Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка

Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индикаторите за това са много – поръчките през сайта куцат, потребителите се жалват от „счупени“ връзки и неактуална информация, получават се доклади за неработещи функционалности и т.н. Проблемите се трупат един след друг и вариантът е временно да поставите сайта на пауза.

План за действие стъпка по стъпка

Напук на очакванията за обреченост, нещата все още са обратими. Всичко, което трябва да направите, е да започнете оздравителен процес, като следвате стъпка по стъпка предварително начертан план за действие.

● Открийте проблема

Спомнете си защо имате уеб сайт, каква е неговата роля в цялостната ви бизнес стратегия, с какви цели сте го създали и доколко успявате да ги реализирате. Така ще видите по-ясно къде точно са се появили пукнатини и как най-лесно да ги отстраните.

Направете преглед на призивите за действие. Какво искате да направят потребителите, след като достигнат сайта? Конкретно за какво искате да го оптимизирате? Измервате ли? Следите ли трафика, който генерирате? Правите ли анализи на отчетеното? Когато дадете отговори на тези въпроси, ще знаете какви решения да вземете.

● Актуализирайте съдържанието

Това включва всичко – фирмени презентации, продуктови описания, маркетингови призиви, аудио и видео материали. Това са нещата, част от цялостното съдържание, заради които хората идват на сайта.

Паралелно с това обърнете внимание на всички профили и акаунти в социалните мрежи. Ако има такива, които не успявате да поддържате, по-добре се отървете от тях. Тези, които решите да запазите или пък създадете нови, старайте се да им обръщате достатъчно внимание. Тяхната цел е да сте в постоянна комуникация с потребителите.

● Направете сайта удобен

Или иначе казано – имайте високи изисквания, когато възлагате изработка на сайт. Той трябва да бъде лесен за ползване. Всяка страница и подстраница трябва да си знае мястото в йерархията. Навигацията трябва да е плавна. Компромис със скоростта на сайта не бива да има – той трябва да зарежда наистина бързо. Ако питате потребителите – светкавично бързо.

Уеб сайтът трябва да работи еднакво добре на всички по-разпространени браузери, както и да е съвместим за ползване на мобилни устройства.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Започвайте да чистите сайта

Започвайте да чистите сайта

Потребителите се лутат? Започвайте да чистите сайта. Понякога разликата между успеха и провала е в красивия и удобен уеб сайт. Всеки бизнес е обречен, ако няма подходящ и интуитивен...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...
Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...