Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопроцентово ангажиране на посетителите и осигуряване на тяхното пълноценно изживяване.

Добро обслужване и гъвкаво разплащане

Потребителите очакват да получат гъвкави начини за плащане и връщане на стоките. Дигиталните портфейли стават все по-популярни сред методите за онлайн разплащане, като този вид транзакции в световен мащаб дава възможност за лесни покупки в различни валути. Доставките трябва да бъдат напълно проследими през цялото време. Купувачите искат да знаят кога са обработени поръчките им, къде се намират и кога ще ги получат.

Доброто обслужване става все по-решаващ фактор. Ако то е компромисно, хората харчат по-малко или напълно забравят за онлайн магазин, от който не са доволни. Друго изискване е наличностите да се обновяват в реално време. Изчерпаните количества трябва да се отразяват автоматично, а планираното ново зареждане да е упоменато в предвидения срок. Нараства интересът и към услуги, свързани с препродажба и търговия втора ръка.

Ръст на продажбите през телефони и социални медии

През 2023 г. ще се усъвършенства дизайнът на услугите за мобилни устройства. От онлайн платформата Statista отчитат над 70% дял на мобилните телефони в онлайн пазарния трафик. Нарастват продажбите и през различните социални медии. Следвайки потребителското търсене, все повече търговци се насочват към така наречените бюджетни варианти, предназначени за хора със свити финансови възможности.

Ограниченият бюджет прави хората внимателни и по-взискателни към стоките и услугите. Все повече ще се търсят продукти от устойчиви материали и еко опаковки. Ще продължи практикуването на онлайн поръчка с вземане на стоката от физически магазин. Успешно ще се реализира разширената реалност, като 3D изображенията все повече ще изместват статичните.

Повече внимание ще се обръща на данните, които споделят клиентите, тъй като персонализираното пазаруване набира скорост. Много марки се възползват от съдържание, което генерират самите потребители в социалните мрежи, като особено популярни стават видеоклиповете в Tik Tok. Те са приоритет на по-младата аудитория, която заявява намерение да увеличи онлайн покупките. Търговците трябва да имат готовност да отговорят с подходящи абонаментни предложения за изгодно пазаруване. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Всяка компания може значително да подобри своята дейност и да реализира повече приходи, използвайки подходящ бизнес софтуер. CRM бизнес софтуер е продукт, който предоставя изчерпа...
CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

Събирането на данни е от огромно значение за развитието на компаниите, които искат да са в крак с технологиите и да реализират напредък. Целият масив от информация трябва да бъде групи...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Онлайн магазинът не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегателно място за кл...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...