Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи само от първоначалната изработка на онлайн магазин. Ако искате да продавате повече, запрятайте ръкави и се захващайте за работа.

Трудно е да се предпише универсална рецепта за повече продажби, която да е общовалидна за всеки бранд. Онлайн търговията си има своите специфики и различията идват най-вече от това какво предлагате, кои са основните ви клиенти и колко голяма пазарна ниша искате да заемете. Все пак, ако държите онлайн магазинът да потръгне, вижте няколко съвета, които със сигурност ще са ви полезни.

Подредете началната страница

Ако си мислите, че сте длъжни да залеете с колкото се може повече информация всеки потребител, грешите. Хаосът рядко се харесва на клиентите. Винаги мислете за конкретните стоки или услуги, които искате да продадете и наблягайте единствено на тях. Не забравяйте, че всяко второстепенно съдържание може да бъде добавено в подменюта, които да се отварят поетапно.

Не се притеснявайте от големите размери. Напротив. Слагайте големи изображения, така те ще са по-ясни и привличащи вниманието. Същото важи и за бутоните, които освен, че е добре да са големи, трябва да са описани максимално точно. За пазарската количка многократно е казвано – тя трябва да е с фиксирано място, изпъкваща и да отразява в реално време всичко, което се добавя в нея.

Не подценявайте по-възрастните потребители

За всеки потребител обратната връзка е изключително важна. Често хората се чудят дали са успели да се справят както трябва. Хубаво е да виждат дали са се регистрирали, дали са направили поръчка, дали са добавили стоките в количката и т.н.

Имайте предвид, че съществува една не малка категория сърфиращи, които са по-възрастни и нямат много опит в онлайн пазаруването. В същото време те са платежоспособни и готови да харчат пари, но имат нужда от помощ. На тях трябва да им се съдейства малко повече, за да се ориентират и да поръчат.

Някои неща могат да ви се сторят пресилени и елементарни, но те са част от задължителната комуникация с потребителите. А те са различни, капризни и все по-изискващи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички нео...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...