Онлайн потребители

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо

Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и готовност да купуват са важни за бизнеса. Какво да правите, ако всичко това липсва?

Когато един онлайн магазин остане пуст, има поне шест причини за това. Щом липсват потребители, най-вероятно те:

► Не знаят, че съществувате. Огледайте си маркетинговата стратегия и вижте какви грешки сте допуснали. Дори и при ограничен бюджет, ако правилно таргетирате аудиторията, ще получите добри резултати.

► Не се вълнуват от стоките, които предлагате. Отново ще трябва да преразгледате маркетинговите си похвати. Не е достатъчно да разполагате с богат асортимент, по-важно е продуктите да са умело подбрани и насочени към конкретни потребители.

► Не намират достатъчно информация. Често допускана грешка е стоките и услугите да са представени с оскъдно описание. Клиентите избират на база сравнение между различните търговци. Колкото по-малко информация откриват при вас, толкова по-склонни са да се откажат от покупка.

► Не харесват снимките. Ако изображенията са много малки или некачествени, как очаквате някой да им се зарадва. Когато един продукт не може да бъде пипнат и изпробван, той печели клиентското сърце с качествени и достатъчно подробни снимки.

► Не могат да се ориентират. Проблемите могат да бъдат различни. Една ревизия на магазина ще ги установи с точност. Клиентите се чувстват объркани, когато липсва нужната организация, когато продуктите не са подредени правилно или няма връзка между тези, които се отнасят за един артикул.

► Не ви се доверяват. За да накарате потребителите да го направят, трябва да им предложите сигурност. Хората обичат да бъдат информирани и проверяват мястото, от което пазаруват онлайн. Държат да бъдат в безопасност и един от начините да им гарантирате такава е да им покажете, че ползвате надежден SSL сертификат.

Нито една от тези причини, водещи до липса на потребители, не трябва да бъде подценявана. Нужен е предварителен, прецизен анализ на предстоящата изработка на онлайн магазин. Още в самото начало следва да сте наясно с какво се захващате и колко големи очаквания имате. Затова е толкова важно кой ще изгради онлайн магазина и кой ще се заеме с поддръжката му.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин

Продуктови филтри в онлайн магазин: как да предизвикате клиентите да купуват повече Когато един онлайн магазин има много и различни стоки, това затруднява потребителите, пречи им &n...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Как се прави онлайн магазин, който завладява и пристрастява клиентите на 100%

Пазаруването никога не е било по-лесно. Почти всичко, за което се сетите е на един клик разстояние от вас. Онлайн търговията вече не е феномен, както години наред бе определяна, а ...
Успешен сайт

Успешен сайт

Диагноза: Успешен сайт или как да започнете печеливш онлайн бизнес Интернет е силна и безпощадна медия. Предлага куп възможности и инструменти за бърза слава и популярност, но с...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...