Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите

Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш сайт, който не продава и не те популяризира онлайн – това е проблем. Ако усещате, че нещо не е наред, прегледайте сайта си, анализирайте го и вижте защо куца. Ако не можете да се справите сами, потърсете експертно мнение и помощ.

Кои са най-често срещаните причини за спад в продажбите?

Успехът на един сайт зависи от критичните първи секунди. Това е времето, през което посетителите решават дали да останат и дали да се възползват от това, което им предлагате. Всяка професионална изработка на сайт е съобразена с това. Когато нещо не е както трябва, започват проблемите и следва спад в продажбите. Личи си по липсата на трафик, хаотичното поведение на потребителите, бързото им напускане на сайта.

Причините могат да бъдат различни. Най-често срещаните са следните:

 Остаряла информация. Винаги добавяйте нова и актуализирайте наличната.

 Сайтът е „невидим“. Оптимизирайте го така, че хората да го виждат и намират бързо.

 Липсва брандът. Как искате да сте разпознаваеми, ако не сте брандирали сайта?

 Избрали сте неподходящи цветове. Внимателно преценете коя е вашата цветова гама.

 Автоматично зареждащи се аудио и видео файлове. Едва ли има нещо по-дразнещо за клиентите.

 Сайтът не тръгва на мобилни устройства. Помислете за многото потребители, които предпочитат да ползват телефоните си.

 Бавно зареждащи се страници. Нали не вярвате, че хората са склонни да чакат смирено.

 Трудни за намиране контакти. Всеки, който иска да се свърже с вас, трябва да може да го направи лесно.

Списъкът е отворен за още попълнения, а евентуалните недостатъци са лесно забележими, ако винаги разглеждате сайта от позицията на посетител. Всеки детайл трябва да е на мястото си и да работи правилно. Ако това не е така, то проблемът не е какво предлагате, а как го правите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...
Онлайн магазин по поръчка

Онлайн магазин по поръчка

Онлайн магазин по индивидуална поръчка вдига продажбите Питате каква е рецептата за успешен онлайн магазин? Всъщност, такава, която да е универсална и да важи за всеки бизнес, няма....
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Онлайн пазаруване на авточасти

Онлайн пазаруване на авточасти

Онлайн търговия и Portalzchasti.bg Все повече хора пазаруват онлайн. Търговията по електронен път е не само удобен начин да намериш всяко едно нещо, което ти е необходимо, но че...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...