В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

уеб дизайн

Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С приоритет е физическото, емоционалното и финансово оцеляване. Ако управлявате бизнес по време на извънредно положение в страната, помощта идва с изработка на сайт. Вече имате такъв? Тогава помислете какви функционалности да добавите и как да развиете сайта, за да не търпите загуби.

Започнете с ангажиращо съдържание

Интернет е място за срещи, разговори, обучение, обмен на информация и възможност за най-различни бизнес начинания. Принудителният престой у дома е свързан най-вече с много часове, прекарани онлайн  пред монитора. Това значително увеличава възможността да разширите потребителската си аудитория, като отделите повече време за сайта си и поработите по него.

Създайте съдържание, което ангажира и привлича. Това е първото нещо, с което да се захванете. Обновете досегашното или напишете съвсем ново. Обърнете внимание на блога. Добавянето на статии предизвиква интереса на посетителите и ги прави активни. Виждайки, че често публикувате, за тях е категоричен индикатор за сигурен, надежден и професионално поддържан сайт.

Затвърдете онлайн присъствието си

онлайн присъствие

Какви други онлайн активности може да добавите? Подходящи варианти са:

 Видео уроци. Те напълно могат да заменят срещите на живо. Същевременно са добра възможност да отправите желаното послание и да покажете какво умеете.

 Уебинар. Това е честа практика с доказани ползи. За да се получи хубава дискусия, важно е да направите добра организация и да привлечете правилните участници.

 Бюлетини по имейл. Възползвайте се от силата на имейл маркетинга и изпращайте полезна информация на клиентите.

 Реклами. Отделете бюджет, който не е нужно да е притеснително голям, и разпространете рекламни послания чрез Google и Facebook.

 Ако все още нямате чат модул в сайта, добавете го. Това е един безопасен и сигурен начин да общувате с потребителите.

С тези няколко съвсем достъпни тактики можете да затвърдите онлайн присъствието си и да си помогнете в критичната за всеки бизнес ситуация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...