Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. Те трябва да бъдат показани по възможно най-добрия начин, за да предизвикат интерес.

Малките детайли, които привличат клиенти

Продуктовите етикети са малките детайли, които щом бъдат добавени към стоките, правят продажбите много по-успешни. С тяхна помощ е лесно да фокусирате потребителското внимание върху определен артикул, като подчертаете предимствата му. Така сами решавате и през какъв период от време да организирате разпродажби и намаления.

Продуктовите етикети са различни видове, като сред най-често използваните са:

● Отстъпка. Един от най-забележимите етикети, който клиентите винаги търсят;

● Нов продукт. Особено важен е за постоянните посетители, тъй като бързо се ориентират какво ново могат да напазаруват;

● Най-продавани. Хората обичат да виждат кои са топ продуктите и се влияят от чуждото мнение;

● Изчерпано количество. Хубаво е, когато нещо е свършило, да го напишете, за да не се чудят клиентите защо не могат да го добавят в количката.

Винаги може да се добавят още етикети, според спецификата на всеки търговец. Подходящи са такива, указващи продажбата на продукти, опазващи околната среда, такива, които съвсем скоро ще бъдат налични или пък от местни производители. Най-ефективните етикети са тези, които кратко и ясно казват за какво става дума. Ако са с цел намаление, достатъчно е да изпишете само процентната отстъпка.

Грешка е да маркирате всички продукти наведнъж

Когато създавате продуктови етикети, винаги се съобразявайте с цветовата гама. Нека тя да отговаря на цялостната визия на сайта и да не стои като кръпка. Ако не сте сигурни какво точно да изберете, тествайте няколко варианта преди да се спрете на подходящия. И най-важното – никога не маркирайте много продукти наведнъж. Ако всички са с обявено намаление, ще изглежда нереално.

Мащабната разпродажба се възприема с добро око, само когато е по конкретен повод, какъвто е Черният петък, примерно. Целогодишното намаление е подозрително и по-скоро би отблъснало клиентите, вместо да ги вдъхнови да купуват. Ако ще обявявате много продукти с отстъпка наведнъж, то най-добре помислете за отделна лендинг страница за целта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата

eCommerce платформа от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За ...
Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

В работата си всеки търговец залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как ...
Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...