Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния трафик без сривове. Опасяваме се обаче, че ни предстои труден период на застой. Това е познат сценарий след големите празници, но можем да го променим с добра стратегия за повече продажби в началото на календарната година.

Определете целите и разделете клиентите на групи 

За да сте сигурни, че ще продължите да продавате успешно и след празниците, поставете си ясна цел. Когато планирате кампанията, трябва да решите какво искате –  да постигнете определен обем продажби, да привлечете конкретен брой клиенти, да се отървете от залежала стока или нещо друго. Поставите ли си реалистични цели, лесно ще ги изпълните.

Не се опитвайте да обхванете всички клиенти с рекламни послания. Насочете се към определени групи, съответстващи на избраните цели. Ако искате да разпродадете натрупани складови наличности например, привлечете постоянните, активни потребители, които пазаруват редовно. Ако искате да “събудите” клиенти, които отдавна не са поръчвали, предложете им безплатна доставка. Правилно насочените усилия водят до сигурен успех.

Излезте на пазара с нов продукт

Хората обичат намаления. Ако съумеете да им предложите промоционални оферти по атрактивен начин, със сигурност ще откликнат. Колкото по-изгодно им се стори вашето предложение, толкова по-усърдно ще се включат в пазаруването, независимо, че е в първите дни след празничното охарчване. За да ги впечатлите и подтикнете да направят поръчка, добавете някакъв малък подарък към доставката. Този дребен жест е в състояние да ги върне отново в онлайн магазина.

Началото на новата година е подходящо време да лансирате нов продукт или услуга. Нагласата на хората е такава, че те са готови за ново начало и няма да пропуснат да се запознаят с нещо различно. Това е възможност да изпреварите конкурентите в бранша, като излезете на пазара със съвсем различно предложение.

Вместо да се отдавате единствено на обстоен анализ и оценка на отминалите продажби и да изпадате в затишие, промотирайте нещо ново. От вашата креативност и готовност да развивате бизнеса, зависи какъв тласък ще дадете на онлайн продажбите в първите дни от новата година.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Търговската уеб платформа не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегател...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Складова програма за управление и контрол

Складова програма за управление и контрол

Всеки търговец има нужда от интерактивен софтуер за управление на складове и магазини. За да следи логистиката на продуктите от тяхната доставка в склад до продажбата им на краен клиен...