Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате магазин за електронна търговия.

Ако пък досега не сте обръщали достатъчно внимание, време е да започнете да следите колко често клиентите избират продукти и си тръгват преди да купят, като зарязват пълната пазарска количка. Вместо да се чудите защо се случва, погрижете се процесът по закупуване на стоки и услуги да е максимално оптимизиран, за да спасите продажбите.

Спечелете доверието на клиентите

Основното нещо, върху което никога не трябва да спирате да работите е доверието. Ако потребителите не ви вярват, как очаквате да поръчват и да споделят лични данни. Дръжте бранда си кристално чист и създайте ясни правила и политики, относно използването на магазина.

Това с пълна сила се отнася за продуктовата страница. Там е мястото, където цените трябва да са ясно изписани, всички промоции да бъдат показани без скрити условия и да се вижда в какъв период са активни те. Не си позволявайте допълнителни такси и оскъпяване в последния етап на поръчката, тъй като едва ли има нещо по-отблъскващо за клиентите.

Направете формата за поръчка лесна и с добра валидация. Колкото и да ви се ще да знаете повече за клиентите, овладейте се и спестете изискването за задължителна регистрация и събиране на излишна информация. Говорете с вашите разработчици при самата изработка на онлайн магазин и те ще ви предложат различни възможности, каквото е автоматичното създаване на профил, примерно.

Добавете повече начини за плащане

Възползвайте се от опцията за бърз преглед на продуктите. Тя е изключително полезна особено за стоки, които са добре познати на потребителите и те предпочитат директно да ги добавят в количката, без да ги разглеждат подробно. Комбинирайте с бърза поръчка, ако имате създадена отлична организация за обслужване по телефон.

Включете колкото се може повече начини за плащане. Отдавна наложеният платеж не е основният вид разплащане у нас. Освен картовите плащания, все по-трайно в практиката навлизат различни мобилни портфейли и дори заплащане с криптовалута. Ако търгувате с по-скъпи продукти, то още един подходящ вариант е покупката на изплащане.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Софтуерът за фактуриране

Софтуерът за фактуриране

Един от най-ценните и вечно недостигащи ресурси на бизнеса е времето, необходимо за неговото развитие, управление и осъвременяване. Често търговците губят часове в търсене, сортиране и...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...