В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

уеб дизайн

Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С приоритет е физическото, емоционалното и финансово оцеляване. Ако управлявате бизнес по време на извънредно положение в страната, помощта идва с изработка на сайт. Вече имате такъв? Тогава помислете какви функционалности да добавите и как да развиете сайта, за да не търпите загуби.

Започнете с ангажиращо съдържание

Интернет е място за срещи, разговори, обучение, обмен на информация и възможност за най-различни бизнес начинания. Принудителният престой у дома е свързан най-вече с много часове, прекарани онлайн  пред монитора. Това значително увеличава възможността да разширите потребителската си аудитория, като отделите повече време за сайта си и поработите по него.

Създайте съдържание, което ангажира и привлича. Това е първото нещо, с което да се захванете. Обновете досегашното или напишете съвсем ново. Обърнете внимание на блога. Добавянето на статии предизвиква интереса на посетителите и ги прави активни. Виждайки, че често публикувате, за тях е категоричен индикатор за сигурен, надежден и професионално поддържан сайт.

Затвърдете онлайн присъствието си

онлайн присъствие

Какви други онлайн активности може да добавите? Подходящи варианти са:

 Видео уроци. Те напълно могат да заменят срещите на живо. Същевременно са добра възможност да отправите желаното послание и да покажете какво умеете.

 Уебинар. Това е честа практика с доказани ползи. За да се получи хубава дискусия, важно е да направите добра организация и да привлечете правилните участници.

 Бюлетини по имейл. Възползвайте се от силата на имейл маркетинга и изпращайте полезна информация на клиентите.

 Реклами. Отделете бюджет, който не е нужно да е притеснително голям, и разпространете рекламни послания чрез Google и Facebook.

 Ако все още нямате чат модул в сайта, добавете го. Това е един безопасен и сигурен начин да общувате с потребителите.

С тези няколко съвсем достъпни тактики можете да затвърдите онлайн присъствието си и да си помогнете в критичната за всеки бизнес ситуация.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн бизнес с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катего...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...