Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане

Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилното място. Това, което очаквате е те да поръчат и да си тръгнат с покупка. За целта трябва да им осигурите още нещо - възможно най-добри условия за разплащане.

Нека клиентите да могат да купуват като гости

Дайте възможност на хората да пазаруват като гости. Със сигурност много от тях ще се откажат и няма да довършат поръчката, ако изисквате задължителна регистрация. Включете опцията „guest checkоut“ още при първоначалната изработка на онлайн магазин, за да не отблъснете потребителите.

Доволните клиенти са тези, които носят приходите. Оставете ги да купуват без да им налагате да споделят лична информация и без да ги натоварвате със създаването на акаунт. Не ги дразнете с допълнителни тежести и излишни подробности. Щом удовлетворите желанията им, те ще се почувстват спокойни и готови да купуват.

Осигурете повече начини за плащане и доставка

Липсата на различни начини за плащане и доставка са другите слаби места. Колкото по-ограничени са възможностите и за едното, и за другото, толкова по-зле ще вървят конверсиите и печалбите в магазина ви. Няма как да угодите на всички клиенти, но направете проучване и осигурете най-желаните варианти.

Нека потребителите да изберат как да платят, според това, което е най-удобно за тях. Предвидете повечко опции за доставка – бърза с по-висока такса или безплатна с изчакване. Бъдете гъвкави и реагирайте на желанията им за доставка на адрес с фиксиран ден и час, ако поискат. Електронната търговия се развива със светкавични темпове и не бива да бъде ограничавана с ненужни условности.

 

Не забравяйте да бъдете максимално коректни и открити. Старателно опишете всички такси и данъци, които дължат клиентите още преди да стигнат до потребителската количка. Ако нещо може да накара пазаруващите да зарежат покупката веднага, това е допълнителното оскъпяване, което те виждат начислено в последния момент.

Без значение какъв опит имате като онлайн търговец, убийствено е да губите клиенти само, защото не сте се погрижили да създадете безупречен процес на разплащане.

Най-използваните методи на плащане в България са следните:

  1. Наложен платеж или пощенски паричен превод П.П.П
  2. Плащане по банков път
  3. Плащане през PayPal, като тази опция дава възможност да потребителите да изберат дали да платят през техен профил в системата или директно да заплатят с дебитна или кредитна карта
  4. Плащане с карта през виртуалане пос терминал на „БОРИКА“, тази опция дава възмобност на потребителите директно да заплатят с дебитна или кредтитна карта.
  5. Плащане през виртуален пос терминал на „PaySera“

Статистики от практиката показват, че в България най-използвания метод за плащане е „Наложен платеж“ . Има варианти обаче да стимулирате потребителите да заплатят и по различне начин, като обявите % отстъпка за определен метод на плащане. Например при плащане с карта през виртуален пос терминал на „БОРИКА“ потребителя да получи отстъпка от -5%.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Модул Любими продукти в онлайн магазин

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...