Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти.

Лоялни клиенти

Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компания, на която да доверите вашата изработка на онлайн магазин, можете да сте спокойни, че разполагате с всичко необходимо за правилното му функциониране. Намирането на така важните за всеки бизнес клиенти обаче, е ваша работа.

Не забравяйте да се грижите за настоящите си клиенти

Честа практика е всички усилия и средства да се хвърлят в търсенето на нови клиенти. Не пренебрегвайте настоящите си клиенти. Колкото по-дълго забравяте за тях, толкова повече се увеличава вероятността да ги загубите. Те са толкова ценни, колкото и новите. Имат предимството, че ви познават и са готови да платят отново за вече изпробвани стоки или услуги.

Ако се чудите как да запазите сегашните си клиенти, знайте, че има достатъчно добри практики за това. С някои от тях може да започнете веднага:

⇒ Правете малки подаръци. Предоставяйте ги под формата на бонуси и награди, придружени със съответните благодарствени думи.

⇒ Не подценявайте потребителите с по една и две поръчки. Те са потенциални редовни клиенти. Напомнете им, че са важни за вас, предложете им отстъпка.

⇒ Не приключвайте обслужването веднага след продажбата. Продължете да работите с тези клиенти, засвидетелствайте им внимание. Ако имат въпроси или някакви съмнения, бъдете любезни, говорете с тях. Нека знаят, че могат да разчитат на вас по всяко време.

⇒ Не спирайте да търсите нови начини за създаване на лоялни клиенти. Мислете различно и намирайте интригуващи похвати да задържите потребителското внимание. Създайте си свои правила и не се страхувайте да експериментирате.

Целта е ясна – колкото се може повече доволни клиенти. Не се опитвайте да ги заблуждавате или да им пробутвате продукт, който не им е нужен. Клиентите са ваши партньори и заслужават цялото ви внимание и уважение.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...