Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли eCommerce сайт или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и после да ходи при конкурента ви, а да остане в магазина и да поръча от вас. Трябва да привлечете купувачите, не само с изгодни оферти, но и с изчистена визия, лесно пазаруване и бърза поръчка.

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как eCommerce сайта ви да бъде оптимално ползваем от потребителите ви?

Началната страница трябва да отговаря на очакванията на потребителите. Тя не трябва да е объркваща , защото за да поръчат вероятността е много малка. Изберете професионален дизайн в процеса на създаване на онлайн магазин, така че клиента да не се обърква в цветове, банери, реклами и т.н. Съобразете дизайна със стоката, която ще предлагате. Дизайнерите знаят какво да ви препоръчат като цветове, които да ползвате за уеб сайта ви. Текстовете към продуктите ви трябва да са лесно четими и на фокус, така че потребителя лесно да се ориентира какво търси и съответно да поръча.

Подредете артикулите си в категории и подкатегории, използвайте breadcrumbs – пътечки, които да ориентират клиента къде се намира в момента. А ако имате голям каталог от продукти задължително трябва да имате „търсачка“, която да улесни вашите потребители. Тя трябва да е видимо място в горната част на сайта, за да улесни намирането на продуктите, а не потребителя да губи време да търси. Защото, ако не го открие лесно, той ще напусне сайта и няма да бъде ваш клиент.

Изберете изчистена визия, рекламите от изкачащи прозорци, много банери само ще отблъснат потребителя. Изберете няколко основни цвята и наблегнете на тях във всичките страници.

Мобилната версия на уеб сайт е задължителна, сайта трябва да показва важната информация още на първия екран независимо дали той ще бъде разглеждан от мобилен телефон или таблет.

Обърнете внимание и на навигацията това е много важно за ползваемостта на сайта. Организирайте управлението на продуктите. Създайте и добавете допълнителни раздели за нови продукти и специални предложения, за да може потребителя да избере продукта, от който има нужда.

Процеса на поръчка също трябва да бъде оптимизиран. Изисквайте от клиента информация и данни, които са най-необходими. Така ще улесните пазаруването и клиента няма да има нужда да попълва излишна информация и това да го изнервя. Защото многото полета само ще объркат клиента и ще създадат предпоставка за неправилно попълване на данни и вероятност за грешки.

Във времето на пандемия, елецтроните търговци са голям плюс, а в някой сектори и единствен вариант, за да продавате вашата стока. С подходящите снимки, така че да се вижда добре какво продавате, описанието за всеки от тях, лесната поръчка и доброто качество ви гарантират сигурни и редовни клиенти.

Ако имате нужда от търговски уеб сайт или фирмен сайт с професионален дизайн, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение за вашите въпроси.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Продуктова страница

Продуктова страница

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки сайт е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е дос...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...