Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага линкове със своите продукти, да пише лични съобщения и да развива рекламна кампания според собствените си финансови възможности.

Пазаруването в социалните мрежи ще стигне до 1,2 трлн. долара

Пазаруването в социалните мрежи през следващите три години ще нарастне три пъти повече в сравнение с традиционните канали за търговия. Това обяви Bloomberg, позовавайки се на проучване на консултантска компания за информационни технологии, като посочи, че очакванията са транзакциите да достигнат 1,2 трлн. долара до 2025 година. Сред активните потребители са тези на възраст между 26 и 42 години. Най-продаваните стоки през социалните мрежи са дрехи, продукти за красота и здраве, както и домашна електроника и декорация.

Facebook и YouTube са най-популярните социални мрежи, предпочитани от българите за пазаруване. Има обаче стоки и услуги, които доста добре се позиционират в Instagram. Освен, че трябва да изберете подходящите места в интернет за вашите изделия, ще трябва да съобразите и съдържанието с конкретната аудитория. То трябва да отговаря на различните потребители, в зависимост от тяхната възраст, интереси и предпочитания. Прецизното таргетиране ще ви даде възможност да привлечете лоялни клиенти, като комуникирате свободно с тях, радвате ги със специални отстъпки и подаръци.

Бъдете активни онлайн, ако искате да продавате повече

Ако съумеете да се възползвате от социалните медии, ще увеличите продажбите. Възможностите са неограничени, а ползите за бизнеса са достатъчно добри:

  • Лесно общувате с клиентите;
  • Бързо печелите доверие;
  • Правите бранда си популярен;
  • Привличате повече трафик към сайта си;
  • Постигате добри резултати с по-малък бюджет;
  • Инвестициите са с отлична възвръщаемост;
  • Реализирате повече продажби.

Всеки търговец се стреми да покаже отзивчивост към клиента и да му предложи възможно най-върховното потребителско изживяване. Когато планирате изработка на онлайн магазин, не забравяйте да уточните кои са важните ви канали за търгуване. Ориентирайте се към стабилно присъствие в тези социални мрежи, където са вашите клиенти и бъдете активни онлайн. Социалните медии, наред с всичко останало, са и най-евтините рекламни платформи, от които може да се възползвате на 100 процента.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Съдържанието: Подчинено на вашите цели и полезно за другите

Има много начини да разберем кога в един уеб сайт нещо не е наред, но когато говорим, че той е занемарен, всичко се върти около съдържанието. Колкото повече го неглижирате, толкова по-...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

Нова ключова роля в онлайн търговията ще има Националната агенция за приходите (НАП), стана ясно в края на януари 2021 г. след проведени разговори между бизнес организации и приходното...