В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

уеб дизайн

Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С приоритет е физическото, емоционалното и финансово оцеляване. Ако управлявате бизнес по време на извънредно положение в страната, помощта идва с изработка на сайт. Вече имате такъв? Тогава помислете какви функционалности да добавите и как да развиете сайта, за да не търпите загуби.

Започнете с ангажиращо съдържание

Интернет е място за срещи, разговори, обучение, обмен на информация и възможност за най-различни бизнес начинания. Принудителният престой у дома е свързан най-вече с много часове, прекарани онлайн  пред монитора. Това значително увеличава възможността да разширите потребителската си аудитория, като отделите повече време за сайта си и поработите по него.

Създайте съдържание, което ангажира и привлича. Това е първото нещо, с което да се захванете. Обновете досегашното или напишете съвсем ново. Обърнете внимание на блога. Добавянето на статии предизвиква интереса на посетителите и ги прави активни. Виждайки, че често публикувате, за тях е категоричен индикатор за сигурен, надежден и професионално поддържан сайт.

Затвърдете онлайн присъствието си

онлайн присъствие

Какви други онлайн активности може да добавите? Подходящи варианти са:

 Видео уроци. Те напълно могат да заменят срещите на живо. Същевременно са добра възможност да отправите желаното послание и да покажете какво умеете.

 Уебинар. Това е честа практика с доказани ползи. За да се получи хубава дискусия, важно е да направите добра организация и да привлечете правилните участници.

 Бюлетини по имейл. Възползвайте се от силата на имейл маркетинга и изпращайте полезна информация на клиентите.

 Реклами. Отделете бюджет, който не е нужно да е притеснително голям, и разпространете рекламни послания чрез Google и Facebook.

 Ако все още нямате чат модул в сайта, добавете го. Това е един безопасен и сигурен начин да общувате с потребителите.

С тези няколко съвсем достъпни тактики можете да затвърдите онлайн присъствието си и да си помогнете в критичната за всеки бизнес ситуация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

UX дизайн

UX дизайн

UX дизайнът: удобен, логичен и удоволствие за потребителя При изработка на сайт неговата функционалност е от първостепенно значение. Също така обаче, сайтът трябва да е удобен и при...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...