Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече

Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бързо и да намерят точния артикул. Тогава на помощ идват продуктовите филтри. Те помагат на клиентите да направят своя избор според личните си предпочитания и без да губят излишно време.

Използвайте правилните филтри за вашите стоки

Всяка категория продукти изисква подходящите филтри. Това означава да познавате добре навиците на клиентите и да предвидите с максимална точност от какви съображения и предпочитания се водят те при пазаруване. Само така ще сте сигурни, че потребителите ще бъдат удовлетворени и готови да харчат пари във вашия магазин.

При изработка на онлайн магазин е добре да помислите за добавяне на продуктови филтри, особено ако предлагате богат асортимент от стоки. Ако предлагате обувки, филтрирайте ги по вид, сезони, материали за изработка, разделете ги на мъжки, дамски, детски и по други подходящи критерии.

Препоръчителен търговски трик е ценовият филтър да е последен. Така, ако вече един продукт е харесан, то дори и по-скъп, вероятността да бъде закупен е многократно по-голяма. В крайна сметка, целта на всеки онлайн бизнес е да продава повече и да носи печалба. Продуктовите филтри са мощни инструменти за постигане на това.

Изберете най-доброто място и подходящ начин на филтриране

Друго решение, което трябва да вземете е за начина, по който ще представите филтрите на съответните страници. Може списъкът да се показва наведнъж. От една страна така клиентите виждат всички възможности, но от друга прекалено дългата листа може сериозно да ги затрудни.

Друг вариант е със скролване по страницата, стига бутонът за тази цел да е удобен за ползване и зареждането на страницата да не се бави излишно. Може да го направите с кликване за показване на различните опции или с падащо меню. Последното се счита за най-ефективно, ако е изпълнено правилно.

От стратегическо значение е къде точно ще поставите продуктовите филтри. Тяхното предназначение е да предизвикат желание у потребителите да пазаруват и да ги накарат да направят своя избор. Според редица проучвания, хората обичат да задържат поглед върху лявата половина от страницата. Затова големите онлайн търговци разполагат своите филтри именно там, най-вляво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Изработка на сайт цена

Изработка на сайт цена

Колко струва един уеб сайт? Ако сте в процес на търсене кой да се заеме с изработка на уеб сайт за вас и вашия бизнес, то първият въпрос несъмнено е колко ще ви струва начинанието. ...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...