Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това

Рекламна кампания във Facebook

Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикновено горе вдясно, бутонът „Facebook“? Причината за това е, че социалната мрежа е мястото, където можете да осъществите контакти с неограничен брой потребители. Въпросът е как да ги превърнете в свои последователи и редовни клиенти?

Изберете един късметлия на лотариен принцип

Ако тепърва стъпвате на пазара и неистово се нуждаете от потребители, които да купуват от вас, има един начин, който винаги дава добри резултати. Провокирайте хората да споделят своето мнение, да коментират и обсъждат продуктите, които предлагате. Ангажирайте вниманието им и вижте какво ще се случи.

Публикувайте снимки или кратко видео на стоките и услугите, които искате да наложите. Дайте възможност на хората да кажат какво мислят за тях. Нека да могат да направят избор между различни модели, форми или цветове, според това, което предлагате. Ако е нужно, нека посочат кой размер е техният.

След определен срок от време, който зависи най-вече от броя на феновете на страницата, но и само ден понякога е достатъчен, изберете на лотариен принцип един от участвалите с коментари. Подарете му харесания от него продукт. Не забравяйте да публикувате подробно съобщение, в което да благодарите на всички участници.

Как да разпознаете печелившата кампания

Tink digital

Ако добре сте провели кампанията, ще се сдобиете с:

⇒ Един приятно изненадан потребител, който може да се превърне в редовен клиент.

⇒ Много нови последователи, които са склонни да пробват продуктите ви.

⇒ Повече хора, които ще се включат с коментари при следващата кампания, тъй като ще очакват да спечелят.

⇒ Голяма част от участниците ще споделят случващото се и ще го разпространят  сред своите познати и приятели.

От вас зависи да се вдъхновите и да създадете подобна печеливша кампания за привличане на клиенти. Нещо, без което нито един бизнес не може да съществува.

Facebook pixel & Facebook events

Facebook дава възможност за по-добро таргетиране, по-добра статистика, както и автоматизация на вашите кампании с продуктите от вашия онлйан магазин.

Свържете се с вашия уеб разработчик и попитайте за интеграция на Facebook pixel и Facebook event. Автоматизирайте рекламните кампании, направете ремаркитинг на определени грули потребители и продукти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието м...
UX дизайн

UX дизайн

UX дизайнът: удобен, логичен и удоволствие за потребителя При изработка на сайт неговата функционалност е от първостепенно значение. Също така обаче, сайтът трябва да е удобен и при...
Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин За всеки, който иска да разгърне бизнеса си в дигиталното пространство, основен въпрос е как да направи избор на фирма за изработка...
Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Регистрация на Онлайн Магазини в НАП по чл. 3 от Наредба Н-18

Всички онлайн магазини подлежат на регистрация в НАП по Н18 или не? Всички онлайн магазини, които получават плащания, чрез наложен платеж, PayPal, Борика, Epay, EasyPay или какв...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...