Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Методи на доставка при онлайн продажби

Интегрирайте повече куриерски модули в уеб сайта

Зад всеки успешен уеб сайт стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички необходими модули и функционалности. Колкото и подробна бизнес стратегия да следвате, едва ли ще постигнете желания ръст на продажбите, ако не се съобразите с потребителите и техните желания.

Какво искат клиентите?

Искат повече възможности за доставка. Със сигурност няма да останат доволни, ако им предложите само един куриер. Изберете ли да работите само с „Еконт“, „Спиди“ или някой друг, пригответе се да губите пари и клиенти. Разумното решение при изработка на онлайн магазин е да предвидите интеграцията на повече куриери.

Друга подробност, която се очертава като голям недостатък е да разочаровате хората, като ги карате два пъти да попълват данни за доставка. Веднъж е напълно достатъчно. Всяко допълнително вписване на една и съща информация води до отказ от поръчка.

Не забравяйте да поставите линк за проследяване на пратката. Това внушава доверие и дава завършеност на процедурата. Нека във всеки един момент този, който поиска, да може да провери на какъв етап е неговата поръчка и кога да очаква доставката.

Как да направите поръчката още по-бърза и лесна?

Като опростите целия процес и осигурите нужните падащи менюта. Така само с един клик всеки ще може да избере желания начин за доставка, било то до адрес или до офис на съответния куриер. Дайте възможност на потребителите да добавят повече от един адрес. Това ще им хареса.

Също толкова важно е всички вписани адреси да се запаметяват в адресна книга, която постоянно да бъде на разположение на клиентите. Те трябва да могат да правят редакции винаги, когато поискат и то по най-облекчен начин. Колкото по-лесно се случва всичко, толкова повече лоялни потребители ще имате.

Бъдете готови да посрещнете всички големи празници без сривове в системата. Това е време, когато всички куриери са свръх натоварени. Не допускайте забавяне или невъзможност за финализиране на поръчките по време на усилено пазаруване.

Онлайн търговията е силно зависима от постоянно променящите се потребности и тенденции, които налагат потребителите. Всеки търговец, ако иска парите им, трябва да създаде перфектното потребителско изживяване на своите клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
Необходим бюджет за изработката на уеб сайт за онлайн продажби?

Необходим бюджет за изработката на уеб сайт за онлайн продажби?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от уеб сайт за онлайн продажби, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения ...
Скорост на сайт

Скорост на сайт

Две секунди стигат, за да пратят потребителите в конкурентен сайт Когато говорим за скорост на уеб сайт, всяка секунда е от значение. Колкото по-динамично се зарежда той, толков...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...