Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в употреба влизат различните канали за комуникация, като изборът им зависи от спецификата на конкретната дейност. Колкото и всеки един от тях да е успешен самостоятелно, когато те се обединят в обща стратегия, ползите се умножават.

Профилирайте потребителите по групи

За всеки уеб сайт е от ключово значение да комбинира правилно оптимизацията на сайта с имейл листите. Това ще доведе повече потребители на сайта, по-добро класиране при търсене, ще умножи споделянето на съдържание в социалните мрежи, ще добави още имена в базата с имейли и ще увеличи конверсиите.

Когато искате да накарате потребителите да предприемат някакво действие, трябва да им предложите нещо, което да ги заинтересува, за да ви послушат. Ако държите да се абонират за вашия бюлетин, примерно, дайте им някакъв бонус – информация, която е достъпна само при вас, ваучер или специална оферта и т.н. За да останат при вас, те трябва да получат нещо, което другаде го няма.

Винаги разделяйте потребителите по определени критерии, вместо да ги поставяте в един общ имейл лист. Сегментирането може да бъде по различни признаци – възраст, пол, местообитание, интереси и т.н. Има възможност да автоматизирате процеса и към всеки профил да е прикачен съответния интерес, установен на база потребителска реакция към определено съдържание.

Използвайте ключовите думи в имейли и статии

Когато направите нужното профилиране на потребителите, ще знаете на коя група какво съдържание да предложите. Така ще увеличите вероятността то да бъде споделено в интернет и популяризирано. Тук е мястото да си припомните силата на ключовите думи. По тях потребителите търсят в Google това, което ги интересува и стигат до вашия сайт.

Предполага се, че с цел оптимизация на сайта, вече сте прецизирали семантичното ядро с ключови думи, които най-добре отговарят на бизнеса ви.  Използвайте ги, когато пишете имейли, включете ги и в статиите, които публикувате в сайта. С тези напълно изпълними стъпки ще съумеете да се възползвате от силата на имейл маркетинга ведно със SEO оптимизацията.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....