Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина

Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създаде всички необходими модули и функционалности. Колкото и подробна бизнес стратегия да следвате, едва ли ще постигнете желания ръст на продажбите, ако не се съобразите с потребителите и техните желания.

Какво искат клиентите?

Искат повече възможности за доставка. Със сигурност няма да останат доволни, ако им предложите само един куриер. Изберете ли да работите само с „Еконт“, „Спиди“ или някой друг, пригответе се да губите пари и клиенти. Разумното решение при изработка на онлайн магазин е да предвидите интеграцията на повече куриери.

Друга подробност, която се очертава като голям недостатък е да разочаровате хората, като ги карате два пъти да попълват данни за доставка. Веднъж е напълно достатъчно. Всяко допълнително вписване на една и съща информация води до отказ от поръчка.

Не забравяйте да поставите линк за проследяване на пратката. Това внушава доверие и дава завършеност на процедурата. Нека във всеки един момент този, който поиска, да може да провери на какъв етап е неговата поръчка и кога да очаква доставката.

Как да направите поръчката още по-бърза и лесна?

Като опростите целия процес и осигурите нужните падащи менюта. Така само с един клик всеки ще може да избере желания начин за доставка, било то до адрес или до офис на съответния куриер. Дайте възможност на потребителите да добавят повече от един адрес. Това ще им хареса.

Също толкова важно е всички вписани адреси да се запаметяват в адресна книга, която постоянно да бъде на разположение на клиентите. Те трябва да могат да правят редакции винаги, когато поискат и то по най-облекчен начин. Колкото по-лесно се случва всичко, толкова повече лоялни потребители ще имате.

Бъдете готови да посрещнете всички големи празници без сривове в системата. Това е време, когато всички куриери са свръх натоварени. Не допускайте забавяне или невъзможност за финализиране на поръчките по време на усилено пазаруване.

Онлайн търговията е силно зависима от постоянно променящите се потребности и тенденции, които налагат потребителите. Всеки търговец, ако иска парите им, трябва да създаде перфектното потребителско изживяване на своите клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по категории...
Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Пазаруването никога не е било по-лесно. Почти всичко, за което се сетите е на един клик разстояние от вас. Онлайн търговията вече не е феномен, както години наред бе определяна, а ...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...