Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в употреба влизат различните канали за комуникация, като изборът им зависи от спецификата на конкретната дейност. Колкото и всеки един от тях да е успешен самостоятелно, когато те се обединят в обща стратегия, ползите се умножават.

Профилирайте потребителите по групи

За всеки уеб сайт е от ключово значение да комбинира правилно оптимизацията на сайта с имейл листите. Това ще доведе повече потребители на сайта, по-добро класиране при търсене, ще умножи споделянето на съдържание в социалните мрежи, ще добави още имена в базата с имейли и ще увеличи конверсиите.

Когато искате да накарате потребителите да предприемат някакво действие, трябва да им предложите нещо, което да ги заинтересува, за да ви послушат. Ако държите да се абонират за вашия бюлетин, примерно, дайте им някакъв бонус – информация, която е достъпна само при вас, ваучер или специална оферта и т.н. За да останат при вас, те трябва да получат нещо, което другаде го няма.

Винаги разделяйте потребителите по определени критерии, вместо да ги поставяте в един общ имейл лист. Сегментирането може да бъде по различни признаци – възраст, пол, местообитание, интереси и т.н. Има възможност да автоматизирате процеса и към всеки профил да е прикачен съответния интерес, установен на база потребителска реакция към определено съдържание.

Използвайте ключовите думи в имейли и статии

Когато направите нужното профилиране на потребителите, ще знаете на коя група какво съдържание да предложите. Така ще увеличите вероятността то да бъде споделено в интернет и популяризирано. Тук е мястото да си припомните силата на ключовите думи. По тях потребителите търсят в Google това, което ги интересува и стигат до вашия сайт.

Предполага се, че с цел оптимизация на сайта, вече сте прецизирали семантичното ядро с ключови думи, които най-добре отговарят на бизнеса ви.  Използвайте ги, когато пишете имейли, включете ги и в статиите, които публикувате в сайта. С тези напълно изпълними стъпки ще съумеете да се възползвате от силата на имейл маркетинга ведно със SEO оптимизацията.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

Тенденции в онлайн търговията през 2022 година

През цялата 2021 година, преминала под знака на продължаващата пандемия, малко са сферите, които се радваха на осезаем растеж. Сред тях безспорно е електронната търговия. В дигиталното...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...