Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и после да ходи при конкурента ви, а да остане в магазина и да поръча от вас. Трябва да привлечете купувачите, не само с изгодни оферти, но и с изчистена визия, лесно пазаруване и бърза поръчка.

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално ползваем от потребителите ви?

Началната страница трябва да отговаря на очакванията на потребителите. Тя не трябва да е объркваща , защото за да поръчат вероятността е много малка. Изберете професионален дизайн, така че клиента да не се обърква в цветове, банери, реклами и т.н. Съобразете дизайна със стоката, която ще предлагате. Дизайнерите знаят какво да ви препоръчат като цветове, които да ползвате за онлайн магазинът ви. Текстовете към продуктите ви трябва да са лесно четими и на фокус, така че потребителя лесно да се ориентира какво търси и съответно да поръча.

Подредете артикулите си в категории и подкатегории, използвайте breadcrumbs – пътечки, които да ориентират клиента къде се намира в момента. А ако имате голям каталог от продукти задължително трябва да имате „търсачка“, която да улесни вашите потребители. Тя трябва да е видимо място в горната част на сайта, за да улесни намирането на продуктите, а не потребителя да губи време да търси. Защото, ако не го открие лесно, той ще напусне сайта и няма да бъде ваш клиент.

Изберете изчистена визия, рекламите от изкачащи прозорци, много банери само ще отблъснат потребителя. Изберете няколко основни цвята и наблегнете на тях във всичките страници.

Мобилната версия на онлайн магазина е задължителна, сайта трябва да показва важната информация още на първия екран независимо дали той ще бъде разглеждан от мобилен телефон или таблет.

Обърнете внимание и на навигацията това е много важно за ползваемостта на сайта. Организирайте управлението на продуктите. Създайте и добавете допълнителни раздели за нови продукти и специални предложения, за да може потребителя да избере продукта, от който има нужда.

Процеса на поръчка също трябва да бъде оптимизиран. Изисквайте от клиента информация и данни, които са най-необходими. Така ще улесните пазаруването и клиента няма да има нужда да попълва излишна информация и това да го изнервя. Защото многото полета само ще объркат клиента и ще създадат предпоставка за неправилно попълване на данни и вероятност за грешки.

Във времето на пандемия, онлайн магазините са голям плюс, а в някой сектори и единствен вариант, за да продавате вашата стока. С подходящите снимки, така че да се вижда добре какво продавате, описанието за всеки от тях, лесната поръчка и доброто качество ви гарантират сигурни и редовни клиенти.

Ако имате нужда от онлайн магазин или фирмен сайт с професионален дизайн, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение за вашите въпроси.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Методи на доставка в онлайн магазин

Методи на доставка в онлайн магазин

Интегрирайте повече куриерски модули в онлайн магазина Зад всеки успешен онлайн магазин стои сериозен екип от професионалисти, който извършва значителна по обем работа, за да създад...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки за онлайн магазин

Важните първи стъпки в изграждането на успешен онлайн магазин Онлайн магазинът е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвестиция. Може да б...
От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...