Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате магазин за електронна търговия.

Ако пък досега не сте обръщали достатъчно внимание, време е да започнете да следите колко често клиентите избират продукти и си тръгват преди да купят, като зарязват пълната пазарска количка. Вместо да се чудите защо се случва, погрижете се процесът по закупуване на стоки и услуги да е максимално оптимизиран, за да спасите продажбите.

Спечелете доверието на клиентите

Основното нещо, върху което никога не трябва да спирате да работите е доверието. Ако потребителите не ви вярват, как очаквате да поръчват и да споделят лични данни. Дръжте бранда си кристално чист и създайте ясни правила и политики, относно използването на магазина.

Това с пълна сила се отнася за продуктовата страница. Там е мястото, където цените трябва да са ясно изписани, всички промоции да бъдат показани без скрити условия и да се вижда в какъв период са активни те. Не си позволявайте допълнителни такси и оскъпяване в последния етап на поръчката, тъй като едва ли има нещо по-отблъскващо за клиентите.

Направете формата за поръчка лесна и с добра валидация. Колкото и да ви се ще да знаете повече за клиентите, овладейте се и спестете изискването за задължителна регистрация и събиране на излишна информация. Говорете с вашите разработчици при самата изработка на онлайн магазин и те ще ви предложат различни възможности, каквото е автоматичното създаване на профил, примерно.

Добавете повече начини за плащане

Възползвайте се от опцията за бърз преглед на продуктите. Тя е изключително полезна особено за стоки, които са добре познати на потребителите и те предпочитат директно да ги добавят в количката, без да ги разглеждат подробно. Комбинирайте с бърза поръчка, ако имате създадена отлична организация за обслужване по телефон.

Включете колкото се може повече начини за плащане. Отдавна наложеният платеж не е основният вид разплащане у нас. Освен картовите плащания, все по-трайно в практиката навлизат различни мобилни портфейли и дори заплащане с криптовалута. Ако търгувате с по-скъпи продукти, то още един подходящ вариант е покупката на изплащане.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

В тази статия ще ви изброим няколко стъпки и фактори, които са важни за създаването на онлайн магазин и определят цената за неговата изработка. Стъпки и фактори, които не само опре...