Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния трафик без сривове. Опасяваме се обаче, че ни предстои труден период на застой. Това е познат сценарий след големите празници, но можем да го променим с добра стратегия за повече продажби в началото на календарната година.

Определете целите и разделете клиентите на групи 

За да сте сигурни, че ще продължите да продавате успешно и след празниците, поставете си ясна цел. Когато планирате кампанията, трябва да решите какво искате –  да постигнете определен обем продажби, да привлечете конкретен брой клиенти, да се отървете от залежала стока или нещо друго. Поставите ли си реалистични цели, лесно ще ги изпълните.

Не се опитвайте да обхванете всички клиенти с рекламни послания. Насочете се към определени групи, съответстващи на избраните цели. Ако искате да разпродадете натрупани складови наличности например, привлечете постоянните, активни потребители, които пазаруват редовно. Ако искате да “събудите” клиенти, които отдавна не са поръчвали, предложете им безплатна доставка. Правилно насочените усилия водят до сигурен успех.

Излезте на пазара с нов продукт

Хората обичат намаления. Ако съумеете да им предложите промоционални оферти по атрактивен начин, със сигурност ще откликнат. Колкото по-изгодно им се стори вашето предложение, толкова по-усърдно ще се включат в пазаруването, независимо, че е в първите дни след празничното охарчване. За да ги впечатлите и подтикнете да направят поръчка, добавете някакъв малък подарък към доставката. Този дребен жест е в състояние да ги върне отново в онлайн магазина.

Началото на новата година е подходящо време да лансирате нов продукт или услуга. Нагласата на хората е такава, че те са готови за ново начало и няма да пропуснат да се запознаят с нещо различно. Това е възможност да изпреварите конкурентите в бранша, като излезете на пазара със съвсем различно предложение.

Вместо да се отдавате единствено на обстоен анализ и оценка на отминалите продажби и да изпадате в затишие, промотирайте нещо ново. От вашата креативност и готовност да развивате бизнеса, зависи какъв тласък ще дадете на онлайн продажбите в първите дни от новата година.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...
НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

Нова ключова роля в онлайн търговията ще има Националната агенция за приходите (НАП), стана ясно в края на януари 2021 г. след проведени разговори между бизнес организации и приходното...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...