Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да разглеждат стоките и услугите, които предлагате и да си тръгват. Посещенията трябва да се превръщат в продажби, като за целта следва ясно да посочите начините за купуване и конкретните действия, които водят до тях.

Сегментирайте аудиторията и оптимизирайте целевите страници

Излишно губене на време и пари е да се опитвате да печелите всички възможни посетители и да очаквате те да купят. Инвестирайте в проучване и анализ на потребители, които имат интерес към вашите продукти и насочете усилия да спечелите тях. Когато таргетирате правилно своята аудитория, можете да разчитате на повече продажби и на много лоялни клиенти. 

Ако искате трафикът към онлайн магазина ви да се преобразува в продажби, не забравяйте да оптимизирате целевите си страници. Поставяйте на видни места призиви за действия, целящи попълване на формуляр, получаване на информация, директни покупки или нещо друго. Мотивирайте хората и ги насърчавайте да достигнат до най-добрите ви оферти, за да си тръгнат със завършена поръчка.

Възползвайте се от предимствата на пренасочването

Пренасочването с реклама е добър похват, при който клиентите са дошли на вашия сайт, харесали са или са разгледали ваши продукти, но са си тръгнали без да напазаруват и са насочили интереса си към социалните мрежи. Целта е там да срещнат реклама на вече видяното, да се подсетят, че го искат и да се върнат да го купят. Цялото това “упражнение” не е безплатно, свързано е с добре разчетен бюджет, но инвестицията си заслужава, защото се радва на висока възвращаемост.

За да постигнете успех, внимателно подбирайте целевата си аудитория, оптимизирайте навреме страниците, създавайте преки пътища до желаните места, влагайте средства в пренасочване. Това са накратко основните препоръки, като най-важното е винаги да се съобразявате с желанията и очакванията на потребителите, за да изградите правилната стратегия. След като разучите техните нагласи, постарайте се да им създадете място, на което се чувстват сигурни и готови да харчат парите си с удоволствие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло

НАП: 23 000 търговски сайта са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
VII. Етапи на поръчката

VII. Етапи на поръчката

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" ...
CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработк...