Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. Те трябва да бъдат показани по възможно най-добрия начин, за да предизвикат интерес.

Малките детайли, които привличат клиенти

Продуктовите етикети са малките детайли, които щом бъдат добавени към стоките, правят продажбите много по-успешни. С тяхна помощ е лесно да фокусирате потребителското внимание върху определен артикул, като подчертаете предимствата му. Така сами решавате и през какъв период от време да организирате разпродажби и намаления.

Продуктовите етикети са различни видове, като сред най-често използваните са:

● Отстъпка. Един от най-забележимите етикети, който клиентите винаги търсят;

● Нов продукт. Особено важен е за постоянните посетители, тъй като бързо се ориентират какво ново могат да напазаруват;

● Най-продавани. Хората обичат да виждат кои са топ продуктите и се влияят от чуждото мнение;

● Изчерпано количество. Хубаво е, когато нещо е свършило, да го напишете, за да не се чудят клиентите защо не могат да го добавят в количката.

Винаги може да се добавят още етикети, според спецификата на всеки онлайн магазин. Подходящи са такива, указващи продажбата на продукти, опазващи околната среда, такива, които съвсем скоро ще бъдат налични или пък от местни производители. Най-ефективните етикети са тези, които кратко и ясно казват за какво става дума. Ако са с цел намаление, достатъчно е да изпишете само процентната отстъпка.

Грешка е да маркирате всички продукти наведнъж

Когато създавате продуктови етикети, винаги се съобразявайте с цветовата гама. Нека тя да отговаря на цялостната визия на сайта и да не стои като кръпка. Ако не сте сигурни какво точно да изберете, тествайте няколко варианта преди да се спрете на подходящия. И най-важното – никога не маркирайте много продукти наведнъж. Ако всички са с обявено намаление, ще изглежда нереално.

Мащабната разпродажба се възприема с добро око, само когато е по конкретен повод, какъвто е Черният петък, примерно. Целогодишното намаление е подозрително и по-скоро би отблъснало клиентите, вместо да ги вдъхнови да купуват. Ако ще обявявате много продукти с отстъпка наведнъж, то най-добре помислете за отделна лендинг страница за целта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...