Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в употреба влизат различните канали за комуникация, като изборът им зависи от спецификата на конкретната дейност. Колкото и всеки един от тях да е успешен самостоятелно, когато те се обединят в обща стратегия, ползите се умножават.

Профилирайте потребителите по групи

За всеки уеб сайт е от ключово значение да комбинира правилно оптимизацията на сайта с имейл листите. Това ще доведе повече потребители на сайта, по-добро класиране при търсене, ще умножи споделянето на съдържание в социалните мрежи, ще добави още имена в базата с имейли и ще увеличи конверсиите.

Когато искате да накарате потребителите да предприемат някакво действие, трябва да им предложите нещо, което да ги заинтересува, за да ви послушат. Ако държите да се абонират за вашия бюлетин, примерно, дайте им някакъв бонус – информация, която е достъпна само при вас, ваучер или специална оферта и т.н. За да останат при вас, те трябва да получат нещо, което другаде го няма.

Винаги разделяйте потребителите по определени критерии, вместо да ги поставяте в един общ имейл лист. Сегментирането може да бъде по различни признаци – възраст, пол, местообитание, интереси и т.н. Има възможност да автоматизирате процеса и към всеки профил да е прикачен съответния интерес, установен на база потребителска реакция към определено съдържание.

Използвайте ключовите думи в имейли и статии

Когато направите нужното профилиране на потребителите, ще знаете на коя група какво съдържание да предложите. Така ще увеличите вероятността то да бъде споделено в интернет и популяризирано. Тук е мястото да си припомните силата на ключовите думи. По тях потребителите търсят в Google това, което ги интересува и стигат до вашия сайт.

Предполага се, че с цел оптимизация на сайта, вече сте прецизирали семантичното ядро с ключови думи, които най-добре отговарят на бизнеса ви.  Използвайте ги, когато пишете имейли, включете ги и в статиите, които публикувате в сайта. С тези напълно изпълними стъпки ще съумеете да се възползвате от силата на имейл маркетинга ведно със SEO оптимизацията.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...