Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина

Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички необходими модули и функционалности. Колкото и подробна бизнес стратегия да следвате, едва ли ще постигнете желания ръст на продажбите, ако не се съобразите с потребителите и техните желания.

Какво искат клиентите?

Искат повече възможности за доставка. Със сигурност няма да останат доволни, ако им предложите само един куриер. Изберете ли да работите само с „Еконт“, „Спиди“ или някой друг, пригответе се да губите пари и клиенти. Разумното решение при изработка на онлайн магазин е да предвидите интеграцията на повече куриери.

Друга подробност, която се очертава като голям недостатък е да разочаровате хората, като ги карате два пъти да попълват данни за доставка. Веднъж е напълно достатъчно. Всяко допълнително вписване на една и съща информация води до отказ от поръчка.

Не забравяйте да поставите линк за проследяване на пратката. Това внушава доверие и дава завършеност на процедурата. Нека във всеки един момент този, който поиска, да може да провери на какъв етап е неговата поръчка и кога да очаква доставката.

Как да направите поръчката още по-бърза и лесна?

Като опростите целия процес и осигурите нужните падащи менюта. Така само с един клик всеки ще може да избере желания начин за доставка, било то до адрес или до офис на съответния куриер. Дайте възможност на потребителите да добавят повече от един адрес. Това ще им хареса.

Също толкова важно е всички вписани адреси да се запаметяват в адресна книга, която постоянно да бъде на разположение на клиентите. Те трябва да могат да правят редакции винаги, когато поискат и то по най-облекчен начин. Колкото по-лесно се случва всичко, толкова повече лоялни потребители ще имате.

Бъдете готови да посрещнете всички големи празници без сривове в системата. Това е време, когато всички куриери са свръх натоварени. Не допускайте забавяне или невъзможност за финализиране на поръчките по време на усилено пазаруване.

Онлайн търговията е силно зависима от постоянно променящите се потребности и тенденции, които налагат потребителите. Всеки търговец, ако иска парите им, трябва да създаде перфектното потребителско изживяване на своите клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени,...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...
VIII. Обслужване на онлайн поръчки

VIII. Обслужване на онлайн поръчки

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...