Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наши дни цифрите показват 3 милиарда потребители, които редовно сърфират в интернет.

Това се дължи на редица фактори, сред които, не можем да отречем, че са по-ниските цени и станалия по-достъпен компютърен хардуер от тогава до сега. Още по-впечатляващ е фактът, че днес огромна част от съзнателното човечество използва интернет денонощно. Това отваря неограничени възможности за бизнес, търговия и нови доходи.

Откакто интернет се превърна в най-голямата и глобална система за комуникация, сайтовете вече не са само и единствено източник на информация. Уеб сайтовете служат за печелене на пари. Начини има и стремежът днес е как по-бързо да монетаризираме сайта.

Трябва ви трафик, силен трафик

За да не ви мине котка пътя и ако искате инвестиционното ви начинание да завърши с успех, припомнете си най-важното, а то е съвсем просто. Първо, поверете така желаната изработка на сайт на софтуерна компания с доказан опит и разработчици, които си разбират от работата. Второ, погрижете се да има силен трафик към сайта. Колкото по-голям, толкова по-добре.

За да постигнете желания поток от заинтригувани хора, направете сайта важен за тях. Той трябва да ги вълнува, да им дава нещото, от което най-много имат нужда. Нека да е интересен, забавен и полезен дотолкова, че щом прехвърлят страниците му, да не искат да си тръгнат. Хванете ли големия трафик, печалбата ви е в кърпа вързана.

Как да монетаризирате сайта?

Както знаете – безплатен обяд няма. Инвестицията следва да бъде финансово обезпечена, разходи ще валят на всеки етап, включително за поддръжка и реклама. Важното е да имате добре изграден проект от самото начало с ясно таргетирана аудитория, за да облъчвате правилните хора и да ги спечелите за каузата.

След като направите интересен, функционален и визуално издържан сайт, може да го монетаризирате. Как го правят другите? Най-често чрез различни афилейт програми, чрез покупко-продажба на стоки и услуги, чрез банери и чрез целеви реклами, каквито са контекстуалните. Добър източник на приход е и писането на статии и създаването на специализирано съдържание.

Смелите и креативните винаги печелят (е, почти винаги). Все пак, когато търсите собственото си нишово пространство, преценете какво умеете най-добре и в какво превъзхождате останалите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...
Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...