Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

В работата си всеки търговец залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как да го представите на сайта си.

Подгответе клиентите за намаленията

Колкото повече продукти продавате, толкова по-дълъг ще е списъкът на тези, които участват в кампанията с намалени цени. За целта трябва да подготвите специална Лендинг страница (Landing Page), на която да изброите всички стоки, включени в намалението. Същевременно трябва да покажете променените цени и на съответните им продуктови страници, както и в категориите и подкатегориите, където са поместени. Само така можете да сте сигурни, че ще стигнете до всички клиенти. Едни гледат основно намаленията,  други търсят конкретни продукти и проверяват филтрирано.

Подгответе различни съобщения, с които да подкрепите кампанията и ги разпределете навсякъде, като не пропускате последната възможност непосредствено преди пазарската количка и преди завършване на поръчката. Тези подкани могат да бъдат „Този продукт върви с…“, „Други клиенти купиха също…“, „Остават … лева до безплатна доставка“ , „Току що спечели отстъпка при следващо пазаруване“ и т.н.

Отброявайте времето до края на кампанията

Сега е моментът да си припомним за изскачащите рекламни послания тип поп-ъп (pop-up) без досада и без да бързаме да ги отхвърляме. Те наистина дразнят повечето посетители, но когато са на правилното място и най-вече с подходящ дизайн, могат да свършат добра работа. Не е нужно да греят в ярки цветове и да изскачат с дъжд от празнична заря, все пак носят достатъчно изненада с появяването си, така че нека бъдат ненатрапчиви.

Добра идея е да отброявате времето до края на намалението. Това мобилизира потребителите и те са по-склонни да завършат поръчките си, ако виждат таймер с изтичащи минути. Друго, силно препоръчително е да заложите брояч на време в самата пазарска количка. Когато клиентите поставят продукти в нея и тя си стои пълна за неопределено време, това ги успокоява и ги прави по-небрежни. Ако виждат обаче как времето им се стопява и всеки момент някой може да им грабне находката, вероятността да купят е много по-голяма.

Ако не сте сигурни дали ще се справите, говорете с хората от екипа, работил по вашата изработка на онлайн магазин и те ще ви съдействат.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки уеб сайт за продажби включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн бизнес. На първо...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...