Онлайн потребители

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо

Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и готовност да купуват са важни за бизнеса. Какво да правите, ако всичко това липсва?

Когато един онлайн магазин остане пуст, има поне шест причини за това. Щом липсват потребители, най-вероятно те:

► Не знаят, че съществувате. Огледайте си маркетинговата стратегия и вижте какви грешки сте допуснали. Дори и при ограничен бюджет, ако правилно таргетирате аудиторията, ще получите добри резултати.

► Не се вълнуват от стоките, които предлагате. Отново ще трябва да преразгледате маркетинговите си похвати. Не е достатъчно да разполагате с богат асортимент, по-важно е продуктите да са умело подбрани и насочени към конкретни потребители.

► Не намират достатъчно информация. Често допускана грешка е стоките и услугите да са представени с оскъдно описание. Клиентите избират на база сравнение между различните търговци. Колкото по-малко информация откриват при вас, толкова по-склонни са да се откажат от покупка.

► Не харесват снимките. Ако изображенията са много малки или некачествени, как очаквате някой да им се зарадва. Когато един продукт не може да бъде пипнат и изпробван, той печели клиентското сърце с качествени и достатъчно подробни снимки.

► Не могат да се ориентират. Проблемите могат да бъдат различни. Една ревизия на магазина ще ги установи с точност. Клиентите се чувстват объркани, когато липсва нужната организация, когато продуктите не са подредени правилно или няма връзка между тези, които се отнасят за един артикул.

► Не ви се доверяват. За да накарате потребителите да го направят, трябва да им предложите сигурност. Хората обичат да бъдат информирани и проверяват мястото, от което пазаруват онлайн. Държат да бъдат в безопасност и един от начините да им гарантирате такава е да им покажете, че ползвате надежден SSL сертификат.

Нито една от тези причини, водещи до липса на потребители, не трябва да бъде подценявана. Нужен е предварителен, прецизен анализ на предстоящата изработка на онлайн магазин. Още в самото начало следва да сте наясно с какво се захващате и колко големи очаквания имате. Затова е толкова важно кой ще изгради онлайн магазина и кой ще се заеме с поддръжката му.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...
Продуктова страница в онлайн магазин

Продуктова страница в онлайн магазин

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки онлайн магазин е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...