Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага линкове със своите продукти, да пише лични съобщения и да развива рекламна кампания според собствените си финансови възможности.

Пазаруването в социалните мрежи ще стигне до 1,2 трлн. долара

Пазаруването в социалните мрежи през следващите три години ще нарастне три пъти повече в сравнение с традиционните канали за търговия. Това обяви Bloomberg, позовавайки се на проучване на консултантска компания за информационни технологии, като посочи, че очакванията са транзакциите да достигнат 1,2 трлн. долара до 2025 година. Сред активните потребители са тези на възраст между 26 и 42 години. Най-продаваните стоки през социалните мрежи са дрехи, продукти за красота и здраве, както и домашна електроника и декорация.

Facebook и YouTube са най-популярните социални мрежи, предпочитани от българите за пазаруване. Има обаче стоки и услуги, които доста добре се позиционират в Instagram. Освен, че трябва да изберете подходящите места в интернет за вашите изделия, ще трябва да съобразите и съдържанието с конкретната аудитория. То трябва да отговаря на различните потребители, в зависимост от тяхната възраст, интереси и предпочитания. Прецизното таргетиране ще ви даде възможност да привлечете лоялни клиенти, като комуникирате свободно с тях, радвате ги със специални отстъпки и подаръци.

Бъдете активни онлайн, ако искате да продавате повече

Ако съумеете да се възползвате от социалните медии, ще увеличите продажбите. Възможностите са неограничени, а ползите за бизнеса са достатъчно добри:

  • Лесно общувате с клиентите;
  • Бързо печелите доверие;
  • Правите бранда си популярен;
  • Привличате повече трафик към сайта си;
  • Постигате добри резултати с по-малък бюджет;
  • Инвестициите са с отлична възвръщаемост;
  • Реализирате повече продажби.

Всеки търговец се стреми да покаже отзивчивост към клиента и да му предложи възможно най-върховното потребителско изживяване. Когато планирате изработка на онлайн магазин, не забравяйте да уточните кои са важните ви канали за търгуване. Ориентирайте се към стабилно присъствие в тези социални мрежи, където са вашите клиенти и бъдете активни онлайн. Социалните медии, наред с всичко останало, са и най-евтините рекламни платформи, от които може да се възползвате на 100 процента.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бъ...