Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал

Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голямо нищо, за което сте хвърлили достатъчно време и пари. Как да избегнете такъв тежък провал? Има поне пет основни заплахи при всяка изработка на сайт, които ако не бъдат предотвратени навреме, могат да сринат и най-добрите намерения.

Липсата на ясни цели. Не започвайте реализацията на проект, който не е професионално разписан. Само така ще е сигурно, че вие сте наясно какво искате, а разработчикът ви е готов да предложи най-подходящите решения.

Функционалностите преди дизайна. Дизайнът е важен за всеки сайт, но функционалностите са тези, които са определящи за потребителите. Уверете, че те са напълно изрядни, преди да му търсите цветна „премяна“.

Очертаването на етапи. Мащабните проекти изискват време. Препоръчително е да се работи на отделни етапи, а новите идеи, които възникват по време на изпълнението, да бъдат добавяни внимателно и обмислено.

Задължителното тестване. Всяка разработка, конкретните функционалности и отделните връзки, следва да бъдат тествани прецизно. Проверката трябва да се извърши за всички браузери, които се ползват най-често.

Професионалният уеб разработчик. Колкото и успешно да сте изпълнили предишните препоръки, ако не изберете правилния екип от специалисти, все едно нищо не сте направили. Само компетентни хора с достатъчно опит и познания, могат да осигурят успешно работещ сайт.

И най-добрият проект лесно може да се окаже пълен провал, щом подцените отделните детайли. Ако сте собственик на бизнес и вече сте го допуснали, възможностите пред вас не са много. Опитът показва, че в повечето случаи е трудно или направо невъзможно да се продължи работата по чужди разработки и програмни кодове. По-лесно, а и често по-евтино е да се започне от нулата и да се изгради изцяло нов сайт.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

НАП се включва в онлайн търговията: Софтуерна фискализация сменя касовите апарати

Нова ключова роля в онлайн търговията ще има Националната агенция за приходите (НАП), стана ясно в края на януари 2021 г. след проведени разговори между бизнес организации и приходното...
Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи? Какво наложи работата от вкъщи? С обявяване на епидемичното положение в България и в цял свят, ние намерихме начин да бъдем проду...