Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в употреба влизат различните канали за комуникация, като изборът им зависи от спецификата на конкретната дейност. Колкото и всеки един от тях да е успешен самостоятелно, когато те се обединят в обща стратегия, ползите се умножават.

Профилирайте потребителите по групи

За всеки уеб сайт е от ключово значение да комбинира правилно оптимизацията на сайта с имейл листите. Това ще доведе повече потребители на сайта, по-добро класиране при търсене, ще умножи споделянето на съдържание в социалните мрежи, ще добави още имена в базата с имейли и ще увеличи конверсиите.

Когато искате да накарате потребителите да предприемат някакво действие, трябва да им предложите нещо, което да ги заинтересува, за да ви послушат. Ако държите да се абонират за вашия бюлетин, примерно, дайте им някакъв бонус – информация, която е достъпна само при вас, ваучер или специална оферта и т.н. За да останат при вас, те трябва да получат нещо, което другаде го няма.

Винаги разделяйте потребителите по определени критерии, вместо да ги поставяте в един общ имейл лист. Сегментирането може да бъде по различни признаци – възраст, пол, местообитание, интереси и т.н. Има възможност да автоматизирате процеса и към всеки профил да е прикачен съответния интерес, установен на база потребителска реакция към определено съдържание.

Използвайте ключовите думи в имейли и статии

Когато направите нужното профилиране на потребителите, ще знаете на коя група какво съдържание да предложите. Така ще увеличите вероятността то да бъде споделено в интернет и популяризирано. Тук е мястото да си припомните силата на ключовите думи. По тях потребителите търсят в Google това, което ги интересува и стигат до вашия сайт.

Предполага се, че с цел оптимизация на сайта, вече сте прецизирали семантичното ядро с ключови думи, които най-добре отговарят на бизнеса ви.  Използвайте ги, когато пишете имейли, включете ги и в статиите, които публикувате в сайта. С тези напълно изпълними стъпки ще съумеете да се възползвате от силата на имейл маркетинга ведно със SEO оптимизацията.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Всяка компания може значително да подобри своята дейност и да реализира повече приходи, използвайки подходящ бизнес софтуер. CRM бизнес софтуер е продукт, който предоставя изчерпа...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...