Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта

Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички необходими модули и функционалности. Колкото и подробна бизнес стратегия да следвате, едва ли ще постигнете желания ръст на продажбите, ако не се съобразите с потребителите и техните желания.

Какво искат клиентите?

Искат повече възможности за доставка. Със сигурност няма да останат доволни, ако им предложите само един куриер. Изберете ли да работите само с „Еконт“, „Спиди“ или някой друг, пригответе се да губите пари и клиенти. Разумното решение при изработка на онлайн магазин е да предвидите интеграцията на повече куриери.

Друга подробност, която се очертава като голям недостатък е да разочаровате хората, като ги карате два пъти да попълват данни за доставка. Веднъж е напълно достатъчно. Всяко допълнително вписване на една и съща информация води до отказ от поръчка.

Не забравяйте да поставите линк за проследяване на пратката. Това внушава доверие и дава завършеност на процедурата. Нека във всеки един момент този, който поиска, да може да провери на какъв етап е неговата поръчка и кога да очаква доставката.

Как да направите поръчката още по-бърза и лесна?

Като опростите целия процес и осигурите нужните падащи менюта. Така само с един клик всеки ще може да избере желания начин за доставка, било то до адрес или до офис на съответния куриер. Дайте възможност на потребителите да добавят повече от един адрес. Това ще им хареса.

Също толкова важно е всички вписани адреси да се запаметяват в адресна книга, която постоянно да бъде на разположение на клиентите. Те трябва да могат да правят редакции винаги, когато поискат и то по най-облекчен начин. Колкото по-лесно се случва всичко, толкова повече лоялни потребители ще имате.

Бъдете готови да посрещнете всички големи празници без сривове в системата. Това е време, когато всички куриери са свръх натоварени. Не допускайте забавяне или невъзможност за финализиране на поръчките по време на усилено пазаруване.

Онлайн търговията е силно зависима от постоянно променящите се потребности и тенденции, които налагат потребителите. Всеки търговец, ако иска парите им, трябва да създаде перфектното потребителско изживяване на своите клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

Искате печеливш сайт? Поддържайте го актуален и в изправност.

В тази статия ще опишем поддръжка на уеб сайт в две различни, но еднакви по важност направления. Поддръжка на съдържанието в уеб сайта В дигиталния свят промените се случват толк...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Слайд банери в търговски сайт

Слайд банери в търговски сайт

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...