Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопроцентово ангажиране на посетителите и осигуряване на тяхното пълноценно изживяване.

Добро обслужване и гъвкаво разплащане

Потребителите очакват да получат гъвкави начини за плащане и връщане на стоките. Дигиталните портфейли стават все по-популярни сред методите за онлайн разплащане, като този вид транзакции в световен мащаб дава възможност за лесни покупки в различни валути. Доставките трябва да бъдат напълно проследими през цялото време. Купувачите искат да знаят кога са обработени поръчките им, къде се намират и кога ще ги получат.

Доброто обслужване става все по-решаващ фактор. Ако то е компромисно, хората харчат по-малко или напълно забравят за онлайн магазин, от който не са доволни. Друго изискване е наличностите да се обновяват в реално време. Изчерпаните количества трябва да се отразяват автоматично, а планираното ново зареждане да е упоменато в предвидения срок. Нараства интересът и към услуги, свързани с препродажба и търговия втора ръка.

Ръст на продажбите през телефони и социални медии

През 2023 г. ще се усъвършенства дизайнът на услугите за мобилни устройства. От онлайн платформата Statista отчитат над 70% дял на мобилните телефони в онлайн пазарния трафик. Нарастват продажбите и през различните социални медии. Следвайки потребителското търсене, все повече търговци се насочват към така наречените бюджетни варианти, предназначени за хора със свити финансови възможности.

Ограниченият бюджет прави хората внимателни и по-взискателни към стоките и услугите. Все повече ще се търсят продукти от устойчиви материали и еко опаковки. Ще продължи практикуването на онлайн поръчка с вземане на стоката от физически магазин. Успешно ще се реализира разширената реалност, като 3D изображенията все повече ще изместват статичните.

Повече внимание ще се обръща на данните, които споделят клиентите, тъй като персонализираното пазаруване набира скорост. Много марки се възползват от съдържание, което генерират самите потребители в социалните мрежи, като особено популярни стават видеоклиповете в Tik Tok. Те са приоритет на по-младата аудитория, която заявява намерение да увеличи онлайн покупките. Търговците трябва да имат готовност да отговорят с подходящи абонаментни предложения за изгодно пазаруване. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

В работата си всеки търговец залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как ...
Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценява...
Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв погле...