SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в ежедневие и необходимост дори за хора, които никога не бяха сядали пред компютър. И всичко това се случи толкова бързо и категорично, че вече никой не си представя живота без интернет.

Появата на  Google пък може да се сравни с експлозия в света на интернет. Това е търсачката, която срина опитите на предшестващите я сайтове да се наложат в дигиталното пространство. Google спечели безапелационно първенството, заради бързото, лесно и справедливо класиране на сайтовете - според качества им, а не защото собствениците им си плащат за това.

Ето така се появи SEO (Search Engines Optimization) и след нея цялата гилдия от специалисти, занимаващи се с уеб сайт оптимизация. Тяхната работа е така да подготвят и обработят текстовете за сайта, че той да се класира на първа страница при търсене в  Google.

SEO не е еднократен акт, а постоянна работа по съдържанието и кода на сайта

Често собствениците на онлайн магазини имат изкривена представа за процеса на оптимизация. Причината е в непознаването на работата на търсачките и конкретно на Google и неясната представа какво точно следва да се направи, за да влезе сайтът в топ 10 при търсене.

SEO оптимизация на онлайн магазин

За да сте наясно с процеса, имайте предвид, че SEO не е:

√ Реклама в Google. Ако искате търсачката да ви класира на челни позиции при търсене, на вас ви трябва качествена изработка на онлайн магазин или уеб сайт, а не просто реклама.

√ Само ключови думи. Важни са самите сайтове - съдържанието и кода. Изисква се повече работа по техническото им изпълнение, както и по вида и обема на текстовете.

√ Надлъгване с търсачката. Google е търсеща машина, която сканира сайтовете, използвайки собствени алгоритми, които ревниво пази и често променя и актуализира.

√ Трупане на картинки. Каквито и снимки и илюстрации да сложите, ако липсва качествено съдържание с правилните изрази за привличане на потребители, забравете за челно класиране.

И накрая: Оптимизацията е дълъг и постоянен процес, а не еднократен акт. Свързана е преди всичко с обновяване на текстовете, създаване на мрежа от връзки с други сайтове и усъвършенстване кода на сайта.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...