За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това не означава, че комуникацията ще е трудна. Напротив, общуването е възможно и доколко то ще бъде удовлетворяващо, зависи от това, каква изработка на сайт ще договорите и с какъв дизайн и съдържание ще бъде изпълнен проектът.

Колкото по-привличаща е началната страница, толкова повече потребители ще се заинтересуват от сайта. Първото нещо, което ще поискат е да се запознаят с вас. Затова много внимателно трябва да помислите как да изглежда и какво да включва обичайното място за уеб среща - страницата „За нас“.

Пишете за себе си, но мислете за клиентите

Ако смятате, че проучването на целева аудитория не е част от създаването на въпросната страница, грешите. Задължително е, ако искате да спечелите на своя страна хората, които четат информацията. Те могат да бъдат потенциални клиенти, възможни партньори, служители, търсещи работа при вас или инвеститори.

След като определите категориите потребители, ще знаете и какъв език да използвате. Обичайно той трябва да бъде близък до разговорния, с ясни и последователни препратки. Въздържайте се от сложна терминология и характерен жаргон, който е популярен сред определени затворени професионални общности.

Вярно, че това е страница, посветена на вас и вашите успехи и постижения, но ако искате да извлечете максимална полза от нея, ориентирайте я към посетителите. Все пак, те са дошли на сайта, водени от своя потребност и търсейки решение на конкретен проблем. Покажете им, че са на правилното място.

Дръжте страницата винаги актуална

Разкажете своята история, без значение дали тя е отскоро или имате зад гърба си натрупан опит и върхови моменти, с които се гордеете. Опишете мисията и визията си с 3-4 изречения. Понякога и едно е достатъчно, стига то да е уникално. Ако искате да стопите ледовете, представете екипа, с който работите. Това винаги се харесва и буди доверие у потребителите.

Не забравяйте, че страницата „За нас“, както и цялостното съдържание на сайта, трябва винаги да бъде актуално. Следете поведението на потребителите, анализирайте го, създавайте нови елементи и правете ъпдейти толкова често, колкото е нужно.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Каква е разликата между големия и малкия онлайн търговец?

Знаете ли как да откриете разликата между големия и малък онлайн търговец? Чрез тази статия ще се опитаме да ви посочим важните неща, които имат предимство и недостатъци между голе...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...