Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи само от първоначалната изработка на онлайн магазин. Ако искате да продавате повече, запрятайте ръкави и се захващайте за работа.

Трудно е да се предпише универсална рецепта за повече продажби, която да е общовалидна за всеки бранд. Онлайн търговията си има своите специфики и различията идват най-вече от това какво предлагате, кои са основните ви клиенти и колко голяма пазарна ниша искате да заемете. Все пак, ако държите онлайн магазинът да потръгне, вижте няколко съвета, които със сигурност ще са ви полезни.

Подредете началната страница

Ако си мислите, че сте длъжни да залеете с колкото се може повече информация всеки потребител, грешите. Хаосът рядко се харесва на клиентите. Винаги мислете за конкретните стоки или услуги, които искате да продадете и наблягайте единствено на тях. Не забравяйте, че всяко второстепенно съдържание може да бъде добавено в подменюта, които да се отварят поетапно.

Не се притеснявайте от големите размери. Напротив. Слагайте големи изображения, така те ще са по-ясни и привличащи вниманието. Същото важи и за бутоните, които освен, че е добре да са големи, трябва да са описани максимално точно. За пазарската количка многократно е казвано – тя трябва да е с фиксирано място, изпъкваща и да отразява в реално време всичко, което се добавя в нея.

Не подценявайте по-възрастните потребители

За всеки потребител обратната връзка е изключително важна. Често хората се чудят дали са успели да се справят както трябва. Хубаво е да виждат дали са се регистрирали, дали са направили поръчка, дали са добавили стоките в количката и т.н.

Имайте предвид, че съществува една не малка категория сърфиращи, които са по-възрастни и нямат много опит в онлайн пазаруването. В същото време те са платежоспособни и готови да харчат пари, но имат нужда от помощ. На тях трябва да им се съдейства малко повече, за да се ориентират и да поръчат.

Някои неща могат да ви се сторят пресилени и елементарни, но те са част от задължителната комуникация с потребителите. А те са различни, капризни и все по-изискващи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Как да държите уеб сайта актуален

Как да държите уеб сайта актуален

Вложените пари в изработка на сайт са добре похарчени, ако целите са постигнати и резултатите от дигиталното присъствие отговарят на очакванията. Винаги ще има непредвидени разходи и щ...