Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. Те трябва да бъдат показани по възможно най-добрия начин, за да предизвикат интерес.

Малките детайли, които привличат клиенти

Продуктовите етикети са малките детайли, които щом бъдат добавени към стоките, правят продажбите много по-успешни. С тяхна помощ е лесно да фокусирате потребителското внимание върху определен артикул, като подчертаете предимствата му. Така сами решавате и през какъв период от време да организирате разпродажби и намаления.

Продуктовите етикети са различни видове, като сред най-често използваните са:

● Отстъпка. Един от най-забележимите етикети, който клиентите винаги търсят;

● Нов продукт. Особено важен е за постоянните посетители, тъй като бързо се ориентират какво ново могат да напазаруват;

● Най-продавани. Хората обичат да виждат кои са топ продуктите и се влияят от чуждото мнение;

● Изчерпано количество. Хубаво е, когато нещо е свършило, да го напишете, за да не се чудят клиентите защо не могат да го добавят в количката.

Винаги може да се добавят още етикети, според спецификата на всеки търговец. Подходящи са такива, указващи продажбата на продукти, опазващи околната среда, такива, които съвсем скоро ще бъдат налични или пък от местни производители. Най-ефективните етикети са тези, които кратко и ясно казват за какво става дума. Ако са с цел намаление, достатъчно е да изпишете само процентната отстъпка.

Грешка е да маркирате всички продукти наведнъж

Когато създавате продуктови етикети, винаги се съобразявайте с цветовата гама. Нека тя да отговаря на цялостната визия на сайта и да не стои като кръпка. Ако не сте сигурни какво точно да изберете, тествайте няколко варианта преди да се спрете на подходящия. И най-важното – никога не маркирайте много продукти наведнъж. Ако всички са с обявено намаление, ще изглежда нереално.

Мащабната разпродажба се възприема с добро око, само когато е по конкретен повод, какъвто е Черният петък, примерно. Целогодишното намаление е подозрително и по-скоро би отблъснало клиентите, вместо да ги вдъхнови да купуват. Ако ще обявявате много продукти с отстъпка наведнъж, то най-добре помислете за отделна лендинг страница за целта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Маркетингов план

Маркетингов план

Какво ви липсва? Маркетингов план, който да ви изстреля на върха Когато тепърва навлизате в интернет търговията, за вас е важно да разполагате с перфектната изработка на онлайн мага...
Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Така, както всеки бизнес се нуждае от изработка на сайт, така всяка компания, която иска да се развива и да бъде конкурентно способна, заслужава собствен бизнес софтуер. Имплементиране...