Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да разглеждат стоките и услугите, които предлагате и да си тръгват. Посещенията трябва да се превръщат в продажби, като за целта следва ясно да посочите начините за купуване и конкретните действия, които водят до тях.

Сегментирайте аудиторията и оптимизирайте целевите страници

Излишно губене на време и пари е да се опитвате да печелите всички възможни посетители и да очаквате те да купят. Инвестирайте в проучване и анализ на потребители, които имат интерес към вашите продукти и насочете усилия да спечелите тях. Когато таргетирате правилно своята аудитория, можете да разчитате на повече продажби и на много лоялни клиенти. 

Ако искате трафикът към онлайн магазина ви да се преобразува в продажби, не забравяйте да оптимизирате целевите си страници. Поставяйте на видни места призиви за действия, целящи попълване на формуляр, получаване на информация, директни покупки или нещо друго. Мотивирайте хората и ги насърчавайте да достигнат до най-добрите ви оферти, за да си тръгнат със завършена поръчка.

Възползвайте се от предимствата на пренасочването

Пренасочването с реклама е добър похват, при който клиентите са дошли на вашия сайт, харесали са или са разгледали ваши продукти, но са си тръгнали без да напазаруват и са насочили интереса си към социалните мрежи. Целта е там да срещнат реклама на вече видяното, да се подсетят, че го искат и да се върнат да го купят. Цялото това “упражнение” не е безплатно, свързано е с добре разчетен бюджет, но инвестицията си заслужава, защото се радва на висока възвращаемост.

За да постигнете успех, внимателно подбирайте целевата си аудитория, оптимизирайте навреме страниците, създавайте преки пътища до желаните места, влагайте средства в пренасочване. Това са накратко основните препоръки, като най-важното е винаги да се съобразявате с желанията и очакванията на потребителите, за да изградите правилната стратегия. След като разучите техните нагласи, постарайте се да им създадете място, на което се чувстват сигурни и готови да харчат парите си с удоволствие.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Дизайна на сайта повлиява на класирането му

Лошият външен вид на сайта води до срив при класиране Ако един уеб сайт не отговаря на определени критерии за качество, той може да не се показва в резултатите при търсене. Това зак...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...