Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал

Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голямо нищо, за което сте хвърлили достатъчно време и пари. Как да избегнете такъв тежък провал? Има поне пет основни заплахи при всяка изработка на сайт, които ако не бъдат предотвратени навреме, могат да сринат и най-добрите намерения.

Липсата на ясни цели. Не започвайте реализацията на проект, който не е професионално разписан. Само така ще е сигурно, че вие сте наясно какво искате, а разработчикът ви е готов да предложи най-подходящите решения.

Функционалностите преди дизайна. Дизайнът е важен за всеки сайт, но функционалностите са тези, които са определящи за потребителите. Уверете, че те са напълно изрядни, преди да му търсите цветна „премяна“.

Очертаването на етапи. Мащабните проекти изискват време. Препоръчително е да се работи на отделни етапи, а новите идеи, които възникват по време на изпълнението, да бъдат добавяни внимателно и обмислено.

Задължителното тестване. Всяка разработка, конкретните функционалности и отделните връзки, следва да бъдат тествани прецизно. Проверката трябва да се извърши за всички браузери, които се ползват най-често.

Професионалният уеб разработчик. Колкото и успешно да сте изпълнили предишните препоръки, ако не изберете правилния екип от специалисти, все едно нищо не сте направили. Само компетентни хора с достатъчно опит и познания, могат да осигурят успешно работещ сайт.

И най-добрият проект лесно може да се окаже пълен провал, щом подцените отделните детайли. Ако сте собственик на бизнес и вече сте го допуснали, възможностите пред вас не са много. Опитът показва, че в повечето случаи е трудно или направо невъзможно да се продължи работата по чужди разработки и програмни кодове. По-лесно, а и често по-евтино е да се започне от нулата и да се изгради изцяло нов сайт.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) регламентират нови правила и задължения за търговците във връзка със защита правата на потребителите. Новите изисквания влизат в сила ...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...