SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в ежедневие и необходимост дори за хора, които никога не бяха сядали пред компютър. И всичко това се случи толкова бързо и категорично, че вече никой не си представя живота без интернет.

Появата на  Google пък може да се сравни с експлозия в света на интернет. Това е търсачката, която срина опитите на предшестващите я сайтове да се наложат в дигиталното пространство. Google спечели безапелационно първенството, заради бързото, лесно и справедливо класиране на сайтовете - според качества им, а не защото собствениците им си плащат за това.

Ето така се появи SEO (Search Engines Optimization) и след нея цялата гилдия от специалисти, занимаващи се с уеб сайт оптимизация. Тяхната работа е така да подготвят и обработят текстовете за сайта, че той да се класира на първа страница при търсене в  Google.

SEO не е еднократен акт, а постоянна работа по съдържанието и кода на сайта

Често собствениците на онлайн магазини имат изкривена представа за процеса на оптимизация. Причината е в непознаването на работата на търсачките и конкретно на Google и неясната представа какво точно следва да се направи, за да влезе сайтът в топ 10 при търсене.

SEO оптимизация на онлайн магазин

За да сте наясно с процеса, имайте предвид, че SEO не е:

√ Реклама в Google. Ако искате търсачката да ви класира на челни позиции при търсене, на вас ви трябва качествена изработка на онлайн магазин или уеб сайт, а не просто реклама.

√ Само ключови думи. Важни са самите сайтове - съдържанието и кода. Изисква се повече работа по техническото им изпълнение, както и по вида и обема на текстовете.

√ Надлъгване с търсачката. Google е търсеща машина, която сканира сайтовете, използвайки собствени алгоритми, които ревниво пази и често променя и актуализира.

√ Трупане на картинки. Каквито и снимки и илюстрации да сложите, ако липсва качествено съдържание с правилните изрази за привличане на потребители, забравете за челно класиране.

И накрая: Оптимизацията е дълъг и постоянен процес, а не еднократен акт. Свързана е преди всичко с обновяване на текстовете, създаване на мрежа от връзки с други сайтове и усъвършенстване кода на сайта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценява...
Качествена SEO оптимизация

Качествена SEO оптимизация

Какво печелите от качествена SEO оптимизация Работата по изработка на уеб сайт е приключила и бизнесът ви вече присъства в интернет. Какво следва? Един продължителен и сложен процес...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

Силен растеж на онлайн търговията в отделни сегменти у нас, отчитат от Българската Е-комерс Асоциация (БЕА). 71 на сто от българските граждани имат достъп до интернет, 31 на сто от...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...