Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, което трябва да направите е един бърз тест, с който да установите как се развива бизнесът ви.

Кога за последно подобрихте наличните или добавихте нови функционалности? Интегрирайте чат модул, ако нямате. Това е вашата бърза и директна връзка с потребителите, която ви прави гъвкави и готови да реагирате веднага на всеки зададен въпрос.

Дизайнът на сайта ви съобразен ли е със съвременните изисквания и критерии?  Направата на уеб дизайн е решаващ етап от цялостната изработка на сайт. Процесът е сложен и изисква солиден професионален опит. Дизайнът на един сайт най-добре показва идентичността на бранда, прави го уникален и привлекателен.

Имате ли ясна маркетинг стратегия? Дигиталният маркетинг има същите цели и предназначение като традиционния, но ги постига чрез създаване на онлайн съдържание за услуги/продукти и промоции. Добър инструмент е за повишаване на трафика и увеличаване на клиентите или партньорите.

Колко често провеждате обучение на персонала? Всякакви възможни онлайн курсове и програми, свързани с бранда ви, са силно препоръчителни. Екипът, с който работите има нужда от поддържащо обучение, което да му добавя нови знания и умения, касаещи бизнеса ви.

Имате ли блог? Създайте такъв и го поддържайте. Това е мястото, където да предоставяте полезна информация. В зависимост от спецификата на дейността, която упражнявате, включете уебинари, видео уроци или подкасти.

Публикувате ли в социалните мрежи? Правете го постоянно. Разказвайте истории за вас и бизнеса, който развивате, споделяйте видеа. Със сигурност това ще накара много потребители да ви харесат и да станат ваши последователи.

Пробвахте ли скоростта на сайта? Ако сайтът ви зарежда бавно, всичко написано дотук, няма да има никакво значение. Колкото и добре да  отработите споделените тънкости, никой няма да чака търпеливо отварянето на една страница, ако това не става веднага.

След като направите този бърз тест и съберете отговорите на всички въпроси, ще имате реална представа за състоянието на фирмения ви сайт. Ще знаете какви мерки да предприемете и как най-оптимално да се възползвате от възможностите на дигиталното пространство.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...