Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани места. Съществуват обаче поне още две, които си съперничат по популярност с началната и една от тях е „Услуги“.

Подробно описание или линк към пълния текст

При всяка изработка на сайт предварително се изяснява колко ще бъдат секциите. Обичайно тази, която включва услугите се радва на постоянен интерес и привлича голяма част от трафика. Ето защо е задължително да вложите усилия за нейното разработване.

Преди всичко трябва да сте наясно, че веднага щом отворят сайта, посетителите търсят въпросната секция, за да се информират. Там те очакват да научат какво точно им предлагате и как да продължат, ако имат въпроси – дали да пишат имейл, да попълнят специална форма или да позвънят на посочен телефон.

Как точно ще опишете секцията зависи от това колко услуги предлагате. Ако те са ограничени до една-две, спокойно може да им направите пълно описание, без да се притеснявате, че ще натежи. Потребителите обичат да четат подробности, когато имат интерес към нещо. Ако предлагате много на брой услуги, помислете за тяхното кратко презентиране, като поставите линк към пълния текст.

Слагайте конкретен призив за действие

Винаги има потребители, които минават набързо през текста. За тях е полезно всяка отделна секция да си има собствено заглавие, а самите услуги да са с подзаглавия. Така със сигурност ще ги заинтригувате и ще ги препратите към услугата, която ги вълнува. Или иначе казано – показвате им пътя, по който да стигнат до конкретна оферта.

Не забравяйте за възможностите на видео материалите. Хората обичат да разглеждат клипове, затова ако имате възможност, предложете им някакво видео. То няма да замести основната информация, но може перфектно да я допълни. Статистиките показват, че това повишава интереса към предлаганите услуги.

Колкото и добре да си свършите работата, ако забравите най-важното, вашата секция „Услуги“ ще се окаже с нулева ефективност. Това, което трябва да присъства както в горната, така и в долната част на страницата е ясен и точен призив към действие. Нека всеки, който чете, да знае как да се свърже с вас.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате...
Недоволни клиенти

Недоволни клиенти

Как да реагирате, когато имате недоволни онлайн клиенти Когато се занимавате с онлайн търговия, неминуемо ще се сблъскате с ядосани и недоволни клиенти. Ще ви се случи, защото сте н...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Слайд банери в търговски сайт

Слайд банери в търговски сайт

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...