Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал

Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голямо нищо, за което сте хвърлили достатъчно време и пари. Как да избегнете такъв тежък провал? Има поне пет основни заплахи при всяка изработка на сайт, които ако не бъдат предотвратени навреме, могат да сринат и най-добрите намерения.

Липсата на ясни цели. Не започвайте реализацията на проект, който не е професионално разписан. Само така ще е сигурно, че вие сте наясно какво искате, а разработчикът ви е готов да предложи най-подходящите решения.

Функционалностите преди дизайна. Дизайнът е важен за всеки сайт, но функционалностите са тези, които са определящи за потребителите. Уверете, че те са напълно изрядни, преди да му търсите цветна „премяна“.

Очертаването на етапи. Мащабните проекти изискват време. Препоръчително е да се работи на отделни етапи, а новите идеи, които възникват по време на изпълнението, да бъдат добавяни внимателно и обмислено.

Задължителното тестване. Всяка разработка, конкретните функционалности и отделните връзки, следва да бъдат тествани прецизно. Проверката трябва да се извърши за всички браузери, които се ползват най-често.

Професионалният уеб разработчик. Колкото и успешно да сте изпълнили предишните препоръки, ако не изберете правилния екип от специалисти, все едно нищо не сте направили. Само компетентни хора с достатъчно опит и познания, могат да осигурят успешно работещ сайт.

И най-добрият проект лесно може да се окаже пълен провал, щом подцените отделните детайли. Ако сте собственик на бизнес и вече сте го допуснали, възможностите пред вас не са много. Опитът показва, че в повечето случаи е трудно или направо невъзможно да се продължи работата по чужди разработки и програмни кодове. По-лесно, а и често по-евтино е да се започне от нулата и да се изгради изцяло нов сайт.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък: Как да издържите на трафика и да продавате повече

Черен петък ли? Традициите не са това, което бяха. Вече няма значение как точно е възникнала ежегодната шопинг кампания, нито кога. За по-любопитните все пак нека кажем, че началото е ...
Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Бизнес софтуер: Когато искате да ви е лесно

Така, както всеки бизнес се нуждае от изработка на сайт, така всяка компания, която иска да се развива и да бъде конкурентно способна, заслужава собствен бизнес софтуер. Имплементиране...