Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал

Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голямо нищо, за което сте хвърлили достатъчно време и пари. Как да избегнете такъв тежък провал? Има поне пет основни заплахи при всяка изработка на сайт, които ако не бъдат предотвратени навреме, могат да сринат и най-добрите намерения.

Липсата на ясни цели. Не започвайте реализацията на проект, който не е професионално разписан. Само така ще е сигурно, че вие сте наясно какво искате, а разработчикът ви е готов да предложи най-подходящите решения.

Функционалностите преди дизайна. Дизайнът е важен за всеки сайт, но функционалностите са тези, които са определящи за потребителите. Уверете, че те са напълно изрядни, преди да му търсите цветна „премяна“.

Очертаването на етапи. Мащабните проекти изискват време. Препоръчително е да се работи на отделни етапи, а новите идеи, които възникват по време на изпълнението, да бъдат добавяни внимателно и обмислено.

Задължителното тестване. Всяка разработка, конкретните функционалности и отделните връзки, следва да бъдат тествани прецизно. Проверката трябва да се извърши за всички браузери, които се ползват най-често.

Професионалният уеб разработчик. Колкото и успешно да сте изпълнили предишните препоръки, ако не изберете правилния екип от специалисти, все едно нищо не сте направили. Само компетентни хора с достатъчно опит и познания, могат да осигурят успешно работещ сайт.

И най-добрият проект лесно може да се окаже пълен провал, щом подцените отделните детайли. Ако сте собственик на бизнес и вече сте го допуснали, възможностите пред вас не са много. Опитът показва, че в повечето случаи е трудно или направо невъзможно да се продължи работата по чужди разработки и програмни кодове. По-лесно, а и често по-евтино е да се започне от нулата и да се изгради изцяло нов сайт.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Маркетингов план

Маркетингов план

Какво ви липсва? Маркетингов план, който да ви изстреля на върха Когато тепърва навлизате в интернет търговията, за вас е важно да разполагате с перфектната изработка на онлайн мага...
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...