Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти.

Лоялни клиенти

Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компания, на която да доверите вашата изработка на онлайн магазин, можете да сте спокойни, че разполагате с всичко необходимо за правилното му функциониране. Намирането на така важните за всеки бизнес клиенти обаче, е ваша работа.

Не забравяйте да се грижите за настоящите си клиенти

Честа практика е всички усилия и средства да се хвърлят в търсенето на нови клиенти. Не пренебрегвайте настоящите си клиенти. Колкото по-дълго забравяте за тях, толкова повече се увеличава вероятността да ги загубите. Те са толкова ценни, колкото и новите. Имат предимството, че ви познават и са готови да платят отново за вече изпробвани стоки или услуги.

Ако се чудите как да запазите сегашните си клиенти, знайте, че има достатъчно добри практики за това. С някои от тях може да започнете веднага:

⇒ Правете малки подаръци. Предоставяйте ги под формата на бонуси и награди, придружени със съответните благодарствени думи.

⇒ Не подценявайте потребителите с по една и две поръчки. Те са потенциални редовни клиенти. Напомнете им, че са важни за вас, предложете им отстъпка.

⇒ Не приключвайте обслужването веднага след продажбата. Продължете да работите с тези клиенти, засвидетелствайте им внимание. Ако имат въпроси или някакви съмнения, бъдете любезни, говорете с тях. Нека знаят, че могат да разчитат на вас по всяко време.

⇒ Не спирайте да търсите нови начини за създаване на лоялни клиенти. Мислете различно и намирайте интригуващи похвати да задържите потребителското внимание. Създайте си свои правила и не се страхувайте да експериментирате.

Целта е ясна – колкото се може повече доволни клиенти. Не се опитвайте да ги заблуждавате или да им пробутвате продукт, който не им е нужен. Клиентите са ваши партньори и заслужават цялото ви внимание и уважение.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

III. Кой път да изберете – трудния или лесния

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III. Кой път да изберете – трудния или лесния ...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Кога намаленията носят печалба

Кога намаленията носят печалба

В работата си всеки търговец залага на намаления, за да привлича  клиенти и да реализира повече продажби. Знаете ли обаче как да организирате цялото това намаление и най-вече как ...
Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички нео...
Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Всички сайтове и приложения, които искат да продължат да работят с данни, чрез които извършват ремаркетинг, измерване и персонализиране, трябва да имат съгласието на потребителите. Кат...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...