Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите

Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш сайт, който не продава и не те популяризира онлайн – това е проблем. Ако усещате, че нещо не е наред, прегледайте сайта си, анализирайте го и вижте защо куца. Ако не можете да се справите сами, потърсете експертно мнение и помощ.

Кои са най-често срещаните причини за спад в продажбите?

Успехът на един сайт зависи от критичните първи секунди. Това е времето, през което посетителите решават дали да останат и дали да се възползват от това, което им предлагате. Всяка професионална изработка на сайт е съобразена с това. Когато нещо не е както трябва, започват проблемите и следва спад в продажбите. Личи си по липсата на трафик, хаотичното поведение на потребителите, бързото им напускане на сайта.

Причините могат да бъдат различни. Най-често срещаните са следните:

 Остаряла информация. Винаги добавяйте нова и актуализирайте наличната.

 Сайтът е „невидим“. Оптимизирайте го така, че хората да го виждат и намират бързо.

 Липсва брандът. Как искате да сте разпознаваеми, ако не сте брандирали сайта?

 Избрали сте неподходящи цветове. Внимателно преценете коя е вашата цветова гама.

 Автоматично зареждащи се аудио и видео файлове. Едва ли има нещо по-дразнещо за клиентите.

 Сайтът не тръгва на мобилни устройства. Помислете за многото потребители, които предпочитат да ползват телефоните си.

 Бавно зареждащи се страници. Нали не вярвате, че хората са склонни да чакат смирено.

 Трудни за намиране контакти. Всеки, който иска да се свърже с вас, трябва да може да го направи лесно.

Списъкът е отворен за още попълнения, а евентуалните недостатъци са лесно забележими, ако винаги разглеждате сайта от позицията на посетител. Всеки детайл трябва да е на мястото си и да работи правилно. Ако това не е така, то проблемът не е какво предлагате, а как го правите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...