Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценявайте възможностите на изображенията. Подходящите снимки печелят солидно предимство за всеки сайт, особено в контекста на локалното търсене.

Снимките помагат за бърза локализация на всяко място

Без значение дали имат нужда от специализирана помощ или просто от място за пазаруване или отдих, хората първо търсят в интернет. Дори и в по-малките населени места, издирването обичайно започва от търсачката на компютъра или мобилното устройство. Ако вашият сайт попада в обсега на потребителското търсене, то наличието на снимки многократно ще увеличи шанса ви пред останалите в бранша.

Точното местоположение много по-бързо се визуализира, когато на сайта има снимки на сградата, в която се намира офисът. Доверието към вас скача многократно, ако покажете как изглеждат отвътре работните помещения. Посетителите ще ви благодарят, ако предварително могат да разгледат специалните отличителни табели и местата, на които са поставени.

Добрите снимки помагат за преодоляване на деликатния момент, когато работата е свързана с домашно посещение. Всеки би се почувствал по-спокоен, ако види как изглеждат служителите, преди да ги покани у дома си. Снимки на екипа винаги носят допълнителна гаранция, че фирмата е сериозна и на нея може да се разчита.

По-лошо от липсата на снимки са некачествените снимки

Както се грижите за актуализацията на съдържанието, писането на новини, така трябва постоянно да добавяте нови снимки. А поводи винаги има. Възползвайте се от предстоящи кампании, събития, които организирате или участвате в тях, всякакви промени, които правите, отзиви на потребители и партньори и т.н.

Вашият сайт отразява бизнеса ви, който постоянно се развива, затова и снимките онлайн трябва да следват този процес. Освен на страниците на собствения уеб сайт, не пропускайте да ги публикувате на външни платформи. „Легитимирайте“ се в Google - това е най-ползваната търсачка за локализиране на даден бизнес. Разказвайте истории в снимки във Facebook, присъствайте в Instagram и други социални медии.

Мислете какви снимки и колко често ще качвате още на етап изработка на уеб сайт. По-лошо от липсата на снимки е единствено наличието на такива с ниско качество, затова използвайте само професионални изображения.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...