Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага линкове със своите продукти, да пише лични съобщения и да развива рекламна кампания според собствените си финансови възможности.

Пазаруването в социалните мрежи ще стигне до 1,2 трлн. долара

Пазаруването в социалните мрежи през следващите три години ще нарастне три пъти повече в сравнение с традиционните канали за търговия. Това обяви Bloomberg, позовавайки се на проучване на консултантска компания за информационни технологии, като посочи, че очакванията са транзакциите да достигнат 1,2 трлн. долара до 2025 година. Сред активните потребители са тези на възраст между 26 и 42 години. Най-продаваните стоки през социалните мрежи са дрехи, продукти за красота и здраве, както и домашна електроника и декорация.

Facebook и YouTube са най-популярните социални мрежи, предпочитани от българите за пазаруване. Има обаче стоки и услуги, които доста добре се позиционират в Instagram. Освен, че трябва да изберете подходящите места в интернет за вашите изделия, ще трябва да съобразите и съдържанието с конкретната аудитория. То трябва да отговаря на различните потребители, в зависимост от тяхната възраст, интереси и предпочитания. Прецизното таргетиране ще ви даде възможност да привлечете лоялни клиенти, като комуникирате свободно с тях, радвате ги със специални отстъпки и подаръци.

Бъдете активни онлайн, ако искате да продавате повече

Ако съумеете да се възползвате от социалните медии, ще увеличите продажбите. Възможностите са неограничени, а ползите за бизнеса са достатъчно добри:

  • Лесно общувате с клиентите;
  • Бързо печелите доверие;
  • Правите бранда си популярен;
  • Привличате повече трафик към сайта си;
  • Постигате добри резултати с по-малък бюджет;
  • Инвестициите са с отлична възвръщаемост;
  • Реализирате повече продажби.

Всеки търговец се стреми да покаже отзивчивост към клиента и да му предложи възможно най-върховното потребителско изживяване. Когато планирате изработка на онлайн магазин, не забравяйте да уточните кои са важните ви канали за търгуване. Ориентирайте се към стабилно присъствие в тези социални мрежи, където са вашите клиенти и бъдете активни онлайн. Социалните медии, наред с всичко останало, са и най-евтините рекламни платформи, от които може да се възползвате на 100 процента.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...