SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в ежедневие и необходимост дори за хора, които никога не бяха сядали пред компютър. И всичко това се случи толкова бързо и категорично, че вече никой не си представя живота без интернет.

Появата на  Google пък може да се сравни с експлозия в света на интернет. Това е търсачката, която срина опитите на предшестващите я сайтове да се наложат в дигиталното пространство. Google спечели безапелационно първенството, заради бързото, лесно и справедливо класиране на сайтовете - според качества им, а не защото собствениците им си плащат за това.

Ето така се появи SEO (Search Engines Optimization) и след нея цялата гилдия от специалисти, занимаващи се с уеб сайт оптимизация. Тяхната работа е така да подготвят и обработят текстовете за сайта, че той да се класира на първа страница при търсене в  Google.

SEO не е еднократен акт, а постоянна работа по съдържанието и кода на сайта

Често собствениците на онлайн магазини имат изкривена представа за процеса на оптимизация. Причината е в непознаването на работата на търсачките и конкретно на Google и неясната представа какво точно следва да се направи, за да влезе сайтът в топ 10 при търсене.

SEO оптимизация на онлайн магазин

За да сте наясно с процеса, имайте предвид, че SEO не е:

√ Реклама в Google. Ако искате търсачката да ви класира на челни позиции при търсене, на вас ви трябва качествена изработка на онлайн магазин или уеб сайт, а не просто реклама.

√ Само ключови думи. Важни са самите сайтове - съдържанието и кода. Изисква се повече работа по техническото им изпълнение, както и по вида и обема на текстовете.

√ Надлъгване с търсачката. Google е търсеща машина, която сканира сайтовете, използвайки собствени алгоритми, които ревниво пази и често променя и актуализира.

√ Трупане на картинки. Каквито и снимки и илюстрации да сложите, ако липсва качествено съдържание с правилните изрази за привличане на потребители, забравете за челно класиране.

И накрая: Оптимизацията е дълъг и постоянен процес, а не еднократен акт. Свързана е преди всичко с обновяване на текстовете, създаване на мрежа от връзки с други сайтове и усъвършенстване кода на сайта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...
VIII. Обслужване на онлайн поръчки

VIII. Обслужване на онлайн поръчки

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...