Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценявайте възможностите на изображенията. Подходящите снимки печелят солидно предимство за всеки сайт, особено в контекста на локалното търсене.

Снимките помагат за бърза локализация на всяко място

Без значение дали имат нужда от специализирана помощ или просто от място за пазаруване или отдих, хората първо търсят в интернет. Дори и в по-малките населени места, издирването обичайно започва от търсачката на компютъра или мобилното устройство. Ако вашият сайт попада в обсега на потребителското търсене, то наличието на снимки многократно ще увеличи шанса ви пред останалите в бранша.

Точното местоположение много по-бързо се визуализира, когато на сайта има снимки на сградата, в която се намира офисът. Доверието към вас скача многократно, ако покажете как изглеждат отвътре работните помещения. Посетителите ще ви благодарят, ако предварително могат да разгледат специалните отличителни табели и местата, на които са поставени.

Добрите снимки помагат за преодоляване на деликатния момент, когато работата е свързана с домашно посещение. Всеки би се почувствал по-спокоен, ако види как изглеждат служителите, преди да ги покани у дома си. Снимки на екипа винаги носят допълнителна гаранция, че фирмата е сериозна и на нея може да се разчита.

По-лошо от липсата на снимки са некачествените снимки

Както се грижите за актуализацията на съдържанието, писането на новини, така трябва постоянно да добавяте нови снимки. А поводи винаги има. Възползвайте се от предстоящи кампании, събития, които организирате или участвате в тях, всякакви промени, които правите, отзиви на потребители и партньори и т.н.

Вашият сайт отразява бизнеса ви, който постоянно се развива, затова и снимките онлайн трябва да следват този процес. Освен на страниците на собствения уеб сайт, не пропускайте да ги публикувате на външни платформи. „Легитимирайте“ се в Google - това е най-ползваната търсачка за локализиране на даден бизнес. Разказвайте истории в снимки във Facebook, присъствайте в Instagram и други социални медии.

Мислете какви снимки и колко често ще качвате още на етап изработка на уеб сайт. По-лошо от липсата на снимки е единствено наличието на такива с ниско качество, затова използвайте само професионални изображения.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Готов софтуер или специално разработен, какво да изберем?

Готов софтуер или специално разработен, какво да изберем?

Готов софтуер или специално разработен? Решението за избор между стандартен софтуер или специално разработен софтуер зависи от няколко фактора, включително специфичните нужди на орг...
UX дизайн

UX дизайн

UX дизайнът: удобен, логичен и удоволствие за потребителя При изработка на сайт неговата функционалност е от първостепенно значение. Също така обаче, сайтът трябва да е удобен и при...
НАП: 23 000 търговски сайта са на светло

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...