Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. Те трябва да бъдат показани по възможно най-добрия начин, за да предизвикат интерес.

Малките детайли, които привличат клиенти

Продуктовите етикети са малките детайли, които щом бъдат добавени към стоките, правят продажбите много по-успешни. С тяхна помощ е лесно да фокусирате потребителското внимание върху определен артикул, като подчертаете предимствата му. Така сами решавате и през какъв период от време да организирате разпродажби и намаления.

Продуктовите етикети са различни видове, като сред най-често използваните са:

● Отстъпка. Един от най-забележимите етикети, който клиентите винаги търсят;

● Нов продукт. Особено важен е за постоянните посетители, тъй като бързо се ориентират какво ново могат да напазаруват;

● Най-продавани. Хората обичат да виждат кои са топ продуктите и се влияят от чуждото мнение;

● Изчерпано количество. Хубаво е, когато нещо е свършило, да го напишете, за да не се чудят клиентите защо не могат да го добавят в количката.

Винаги може да се добавят още етикети, според спецификата на всеки търговец. Подходящи са такива, указващи продажбата на продукти, опазващи околната среда, такива, които съвсем скоро ще бъдат налични или пък от местни производители. Най-ефективните етикети са тези, които кратко и ясно казват за какво става дума. Ако са с цел намаление, достатъчно е да изпишете само процентната отстъпка.

Грешка е да маркирате всички продукти наведнъж

Когато създавате продуктови етикети, винаги се съобразявайте с цветовата гама. Нека тя да отговаря на цялостната визия на сайта и да не стои като кръпка. Ако не сте сигурни какво точно да изберете, тествайте няколко варианта преди да се спрете на подходящия. И най-важното – никога не маркирайте много продукти наведнъж. Ако всички са с обявено намаление, ще изглежда нереално.

Мащабната разпродажба се възприема с добро око, само когато е по конкретен повод, какъвто е Черният петък, примерно. Целогодишното намаление е подозрително и по-скоро би отблъснало клиентите, вместо да ги вдъхнови да купуват. Ако ще обявявате много продукти с отстъпка наведнъж, то най-добре помислете за отделна лендинг страница за целта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...