Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

Кога намаленията в онлайн магазина носят печалба

В работата си всеки онлайн магазин залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как да го представите на сайта си.

Подгответе клиентите за намаленията

Колкото повече продукти продавате, толкова по-дълъг ще е списъкът на тези, които участват в кампанията с намалени цени. За целта трябва да подготвите специална Лендинг страница (Landing Page), на която да изброите всички стоки, включени в намалението. Същевременно трябва да покажете променените цени и на съответните им продуктови страници, както и в категориите и подкатегориите, където са поместени. Само така можете да сте сигурни, че ще стигнете до всички клиенти. Едни гледат основно намаленията,  други търсят конкретни продукти и проверяват филтрирано.

Подгответе различни съобщения, с които да подкрепите кампанията и ги разпределете навсякъде, като не пропускате последната възможност непосредствено преди пазарската количка и преди завършване на поръчката. Тези подкани могат да бъдат „Този продукт върви с…“, „Други клиенти купиха също…“, „Остават … лева до безплатна доставка“ , „Току що спечели отстъпка при следващо пазаруване“ и т.н.

Отброявайте времето до края на кампанията

Сега е моментът да си припомним за изскачащите рекламни послания тип поп-ъп (pop-up) без досада и без да бързаме да ги отхвърляме. Те наистина дразнят повечето посетители, но когато са на правилното място и най-вече с подходящ дизайн, могат да свършат добра работа. Не е нужно да греят в ярки цветове и да изскачат с дъжд от празнична заря, все пак носят достатъчно изненада с появяването си, така че нека бъдат ненатрапчиви.

Добра идея е да отброявате времето до края на намалението. Това мобилизира потребителите и те са по-склонни да завършат поръчките си, ако виждат таймер с изтичащи минути. Друго, силно препоръчително е да заложите брояч на време в самата пазарска количка. Когато клиентите поставят продукти в нея и тя си стои пълна за неопределено време, това ги успокоява и ги прави по-небрежни. Ако виждат обаче как времето им се стопява и всеки момент някой може да им грабне находката, вероятността да купят е много по-голяма.

Ако не сте сигурни дали ще се справите, говорете с хората от екипа, работил по вашата изработка на онлайн магазин и те ще ви съдействат.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Качествена SEO оптимизация

Качествена SEO оптимизация

Какво печелите от качествена SEO оптимизация Работата по изработка на уеб сайт е приключила и бизнесът ви вече присъства в интернет. Какво следва? Един продължителен и сложен процес...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието м...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...