Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил.

авторско съдържание

Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да се информират за продуктите, да решат да купят, да се доверят на бранда и да се върнат в магазина за следваща покупка. Не забравяйте обаче, че въпросното съдържание е предназначено както за клиентите, така и за алгоритмите на уеб търсачките, каквато е Google.

Кражбата на чуждо съдържание се наказва

copyright

Всичко това изисква да бъдете внимателни, когато предприемате изработка на онлайн магазин и най-вече, когато обмисляте какво съдържание да има той. Всяко присвояване на вече съществуващ в интернет текст се наказва строго. Колкото и да ви харесва нечие чуждо съдържание, не се възползвайте наготово от него, за да не бъдете изхвърлени от резултатите при търсене.

Задължително вижте как изглежда вашият онлайн магазин, щом го потърсите в Google. Дали правилно са формулирани заглавията и описанията и дали включват точните ключови думи и фрази. Не пропускайте да проследите и как изглеждат  продуктите, когато бъдат споделени в социалните мрежи. Google постоянно променя своите изисквания и препоръки и това, което се очаква от вас е да бъдете „в час“ с тях.

Подходящият текст печели клиенти

подходящ текст

Както при всяка дейност, така и при създаването на текстово съдържание за онлайн магазин, си има правила. Те важат за отделните страници, за новините, за продуктовите описания и за всичко друго, свързано с публикуването на информация. В обобщен вид изглеждат така:

  Създайте свое, авторско съдържание. Ако ползвате чуждо мнение и готов материал, съобразете се с авторските права и цитирайте източника.

  Пишете смислени текстове, предоставящи вярна, полезна и изчерпателна информация. Написаното трябва да вълнува, да впечатлява със стил, а не с обем.

  Използвайте видео, снимки и графики с мярка. Гледайте на тях като на помощни средства, които допълват основния текст, без да дразнят и да се натрапват.

Преди да създадете свое съдържание, направете кратко проучване за ключови думи и теми, свързани с вашия бизнес. Разберете кои са потенциалните ви клиенти и какво искат, за да ги спечелите на своя страна.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...