Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти.

Лоялни клиенти

Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компания, на която да доверите вашата изработка на онлайн магазин, можете да сте спокойни, че разполагате с всичко необходимо за правилното му функциониране. Намирането на така важните за всеки бизнес клиенти обаче, е ваша работа.

Не забравяйте да се грижите за настоящите си клиенти

Честа практика е всички усилия и средства да се хвърлят в търсенето на нови клиенти. Не пренебрегвайте настоящите си клиенти. Колкото по-дълго забравяте за тях, толкова повече се увеличава вероятността да ги загубите. Те са толкова ценни, колкото и новите. Имат предимството, че ви познават и са готови да платят отново за вече изпробвани стоки или услуги.

Ако се чудите как да запазите сегашните си клиенти, знайте, че има достатъчно добри практики за това. С някои от тях може да започнете веднага:

⇒ Правете малки подаръци. Предоставяйте ги под формата на бонуси и награди, придружени със съответните благодарствени думи.

⇒ Не подценявайте потребителите с по една и две поръчки. Те са потенциални редовни клиенти. Напомнете им, че са важни за вас, предложете им отстъпка.

⇒ Не приключвайте обслужването веднага след продажбата. Продължете да работите с тези клиенти, засвидетелствайте им внимание. Ако имат въпроси или някакви съмнения, бъдете любезни, говорете с тях. Нека знаят, че могат да разчитат на вас по всяко време.

⇒ Не спирайте да търсите нови начини за създаване на лоялни клиенти. Мислете различно и намирайте интригуващи похвати да задържите потребителското внимание. Създайте си свои правила и не се страхувайте да експериментирате.

Целта е ясна – колкото се може повече доволни клиенти. Не се опитвайте да ги заблуждавате или да им пробутвате продукт, който не им е нужен. Клиентите са ваши партньори и заслужават цялото ви внимание и уважение.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...