Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

В работата си всеки търговец залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как да го представите на сайта си.

Подгответе клиентите за намаленията

Колкото повече продукти продавате, толкова по-дълъг ще е списъкът на тези, които участват в кампанията с намалени цени. За целта трябва да подготвите специална Лендинг страница (Landing Page), на която да изброите всички стоки, включени в намалението. Същевременно трябва да покажете променените цени и на съответните им продуктови страници, както и в категориите и подкатегориите, където са поместени. Само така можете да сте сигурни, че ще стигнете до всички клиенти. Едни гледат основно намаленията,  други търсят конкретни продукти и проверяват филтрирано.

Подгответе различни съобщения, с които да подкрепите кампанията и ги разпределете навсякъде, като не пропускате последната възможност непосредствено преди пазарската количка и преди завършване на поръчката. Тези подкани могат да бъдат „Този продукт върви с…“, „Други клиенти купиха също…“, „Остават … лева до безплатна доставка“ , „Току що спечели отстъпка при следващо пазаруване“ и т.н.

Отброявайте времето до края на кампанията

Сега е моментът да си припомним за изскачащите рекламни послания тип поп-ъп (pop-up) без досада и без да бързаме да ги отхвърляме. Те наистина дразнят повечето посетители, но когато са на правилното място и най-вече с подходящ дизайн, могат да свършат добра работа. Не е нужно да греят в ярки цветове и да изскачат с дъжд от празнична заря, все пак носят достатъчно изненада с появяването си, така че нека бъдат ненатрапчиви.

Добра идея е да отброявате времето до края на намалението. Това мобилизира потребителите и те са по-склонни да завършат поръчките си, ако виждат таймер с изтичащи минути. Друго, силно препоръчително е да заложите брояч на време в самата пазарска количка. Когато клиентите поставят продукти в нея и тя си стои пълна за неопределено време, това ги успокоява и ги прави по-небрежни. Ако виждат обаче как времето им се стопява и всеки момент някой може да им грабне находката, вероятността да купят е много по-голяма.

Ако не сте сигурни дали ще се справите, говорете с хората от екипа, работил по вашата изработка на онлайн магазин и те ще ви съдействат.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...