Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи само от първоначалната изработка на онлайн магазин. Ако искате да продавате повече, запрятайте ръкави и се захващайте за работа.

Трудно е да се предпише универсална рецепта за повече продажби, която да е общовалидна за всеки бранд. Онлайн търговията си има своите специфики и различията идват най-вече от това какво предлагате, кои са основните ви клиенти и колко голяма пазарна ниша искате да заемете. Все пак, ако държите онлайн магазинът да потръгне, вижте няколко съвета, които със сигурност ще са ви полезни.

Подредете началната страница

Ако си мислите, че сте длъжни да залеете с колкото се може повече информация всеки потребител, грешите. Хаосът рядко се харесва на клиентите. Винаги мислете за конкретните стоки или услуги, които искате да продадете и наблягайте единствено на тях. Не забравяйте, че всяко второстепенно съдържание може да бъде добавено в подменюта, които да се отварят поетапно.

Не се притеснявайте от големите размери. Напротив. Слагайте големи изображения, така те ще са по-ясни и привличащи вниманието. Същото важи и за бутоните, които освен, че е добре да са големи, трябва да са описани максимално точно. За пазарската количка многократно е казвано – тя трябва да е с фиксирано място, изпъкваща и да отразява в реално време всичко, което се добавя в нея.

Не подценявайте по-възрастните потребители

За всеки потребител обратната връзка е изключително важна. Често хората се чудят дали са успели да се справят както трябва. Хубаво е да виждат дали са се регистрирали, дали са направили поръчка, дали са добавили стоките в количката и т.н.

Имайте предвид, че съществува една не малка категория сърфиращи, които са по-възрастни и нямат много опит в онлайн пазаруването. В същото време те са платежоспособни и готови да харчат пари, но имат нужда от помощ. На тях трябва да им се съдейства малко повече, за да се ориентират и да поръчат.

Някои неща могат да ви се сторят пресилени и елементарни, но те са част от задължителната комуникация с потребителите. А те са различни, капризни и все по-изискващи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...