Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал

Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голямо нищо, за което сте хвърлили достатъчно време и пари. Как да избегнете такъв тежък провал? Има поне пет основни заплахи при всяка изработка на сайт, които ако не бъдат предотвратени навреме, могат да сринат и най-добрите намерения.

Липсата на ясни цели. Не започвайте реализацията на проект, който не е професионално разписан. Само така ще е сигурно, че вие сте наясно какво искате, а разработчикът ви е готов да предложи най-подходящите решения.

Функционалностите преди дизайна. Дизайнът е важен за всеки сайт, но функционалностите са тези, които са определящи за потребителите. Уверете, че те са напълно изрядни, преди да му търсите цветна „премяна“.

Очертаването на етапи. Мащабните проекти изискват време. Препоръчително е да се работи на отделни етапи, а новите идеи, които възникват по време на изпълнението, да бъдат добавяни внимателно и обмислено.

Задължителното тестване. Всяка разработка, конкретните функционалности и отделните връзки, следва да бъдат тествани прецизно. Проверката трябва да се извърши за всички браузери, които се ползват най-често.

Професионалният уеб разработчик. Колкото и успешно да сте изпълнили предишните препоръки, ако не изберете правилния екип от специалисти, все едно нищо не сте направили. Само компетентни хора с достатъчно опит и познания, могат да осигурят успешно работещ сайт.

И най-добрият проект лесно може да се окаже пълен провал, щом подцените отделните детайли. Ако сте собственик на бизнес и вече сте го допуснали, възможностите пред вас не са много. Опитът показва, че в повечето случаи е трудно или направо невъзможно да се продължи работата по чужди разработки и програмни кодове. По-лесно, а и често по-евтино е да се започне от нулата и да се изгради изцяло нов сайт.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Пазаруването никога не е било по-лесно. Почти всичко, за което се сетите е на един клик разстояние от вас. Онлайн търговията вече не е феномен, както години наред бе определяна, а ...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...