Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти.

Лоялни клиенти

Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компания, на която да доверите вашата изработка на онлайн магазин, можете да сте спокойни, че разполагате с всичко необходимо за правилното му функциониране. Намирането на така важните за всеки бизнес клиенти обаче, е ваша работа.

Не забравяйте да се грижите за настоящите си клиенти

Честа практика е всички усилия и средства да се хвърлят в търсенето на нови клиенти. Не пренебрегвайте настоящите си клиенти. Колкото по-дълго забравяте за тях, толкова повече се увеличава вероятността да ги загубите. Те са толкова ценни, колкото и новите. Имат предимството, че ви познават и са готови да платят отново за вече изпробвани стоки или услуги.

Ако се чудите как да запазите сегашните си клиенти, знайте, че има достатъчно добри практики за това. С някои от тях може да започнете веднага:

⇒ Правете малки подаръци. Предоставяйте ги под формата на бонуси и награди, придружени със съответните благодарствени думи.

⇒ Не подценявайте потребителите с по една и две поръчки. Те са потенциални редовни клиенти. Напомнете им, че са важни за вас, предложете им отстъпка.

⇒ Не приключвайте обслужването веднага след продажбата. Продължете да работите с тези клиенти, засвидетелствайте им внимание. Ако имат въпроси или някакви съмнения, бъдете любезни, говорете с тях. Нека знаят, че могат да разчитат на вас по всяко време.

⇒ Не спирайте да търсите нови начини за създаване на лоялни клиенти. Мислете различно и намирайте интригуващи похвати да задържите потребителското внимание. Създайте си свои правила и не се страхувайте да експериментирате.

Целта е ясна – колкото се може повече доволни клиенти. Не се опитвайте да ги заблуждавате или да им пробутвате продукт, който не им е нужен. Клиентите са ваши партньори и заслужават цялото ви внимание и уважение.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

31% от потребителите в интернет пазаруват онлайн, с 10% средно се е увеличила електронната търговия през изминалата 2020 година

Силен растеж на онлайн търговията в отделни сегменти у нас, отчитат от Българската Е-комерс Асоциация (БЕА). 71 на сто от българските граждани имат достъп до интернет, 31 на сто от...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...