Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопроцентово ангажиране на посетителите и осигуряване на тяхното пълноценно изживяване.

Добро обслужване и гъвкаво разплащане

Потребителите очакват да получат гъвкави начини за плащане и връщане на стоките. Дигиталните портфейли стават все по-популярни сред методите за онлайн разплащане, като този вид транзакции в световен мащаб дава възможност за лесни покупки в различни валути. Доставките трябва да бъдат напълно проследими през цялото време. Купувачите искат да знаят кога са обработени поръчките им, къде се намират и кога ще ги получат.

Доброто обслужване става все по-решаващ фактор. Ако то е компромисно, хората харчат по-малко или напълно забравят за онлайн магазин, от който не са доволни. Друго изискване е наличностите да се обновяват в реално време. Изчерпаните количества трябва да се отразяват автоматично, а планираното ново зареждане да е упоменато в предвидения срок. Нараства интересът и към услуги, свързани с препродажба и търговия втора ръка.

Ръст на продажбите през телефони и социални медии

През 2023 г. ще се усъвършенства дизайнът на услугите за мобилни устройства. От онлайн платформата Statista отчитат над 70% дял на мобилните телефони в онлайн пазарния трафик. Нарастват продажбите и през различните социални медии. Следвайки потребителското търсене, все повече търговци се насочват към така наречените бюджетни варианти, предназначени за хора със свити финансови възможности.

Ограниченият бюджет прави хората внимателни и по-взискателни към стоките и услугите. Все повече ще се търсят продукти от устойчиви материали и еко опаковки. Ще продължи практикуването на онлайн поръчка с вземане на стоката от физически магазин. Успешно ще се реализира разширената реалност, като 3D изображенията все повече ще изместват статичните.

Повече внимание ще се обръща на данните, които споделят клиентите, тъй като персонализираното пазаруване набира скорост. Много марки се възползват от съдържание, което генерират самите потребители в социалните мрежи, като особено популярни стават видеоклиповете в Tik Tok. Те са приоритет на по-младата аудитория, която заявява намерение да увеличи онлайн покупките. Търговците трябва да имат готовност да отговорят с подходящи абонаментни предложения за изгодно пазаруване. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Чат модул

Чат модул

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Две твърдения, касаещи онлайн търговията у нас, никой не би могъл да оспори. Първото е, че тя продължава да се развива с бясна скорост, а другото е, че вече няма свободна ниша, в която...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...