Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки в онлайн магазин: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите в онлайн магазина всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате магазин за електронна търговия.

Ако пък досега не сте обръщали достатъчно внимание, време е да започнете да следите колко често клиентите избират продукти и си тръгват преди да купят, като зарязват пълната пазарска количка. Вместо да се чудите защо се случва, погрижете се процесът по закупуване на стоки и услуги да е максимално оптимизиран, за да спасите продажбите.

Спечелете доверието на клиентите

Основното нещо, върху което никога не трябва да спирате да работите е доверието. Ако потребителите не ви вярват, как очаквате да поръчват и да споделят лични данни. Дръжте бранда си кристално чист и създайте ясни правила и политики, относно използването на магазина.

Това с пълна сила се отнася за продуктовата страница. Там е мястото, където цените трябва да са ясно изписани, всички промоции да бъдат показани без скрити условия и да се вижда в какъв период са активни те. Не си позволявайте допълнителни такси и оскъпяване в последния етап на поръчката, тъй като едва ли има нещо по-отблъскващо за клиентите.

Направете формата за поръчка лесна и с добра валидация. Колкото и да ви се ще да знаете повече за клиентите, овладейте се и спестете изискването за задължителна регистрация и събиране на излишна информация. Говорете с вашите разработчици при самата изработка на онлайн магазин и те ще ви предложат различни възможности, каквото е автоматичното създаване на профил, примерно.

Добавете повече начини за плащане

Възползвайте се от опцията за бърз преглед на продуктите. Тя е изключително полезна особено за стоки, които са добре познати на потребителите и те предпочитат директно да ги добавят в количката, без да ги разглеждат подробно. Комбинирайте с бърза поръчка, ако имате създадена отлична организация за обслужване по телефон.

Включете колкото се може повече начини за плащане. Отдавна наложеният платеж не е основният вид разплащане у нас. Освен картовите плащания, все по-трайно в практиката навлизат различни мобилни портфейли и дори заплащане с криптовалута. Ако търгувате с по-скъпи продукти, то още един подходящ вариант е покупката на изплащане.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...
Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени,...
Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

В тази статия ще ви изброим няколко стъпки и фактори, които са важни за създаването на онлайн магазин и определят цената за неговата изработка. Стъпки и фактори, които не само опре...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...