Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, което трябва да направите е един бърз тест, с който да установите как се развива бизнесът ви.

Кога за последно подобрихте наличните или добавихте нови функционалности? Интегрирайте чат модул, ако нямате. Това е вашата бърза и директна връзка с потребителите, която ви прави гъвкави и готови да реагирате веднага на всеки зададен въпрос.

Дизайнът на сайта ви съобразен ли е със съвременните изисквания и критерии?  Направата на уеб дизайн е решаващ етап от цялостната изработка на сайт. Процесът е сложен и изисква солиден професионален опит. Дизайнът на един сайт най-добре показва идентичността на бранда, прави го уникален и привлекателен.

Имате ли ясна маркетинг стратегия? Дигиталният маркетинг има същите цели и предназначение като традиционния, но ги постига чрез създаване на онлайн съдържание за услуги/продукти и промоции. Добър инструмент е за повишаване на трафика и увеличаване на клиентите или партньорите.

Колко често провеждате обучение на персонала? Всякакви възможни онлайн курсове и програми, свързани с бранда ви, са силно препоръчителни. Екипът, с който работите има нужда от поддържащо обучение, което да му добавя нови знания и умения, касаещи бизнеса ви.

Имате ли блог? Създайте такъв и го поддържайте. Това е мястото, където да предоставяте полезна информация. В зависимост от спецификата на дейността, която упражнявате, включете уебинари, видео уроци или подкасти.

Публикувате ли в социалните мрежи? Правете го постоянно. Разказвайте истории за вас и бизнеса, който развивате, споделяйте видеа. Със сигурност това ще накара много потребители да ви харесат и да станат ваши последователи.

Пробвахте ли скоростта на сайта? Ако сайтът ви зарежда бавно, всичко написано дотук, няма да има никакво значение. Колкото и добре да  отработите споделените тънкости, никой няма да чака търпеливо отварянето на една страница, ако това не става веднага.

След като направите този бърз тест и съберете отговорите на всички въпроси, ще имате реална представа за състоянието на фирмения ви сайт. Ще знаете какви мерки да предприемете и как най-оптимално да се възползвате от възможностите на дигиталното пространство.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на уеб сайт

SSL/TLS сертификат за защита на онлайн общуването Да пренесете бизнеса си онлайн, винаги е добра идея и моментът все е подходящ. Всичко нужно в началото е да намерите подходящата со...
Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Необходим бюджет за изработката на онлайн магазин?

Какъв бюджет е необходим за изработка на онлайн магазин? Имате нужда от онлайн магазин, но не знаете какъв бюджет ще вие необходим. Чувате и четете различни мнения относно цени, seo...
Качествена SEO оптимизация

Качествена SEO оптимизация

Какво печелите от качествена SEO оптимизация Работата по изработка на уеб сайт е приключила и бизнесът ви вече присъства в интернет. Какво следва? Един продължителен и сложен процес...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...