Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи само от първоначалната изработка на онлайн магазин. Ако искате да продавате повече, запрятайте ръкави и се захващайте за работа.

Трудно е да се предпише универсална рецепта за повече продажби, която да е общовалидна за всеки бранд. Онлайн търговията си има своите специфики и различията идват най-вече от това какво предлагате, кои са основните ви клиенти и колко голяма пазарна ниша искате да заемете. Все пак, ако държите онлайн магазинът да потръгне, вижте няколко съвета, които със сигурност ще са ви полезни.

Подредете началната страница

Ако си мислите, че сте длъжни да залеете с колкото се може повече информация всеки потребител, грешите. Хаосът рядко се харесва на клиентите. Винаги мислете за конкретните стоки или услуги, които искате да продадете и наблягайте единствено на тях. Не забравяйте, че всяко второстепенно съдържание може да бъде добавено в подменюта, които да се отварят поетапно.

Не се притеснявайте от големите размери. Напротив. Слагайте големи изображения, така те ще са по-ясни и привличащи вниманието. Същото важи и за бутоните, които освен, че е добре да са големи, трябва да са описани максимално точно. За пазарската количка многократно е казвано – тя трябва да е с фиксирано място, изпъкваща и да отразява в реално време всичко, което се добавя в нея.

Не подценявайте по-възрастните потребители

За всеки потребител обратната връзка е изключително важна. Често хората се чудят дали са успели да се справят както трябва. Хубаво е да виждат дали са се регистрирали, дали са направили поръчка, дали са добавили стоките в количката и т.н.

Имайте предвид, че съществува една не малка категория сърфиращи, които са по-възрастни и нямат много опит в онлайн пазаруването. В същото време те са платежоспособни и готови да харчат пари, но имат нужда от помощ. На тях трябва да им се съдейства малко повече, за да се ориентират и да поръчат.

Някои неща могат да ви се сторят пресилени и елементарни, но те са част от задължителната комуникация с потребителите. А те са различни, капризни и все по-изискващи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

VI. Как протича процесът в онлайн пазаруването

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...