Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, което трябва да направите е един бърз тест, с който да установите как се развива бизнесът ви.

Кога за последно подобрихте наличните или добавихте нови функционалности? Интегрирайте чат модул, ако нямате. Това е вашата бърза и директна връзка с потребителите, която ви прави гъвкави и готови да реагирате веднага на всеки зададен въпрос.

Дизайнът на сайта ви съобразен ли е със съвременните изисквания и критерии?  Направата на уеб дизайн е решаващ етап от цялостната изработка на сайт. Процесът е сложен и изисква солиден професионален опит. Дизайнът на един сайт най-добре показва идентичността на бранда, прави го уникален и привлекателен.

Имате ли ясна маркетинг стратегия? Дигиталният маркетинг има същите цели и предназначение като традиционния, но ги постига чрез създаване на онлайн съдържание за услуги/продукти и промоции. Добър инструмент е за повишаване на трафика и увеличаване на клиентите или партньорите.

Колко често провеждате обучение на персонала? Всякакви възможни онлайн курсове и програми, свързани с бранда ви, са силно препоръчителни. Екипът, с който работите има нужда от поддържащо обучение, което да му добавя нови знания и умения, касаещи бизнеса ви.

Имате ли блог? Създайте такъв и го поддържайте. Това е мястото, където да предоставяте полезна информация. В зависимост от спецификата на дейността, която упражнявате, включете уебинари, видео уроци или подкасти.

Публикувате ли в социалните мрежи? Правете го постоянно. Разказвайте истории за вас и бизнеса, който развивате, споделяйте видеа. Със сигурност това ще накара много потребители да ви харесат и да станат ваши последователи.

Пробвахте ли скоростта на сайта? Ако сайтът ви зарежда бавно, всичко написано дотук, няма да има никакво значение. Колкото и добре да  отработите споделените тънкости, никой няма да чака търпеливо отварянето на една страница, ако това не става веднага.

След като направите този бърз тест и съберете отговорите на всички въпроси, ще имате реална представа за състоянието на фирмения ви сайт. Ще знаете какви мерки да предприемете и как най-оптимално да се възползвате от възможностите на дигиталното пространство.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт

Изработка на фирмен сайт: когато искате бизнесът ви да работи без почивен ден Имате бизнес и нямате фирмен уеб сайт? Шегувате се. Днес, на дигитален език, това е равносилно на самоу...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите уеб сайт лесен за използване или защо търсачката е важна

Търговската уеб платформа не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегател...
Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Всички сайтове и приложения, които искат да продължат да работят с данни, чрез които извършват ремаркетинг, измерване и персонализиране, трябва да имат съгласието на потребителите. Кат...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...