Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. Те трябва да бъдат показани по възможно най-добрия начин, за да предизвикат интерес.

Малките детайли, които привличат клиенти

Продуктовите етикети са малките детайли, които щом бъдат добавени към стоките, правят продажбите много по-успешни. С тяхна помощ е лесно да фокусирате потребителското внимание върху определен артикул, като подчертаете предимствата му. Така сами решавате и през какъв период от време да организирате разпродажби и намаления.

Продуктовите етикети са различни видове, като сред най-често използваните са:

● Отстъпка. Един от най-забележимите етикети, който клиентите винаги търсят;

● Нов продукт. Особено важен е за постоянните посетители, тъй като бързо се ориентират какво ново могат да напазаруват;

● Най-продавани. Хората обичат да виждат кои са топ продуктите и се влияят от чуждото мнение;

● Изчерпано количество. Хубаво е, когато нещо е свършило, да го напишете, за да не се чудят клиентите защо не могат да го добавят в количката.

Винаги може да се добавят още етикети, според спецификата на всеки онлайн магазин. Подходящи са такива, указващи продажбата на продукти, опазващи околната среда, такива, които съвсем скоро ще бъдат налични или пък от местни производители. Най-ефективните етикети са тези, които кратко и ясно казват за какво става дума. Ако са с цел намаление, достатъчно е да изпишете само процентната отстъпка.

Грешка е да маркирате всички продукти наведнъж

Когато създавате продуктови етикети, винаги се съобразявайте с цветовата гама. Нека тя да отговаря на цялостната визия на сайта и да не стои като кръпка. Ако не сте сигурни какво точно да изберете, тествайте няколко варианта преди да се спрете на подходящия. И най-важното – никога не маркирайте много продукти наведнъж. Ако всички са с обявено намаление, ще изглежда нереално.

Мащабната разпродажба се възприема с добро око, само когато е по конкретен повод, какъвто е Черният петък, примерно. Целогодишното намаление е подозрително и по-скоро би отблъснало клиентите, вместо да ги вдъхнови да купуват. Ако ще обявявате много продукти с отстъпка наведнъж, то най-добре помислете за отделна лендинг страница за целта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценява...
Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) регламентират нови правила и задължения за търговците във връзка със защита правата на потребителите. Новите изисквания влизат в сила ...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...