В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

уеб дизайн

Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С приоритет е физическото, емоционалното и финансово оцеляване. Ако управлявате бизнес по време на извънредно положение в страната, помощта идва с изработка на сайт. Вече имате такъв? Тогава помислете какви функционалности да добавите и как да развиете сайта, за да не търпите загуби.

Започнете с ангажиращо съдържание

Интернет е място за срещи, разговори, обучение, обмен на информация и възможност за най-различни бизнес начинания. Принудителният престой у дома е свързан най-вече с много часове, прекарани онлайн  пред монитора. Това значително увеличава възможността да разширите потребителската си аудитория, като отделите повече време за сайта си и поработите по него.

Създайте съдържание, което ангажира и привлича. Това е първото нещо, с което да се захванете. Обновете досегашното или напишете съвсем ново. Обърнете внимание на блога. Добавянето на статии предизвиква интереса на посетителите и ги прави активни. Виждайки, че често публикувате, за тях е категоричен индикатор за сигурен, надежден и професионално поддържан сайт.

Затвърдете онлайн присъствието си

онлайн присъствие

Какви други онлайн активности може да добавите? Подходящи варианти са:

 Видео уроци. Те напълно могат да заменят срещите на живо. Същевременно са добра възможност да отправите желаното послание и да покажете какво умеете.

 Уебинар. Това е честа практика с доказани ползи. За да се получи хубава дискусия, важно е да направите добра организация и да привлечете правилните участници.

 Бюлетини по имейл. Възползвайте се от силата на имейл маркетинга и изпращайте полезна информация на клиентите.

 Реклами. Отделете бюджет, който не е нужно да е притеснително голям, и разпространете рекламни послания чрез Google и Facebook.

 Ако все още нямате чат модул в сайта, добавете го. Това е един безопасен и сигурен начин да общувате с потребителите.

С тези няколко съвсем достъпни тактики можете да затвърдите онлайн присъствието си и да си помогнете в критичната за всеки бизнес ситуация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са съ...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...