Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, което трябва да направите е един бърз тест, с който да установите как се развива бизнесът ви.

Кога за последно подобрихте наличните или добавихте нови функционалности? Интегрирайте чат модул, ако нямате. Това е вашата бърза и директна връзка с потребителите, която ви прави гъвкави и готови да реагирате веднага на всеки зададен въпрос.

Дизайнът на сайта ви съобразен ли е със съвременните изисквания и критерии?  Направата на уеб дизайн е решаващ етап от цялостната изработка на сайт. Процесът е сложен и изисква солиден професионален опит. Дизайнът на един сайт най-добре показва идентичността на бранда, прави го уникален и привлекателен.

Имате ли ясна маркетинг стратегия? Дигиталният маркетинг има същите цели и предназначение като традиционния, но ги постига чрез създаване на онлайн съдържание за услуги/продукти и промоции. Добър инструмент е за повишаване на трафика и увеличаване на клиентите или партньорите.

Колко често провеждате обучение на персонала? Всякакви възможни онлайн курсове и програми, свързани с бранда ви, са силно препоръчителни. Екипът, с който работите има нужда от поддържащо обучение, което да му добавя нови знания и умения, касаещи бизнеса ви.

Имате ли блог? Създайте такъв и го поддържайте. Това е мястото, където да предоставяте полезна информация. В зависимост от спецификата на дейността, която упражнявате, включете уебинари, видео уроци или подкасти.

Публикувате ли в социалните мрежи? Правете го постоянно. Разказвайте истории за вас и бизнеса, който развивате, споделяйте видеа. Със сигурност това ще накара много потребители да ви харесат и да станат ваши последователи.

Пробвахте ли скоростта на сайта? Ако сайтът ви зарежда бавно, всичко написано дотук, няма да има никакво значение. Колкото и добре да  отработите споделените тънкости, никой няма да чака търпеливо отварянето на една страница, ако това не става веднага.

След като направите този бърз тест и съберете отговорите на всички въпроси, ще имате реална представа за състоянието на фирмения ви сайт. Ще знаете какви мерки да предприемете и как най-оптимално да се възползвате от възможностите на дигиталното пространство.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Изработка на сайт цена

Изработка на сайт цена

Колко струва един уеб сайт? Ако сте в процес на търсене кой да се заеме с изработка на уеб сайт за вас и вашия бизнес, то първият въпрос несъмнено е колко ще ви струва начинанието. ...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...