Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценявайте възможностите на изображенията. Подходящите снимки печелят солидно предимство за всеки сайт, особено в контекста на локалното търсене.

Снимките помагат за бърза локализация на всяко място

Без значение дали имат нужда от специализирана помощ или просто от място за пазаруване или отдих, хората първо търсят в интернет. Дори и в по-малките населени места, издирването обичайно започва от търсачката на компютъра или мобилното устройство. Ако вашият сайт попада в обсега на потребителското търсене, то наличието на снимки многократно ще увеличи шанса ви пред останалите в бранша.

Точното местоположение много по-бързо се визуализира, когато на сайта има снимки на сградата, в която се намира офисът. Доверието към вас скача многократно, ако покажете как изглеждат отвътре работните помещения. Посетителите ще ви благодарят, ако предварително могат да разгледат специалните отличителни табели и местата, на които са поставени.

Добрите снимки помагат за преодоляване на деликатния момент, когато работата е свързана с домашно посещение. Всеки би се почувствал по-спокоен, ако види как изглеждат служителите, преди да ги покани у дома си. Снимки на екипа винаги носят допълнителна гаранция, че фирмата е сериозна и на нея може да се разчита.

По-лошо от липсата на снимки са некачествените снимки

Както се грижите за актуализацията на съдържанието, писането на новини, така трябва постоянно да добавяте нови снимки. А поводи винаги има. Възползвайте се от предстоящи кампании, събития, които организирате или участвате в тях, всякакви промени, които правите, отзиви на потребители и партньори и т.н.

Вашият сайт отразява бизнеса ви, който постоянно се развива, затова и снимките онлайн трябва да следват този процес. Освен на страниците на собствения уеб сайт, не пропускайте да ги публикувате на външни платформи. „Легитимирайте“ се в Google - това е най-ползваната търсачка за локализиране на даден бизнес. Разказвайте истории в снимки във Facebook, присъствайте в Instagram и други социални медии.

Мислете какви снимки и колко често ще качвате още на етап изработка на уеб сайт. По-лошо от липсата на снимки е единствено наличието на такива с ниско качество, затова използвайте само професионални изображения.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...