За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това не означава, че комуникацията ще е трудна. Напротив, общуването е възможно и доколко то ще бъде удовлетворяващо, зависи от това, каква изработка на сайт ще договорите и с какъв дизайн и съдържание ще бъде изпълнен проектът.

Колкото по-привличаща е началната страница, толкова повече потребители ще се заинтересуват от сайта. Първото нещо, което ще поискат е да се запознаят с вас. Затова много внимателно трябва да помислите как да изглежда и какво да включва обичайното място за уеб среща - страницата „За нас“.

Пишете за себе си, но мислете за клиентите

Ако смятате, че проучването на целева аудитория не е част от създаването на въпросната страница, грешите. Задължително е, ако искате да спечелите на своя страна хората, които четат информацията. Те могат да бъдат потенциални клиенти, възможни партньори, служители, търсещи работа при вас или инвеститори.

След като определите категориите потребители, ще знаете и какъв език да използвате. Обичайно той трябва да бъде близък до разговорния, с ясни и последователни препратки. Въздържайте се от сложна терминология и характерен жаргон, който е популярен сред определени затворени професионални общности.

Вярно, че това е страница, посветена на вас и вашите успехи и постижения, но ако искате да извлечете максимална полза от нея, ориентирайте я към посетителите. Все пак, те са дошли на сайта, водени от своя потребност и търсейки решение на конкретен проблем. Покажете им, че са на правилното място.

Дръжте страницата винаги актуална

Разкажете своята история, без значение дали тя е отскоро или имате зад гърба си натрупан опит и върхови моменти, с които се гордеете. Опишете мисията и визията си с 3-4 изречения. Понякога и едно е достатъчно, стига то да е уникално. Ако искате да стопите ледовете, представете екипа, с който работите. Това винаги се харесва и буди доверие у потребителите.

Не забравяйте, че страницата „За нас“, както и цялостното съдържание на сайта, трябва винаги да бъде актуално. Следете поведението на потребителите, анализирайте го, създавайте нови елементи и правете ъпдейти толкова често, колкото е нужно.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Как да увеличим конверсиите в сайта, като комбинираме SЕО оптимизация с Email маркетинг

Освен професионална изработка на сайт, за всеки бизнес е важно да има ясна идея как ще се развива и най-вече как ще постигне желаните резултати. При изграждане на маркетинговия план в ...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...