Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта

Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички необходими модули и функционалности. Колкото и подробна бизнес стратегия да следвате, едва ли ще постигнете желания ръст на продажбите, ако не се съобразите с потребителите и техните желания.

Какво искат клиентите?

Искат повече възможности за доставка. Със сигурност няма да останат доволни, ако им предложите само един куриер. Изберете ли да работите само с „Еконт“, „Спиди“ или някой друг, пригответе се да губите пари и клиенти. Разумното решение при изработка на онлайн магазин е да предвидите интеграцията на повече куриери.

Друга подробност, която се очертава като голям недостатък е да разочаровате хората, като ги карате два пъти да попълват данни за доставка. Веднъж е напълно достатъчно. Всяко допълнително вписване на една и съща информация води до отказ от поръчка.

Не забравяйте да поставите линк за проследяване на пратката. Това внушава доверие и дава завършеност на процедурата. Нека във всеки един момент този, който поиска, да може да провери на какъв етап е неговата поръчка и кога да очаква доставката.

Как да направите поръчката още по-бърза и лесна?

Като опростите целия процес и осигурите нужните падащи менюта. Така само с един клик всеки ще може да избере желания начин за доставка, било то до адрес или до офис на съответния куриер. Дайте възможност на потребителите да добавят повече от един адрес. Това ще им хареса.

Също толкова важно е всички вписани адреси да се запаметяват в адресна книга, която постоянно да бъде на разположение на клиентите. Те трябва да могат да правят редакции винаги, когато поискат и то по най-облекчен начин. Колкото по-лесно се случва всичко, толкова повече лоялни потребители ще имате.

Бъдете готови да посрещнете всички големи празници без сривове в системата. Това е време, когато всички куриери са свръх натоварени. Не допускайте забавяне или невъзможност за финализиране на поръчките по време на усилено пазаруване.

Онлайн търговията е силно зависима от постоянно променящите се потребности и тенденции, които налагат потребителите. Всеки търговец, ако иска парите им, трябва да създаде перфектното потребителско изживяване на своите клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти...
Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Старт на онлайн бизнес: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн бизнес с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катего...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Важни предпоставки за реализация на успешна интернет търговия

Избор на стока Какво е необходимо за започване на онлайн търговия? Има няколко важни неща, които трябва да знаете, за да създадете и управлявате успешен онлайн бизнес. На първо...