Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и после да ходи при конкурента ви, а да остане в магазина и да поръча от вас. Трябва да привлечете купувачите, не само с изгодни оферти, но и с изчистена визия, лесно пазаруване и бърза поръчка.

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално ползваем от потребителите ви?

Началната страница трябва да отговаря на очакванията на потребителите. Тя не трябва да е объркваща , защото за да поръчат вероятността е много малка. Изберете професионален дизайн, така че клиента да не се обърква в цветове, банери, реклами и т.н. Съобразете дизайна със стоката, която ще предлагате. Дизайнерите знаят какво да ви препоръчат като цветове, които да ползвате за онлайн магазинът ви. Текстовете към продуктите ви трябва да са лесно четими и на фокус, така че потребителя лесно да се ориентира какво търси и съответно да поръча.

Подредете артикулите си в категории и подкатегории, използвайте breadcrumbs – пътечки, които да ориентират клиента къде се намира в момента. А ако имате голям каталог от продукти задължително трябва да имате „търсачка“, която да улесни вашите потребители. Тя трябва да е видимо място в горната част на сайта, за да улесни намирането на продуктите, а не потребителя да губи време да търси. Защото, ако не го открие лесно, той ще напусне сайта и няма да бъде ваш клиент.

Изберете изчистена визия, рекламите от изкачащи прозорци, много банери само ще отблъснат потребителя. Изберете няколко основни цвята и наблегнете на тях във всичките страници.

Мобилната версия на онлайн магазина е задължителна, сайта трябва да показва важната информация още на първия екран независимо дали той ще бъде разглеждан от мобилен телефон или таблет.

Обърнете внимание и на навигацията това е много важно за ползваемостта на сайта. Организирайте управлението на продуктите. Създайте и добавете допълнителни раздели за нови продукти и специални предложения, за да може потребителя да избере продукта, от който има нужда.

Процеса на поръчка също трябва да бъде оптимизиран. Изисквайте от клиента информация и данни, които са най-необходими. Така ще улесните пазаруването и клиента няма да има нужда да попълва излишна информация и това да го изнервя. Защото многото полета само ще объркат клиента и ще създадат предпоставка за неправилно попълване на данни и вероятност за грешки.

Във времето на пандемия, онлайн магазините са голям плюс, а в някой сектори и единствен вариант, за да продавате вашата стока. С подходящите снимки, така че да се вижда добре какво продавате, описанието за всеки от тях, лесната поръчка и доброто качество ви гарантират сигурни и редовни клиенти.

Ако имате нужда от онлайн магазин или фирмен сайт с професионален дизайн, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение за вашите въпроси.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...
Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

Какво е ролята на продуктовите етикети в онлайн магазина

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло

НАП: 23 000 онлайн магазина са на светло Близо 23 000 е-магазина са декларирани в Националната агенция по приходите (НАП) от пускането в действие на регистъра през 2019 г....
Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
Онлайн магазин с авторско съдържание

Онлайн магазин с авторско съдържание

Трябва ви авторско съдържание? Заложете на качество и стил. Едва ли някой се съмнява, че за успешен онлайн магазин е нужно качествено съдържание. То помага на потребителите да с...