Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане

Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилното място. Това, което очаквате е те да поръчат и да си тръгнат с покупка. За целта трябва да им осигурите още нещо - възможно най-добри условия за разплащане.

Нека клиентите да могат да купуват като гости

Дайте възможност на хората да пазаруват като гости. Със сигурност много от тях ще се откажат и няма да довършат поръчката, ако изисквате задължителна регистрация. Включете опцията „guest checkоut“ още при първоначалната изработка на онлайн магазин, за да не отблъснете потребителите.

Доволните клиенти са тези, които носят приходите. Оставете ги да купуват без да им налагате да споделят лична информация и без да ги натоварвате със създаването на акаунт. Не ги дразнете с допълнителни тежести и излишни подробности. Щом удовлетворите желанията им, те ще се почувстват спокойни и готови да купуват.

Осигурете повече начини за плащане и доставка

Липсата на различни начини за плащане и доставка са другите слаби места. Колкото по-ограничени са възможностите и за едното, и за другото, толкова по-зле ще вървят конверсиите и печалбите в магазина ви. Няма как да угодите на всички клиенти, но направете проучване и осигурете най-желаните варианти.

Нека потребителите да изберат как да платят, според това, което е най-удобно за тях. Предвидете повечко опции за доставка – бърза с по-висока такса или безплатна с изчакване. Бъдете гъвкави и реагирайте на желанията им за доставка на адрес с фиксиран ден и час, ако поискат. Електронната търговия се развива със светкавични темпове и не бива да бъде ограничавана с ненужни условности.

 

Не забравяйте да бъдете максимално коректни и открити. Старателно опишете всички такси и данъци, които дължат клиентите още преди да стигнат до потребителската количка. Ако нещо може да накара пазаруващите да зарежат покупката веднага, това е допълнителното оскъпяване, което те виждат начислено в последния момент.

Без значение какъв опит имате като онлайн търговец, убийствено е да губите клиенти само, защото не сте се погрижили да създадете безупречен процес на разплащане.

Най-използваните методи на плащане в България са следните:

  1. Наложен платеж или пощенски паричен превод П.П.П
  2. Плащане по банков път
  3. Плащане през PayPal, като тази опция дава възможност да потребителите да изберат дали да платят през техен профил в системата или директно да заплатят с дебитна или кредитна карта
  4. Плащане с карта през виртуалане пос терминал на „БОРИКА“, тази опция дава възмобност на потребителите директно да заплатят с дебитна или кредтитна карта.
  5. Плащане през виртуален пос терминал на „PaySera“

Статистики от практиката показват, че в България най-използвания метод за плащане е „Наложен платеж“ . Има варианти обаче да стимулирате потребителите да заплатят и по различне начин, като обявите % отстъпка за определен метод на плащане. Например при плащане с карта през виртуален пос терминал на „БОРИКА“ потребителя да получи отстъпка от -5%.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...