Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага линкове със своите продукти, да пише лични съобщения и да развива рекламна кампания според собствените си финансови възможности.

Пазаруването в социалните мрежи ще стигне до 1,2 трлн. долара

Пазаруването в социалните мрежи през следващите три години ще нарастне три пъти повече в сравнение с традиционните канали за търговия. Това обяви Bloomberg, позовавайки се на проучване на консултантска компания за информационни технологии, като посочи, че очакванията са транзакциите да достигнат 1,2 трлн. долара до 2025 година. Сред активните потребители са тези на възраст между 26 и 42 години. Най-продаваните стоки през социалните мрежи са дрехи, продукти за красота и здраве, както и домашна електроника и декорация.

Facebook и YouTube са най-популярните социални мрежи, предпочитани от българите за пазаруване. Има обаче стоки и услуги, които доста добре се позиционират в Instagram. Освен, че трябва да изберете подходящите места в интернет за вашите изделия, ще трябва да съобразите и съдържанието с конкретната аудитория. То трябва да отговаря на различните потребители, в зависимост от тяхната възраст, интереси и предпочитания. Прецизното таргетиране ще ви даде възможност да привлечете лоялни клиенти, като комуникирате свободно с тях, радвате ги със специални отстъпки и подаръци.

Бъдете активни онлайн, ако искате да продавате повече

Ако съумеете да се възползвате от социалните медии, ще увеличите продажбите. Възможностите са неограничени, а ползите за бизнеса са достатъчно добри:

  • Лесно общувате с клиентите;
  • Бързо печелите доверие;
  • Правите бранда си популярен;
  • Привличате повече трафик към сайта си;
  • Постигате добри резултати с по-малък бюджет;
  • Инвестициите са с отлична възвръщаемост;
  • Реализирате повече продажби.

Всеки търговец се стреми да покаже отзивчивост към клиента и да му предложи възможно най-върховното потребителско изживяване. Когато планирате изработка на онлайн магазин, не забравяйте да уточните кои са важните ви канали за търгуване. Ориентирайте се към стабилно присъствие в тези социални мрежи, където са вашите клиенти и бъдете активни онлайн. Социалните медии, наред с всичко останало, са и най-евтините рекламни платформи, от които може да се възползвате на 100 процента.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в избрания интернет магазин да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазару...
Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бъ...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
5 предимства на добрия уеб сайт

5 предимства на добрия уеб сайт

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия уеб сайт Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно доста...