Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния трафик без сривове. Опасяваме се обаче, че ни предстои труден период на застой. Това е познат сценарий след големите празници, но можем да го променим с добра стратегия за повече продажби в началото на календарната година.

Определете целите и разделете клиентите на групи 

За да сте сигурни, че ще продължите да продавате успешно и след празниците, поставете си ясна цел. Когато планирате кампанията, трябва да решите какво искате –  да постигнете определен обем продажби, да привлечете конкретен брой клиенти, да се отървете от залежала стока или нещо друго. Поставите ли си реалистични цели, лесно ще ги изпълните.

Не се опитвайте да обхванете всички клиенти с рекламни послания. Насочете се към определени групи, съответстващи на избраните цели. Ако искате да разпродадете натрупани складови наличности например, привлечете постоянните, активни потребители, които пазаруват редовно. Ако искате да “събудите” клиенти, които отдавна не са поръчвали, предложете им безплатна доставка. Правилно насочените усилия водят до сигурен успех.

Излезте на пазара с нов продукт

Хората обичат намаления. Ако съумеете да им предложите промоционални оферти по атрактивен начин, със сигурност ще откликнат. Колкото по-изгодно им се стори вашето предложение, толкова по-усърдно ще се включат в пазаруването, независимо, че е в първите дни след празничното охарчване. За да ги впечатлите и подтикнете да направят поръчка, добавете някакъв малък подарък към доставката. Този дребен жест е в състояние да ги върне отново в онлайн магазина.

Началото на новата година е подходящо време да лансирате нов продукт или услуга. Нагласата на хората е такава, че те са готови за ново начало и няма да пропуснат да се запознаят с нещо различно. Това е възможност да изпреварите конкурентите в бранша, като излезете на пазара със съвсем различно предложение.

Вместо да се отдавате единствено на обстоен анализ и оценка на отминалите продажби и да изпадате в затишие, промотирайте нещо ново. От вашата креативност и готовност да развивате бизнеса, зависи какъв тласък ще дадете на онлайн продажбите в първите дни от новата година.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...
III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...