Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече

Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бързо и да намерят точния артикул. Тогава на помощ идват продуктовите филтри. Те помагат на клиентите да направят своя избор според личните си предпочитания и без да губят излишно време.

Използвайте правилните филтри за вашите стоки

Всяка категория продукти изисква подходящите филтри. Това означава да познавате добре навиците на клиентите и да предвидите с максимална точност от какви съображения и предпочитания се водят те при пазаруване. Само така ще сте сигурни, че потребителите ще бъдат удовлетворени и готови да харчат пари във вашия магазин.

При изработка на онлайн магазин е добре да помислите за добавяне на продуктови филтри, особено ако предлагате богат асортимент от стоки. Ако предлагате обувки, филтрирайте ги по вид, сезони, материали за изработка, разделете ги на мъжки, дамски, детски и по други подходящи критерии.

Препоръчителен търговски трик е ценовият филтър да е последен. Така, ако вече един продукт е харесан, то дори и по-скъп, вероятността да бъде закупен е многократно по-голяма. В крайна сметка, целта на всеки онлайн бизнес е да продава повече и да носи печалба. Продуктовите филтри са мощни инструменти за постигане на това.

Изберете най-доброто място и подходящ начин на филтриране

Друго решение, което трябва да вземете е за начина, по който ще представите филтрите на съответните страници. Може списъкът да се показва наведнъж. От една страна така клиентите виждат всички възможности, но от друга прекалено дългата листа може сериозно да ги затрудни.

Друг вариант е със скролване по страницата, стига бутонът за тази цел да е удобен за ползване и зареждането на страницата да не се бави излишно. Може да го направите с кликване за показване на различните опции или с падащо меню. Последното се счита за най-ефективно, ако е изпълнено правилно.

От стратегическо значение е къде точно ще поставите продуктовите филтри. Тяхното предназначение е да предизвикат желание у потребителите да пазаруват и да ги накарат да направят своя избор. Според редица проучвания, хората обичат да задържат поглед върху лявата половина от страницата. Затова големите онлайн търговци разполагат своите филтри именно там, най-вляво.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...
Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софту...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...