Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил.

авторско съдържание

Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да се информират за продуктите, да решат да купят, да се доверят на бранда и да се върнат в магазина за следваща покупка. Не забравяйте обаче, че въпросното съдържание е предназначено както за клиентите, така и за алгоритмите на уеб търсачките, каквато е Google.

Кражбата на чуждо съдържание се наказва

copyright

Всичко това изисква да бъдете внимателни, когато предприемате изработка на онлайн магазин и най-вече, когато обмисляте какво съдържание да има той. Всяко присвояване на вече съществуващ в интернет текст се наказва строго. Колкото и да ви харесва нечие чуждо съдържание, не се възползвайте наготово от него, за да не бъдете изхвърлени от резултатите при търсене.

Задължително вижте как изглежда вашият онлайн магазин, щом го потърсите в Google. Дали правилно са формулирани заглавията и описанията и дали включват точните ключови думи и фрази. Не пропускайте да проследите и как изглеждат  продуктите, когато бъдат споделени в социалните мрежи. Google постоянно променя своите изисквания и препоръки и това, което се очаква от вас е да бъдете „в час“ с тях.

Подходящият текст печели клиенти

подходящ текст

Както при всяка дейност, така и при създаването на текстово съдържание за онлайн магазин, си има правила. Те важат за отделните страници, за новините, за продуктовите описания и за всичко друго, свързано с публикуването на информация. В обобщен вид изглеждат така:

  Създайте свое, авторско съдържание. Ако ползвате чуждо мнение и готов материал, съобразете се с авторските права и цитирайте източника.

  Пишете смислени текстове, предоставящи вярна, полезна и изчерпателна информация. Написаното трябва да вълнува, да впечатлява със стил, а не с обем.

  Използвайте видео, снимки и графики с мярка. Гледайте на тях като на помощни средства, които допълват основния текст, без да дразнят и да се натрапват.

Преди да създадете свое съдържание, направете кратко проучване за ключови думи и теми, свързани с вашия бизнес. Разберете кои са потенциалните ви клиенти и какво искат, за да ги спечелите на своя страна.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...
CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софту...