Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти.

Лоялни клиенти

Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компания, на която да доверите вашата изработка на онлайн магазин, можете да сте спокойни, че разполагате с всичко необходимо за правилното му функциониране. Намирането на така важните за всеки бизнес клиенти обаче, е ваша работа.

Не забравяйте да се грижите за настоящите си клиенти

Честа практика е всички усилия и средства да се хвърлят в търсенето на нови клиенти. Не пренебрегвайте настоящите си клиенти. Колкото по-дълго забравяте за тях, толкова повече се увеличава вероятността да ги загубите. Те са толкова ценни, колкото и новите. Имат предимството, че ви познават и са готови да платят отново за вече изпробвани стоки или услуги.

Ако се чудите как да запазите сегашните си клиенти, знайте, че има достатъчно добри практики за това. С някои от тях може да започнете веднага:

⇒ Правете малки подаръци. Предоставяйте ги под формата на бонуси и награди, придружени със съответните благодарствени думи.

⇒ Не подценявайте потребителите с по една и две поръчки. Те са потенциални редовни клиенти. Напомнете им, че са важни за вас, предложете им отстъпка.

⇒ Не приключвайте обслужването веднага след продажбата. Продължете да работите с тези клиенти, засвидетелствайте им внимание. Ако имат въпроси или някакви съмнения, бъдете любезни, говорете с тях. Нека знаят, че могат да разчитат на вас по всяко време.

⇒ Не спирайте да търсите нови начини за създаване на лоялни клиенти. Мислете различно и намирайте интригуващи похвати да задържите потребителското внимание. Създайте си свои правила и не се страхувайте да експериментирате.

Целта е ясна – колкото се може повече доволни клиенти. Не се опитвайте да ги заблуждавате или да им пробутвате продукт, който не им е нужен. Клиентите са ваши партньори и заслужават цялото ви внимание и уважение.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Продуктова страница в търговски сайт Single View

Продуктова страница в търговски сайт Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в eCommerce сайт, трябва да заковете вниманието му...
Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...
CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...
Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...