Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи само от първоначалната изработка на онлайн магазин. Ако искате да продавате повече, запрятайте ръкави и се захващайте за работа.

Трудно е да се предпише универсална рецепта за повече продажби, която да е общовалидна за всеки бранд. Онлайн търговията си има своите специфики и различията идват най-вече от това какво предлагате, кои са основните ви клиенти и колко голяма пазарна ниша искате да заемете. Все пак, ако държите онлайн магазинът да потръгне, вижте няколко съвета, които със сигурност ще са ви полезни.

Подредете началната страница

Ако си мислите, че сте длъжни да залеете с колкото се може повече информация всеки потребител, грешите. Хаосът рядко се харесва на клиентите. Винаги мислете за конкретните стоки или услуги, които искате да продадете и наблягайте единствено на тях. Не забравяйте, че всяко второстепенно съдържание може да бъде добавено в подменюта, които да се отварят поетапно.

Не се притеснявайте от големите размери. Напротив. Слагайте големи изображения, така те ще са по-ясни и привличащи вниманието. Същото важи и за бутоните, които освен, че е добре да са големи, трябва да са описани максимално точно. За пазарската количка многократно е казвано – тя трябва да е с фиксирано място, изпъкваща и да отразява в реално време всичко, което се добавя в нея.

Не подценявайте по-възрастните потребители

За всеки потребител обратната връзка е изключително важна. Често хората се чудят дали са успели да се справят както трябва. Хубаво е да виждат дали са се регистрирали, дали са направили поръчка, дали са добавили стоките в количката и т.н.

Имайте предвид, че съществува една не малка категория сърфиращи, които са по-възрастни и нямат много опит в онлайн пазаруването. В същото време те са платежоспособни и готови да харчат пари, но имат нужда от помощ. На тях трябва да им се съдейства малко повече, за да се ориентират и да поръчат.

Някои неща могат да ви се сторят пресилени и елементарни, но те са част от задължителната комуникация с потребителите. А те са различни, капризни и все по-изискващи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Всеки бизнес, без значение колко голям и в коя сфера е, ако иска да се позиционира успешно в уеб пространството, трябва да знае защо го прави. Първата важна стъпка е изготвянето на ясн...
Готов софтуер или специално разработен, какво да изберем?

Готов софтуер или специално разработен, какво да изберем?

Готов софтуер или специално разработен? Решението за избор между стандартен софтуер или специално разработен софтуер зависи от няколко фактора, включително специфичните нужди на орг...
Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Онлайн магазинът не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегателно място за кл...
Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...