Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите

Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш сайт, който не продава и не те популяризира онлайн – това е проблем. Ако усещате, че нещо не е наред, прегледайте сайта си, анализирайте го и вижте защо куца. Ако не можете да се справите сами, потърсете експертно мнение и помощ.

Кои са най-често срещаните причини за спад в продажбите?

Успехът на един сайт зависи от критичните първи секунди. Това е времето, през което посетителите решават дали да останат и дали да се възползват от това, което им предлагате. Всяка професионална изработка на сайт е съобразена с това. Когато нещо не е както трябва, започват проблемите и следва спад в продажбите. Личи си по липсата на трафик, хаотичното поведение на потребителите, бързото им напускане на сайта.

Причините могат да бъдат различни. Най-често срещаните са следните:

 Остаряла информация. Винаги добавяйте нова и актуализирайте наличната.

 Сайтът е „невидим“. Оптимизирайте го така, че хората да го виждат и намират бързо.

 Липсва брандът. Как искате да сте разпознаваеми, ако не сте брандирали сайта?

 Избрали сте неподходящи цветове. Внимателно преценете коя е вашата цветова гама.

 Автоматично зареждащи се аудио и видео файлове. Едва ли има нещо по-дразнещо за клиентите.

 Сайтът не тръгва на мобилни устройства. Помислете за многото потребители, които предпочитат да ползват телефоните си.

 Бавно зареждащи се страници. Нали не вярвате, че хората са склонни да чакат смирено.

 Трудни за намиране контакти. Всеки, който иска да се свърже с вас, трябва да може да го направи лесно.

Списъкът е отворен за още попълнения, а евентуалните недостатъци са лесно забележими, ако винаги разглеждате сайта от позицията на посетител. Всеки детайл трябва да е на мястото си и да работи правилно. Ако това не е така, то проблемът не е какво предлагате, а как го правите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...