Онлайн потребители

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо

Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и готовност да купуват са важни за бизнеса. Какво да правите, ако всичко това липсва?

Когато един онлайн магазин остане пуст, има поне шест причини за това. Щом липсват потребители, най-вероятно те:

► Не знаят, че съществувате. Огледайте си маркетинговата стратегия и вижте какви грешки сте допуснали. Дори и при ограничен бюджет, ако правилно таргетирате аудиторията, ще получите добри резултати.

► Не се вълнуват от стоките, които предлагате. Отново ще трябва да преразгледате маркетинговите си похвати. Не е достатъчно да разполагате с богат асортимент, по-важно е продуктите да са умело подбрани и насочени към конкретни потребители.

► Не намират достатъчно информация. Често допускана грешка е стоките и услугите да са представени с оскъдно описание. Клиентите избират на база сравнение между различните търговци. Колкото по-малко информация откриват при вас, толкова по-склонни са да се откажат от покупка.

► Не харесват снимките. Ако изображенията са много малки или некачествени, как очаквате някой да им се зарадва. Когато един продукт не може да бъде пипнат и изпробван, той печели клиентското сърце с качествени и достатъчно подробни снимки.

► Не могат да се ориентират. Проблемите могат да бъдат различни. Една ревизия на магазина ще ги установи с точност. Клиентите се чувстват объркани, когато липсва нужната организация, когато продуктите не са подредени правилно или няма връзка между тези, които се отнасят за един артикул.

► Не ви се доверяват. За да накарате потребителите да го направят, трябва да им предложите сигурност. Хората обичат да бъдат информирани и проверяват мястото, от което пазаруват онлайн. Държат да бъдат в безопасност и един от начините да им гарантирате такава е да им покажете, че ползвате надежден SSL сертификат.

Нито една от тези причини, водещи до липса на потребители, не трябва да бъде подценявана. Нужен е предварителен, прецизен анализ на предстоящата изработка на онлайн магазин. Още в самото начало следва да сте наясно с какво се захващате и колко големи очаквания имате. Затова е толкова важно кой ще изгради онлайн магазина и кой ще се заеме с поддръжката му.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софту...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...