Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка

Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индикаторите за това са много – поръчките през сайта куцат, потребителите се жалват от „счупени“ връзки и неактуална информация, получават се доклади за неработещи функционалности и т.н. Проблемите се трупат един след друг и вариантът е временно да поставите сайта на пауза.

План за действие стъпка по стъпка

Напук на очакванията за обреченост, нещата все още са обратими. Всичко, което трябва да направите, е да започнете оздравителен процес, като следвате стъпка по стъпка предварително начертан план за действие.

● Открийте проблема

Спомнете си защо имате уеб сайт, каква е неговата роля в цялостната ви бизнес стратегия, с какви цели сте го създали и доколко успявате да ги реализирате. Така ще видите по-ясно къде точно са се появили пукнатини и как най-лесно да ги отстраните.

Направете преглед на призивите за действие. Какво искате да направят потребителите, след като достигнат сайта? Конкретно за какво искате да го оптимизирате? Измервате ли? Следите ли трафика, който генерирате? Правите ли анализи на отчетеното? Когато дадете отговори на тези въпроси, ще знаете какви решения да вземете.

● Актуализирайте съдържанието

Това включва всичко – фирмени презентации, продуктови описания, маркетингови призиви, аудио и видео материали. Това са нещата, част от цялостното съдържание, заради които хората идват на сайта.

Паралелно с това обърнете внимание на всички профили и акаунти в социалните мрежи. Ако има такива, които не успявате да поддържате, по-добре се отървете от тях. Тези, които решите да запазите или пък създадете нови, старайте се да им обръщате достатъчно внимание. Тяхната цел е да сте в постоянна комуникация с потребителите.

● Направете сайта удобен

Или иначе казано – имайте високи изисквания, когато възлагате изработка на сайт. Той трябва да бъде лесен за ползване. Всяка страница и подстраница трябва да си знае мястото в йерархията. Навигацията трябва да е плавна. Компромис със скоростта на сайта не бива да има – той трябва да зарежда наистина бързо. Ако питате потребителите – светкавично бързо.

Уеб сайтът трябва да работи еднакво добре на всички по-разпространени браузери, както и да е съвместим за ползване на мобилни устройства.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...