Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

В работата си всеки онлайн магазин залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как да го представите на сайта си.

Подгответе клиентите за намаленията

Колкото повече продукти продавате, толкова по-дълъг ще е списъкът на тези, които участват в кампанията с намалени цени. За целта трябва да подготвите специална Лендинг страница (Landing Page), на която да изброите всички стоки, включени в намалението. Същевременно трябва да покажете променените цени и на съответните им продуктови страници, както и в категориите и подкатегориите, където са поместени. Само така можете да сте сигурни, че ще стигнете до всички клиенти. Едни гледат основно намаленията,  други търсят конкретни продукти и проверяват филтрирано.

Подгответе различни съобщения, с които да подкрепите кампанията и ги разпределете навсякъде, като не пропускате последната възможност непосредствено преди пазарската количка и преди завършване на поръчката. Тези подкани могат да бъдат „Този продукт върви с…“, „Други клиенти купиха също…“, „Остават … лева до безплатна доставка“ , „Току що спечели отстъпка при следващо пазаруване“ и т.н.

Отброявайте времето до края на кампанията

Сега е моментът да си припомним за изскачащите рекламни послания тип поп-ъп (pop-up) без досада и без да бързаме да ги отхвърляме. Те наистина дразнят повечето посетители, но когато са на правилното място и най-вече с подходящ дизайн, могат да свършат добра работа. Не е нужно да греят в ярки цветове и да изскачат с дъжд от празнична заря, все пак носят достатъчно изненада с появяването си, така че нека бъдат ненатрапчиви.

Добра идея е да отброявате времето до края на намалението. Това мобилизира потребителите и те са по-склонни да завършат поръчките си, ако виждат таймер с изтичащи минути. Друго, силно препоръчително е да заложите брояч на време в самата пазарска количка. Когато клиентите поставят продукти в нея и тя си стои пълна за неопределено време, това ги успокоява и ги прави по-небрежни. Ако виждат обаче как времето им се стопява и всеки момент някой може да им грабне находката, вероятността да купят е много по-голяма.

Ако не сте сигурни дали ще се справите, говорете с хората от екипа, работил по вашата изработка на онлайн магазин и те ще ви съдействат.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате ил...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...