Онлайн потребители

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо

Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и готовност да купуват са важни за бизнеса. Какво да правите, ако всичко това липсва?

Когато един онлайн магазин остане пуст, има поне шест причини за това. Щом липсват потребители, най-вероятно те:

► Не знаят, че съществувате. Огледайте си маркетинговата стратегия и вижте какви грешки сте допуснали. Дори и при ограничен бюджет, ако правилно таргетирате аудиторията, ще получите добри резултати.

► Не се вълнуват от стоките, които предлагате. Отново ще трябва да преразгледате маркетинговите си похвати. Не е достатъчно да разполагате с богат асортимент, по-важно е продуктите да са умело подбрани и насочени към конкретни потребители.

► Не намират достатъчно информация. Често допускана грешка е стоките и услугите да са представени с оскъдно описание. Клиентите избират на база сравнение между различните търговци. Колкото по-малко информация откриват при вас, толкова по-склонни са да се откажат от покупка.

► Не харесват снимките. Ако изображенията са много малки или некачествени, как очаквате някой да им се зарадва. Когато един продукт не може да бъде пипнат и изпробван, той печели клиентското сърце с качествени и достатъчно подробни снимки.

► Не могат да се ориентират. Проблемите могат да бъдат различни. Една ревизия на магазина ще ги установи с точност. Клиентите се чувстват объркани, когато липсва нужната организация, когато продуктите не са подредени правилно или няма връзка между тези, които се отнасят за един артикул.

► Не ви се доверяват. За да накарате потребителите да го направят, трябва да им предложите сигурност. Хората обичат да бъдат информирани и проверяват мястото, от което пазаруват онлайн. Държат да бъдат в безопасност и един от начините да им гарантирате такава е да им покажете, че ползвате надежден SSL сертификат.

Нито една от тези причини, водещи до липса на потребители, не трябва да бъде подценявана. Нужен е предварителен, прецизен анализ на предстоящата изработка на онлайн магазин. Още в самото начало следва да сте наясно с какво се захващате и колко големи очаквания имате. Затова е толкова важно кой ще изгради онлайн магазина и кой ще се заеме с поддръжката му.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин

GDPR за онлайн магазин Най-напред да обобщим, какво е GDPR (General Data Protection Regulation )? GDPR или преведено на български е “Общ регламент относно защитата на данн...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Добрият начин да увеличите онлайн продажбите

Ако сте случили на добър уеб разработчик, вие сте късметлии. С правилния екип от специалисти ще имате точно това, с което да претендирате за челни позиции. Успехът ви обаче не зависи с...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...