Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това

Рекламна кампания във Facebook

Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикновено горе вдясно, бутонът „Facebook“? Причината за това е, че социалната мрежа е мястото, където можете да осъществите контакти с неограничен брой потребители. Въпросът е как да ги превърнете в свои последователи и редовни клиенти?

Изберете един късметлия на лотариен принцип

Ако тепърва стъпвате на пазара и неистово се нуждаете от потребители, които да купуват от вас, има един начин, който винаги дава добри резултати. Провокирайте хората да споделят своето мнение, да коментират и обсъждат продуктите, които предлагате. Ангажирайте вниманието им и вижте какво ще се случи.

Публикувайте снимки или кратко видео на стоките и услугите, които искате да наложите. Дайте възможност на хората да кажат какво мислят за тях. Нека да могат да направят избор между различни модели, форми или цветове, според това, което предлагате. Ако е нужно, нека посочат кой размер е техният.

След определен срок от време, който зависи най-вече от броя на феновете на страницата, но и само ден понякога е достатъчен, изберете на лотариен принцип един от участвалите с коментари. Подарете му харесания от него продукт. Не забравяйте да публикувате подробно съобщение, в което да благодарите на всички участници.

Как да разпознаете печелившата кампания

Tink digital

Ако добре сте провели кампанията, ще се сдобиете с:

⇒ Един приятно изненадан потребител, който може да се превърне в редовен клиент.

⇒ Много нови последователи, които са склонни да пробват продуктите ви.

⇒ Повече хора, които ще се включат с коментари при следващата кампания, тъй като ще очакват да спечелят.

⇒ Голяма част от участниците ще споделят случващото се и ще го разпространят  сред своите познати и приятели.

От вас зависи да се вдъхновите и да създадете подобна печеливша кампания за привличане на клиенти. Нещо, без което нито един бизнес не може да съществува.

Facebook pixel & Facebook events

Facebook дава възможност за по-добро таргетиране, по-добра статистика, както и автоматизация на вашите кампании с продуктите от вашия онлйан магазин.

Свържете се с вашия уеб разработчик и попитайте за интеграция на Facebook pixel и Facebook event. Автоматизирайте рекламните кампании, направете ремаркитинг на определени грули потребители и продукти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...