Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопроцентово ангажиране на посетителите и осигуряване на тяхното пълноценно изживяване.

Добро обслужване и гъвкаво разплащане

Потребителите очакват да получат гъвкави начини за плащане и връщане на стоките. Дигиталните портфейли стават все по-популярни сред методите за онлайн разплащане, като този вид транзакции в световен мащаб дава възможност за лесни покупки в различни валути. Доставките трябва да бъдат напълно проследими през цялото време. Купувачите искат да знаят кога са обработени поръчките им, къде се намират и кога ще ги получат.

Доброто обслужване става все по-решаващ фактор. Ако то е компромисно, хората харчат по-малко или напълно забравят за онлайн магазин, от който не са доволни. Друго изискване е наличностите да се обновяват в реално време. Изчерпаните количества трябва да се отразяват автоматично, а планираното ново зареждане да е упоменато в предвидения срок. Нараства интересът и към услуги, свързани с препродажба и търговия втора ръка.

Ръст на продажбите през телефони и социални медии

През 2023 г. ще се усъвършенства дизайнът на услугите за мобилни устройства. От онлайн платформата Statista отчитат над 70% дял на мобилните телефони в онлайн пазарния трафик. Нарастват продажбите и през различните социални медии. Следвайки потребителското търсене, все повече търговци се насочват към така наречените бюджетни варианти, предназначени за хора със свити финансови възможности.

Ограниченият бюджет прави хората внимателни и по-взискателни към стоките и услугите. Все повече ще се търсят продукти от устойчиви материали и еко опаковки. Ще продължи практикуването на онлайн поръчка с вземане на стоката от физически магазин. Успешно ще се реализира разширената реалност, като 3D изображенията все повече ще изместват статичните.

Повече внимание ще се обръща на данните, които споделят клиентите, тъй като персонализираното пазаруване набира скорост. Много марки се възползват от съдържание, което генерират самите потребители в социалните мрежи, като особено популярни стават видеоклиповете в Tik Tok. Те са приоритет на по-младата аудитория, която заявява намерение да увеличи онлайн покупките. Търговците трябва да имат готовност да отговорят с подходящи абонаментни предложения за изгодно пазаруване. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са съ...