Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери

Промоционални кодове в онлайн магазин

Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъпка. Тази функция лесно се имплементира при изработка на онлайн магазин. Без значение дали ще бъдат персонални или предназначени за група от потребители, със срок на валидност или с фиксирани условия за употреба, те са добър стимул за клиентите и умелото им прилагане води до ръст на продажбите.

Честа практика е да се ползват за подарък или стимул

ваучер

Различните промоционални кодове и ваучери са любим похват на онлайн търговците, тъй като имат много предимства. Те са лесни за разпространение и могат да се генерират, както ръчно, така и автоматично. Винаги може да видите при коя поръчка са ползвани и по какъв начин сте привлекли конкретния клиент, възползвал се от тях.

Ваучерите и кодовете за отстъпка са много видове и могат да бъдат използвани за най-различни цели. Най-често те се предлагат под формата на подарък с отложено реализиране на поръчката. Това са всички онези ваучери за подарък, които хората могат да закупят и да подарят на свои близки и приятели. Част от тях често остават неизползвани, което също е печалба за магазина.

Сериозен проблем за всеки онлайн магазин са пълните колички с продукти, които остават забравени. За да стимулирате клиентите да закупят вече избраните стоки, предложете им някаква отстъпка. Така има по-голяма вероятност да ги накарате да завършат поръчката. По-същия начин – с подходяща отстъпка, може да подтикнете клиент да направи първата си поръчка в магазина.

Могат да бъдат специално създадени с конкретна цел

Чрез ваучери и промокодове може да спечелите на своя страна така популярните напоследък инфлуенсъри. Това са хора, превърнали се в популярни личности, които имат много последователи, в състояние са да формират мнение и да влияят на нагласите и вкуса на всички, които ги следват. Срещу определено възнаграждение, те могат да предлагат продуктите ви с някаква отстъпка.

Поставете си конкретна цел и създайте специален промокод или ваучер. Може да ползвате такъв с еднократна отстъпка, за да привлечете потребител в имейл листата си. Може дори да направите банер с код за отстъпка, който да се прилага за клиенти, разгледали определени продуктови страници. С този похват, познат като ремаркетинг, напомняте за бранда си на посетители, които вече са пазарували при вас.

Винаги може да направите изненада на клиентите си. Достатъчно е да създадете промокод, който да изпратите като комплимент на избрани потребители. По този начин, като им предложите отстъпка за бъдеща покупка или безплатна доставка,  ще засвидетелствате внимание към тях. Подобен жест може да направите и за рожден или имен ден на клиентите си.

Всички промокампании трябва да са под непрекъснат контрол

Най-големите отстъпки традиционно се правят в навечерието на празници. В дните преди Коледа, Нова година или друга значима дата, обичайно настава трескаво пазаруване. Тогава рязко увеличава и армията на ловците на оферти. Има такива хора, които обичат да търсят и да сравняват цените. Когато намерят желан продукт за по-малко пари, те са щастливи от находката и с удоволствие купуват.

Не забравяйте за безкрайните възможности, които предоставят социалните мрежи и най-вече Facebook. Подгответе код с отстъпка за тези, които ще харесат продуктите ви. Организирайте игра на страницата си във Facebook и подарете на печелившите ваучери за пазаруване в онлайн магазина ви.

Бъдете гъвкави и оригинални, когато измисляте промокодове и винаги ги контролирайте. Ако не ограничите броя на използването им, има опасност да постигнете нежелан ефект. Честите промоционални кампании с ценови отстъпки могат да ви навредят, като увеличат поръчките, но смъкнат средната им стойност.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Кои са основните елементи на успешния потребителски интерфейс

Дизайнерите знаят, че един продукт е добър, когато е лесен за използване. Щом ви предстои изработка на онлайн магазин, постарайте се той да бъде с възможно най-подходящия потребителски...
Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес

Софтуер за управление на бизнес: Как да изберем най-доброто Бизнесът е зависим от средата, в която се развива и колкото по-динамична и рискова е тя, толкова по-често трябва да се об...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Изборът на софтуерна система може да изведе дадена компания на върха, но със същата сила може да се превърне в причина за нейния провал. Решението за внедряване на софтуер е приоритет ...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...