Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка

Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индикаторите за това са много – поръчките през сайта куцат, потребителите се жалват от „счупени“ връзки и неактуална информация, получават се доклади за неработещи функционалности и т.н. Проблемите се трупат един след друг и вариантът е временно да поставите сайта на пауза.

План за действие стъпка по стъпка

Напук на очакванията за обреченост, нещата все още са обратими. Всичко, което трябва да направите, е да започнете оздравителен процес, като следвате стъпка по стъпка предварително начертан план за действие.

● Открийте проблема

Спомнете си защо имате уеб сайт, каква е неговата роля в цялостната ви бизнес стратегия, с какви цели сте го създали и доколко успявате да ги реализирате. Така ще видите по-ясно къде точно са се появили пукнатини и как най-лесно да ги отстраните.

Направете преглед на призивите за действие. Какво искате да направят потребителите, след като достигнат сайта? Конкретно за какво искате да го оптимизирате? Измервате ли? Следите ли трафика, който генерирате? Правите ли анализи на отчетеното? Когато дадете отговори на тези въпроси, ще знаете какви решения да вземете.

● Актуализирайте съдържанието

Това включва всичко – фирмени презентации, продуктови описания, маркетингови призиви, аудио и видео материали. Това са нещата, част от цялостното съдържание, заради които хората идват на сайта.

Паралелно с това обърнете внимание на всички профили и акаунти в социалните мрежи. Ако има такива, които не успявате да поддържате, по-добре се отървете от тях. Тези, които решите да запазите или пък създадете нови, старайте се да им обръщате достатъчно внимание. Тяхната цел е да сте в постоянна комуникация с потребителите.

● Направете сайта удобен

Или иначе казано – имайте високи изисквания, когато възлагате изработка на сайт. Той трябва да бъде лесен за ползване. Всяка страница и подстраница трябва да си знае мястото в йерархията. Навигацията трябва да е плавна. Компромис със скоростта на сайта не бива да има – той трябва да зарежда наистина бързо. Ако питате потребителите – светкавично бързо.

Уеб сайтът трябва да работи еднакво добре на всички по-разпространени браузери, както и да е съвместим за ползване на мобилни устройства.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Продуктови филтри

Продуктови филтри

Продуктови филтри: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един уеб сайт има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им  да се ориентират бъ...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Уеб сайтът като инвестиция

Уеб сайтът като инвестиция

Дали си струва да инвестирате в уеб сайт? Добра ли е идеята? Доколко вложените пари ще се върнат умножени и в какъв срок? Въпроси, които вълнуват все повече хора. Обичайно очакванията ...
Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
UX дизайн

UX дизайн

UX дизайнът: удобен, логичен и удоволствие за потребителя При изработка на сайт неговата функционалност е от първостепенно значение. Също така обаче, сайтът трябва да е удобен и при...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...