Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наши дни цифрите показват 3 милиарда потребители, които редовно сърфират в интернет.

Това се дължи на редица фактори, сред които, не можем да отречем, че са по-ниските цени и станалия по-достъпен компютърен хардуер от тогава до сега. Още по-впечатляващ е фактът, че днес огромна част от съзнателното човечество използва интернет денонощно. Това отваря неограничени възможности за бизнес, търговия и нови доходи.

Откакто интернет се превърна в най-голямата и глобална система за комуникация, сайтовете вече не са само и единствено източник на информация. Уеб сайтовете служат за печелене на пари. Начини има и стремежът днес е как по-бързо да монетаризираме сайта.

Трябва ви трафик, силен трафик

За да не ви мине котка пътя и ако искате инвестиционното ви начинание да завърши с успех, припомнете си най-важното, а то е съвсем просто. Първо, поверете така желаната изработка на сайт на софтуерна компания с доказан опит и разработчици, които си разбират от работата. Второ, погрижете се да има силен трафик към сайта. Колкото по-голям, толкова по-добре.

За да постигнете желания поток от заинтригувани хора, направете сайта важен за тях. Той трябва да ги вълнува, да им дава нещото, от което най-много имат нужда. Нека да е интересен, забавен и полезен дотолкова, че щом прехвърлят страниците му, да не искат да си тръгнат. Хванете ли големия трафик, печалбата ви е в кърпа вързана.

Как да монетаризирате сайта?

Както знаете – безплатен обяд няма. Инвестицията следва да бъде финансово обезпечена, разходи ще валят на всеки етап, включително за поддръжка и реклама. Важното е да имате добре изграден проект от самото начало с ясно таргетирана аудитория, за да облъчвате правилните хора и да ги спечелите за каузата.

След като направите интересен, функционален и визуално издържан сайт, може да го монетаризирате. Как го правят другите? Най-често чрез различни афилейт програми, чрез покупко-продажба на стоки и услуги, чрез банери и чрез целеви реклами, каквито са контекстуалните. Добър източник на приход е и писането на статии и създаването на специализирано съдържание.

Смелите и креативните винаги печелят (е, почти винаги). Все пак, когато търсите собственото си нишово пространство, преценете какво умеете най-добре и в какво превъзхождате останалите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярн...
Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени,...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Как да разработим празнична SEO стратегия за онлайн магазин

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...