За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това не означава, че комуникацията ще е трудна. Напротив, общуването е възможно и доколко то ще бъде удовлетворяващо, зависи от това, каква изработка на сайт ще договорите и с какъв дизайн и съдържание ще бъде изпълнен проектът.

Колкото по-привличаща е началната страница, толкова повече потребители ще се заинтересуват от сайта. Първото нещо, което ще поискат е да се запознаят с вас. Затова много внимателно трябва да помислите как да изглежда и какво да включва обичайното място за уеб среща - страницата „За нас“.

Пишете за себе си, но мислете за клиентите

Ако смятате, че проучването на целева аудитория не е част от създаването на въпросната страница, грешите. Задължително е, ако искате да спечелите на своя страна хората, които четат информацията. Те могат да бъдат потенциални клиенти, възможни партньори, служители, търсещи работа при вас или инвеститори.

След като определите категориите потребители, ще знаете и какъв език да използвате. Обичайно той трябва да бъде близък до разговорния, с ясни и последователни препратки. Въздържайте се от сложна терминология и характерен жаргон, който е популярен сред определени затворени професионални общности.

Вярно, че това е страница, посветена на вас и вашите успехи и постижения, но ако искате да извлечете максимална полза от нея, ориентирайте я към посетителите. Все пак, те са дошли на сайта, водени от своя потребност и търсейки решение на конкретен проблем. Покажете им, че са на правилното място.

Дръжте страницата винаги актуална

Разкажете своята история, без значение дали тя е отскоро или имате зад гърба си натрупан опит и върхови моменти, с които се гордеете. Опишете мисията и визията си с 3-4 изречения. Понякога и едно е достатъчно, стига то да е уникално. Ако искате да стопите ледовете, представете екипа, с който работите. Това винаги се харесва и буди доверие у потребителите.

Не забравяйте, че страницата „За нас“, както и цялостното съдържание на сайта, трябва винаги да бъде актуално. Следете поведението на потребителите, анализирайте го, създавайте нови елементи и правете ъпдейти толкова често, колкото е нужно.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Ново отлагане на Н-18

Ново отлагане на Н-18

За трети пореден път отсрочват влизането в сила на предизвикалите шумна полемика  промени в Наредба Н-18, регламентираща употребата на касови апарати. Те ще започнат да се прилага...
Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи?

Home office как работим софтуерните фирми от вкъщи? Какво наложи работата от вкъщи? С обявяване на епидемичното положение в България и в цял свят, ние намерихме начин да бъдем проду...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Лесна или трудна регистрация в онлайн магазин

Свръх мерки за сигурност или как да убиете клиента още на входа Има толкова много съвети как да изградите  перфектен интернет магазин, че ако попаднете на подходящите, ще с...
Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...