Онлайн потребители

Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо

Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и готовност да купуват са важни за бизнеса. Какво да правите, ако всичко това липсва?

Когато един онлайн магазин остане пуст, има поне шест причини за това. Щом липсват потребители, най-вероятно те:

► Не знаят, че съществувате. Огледайте си маркетинговата стратегия и вижте какви грешки сте допуснали. Дори и при ограничен бюджет, ако правилно таргетирате аудиторията, ще получите добри резултати.

► Не се вълнуват от стоките, които предлагате. Отново ще трябва да преразгледате маркетинговите си похвати. Не е достатъчно да разполагате с богат асортимент, по-важно е продуктите да са умело подбрани и насочени към конкретни потребители.

► Не намират достатъчно информация. Често допускана грешка е стоките и услугите да са представени с оскъдно описание. Клиентите избират на база сравнение между различните търговци. Колкото по-малко информация откриват при вас, толкова по-склонни са да се откажат от покупка.

► Не харесват снимките. Ако изображенията са много малки или некачествени, как очаквате някой да им се зарадва. Когато един продукт не може да бъде пипнат и изпробван, той печели клиентското сърце с качествени и достатъчно подробни снимки.

► Не могат да се ориентират. Проблемите могат да бъдат различни. Една ревизия на магазина ще ги установи с точност. Клиентите се чувстват объркани, когато липсва нужната организация, когато продуктите не са подредени правилно или няма връзка между тези, които се отнасят за един артикул.

► Не ви се доверяват. За да накарате потребителите да го направят, трябва да им предложите сигурност. Хората обичат да бъдат информирани и проверяват мястото, от което пазаруват онлайн. Държат да бъдат в безопасност и един от начините да им гарантирате такава е да им покажете, че ползвате надежден SSL сертификат.

Нито една от тези причини, водещи до липса на потребители, не трябва да бъде подценявана. Нужен е предварителен, прецизен анализ на предстоящата изработка на онлайн магазин. Още в самото начало следва да сте наясно с какво се захващате и колко големи очаквания имате. Затова е толкова важно кой ще изгради онлайн магазина и кой ще се заеме с поддръжката му.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи? Какво наложи работата от вкъщи? С обявяване на епидемичното положение в България и в цял свят, ние намерихме начин да бъдем проду...
Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки за електронната търговия

Важните първи стъпки в изграждането на успешна електрона търговия Електронната търговия е сериозно начинание. Изисква време, труд, отдаденост и прецизно пресметната инвести...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...