Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това

Рекламна кампания във Facebook

Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикновено горе вдясно, бутонът „Facebook“? Причината за това е, че социалната мрежа е мястото, където можете да осъществите контакти с неограничен брой потребители. Въпросът е как да ги превърнете в свои последователи и редовни клиенти?

Изберете един късметлия на лотариен принцип

Ако тепърва стъпвате на пазара и неистово се нуждаете от потребители, които да купуват от вас, има един начин, който винаги дава добри резултати. Провокирайте хората да споделят своето мнение, да коментират и обсъждат продуктите, които предлагате. Ангажирайте вниманието им и вижте какво ще се случи.

Публикувайте снимки или кратко видео на стоките и услугите, които искате да наложите. Дайте възможност на хората да кажат какво мислят за тях. Нека да могат да направят избор между различни модели, форми или цветове, според това, което предлагате. Ако е нужно, нека посочат кой размер е техният.

След определен срок от време, който зависи най-вече от броя на феновете на страницата, но и само ден понякога е достатъчен, изберете на лотариен принцип един от участвалите с коментари. Подарете му харесания от него продукт. Не забравяйте да публикувате подробно съобщение, в което да благодарите на всички участници.

Как да разпознаете печелившата кампания

Tink digital

Ако добре сте провели кампанията, ще се сдобиете с:

⇒ Един приятно изненадан потребител, който може да се превърне в редовен клиент.

⇒ Много нови последователи, които са склонни да пробват продуктите ви.

⇒ Повече хора, които ще се включат с коментари при следващата кампания, тъй като ще очакват да спечелят.

⇒ Голяма част от участниците ще споделят случващото се и ще го разпространят  сред своите познати и приятели.

От вас зависи да се вдъхновите и да създадете подобна печеливша кампания за привличане на клиенти. Нещо, без което нито един бизнес не може да съществува.

Facebook pixel & Facebook events

Facebook дава възможност за по-добро таргетиране, по-добра статистика, както и автоматизация на вашите кампании с продуктите от вашия онлйан магазин.

Свържете се с вашия уеб разработчик и попитайте за интеграция на Facebook pixel и Facebook event. Автоматизирайте рекламните кампании, направете ремаркитинг на определени грули потребители и продукти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...
GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...