Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и после да ходи при конкурента ви, а да остане в магазина и да поръча от вас. Трябва да привлечете купувачите, не само с изгодни оферти, но и с изчистена визия, лесно пазаруване и бърза поръчка.

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално ползваем от потребителите ви?

Началната страница трябва да отговаря на очакванията на потребителите. Тя не трябва да е объркваща , защото за да поръчат вероятността е много малка. Изберете професионален дизайн, така че клиента да не се обърква в цветове, банери, реклами и т.н. Съобразете дизайна със стоката, която ще предлагате. Дизайнерите знаят какво да ви препоръчат като цветове, които да ползвате за онлайн магазинът ви. Текстовете към продуктите ви трябва да са лесно четими и на фокус, така че потребителя лесно да се ориентира какво търси и съответно да поръча.

Подредете артикулите си в категории и подкатегории, използвайте breadcrumbs – пътечки, които да ориентират клиента къде се намира в момента. А ако имате голям каталог от продукти задължително трябва да имате „търсачка“, която да улесни вашите потребители. Тя трябва да е видимо място в горната част на сайта, за да улесни намирането на продуктите, а не потребителя да губи време да търси. Защото, ако не го открие лесно, той ще напусне сайта и няма да бъде ваш клиент.

Изберете изчистена визия, рекламите от изкачащи прозорци, много банери само ще отблъснат потребителя. Изберете няколко основни цвята и наблегнете на тях във всичките страници.

Мобилната версия на онлайн магазина е задължителна, сайта трябва да показва важната информация още на първия екран независимо дали той ще бъде разглеждан от мобилен телефон или таблет.

Обърнете внимание и на навигацията това е много важно за ползваемостта на сайта. Организирайте управлението на продуктите. Създайте и добавете допълнителни раздели за нови продукти и специални предложения, за да може потребителя да избере продукта, от който има нужда.

Процеса на поръчка също трябва да бъде оптимизиран. Изисквайте от клиента информация и данни, които са най-необходими. Така ще улесните пазаруването и клиента няма да има нужда да попълва излишна информация и това да го изнервя. Защото многото полета само ще объркат клиента и ще създадат предпоставка за неправилно попълване на данни и вероятност за грешки.

Във времето на пандемия, онлайн магазините са голям плюс, а в някой сектори и единствен вариант, за да продавате вашата стока. С подходящите снимки, така че да се вижда добре какво продавате, описанието за всеки от тях, лесната поръчка и доброто качество ви гарантират сигурни и редовни клиенти.

Ако имате нужда от онлайн магазин или фирмен сайт с професионален дизайн, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение за вашите въпроси.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Лоялни клиенти

Лоялни клиенти

Обичате да печелите? Трябват ви лоялни клиенти. Какъвто и онлайн магазин да имате, ако липсват продажби, ще се наложи да се разделите с него. Ако сте избрали подходящата компани...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Създайте специални оферти за повече онлайн продажби

Коледните и новогодишни празници са свързани с трескаво пазаруване и увеличен трафик в търсене на най-изгодните предложения. Ако посещенията при вас отчитат рекордни нива, значи можете...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...