SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в ежедневие и необходимост дори за хора, които никога не бяха сядали пред компютър. И всичко това се случи толкова бързо и категорично, че вече никой не си представя живота без интернет.

Появата на  Google пък може да се сравни с експлозия в света на интернет. Това е търсачката, която срина опитите на предшестващите я сайтове да се наложат в дигиталното пространство. Google спечели безапелационно първенството, заради бързото, лесно и справедливо класиране на сайтовете - според качества им, а не защото собствениците им си плащат за това.

Ето така се появи SEO (Search Engines Optimization) и след нея цялата гилдия от специалисти, занимаващи се с уеб сайт оптимизация. Тяхната работа е така да подготвят и обработят текстовете за сайта, че той да се класира на първа страница при търсене в  Google.

SEO не е еднократен акт, а постоянна работа по съдържанието и кода на сайта

Често собствениците на онлайн магазини имат изкривена представа за процеса на оптимизация. Причината е в непознаването на работата на търсачките и конкретно на Google и неясната представа какво точно следва да се направи, за да влезе сайтът в топ 10 при търсене.

SEO оптимизация на онлайн магазин

За да сте наясно с процеса, имайте предвид, че SEO не е:

√ Реклама в Google. Ако искате търсачката да ви класира на челни позиции при търсене, на вас ви трябва качествена изработка на онлайн магазин или уеб сайт, а не просто реклама.

√ Само ключови думи. Важни са самите сайтове - съдържанието и кода. Изисква се повече работа по техническото им изпълнение, както и по вида и обема на текстовете.

√ Надлъгване с търсачката. Google е търсеща машина, която сканира сайтовете, използвайки собствени алгоритми, които ревниво пази и често променя и актуализира.

√ Трупане на картинки. Каквито и снимки и илюстрации да сложите, ако липсва качествено съдържание с правилните изрази за привличане на потребители, забравете за челно класиране.

И накрая: Оптимизацията е дълъг и постоянен процес, а не еднократен акт. Свързана е преди всичко с обновяване на текстовете, създаване на мрежа от връзки с други сайтове и усъвършенстване кода на сайта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки уеб сайт за продажби включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

V. Ролята на маркетинга в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...