Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани места. Съществуват обаче поне още две, които си съперничат по популярност с началната и една от тях е „Услуги“.

Подробно описание или линк към пълния текст

При всяка изработка на сайт предварително се изяснява колко ще бъдат секциите. Обичайно тази, която включва услугите се радва на постоянен интерес и привлича голяма част от трафика. Ето защо е задължително да вложите усилия за нейното разработване.

Преди всичко трябва да сте наясно, че веднага щом отворят сайта, посетителите търсят въпросната секция, за да се информират. Там те очакват да научат какво точно им предлагате и как да продължат, ако имат въпроси – дали да пишат имейл, да попълнят специална форма или да позвънят на посочен телефон.

Как точно ще опишете секцията зависи от това колко услуги предлагате. Ако те са ограничени до една-две, спокойно може да им направите пълно описание, без да се притеснявате, че ще натежи. Потребителите обичат да четат подробности, когато имат интерес към нещо. Ако предлагате много на брой услуги, помислете за тяхното кратко презентиране, като поставите линк към пълния текст.

Слагайте конкретен призив за действие

Винаги има потребители, които минават набързо през текста. За тях е полезно всяка отделна секция да си има собствено заглавие, а самите услуги да са с подзаглавия. Така със сигурност ще ги заинтригувате и ще ги препратите към услугата, която ги вълнува. Или иначе казано – показвате им пътя, по който да стигнат до конкретна оферта.

Не забравяйте за възможностите на видео материалите. Хората обичат да разглеждат клипове, затова ако имате възможност, предложете им някакво видео. То няма да замести основната информация, но може перфектно да я допълни. Статистиките показват, че това повишава интереса към предлаганите услуги.

Колкото и добре да си свършите работата, ако забравите най-важното, вашата секция „Услуги“ ще се окаже с нулева ефективност. Това, което трябва да присъства както в горната, така и в долната част на страницата е ясен и точен призив към действие. Нека всеки, който чете, да знае как да се свърже с вас.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

В съвременните пазарни условия оцелява и печели този бизнес, който работи с колкото се може по-голям обем от данни. Те постъпват в суров вид и ако останат необработени, на практика са ...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...