За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

За нас – важна страницата за всеки един сайт

Когато обсъждате подходящите решения за вашия уеб сайт, винаги трябва да се ръководите от желанията и нагласите на клиентите. Срещата ви с тях няма как да се случи очи в очи, но това не означава, че комуникацията ще е трудна. Напротив, общуването е възможно и доколко то ще бъде удовлетворяващо, зависи от това, каква изработка на сайт ще договорите и с какъв дизайн и съдържание ще бъде изпълнен проектът.

Колкото по-привличаща е началната страница, толкова повече потребители ще се заинтересуват от сайта. Първото нещо, което ще поискат е да се запознаят с вас. Затова много внимателно трябва да помислите как да изглежда и какво да включва обичайното място за уеб среща - страницата „За нас“.

Пишете за себе си, но мислете за клиентите

Ако смятате, че проучването на целева аудитория не е част от създаването на въпросната страница, грешите. Задължително е, ако искате да спечелите на своя страна хората, които четат информацията. Те могат да бъдат потенциални клиенти, възможни партньори, служители, търсещи работа при вас или инвеститори.

След като определите категориите потребители, ще знаете и какъв език да използвате. Обичайно той трябва да бъде близък до разговорния, с ясни и последователни препратки. Въздържайте се от сложна терминология и характерен жаргон, който е популярен сред определени затворени професионални общности.

Вярно, че това е страница, посветена на вас и вашите успехи и постижения, но ако искате да извлечете максимална полза от нея, ориентирайте я към посетителите. Все пак, те са дошли на сайта, водени от своя потребност и търсейки решение на конкретен проблем. Покажете им, че са на правилното място.

Дръжте страницата винаги актуална

Разкажете своята история, без значение дали тя е отскоро или имате зад гърба си натрупан опит и върхови моменти, с които се гордеете. Опишете мисията и визията си с 3-4 изречения. Понякога и едно е достатъчно, стига то да е уникално. Ако искате да стопите ледовете, представете екипа, с който работите. Това винаги се харесва и буди доверие у потребителите.

Не забравяйте, че страницата „За нас“, както и цялостното съдържание на сайта, трябва винаги да бъде актуално. Следете поведението на потребителите, анализирайте го, създавайте нови елементи и правете ъпдейти толкова често, колкото е нужно.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане на поръчки в онлайн магазин

Политика за връщане в онлайн магазин: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки онлайн магазин включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Финансовото министерство – отстъпи за СУПТО

Правителството се отказа от промените за касовите апарати по Наредба Н-18 Предстоят промени в Закона за ДДС за отмяна на изискванията за софтуера за управление на продажбите в търго...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Маркетингов план

Маркетингов план

Какво ви липсва? Маркетингов план, който да ви изстреля на върха Когато тепърва навлизате в интернет търговията, за вас е важно да разполагате с перфектната изработка на онлайн мага...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...