Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и после да ходи при конкурента ви, а да остане в магазина и да поръча от вас. Трябва да привлечете купувачите, не само с изгодни оферти, но и с изчистена визия, лесно пазаруване и бърза поръчка.

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално ползваем от потребителите ви?

Началната страница трябва да отговаря на очакванията на потребителите. Тя не трябва да е объркваща , защото за да поръчат вероятността е много малка. Изберете професионален дизайн, така че клиента да не се обърква в цветове, банери, реклами и т.н. Съобразете дизайна със стоката, която ще предлагате. Дизайнерите знаят какво да ви препоръчат като цветове, които да ползвате за онлайн магазинът ви. Текстовете към продуктите ви трябва да са лесно четими и на фокус, така че потребителя лесно да се ориентира какво търси и съответно да поръча.

Подредете артикулите си в категории и подкатегории, използвайте breadcrumbs – пътечки, които да ориентират клиента къде се намира в момента. А ако имате голям каталог от продукти задължително трябва да имате „търсачка“, която да улесни вашите потребители. Тя трябва да е видимо място в горната част на сайта, за да улесни намирането на продуктите, а не потребителя да губи време да търси. Защото, ако не го открие лесно, той ще напусне сайта и няма да бъде ваш клиент.

Изберете изчистена визия, рекламите от изкачащи прозорци, много банери само ще отблъснат потребителя. Изберете няколко основни цвята и наблегнете на тях във всичките страници.

Мобилната версия на онлайн магазина е задължителна, сайта трябва да показва важната информация още на първия екран независимо дали той ще бъде разглеждан от мобилен телефон или таблет.

Обърнете внимание и на навигацията това е много важно за ползваемостта на сайта. Организирайте управлението на продуктите. Създайте и добавете допълнителни раздели за нови продукти и специални предложения, за да може потребителя да избере продукта, от който има нужда.

Процеса на поръчка също трябва да бъде оптимизиран. Изисквайте от клиента информация и данни, които са най-необходими. Така ще улесните пазаруването и клиента няма да има нужда да попълва излишна информация и това да го изнервя. Защото многото полета само ще объркат клиента и ще създадат предпоставка за неправилно попълване на данни и вероятност за грешки.

Във времето на пандемия, онлайн магазините са голям плюс, а в някой сектори и единствен вариант, за да продавате вашата стока. С подходящите снимки, така че да се вижда добре какво продавате, описанието за всеки от тях, лесната поръчка и доброто качество ви гарантират сигурни и редовни клиенти.

Ако имате нужда от онлайн магазин или фирмен сайт с професионален дизайн, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение за вашите въпроси.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти...
Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин

Избор на фирма за изработка на онлайн магазин За всеки, който иска да разгърне бизнеса си в дигиталното пространство, основен въпрос е как да направи избор на фирма за изработка...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...