да ви харесва нечие чуждо съдържание, не се възползвайте наготово от него, за да не бъдете изхвърлени от резултатите при търсене.

Задължително вижте как изглежда вашият онлайн магазин, щом го потърсите в Google. Дали правилно са формулирани заглавията и описанията и дали включват точните ключови думи и фрази. Не пропускайте да проследите и как изглеждат  продуктите, когато бъдат споделени в социалните мрежи. Google постоянно променя своите изисквания и препоръки и това, което се очаква от вас е да бъдете „в час“ с тях.

Подходящият текст печели клиенти

подходящ текст

Както при всяка дейност, така и при създаването на текстово съдържание за онлайн магазин, си има правила. Те важат за отделните страници, за новините, за продуктовите описания и за всичко друго, свързано с публикуването на информация. В обобщен вид изглеждат така:

  Създайте свое, авторско съдържание. Ако ползвате чуждо мнение и готов материал, съобразете се с авторските права и цитирайте източника.

  Пишете смислени текстове, предоставящи вярна, полезна и изчерпателна информация. Написаното трябва да вълнува, да впечатлява със стил, а не с обем.

  Използвайте видео, снимки и графики с мярка. Гледайте на тях като на помощни средства, които допълват основния текст, без да дразнят и да се натрапват.

Преди да създадете свое съдържание, направете кратко проучване за ключови думи и теми, свързани с вашия бизнес. Разберете кои са потенциалните ви клиенти и какво искат, за да ги спечелите на своя страна.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки в изграждането на успешен онлайн магазин Онлайн магазинът е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвестиция. Може да б...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...