Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите

Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш сайт, който не продава и не те популяризира онлайн – това е проблем. Ако усещате, че нещо не е наред, прегледайте сайта си, анализирайте го и вижте защо куца. Ако не можете да се справите сами, потърсете експертно мнение и помощ.

Кои са най-често срещаните причини за спад в продажбите?

Успехът на един сайт зависи от критичните първи секунди. Това е времето, през което посетителите решават дали да останат и дали да се възползват от това, което им предлагате. Всяка професионална изработка на сайт е съобразена с това. Когато нещо не е както трябва, започват проблемите и следва спад в продажбите. Личи си по липсата на трафик, хаотичното поведение на потребителите, бързото им напускане на сайта.

Причините могат да бъдат различни. Най-често срещаните са следните:

 Остаряла информация. Винаги добавяйте нова и актуализирайте наличната.

 Сайтът е „невидим“. Оптимизирайте го така, че хората да го виждат и намират бързо.

 Липсва брандът. Как искате да сте разпознаваеми, ако не сте брандирали сайта?

 Избрали сте неподходящи цветове. Внимателно преценете коя е вашата цветова гама.

 Автоматично зареждащи се аудио и видео файлове. Едва ли има нещо по-дразнещо за клиентите.

 Сайтът не тръгва на мобилни устройства. Помислете за многото потребители, които предпочитат да ползват телефоните си.

 Бавно зареждащи се страници. Нали не вярвате, че хората са склонни да чакат смирено.

 Трудни за намиране контакти. Всеки, който иска да се свърже с вас, трябва да може да го направи лесно.

Списъкът е отворен за още попълнения, а евентуалните недостатъци са лесно забележими, ако винаги разглеждате сайта от позицията на посетител. Всеки детайл трябва да е на мястото си и да работи правилно. Ако това не е така, то проблемът не е какво предлагате, а как го правите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието м...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопро...
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...