Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка

Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индикаторите за това са много – поръчките през сайта куцат, потребителите се жалват от „счупени“ връзки и неактуална информация, получават се доклади за неработещи функционалности и т.н. Проблемите се трупат един след друг и вариантът е временно да поставите сайта на пауза.

План за действие стъпка по стъпка

Напук на очакванията за обреченост, нещата все още са обратими. Всичко, което трябва да направите, е да започнете оздравителен процес, като следвате стъпка по стъпка предварително начертан план за действие.

● Открийте проблема

Спомнете си защо имате уеб сайт, каква е неговата роля в цялостната ви бизнес стратегия, с какви цели сте го създали и доколко успявате да ги реализирате. Така ще видите по-ясно къде точно са се появили пукнатини и как най-лесно да ги отстраните.

Направете преглед на призивите за действие. Какво искате да направят потребителите, след като достигнат сайта? Конкретно за какво искате да го оптимизирате? Измервате ли? Следите ли трафика, който генерирате? Правите ли анализи на отчетеното? Когато дадете отговори на тези въпроси, ще знаете какви решения да вземете.

● Актуализирайте съдържанието

Това включва всичко – фирмени презентации, продуктови описания, маркетингови призиви, аудио и видео материали. Това са нещата, част от цялостното съдържание, заради които хората идват на сайта.

Паралелно с това обърнете внимание на всички профили и акаунти в социалните мрежи. Ако има такива, които не успявате да поддържате, по-добре се отървете от тях. Тези, които решите да запазите или пък създадете нови, старайте се да им обръщате достатъчно внимание. Тяхната цел е да сте в постоянна комуникация с потребителите.

● Направете сайта удобен

Или иначе казано – имайте високи изисквания, когато възлагате изработка на сайт. Той трябва да бъде лесен за ползване. Всяка страница и подстраница трябва да си знае мястото в йерархията. Навигацията трябва да е плавна. Компромис със скоростта на сайта не бива да има – той трябва да зарежда наистина бързо. Ако питате потребителите – светкавично бързо.

Уеб сайтът трябва да работи еднакво добре на всички по-разпространени браузери, както и да е съвместим за ползване на мобилни устройства.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Продуктова страница в онлайн магазин Single View

Искате да продавате повече? Научете се да правите добри продуктови страници В момента, в който потребител прекрачи виртуалния праг в онлайн магазина, трябва да заковете вниманието м...
Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруване

Онлайн пазаруването стъпка по стъпка Онлайн пазаруването трябва да бъде приятно и сигурно. Да създава удобство и комфорт и да осигурява възможно най-доброто потребителско преживяван...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...