SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в ежедневие и необходимост дори за хора, които никога не бяха сядали пред компютър. И всичко това се случи толкова бързо и категорично, че вече никой не си представя живота без интернет.

Появата на  Google пък може да се сравни с експлозия в света на интернет. Това е търсачката, която срина опитите на предшестващите я сайтове да се наложат в дигиталното пространство. Google спечели безапелационно първенството, заради бързото, лесно и справедливо класиране на сайтовете - според качества им, а не защото собствениците им си плащат за това.

Ето така се появи SEO (Search Engines Optimization) и след нея цялата гилдия от специалисти, занимаващи се с уеб сайт оптимизация. Тяхната работа е така да подготвят и обработят текстовете за сайта, че той да се класира на първа страница при търсене в  Google.

SEO не е еднократен акт, а постоянна работа по съдържанието и кода на сайта

Често собствениците на онлайн магазини имат изкривена представа за процеса на оптимизация. Причината е в непознаването на работата на търсачките и конкретно на Google и неясната представа какво точно следва да се направи, за да влезе сайтът в топ 10 при търсене.

SEO оптимизация на онлайн магазин

За да сте наясно с процеса, имайте предвид, че SEO не е:

√ Реклама в Google. Ако искате търсачката да ви класира на челни позиции при търсене, на вас ви трябва качествена изработка на онлайн магазин или уеб сайт, а не просто реклама.

√ Само ключови думи. Важни са самите сайтове - съдържанието и кода. Изисква се повече работа по техническото им изпълнение, както и по вида и обема на текстовете.

√ Надлъгване с търсачката. Google е търсеща машина, която сканира сайтовете, използвайки собствени алгоритми, които ревниво пази и често променя и актуализира.

√ Трупане на картинки. Каквито и снимки и илюстрации да сложите, ако липсва качествено съдържание с правилните изрази за привличане на потребители, забравете за челно класиране.

И накрая: Оптимизацията е дълъг и постоянен процес, а не еднократен акт. Свързана е преди всичко с обновяване на текстовете, създаване на мрежа от връзки с други сайтове и усъвършенстване кода на сайта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...
Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...