Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате магазин за електронна търговия.

Ако пък досега не сте обръщали достатъчно внимание, време е да започнете да следите колко често клиентите избират продукти и си тръгват преди да купят, като зарязват пълната пазарска количка. Вместо да се чудите защо се случва, погрижете се процесът по закупуване на стоки и услуги да е максимално оптимизиран, за да спасите продажбите.

Спечелете доверието на клиентите

Основното нещо, върху което никога не трябва да спирате да работите е доверието. Ако потребителите не ви вярват, как очаквате да поръчват и да споделят лични данни. Дръжте бранда си кристално чист и създайте ясни правила и политики, относно използването на магазина.

Това с пълна сила се отнася за продуктовата страница. Там е мястото, където цените трябва да са ясно изписани, всички промоции да бъдат показани без скрити условия и да се вижда в какъв период са активни те. Не си позволявайте допълнителни такси и оскъпяване в последния етап на поръчката, тъй като едва ли има нещо по-отблъскващо за клиентите.

Направете формата за поръчка лесна и с добра валидация. Колкото и да ви се ще да знаете повече за клиентите, овладейте се и спестете изискването за задължителна регистрация и събиране на излишна информация. Говорете с вашите разработчици при самата изработка на онлайн магазин и те ще ви предложат различни възможности, каквото е автоматичното създаване на профил, примерно.

Добавете повече начини за плащане

Възползвайте се от опцията за бърз преглед на продуктите. Тя е изключително полезна особено за стоки, които са добре познати на потребителите и те предпочитат директно да ги добавят в количката, без да ги разглеждат подробно. Комбинирайте с бърза поръчка, ако имате създадена отлична организация за обслужване по телефон.

Включете колкото се може повече начини за плащане. Отдавна наложеният платеж не е основният вид разплащане у нас. Освен картовите плащания, все по-трайно в практиката навлизат различни мобилни портфейли и дори заплащане с криптовалута. Ако търгувате с по-скъпи продукти, то още един подходящ вариант е покупката на изплащане.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изградим линк билдинг като част от качествената SEO оптимизация

Как да изградим линк билдинг като част от качествената SEO оптимизация

Перфектният дизайн, високата скорост на зареждане и качественото съдържание са задължителни при изработка на сайт. За да бъде той достатъчно успешен и харесван обаче, има още фактори, ...
Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

Какво означава степен на отпадане и как да я държите ниска

За да знаете по всяко време какво се случва с вашия онлайн магазин, следете анализите за него. Всички статистики са важни. Зад всеки процент стоят реални потребители, чието поведение о...
Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Изборът на софтуерна система може да изведе дадена компания на върха, но със същата сила може да се превърне в причина за нейния провал. Решението за внедряване на софтуер е приоритет ...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Очаквания за онлайн търговията през 2023

Очаквания за онлайн търговията през 2023

С увеличаване ръста на дигиталното пазаруване, растат и изискванията на купувачите към търговците. Всяка изработка на онлайн магазин трябва да бъде обвързана с ясна стратегия за стопро...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...