Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага линкове със своите продукти, да пише лични съобщения и да развива рекламна кампания според собствените си финансови възможности.

Пазаруването в социалните мрежи ще стигне до 1,2 трлн. долара

Пазаруването в социалните мрежи през следващите три години ще нарастне три пъти повече в сравнение с традиционните канали за търговия. Това обяви Bloomberg, позовавайки се на проучване на консултантска компания за информационни технологии, като посочи, че очакванията са транзакциите да достигнат 1,2 трлн. долара до 2025 година. Сред активните потребители са тези на възраст между 26 и 42 години. Най-продаваните стоки през социалните мрежи са дрехи, продукти за красота и здраве, както и домашна електроника и декорация.

Facebook и YouTube са най-популярните социални мрежи, предпочитани от българите за пазаруване. Има обаче стоки и услуги, които доста добре се позиционират в Instagram. Освен, че трябва да изберете подходящите места в интернет за вашите изделия, ще трябва да съобразите и съдържанието с конкретната аудитория. То трябва да отговаря на различните потребители, в зависимост от тяхната възраст, интереси и предпочитания. Прецизното таргетиране ще ви даде възможност да привлечете лоялни клиенти, като комуникирате свободно с тях, радвате ги със специални отстъпки и подаръци.

Бъдете активни онлайн, ако искате да продавате повече

Ако съумеете да се възползвате от социалните медии, ще увеличите продажбите. Възможностите са неограничени, а ползите за бизнеса са достатъчно добри:

  • Лесно общувате с клиентите;
  • Бързо печелите доверие;
  • Правите бранда си популярен;
  • Привличате повече трафик към сайта си;
  • Постигате добри резултати с по-малък бюджет;
  • Инвестициите са с отлична възвръщаемост;
  • Реализирате повече продажби.

Всеки търговец се стреми да покаже отзивчивост към клиента и да му предложи възможно най-върховното потребителско изживяване. Когато планирате изработка на онлайн магазин, не забравяйте да уточните кои са важните ви канали за търгуване. Ориентирайте се към стабилно присъствие в тези социални мрежи, където са вашите клиенти и бъдете активни онлайн. Социалните медии, наред с всичко останало, са и най-евтините рекламни платформи, от които може да се възползвате на 100 процента.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...