Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия

Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия

Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия

избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия

За всеки, който иска да разгърне бизнеса си в дигиталното пространство, основен въпрос е как да направи избор на фирма за изработка на онлайн магазин. Ако ви предстои подобна стъпка, трябва прецизно да проучите пазара и да сравните различните оферти. От решението, което ще вземете  зависи дали потребителите ще харесат марката и продуктите ви, ще има ли ръст на продажбите и колко бързо ще се случи всичко това.

Така, както посрещате посетителите в търговския обект или офиса и полагате усилия те да се чувстват специални, така трябва да се погрижите и за пълноценното изживяване на онлайн клиентите. Затова е толкова важно коя ще е фирмата, на която ще поверите проекта си и дали тя ще го реализира успешно.

Търсете отговорите в сайта и портфолиото на фирмата

WebBuild - фирма за изработка на онлайн магазин

Повечето отговори се крият в сайта на фирмата изпълнител. Разгледайте го внимателно, като обръщате внимание и на най-дребните детайли. Вижте какво са написали в страницата „За нас“ и какви компетентности, знания и опит притежава екипът от специалисти. Така ще прецените дали биха се справили с изработката на всички модули и функционалности, които ви трябват.

Потърсете отзиви за фирмата. Така ще добиете представа какво мислят другите, които вече са ползвали услугите  ѝ. Ако имате съмнения, че оставените мнения на сайта могат да са нарочно подбрани, вижте какви оценки ще намерите в интернет. Почти всички по-големи фирми поддържат свои профили в социалните мрежи. Там със сигурност ще попаднете на ревюта от реални клиенти.

Другаде, където ще откриете полезна информация за фирмата и нейните възможности е портфолиото ѝ. Хубаво е да се запознаете с досегашните ѝ проекти и предимно с най-новите. Проверете за неработещи елементи, счупени линкове и други нередности. Ако всичко работи, стилът ви допада и ви е приятно да ги разглеждате от чисто потребителска гледна точка, значи сте на прав път.

Фирменото портфолио ви предоставя и друга опция. Зад всеки проект стои истинска компания, която е посочила подробни данни за контакт. Винаги може да се възползвате и да потърсите мнение от първа ръка. Така ще разберете дали уеб фирмата си е свършила работата и дали предишните ѝ  клиенти ще я похвалят. Щом го направят, имате още една причина да се доверите на избора си.

Уверете се, че знаете точно какво ще получите

среща с фирма за изработка на онлайн магазин

Следващият етап е да изпратите запитване и да уговорите среща с фирмата изпълнител. Споделете идеите си, опишете от какво имате нужда и с какъв бюджет разполагате, за да получите конкретна оферта. Уверете се, че бъдещото ви партньорство ще ви донесе желаните ползи, както от самото изграждане на сайта, така и от съпътстващи дейности, като SEO оптимизация, примерно.

Задавайте въпроси и бъдете наясно какво точно ще получите.  Ако предлагате много и различни серии от продукти, за вас е важно да можете да ги качите всичките. Ако имате обаче ограничение за двайсетина продукта, да речем, това ви връзва ръцете и ви пречи да работите. Също толкова важно е да разполагате с мобилна версия на сайта, за да улесните клиентите при поръчки и да си спечелите по-добро класиране при търсене в интернет.

Уточнете на каква поддръжка може да разчитате от уеб фирмата. Дали ангажиментите ѝ не приключват в момента, в който ви предаде готовия продукт. За мнозина е важно да получават помощ и съдействие дори и след като получат своя магазин. Всеки начинаещ търговец пък има нужда от предварително обучение за работа с магазина, от съвети и напътствия, докато свикне с управлението му.

Пазете се от скрити клаузи и съмнителни условия

процеси при изработка на онлайн магазин

Бъдете наясно със сроковете на изпълнение, за да предотвратите всякакви неприятни изненади. Уверете се, че разбирате всички етапи и конкретни елементи, описани в офертата. Ако намирате сложни и непознати за вас термини, не се притеснявайте да поискате разяснение на достъпен език. Всяка промяна, свързана с удължаване на срока или доплащане в процеса на изработка, има негативен ефект.

Внимавайте за скрити клаузи и съмнителни условия в договора. Понякога едно мъничко недоглеждане е в състояние да нанесе непоправими щети в бъдеще. Ако сте си платили за пълни права на собственост, то уеб сайтът следва да е само ваш, без значение чий е хостингът и кой е купил домейна. При това положение не би имало проблем, щом решите, да го преместите там, където поискате.

Обикновено е напълно възможно сами да правите редакции по съдържанието на магазина, винаги, когато прецените, че е наложително. Все пак, уверете се, че това е така и няма ограничения за достъп. Никак не е удачно за всяка промяна на адрес, телефон или обновяване на блог информация, да търсите услугите на специалист и да си плащате допълнително за това.

Доверете се на приятното и комфортно общуване

доверие във фирма за изработка на онлайн магазин

И накрая нещо съвсем простичко, което не изисква бдителност и предварителна подготовка. Замислете се дали ви е приятно и спокойно да общувате с хората от фирмата. Чувствате ли се комфортно в компанията им, получавате ли достатъчно внимание и конкретни отговори на всичките си питания. Нормално е да предпочетете някого, с когото сте сигурни, че ще се сработите бързо и леко и ще имате гладка комуникация.

Обърнете внимание как ви посрещат и какви въпроси ви задават. За да ви предложат индивидуална оферта и дизайн, който пасва на дейността ви, е редно да знаят достатъчно за бизнеса ви. Приемете като добър знак, ако се интересуват от целите и намеренията ви, както и какво очаквате да получите като краен продукт. Добре би било да знаете и кой е „вашият“ човек – този, който пряко отговаря за проекта ви и сте в постоянна връзка с него.

Винаги могат да се добавят още препоръки, но тези са ключови, когато избирате фирма партньор в сфера, в която не сте професионалист и нямате достатъчно познания. В крайна сметка е важно да прецените дали харесвате въпросната фирма, знаете ли достатъчно за нея и впечатлени ли сте от нейните проекти и стил на работа.

Следващият въпрос, на който трябва да имате категоричен отговор е какво точно ще получите за цената, която плащате. Не се подвеждайте по измамно приемливи оферти. Нека, когато избирате фирма за изработка на сайт за електронна търговия, да спечели тази, която предлага най-полезната и качествена услуга, а не просто най-евтината.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Качествена SEO оптимизация

Качествена SEO оптимизация

Какво печелите от качествена SEO оптимизация Работата по изработка на уеб сайт е приключила и бизнесът ви вече присъства в интернет. Какво следва? Един продължителен и сложен процес...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...