В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

уеб дизайн

Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С приоритет е физическото, емоционалното и финансово оцеляване. Ако управлявате бизнес по време на извънредно положение в страната, помощта идва с изработка на сайт. Вече имате такъв? Тогава помислете какви функционалности да добавите и как да развиете сайта, за да не търпите загуби.

Започнете с ангажиращо съдържание

Интернет е място за срещи, разговори, обучение, обмен на информация и възможност за най-различни бизнес начинания. Принудителният престой у дома е свързан най-вече с много часове, прекарани онлайн  пред монитора. Това значително увеличава възможността да разширите потребителската си аудитория, като отделите повече време за сайта си и поработите по него.

Създайте съдържание, което ангажира и привлича. Това е първото нещо, с което да се захванете. Обновете досегашното или напишете съвсем ново. Обърнете внимание на блога. Добавянето на статии предизвиква интереса на посетителите и ги прави активни. Виждайки, че често публикувате, за тях е категоричен индикатор за сигурен, надежден и професионално поддържан сайт.

Затвърдете онлайн присъствието си

онлайн присъствие

Какви други онлайн активности може да добавите? Подходящи варианти са:

 Видео уроци. Те напълно могат да заменят срещите на живо. Същевременно са добра възможност да отправите желаното послание и да покажете какво умеете.

 Уебинар. Това е честа практика с доказани ползи. За да се получи хубава дискусия, важно е да направите добра организация и да привлечете правилните участници.

 Бюлетини по имейл. Възползвайте се от силата на имейл маркетинга и изпращайте полезна информация на клиентите.

 Реклами. Отделете бюджет, който не е нужно да е притеснително голям, и разпространете рекламни послания чрез Google и Facebook.

 Ако все още нямате чат модул в сайта, добавете го. Това е един безопасен и сигурен начин да общувате с потребителите.

С тези няколко съвсем достъпни тактики можете да затвърдите онлайн присъствието си и да си помогнете в критичната за всеки бизнес ситуация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Две твърдения, касаещи онлайн търговията у нас, никой не би могъл да оспори. Първото е, че тя продължава да се развива с бясна скорост, а другото е, че вече няма свободна ниша, в която...
Онлайн пазаруване на авточасти

Онлайн пазаруване на авточасти

Онлайн търговия и Portalzchasti.bg Все повече хора пазаруват онлайн. Търговията по електронен път е не само удобен начин да намериш всяко едно нещо, което ти е необходимо, но че...
5 предимства на добрия уеб сайт

5 предимства на добрия уеб сайт

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия уеб сайт Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно доста...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Безспорно едно от най-важните неща е, да имате надежден партньор както при изработката на онлайн магазина, така и при неговата поддръжка. Освен надежден софтуер за продажби (онлайн...