Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценявайте възможностите на изображенията. Подходящите снимки печелят солидно предимство за всеки сайт, особено в контекста на локалното търсене.

Снимките помагат за бърза локализация на всяко място

Без значение дали имат нужда от специализирана помощ или просто от място за пазаруване или отдих, хората първо търсят в интернет. Дори и в по-малките населени места, издирването обичайно започва от търсачката на компютъра или мобилното устройство. Ако вашият сайт попада в обсега на потребителското търсене, то наличието на снимки многократно ще увеличи шанса ви пред останалите в бранша.

Точното местоположение много по-бързо се визуализира, когато на сайта има снимки на сградата, в която се намира офисът. Доверието към вас скача многократно, ако покажете как изглеждат отвътре работните помещения. Посетителите ще ви благодарят, ако предварително могат да разгледат специалните отличителни табели и местата, на които са поставени.

Добрите снимки помагат за преодоляване на деликатния момент, когато работата е свързана с домашно посещение. Всеки би се почувствал по-спокоен, ако види как изглеждат служителите, преди да ги покани у дома си. Снимки на екипа винаги носят допълнителна гаранция, че фирмата е сериозна и на нея може да се разчита.

По-лошо от липсата на снимки са некачествените снимки

Както се грижите за актуализацията на съдържанието, писането на новини, така трябва постоянно да добавяте нови снимки. А поводи винаги има. Възползвайте се от предстоящи кампании, събития, които организирате или участвате в тях, всякакви промени, които правите, отзиви на потребители и партньори и т.н.

Вашият сайт отразява бизнеса ви, който постоянно се развива, затова и снимките онлайн трябва да следват този процес. Освен на страниците на собствения уеб сайт, не пропускайте да ги публикувате на външни платформи. „Легитимирайте“ се в Google - това е най-ползваната търсачка за локализиране на даден бизнес. Разказвайте истории в снимки във Facebook, присъствайте в Instagram и други социални медии.

Мислете какви снимки и колко често ще качвате още на етап изработка на уеб сайт. По-лошо от липсата на снимки е единствено наличието на такива с ниско качество, затова използвайте само професионални изображения.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв погле...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...