Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане

Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилното място. Това, което очаквате е те да поръчат и да си тръгнат с покупка. За целта трябва да им осигурите още нещо - възможно най-добри условия за разплащане.

Нека клиентите да могат да купуват като гости

Дайте възможност на хората да пазаруват като гости. Със сигурност много от тях ще се откажат и няма да довършат поръчката, ако изисквате задължителна регистрация. Включете опцията „guest checkоut“ още при първоначалната изработка на онлайн магазин, за да не отблъснете потребителите.

Доволните клиенти са тези, които носят приходите. Оставете ги да купуват без да им налагате да споделят лична информация и без да ги натоварвате със създаването на акаунт. Не ги дразнете с допълнителни тежести и излишни подробности. Щом удовлетворите желанията им, те ще се почувстват спокойни и готови да купуват.

Осигурете повече начини за плащане и доставка

Липсата на различни начини за плащане и доставка са другите слаби места. Колкото по-ограничени са възможностите и за едното, и за другото, толкова по-зле ще вървят конверсиите и печалбите в магазина ви. Няма как да угодите на всички клиенти, но направете проучване и осигурете най-желаните варианти.

Нека потребителите да изберат как да платят, според това, което е най-удобно за тях. Предвидете повечко опции за доставка – бърза с по-висока такса или безплатна с изчакване. Бъдете гъвкави и реагирайте на желанията им за доставка на адрес с фиксиран ден и час, ако поискат. Електронната търговия се развива със светкавични темпове и не бива да бъде ограничавана с ненужни условности.

 

Не забравяйте да бъдете максимално коректни и открити. Старателно опишете всички такси и данъци, които дължат клиентите още преди да стигнат до потребителската количка. Ако нещо може да накара пазаруващите да зарежат покупката веднага, това е допълнителното оскъпяване, което те виждат начислено в последния момент.

Без значение какъв опит имате като онлайн търговец, убийствено е да губите клиенти само, защото не сте се погрижили да създадете безупречен процес на разплащане.

Най-използваните методи на плащане в България са следните:

  1. Наложен платеж или пощенски паричен превод П.П.П
  2. Плащане по банков път
  3. Плащане през PayPal, като тази опция дава възможност да потребителите да изберат дали да платят през техен профил в системата или директно да заплатят с дебитна или кредитна карта
  4. Плащане с карта през виртуалане пос терминал на „БОРИКА“, тази опция дава възмобност на потребителите директно да заплатят с дебитна или кредтитна карта.
  5. Плащане през виртуален пос терминал на „PaySera“
  6. Плащане чрез виртуален пос терминал на "Stripe"
  7. Плащане чрез виртуален пос терминал на "Transcard"

Статистики от практиката показват, че в България най-използвания метод за плащане е „Наложен платеж“ . Има варианти обаче да стимулирате потребителите да заплатят и по различне начин, като обявите % отстъпка за определен метод на плащане. Например при плащане с карта през виртуален пос терминал на „БОРИКА“ потребителя да получи отстъпка от -5%.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн бизнес с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катего...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...