Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?
Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?
Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате магазин за електронна търговия.
Ако пък досега не сте обръщали достатъчно внимание, време е да започнете да следите колко често клиентите избират продукти и си тръгват преди да купят, като зарязват пълната пазарска количка. Вместо да се чудите защо се случва, погрижете се процесът по закупуване на стоки и услуги да е максимално оптимизиран, за да спасите продажбите.
Спечелете доверието на клиентите
Основното нещо, върху което никога не трябва да спирате да работите е доверието. Ако потребителите не ви вярват, как очаквате да поръчват и да споделят лични данни. Дръжте бранда си кристално чист и създайте ясни правила и политики, относно използването на магазина.
Това с пълна сила се отнася за продуктовата страница. Там е мястото, където цените трябва да са ясно изписани, всички промоции да бъдат показани без скрити условия и да се вижда в какъв период са активни те. Не си позволявайте допълнителни такси и оскъпяване в последния етап на поръчката, тъй като едва ли има нещо по-отблъскващо за клиентите.
Направете формата за поръчка лесна и с добра валидация. Колкото и да ви се ще да знаете повече за клиентите, овладейте се и спестете изискването за задължителна регистрация и събиране на излишна информация. Говорете с вашите разработчици при самата изработка на онлайн магазин и те ще ви предложат различни възможности, каквото е автоматичното създаване на профил, примерно.
Добавете повече начини за плащане
Възползвайте се от опцията за бърз преглед на продуктите. Тя е изключително полезна особено за стоки, които са добре познати на потребителите и те предпочитат директно да ги добавят в количката, без да ги разглеждат подробно. Комбинирайте с бърза поръчка, ако имате създадена отлична организация за обслужване по телефон.
Включете колкото се може повече начини за плащане. Отдавна наложеният платеж не е основният вид разплащане у нас. Освен картовите плащания, все по-трайно в практиката навлизат различни мобилни портфейли и дори заплащане с криптовалута. Ако търгувате с по-скъпи продукти, то още един подходящ вариант е покупката на изплащане.
0 коментара