Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това

Рекламна кампания във Facebook

Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикновено горе вдясно, бутонът „Facebook“? Причината за това е, че социалната мрежа е мястото, където можете да осъществите контакти с неограничен брой потребители. Въпросът е как да ги превърнете в свои последователи и редовни клиенти?

Изберете един късметлия на лотариен принцип

Ако тепърва стъпвате на пазара и неистово се нуждаете от потребители, които да купуват от вас, има един начин, който винаги дава добри резултати. Провокирайте хората да споделят своето мнение, да коментират и обсъждат продуктите, които предлагате. Ангажирайте вниманието им и вижте какво ще се случи.

Публикувайте снимки или кратко видео на стоките и услугите, които искате да наложите. Дайте възможност на хората да кажат какво мислят за тях. Нека да могат да направят избор между различни модели, форми или цветове, според това, което предлагате. Ако е нужно, нека посочат кой размер е техният.

След определен срок от време, който зависи най-вече от броя на феновете на страницата, но и само ден понякога е достатъчен, изберете на лотариен принцип един от участвалите с коментари. Подарете му харесания от него продукт. Не забравяйте да публикувате подробно съобщение, в което да благодарите на всички участници.

Как да разпознаете печелившата кампания

Tink digital

Ако добре сте провели кампанията, ще се сдобиете с:

⇒ Един приятно изненадан потребител, който може да се превърне в редовен клиент.

⇒ Много нови последователи, които са склонни да пробват продуктите ви.

⇒ Повече хора, които ще се включат с коментари при следващата кампания, тъй като ще очакват да спечелят.

⇒ Голяма част от участниците ще споделят случващото се и ще го разпространят  сред своите познати и приятели.

От вас зависи да се вдъхновите и да създадете подобна печеливша кампания за привличане на клиенти. Нещо, без което нито един бизнес не може да съществува.

Facebook pixel & Facebook events

Facebook дава възможност за по-добро таргетиране, по-добра статистика, както и автоматизация на вашите кампании с продуктите от вашия онлйан магазин.

Свържете се с вашия уеб разработчик и попитайте за интеграция на Facebook pixel и Facebook event. Автоматизирайте рекламните кампании, направете ремаркитинг на определени грули потребители и продукти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...