Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите

Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш сайт, който не продава и не те популяризира онлайн – това е проблем. Ако усещате, че нещо не е наред, прегледайте сайта си, анализирайте го и вижте защо куца. Ако не можете да се справите сами, потърсете експертно мнение и помощ.

Кои са най-често срещаните причини за спад в продажбите?

Успехът на един сайт зависи от критичните първи секунди. Това е времето, през което посетителите решават дали да останат и дали да се възползват от това, което им предлагате. Всяка професионална изработка на сайт е съобразена с това. Когато нещо не е както трябва, започват проблемите и следва спад в продажбите. Личи си по липсата на трафик, хаотичното поведение на потребителите, бързото им напускане на сайта.

Причините могат да бъдат различни. Най-често срещаните са следните:

 Остаряла информация. Винаги добавяйте нова и актуализирайте наличната.

 Сайтът е „невидим“. Оптимизирайте го така, че хората да го виждат и намират бързо.

 Липсва брандът. Как искате да сте разпознаваеми, ако не сте брандирали сайта?

 Избрали сте неподходящи цветове. Внимателно преценете коя е вашата цветова гама.

 Автоматично зареждащи се аудио и видео файлове. Едва ли има нещо по-дразнещо за клиентите.

 Сайтът не тръгва на мобилни устройства. Помислете за многото потребители, които предпочитат да ползват телефоните си.

 Бавно зареждащи се страници. Нали не вярвате, че хората са склонни да чакат смирено.

 Трудни за намиране контакти. Всеки, който иска да се свърже с вас, трябва да може да го направи лесно.

Списъкът е отворен за още попълнения, а евентуалните недостатъци са лесно забележими, ако винаги разглеждате сайта от позицията на посетител. Всеки детайл трябва да е на мястото си и да работи правилно. Ако това не е така, то проблемът не е какво предлагате, а как го правите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени,...
Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Всички онлайн магазини подлежат на регистрация в НАП по Н18 или не? Всички онлайн магазини, които получават плащания, чрез наложен платеж, PayPal, Борика, Epay, EasyPay или какв...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
VIII. Обслужване на онлайн поръчки

VIII. Обслужване на онлайн поръчки

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...