Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да разглеждат стоките и услугите, които предлагате и да си тръгват. Посещенията трябва да се превръщат в продажби, като за целта следва ясно да посочите начините за купуване и конкретните действия, които водят до тях.

Сегментирайте аудиторията и оптимизирайте целевите страници

Излишно губене на време и пари е да се опитвате да печелите всички възможни посетители и да очаквате те да купят. Инвестирайте в проучване и анализ на потребители, които имат интерес към вашите продукти и насочете усилия да спечелите тях. Когато таргетирате правилно своята аудитория, можете да разчитате на повече продажби и на много лоялни клиенти. 

Ако искате трафикът към онлайн магазина ви да се преобразува в продажби, не забравяйте да оптимизирате целевите си страници. Поставяйте на видни места призиви за действия, целящи попълване на формуляр, получаване на информация, директни покупки или нещо друго. Мотивирайте хората и ги насърчавайте да достигнат до най-добрите ви оферти, за да си тръгнат със завършена поръчка.

Възползвайте се от предимствата на пренасочването

Пренасочването с реклама е добър похват, при който клиентите са дошли на вашия сайт, харесали са или са разгледали ваши продукти, но са си тръгнали без да напазаруват и са насочили интереса си към социалните мрежи. Целта е там да срещнат реклама на вече видяното, да се подсетят, че го искат и да се върнат да го купят. Цялото това “упражнение” не е безплатно, свързано е с добре разчетен бюджет, но инвестицията си заслужава, защото се радва на висока възвращаемост.

За да постигнете успех, внимателно подбирайте целевата си аудитория, оптимизирайте навреме страниците, създавайте преки пътища до желаните места, влагайте средства в пренасочване. Това са накратко основните препоръки, като най-важното е винаги да се съобразявате с желанията и очакванията на потребителите, за да изградите правилната стратегия. След като разучите техните нагласи, постарайте се да им създадете място, на което се чувстват сигурни и готови да харчат парите си с удоволствие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това н...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Снимките като полезен инструмент за онлайн търсене

Всеки бизнес ежедневно води своите битки за оцеляване. Все по-ожесточено става отстояването на позиции и в уеб пространството. Когато създавате своите дигитални стратегии, не подценява...