Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани места. Съществуват обаче поне още две, които си съперничат по популярност с началната и една от тях е „Услуги“.

Подробно описание или линк към пълния текст

При всяка изработка на сайт предварително се изяснява колко ще бъдат секциите. Обичайно тази, която включва услугите се радва на постоянен интерес и привлича голяма част от трафика. Ето защо е задължително да вложите усилия за нейното разработване.

Преди всичко трябва да сте наясно, че веднага щом отворят сайта, посетителите търсят въпросната секция, за да се информират. Там те очакват да научат какво точно им предлагате и как да продължат, ако имат въпроси – дали да пишат имейл, да попълнят специална форма или да позвънят на посочен телефон.

Как точно ще опишете секцията зависи от това колко услуги предлагате. Ако те са ограничени до една-две, спокойно може да им направите пълно описание, без да се притеснявате, че ще натежи. Потребителите обичат да четат подробности, когато имат интерес към нещо. Ако предлагате много на брой услуги, помислете за тяхното кратко презентиране, като поставите линк към пълния текст.

Слагайте конкретен призив за действие

Винаги има потребители, които минават набързо през текста. За тях е полезно всяка отделна секция да си има собствено заглавие, а самите услуги да са с подзаглавия. Така със сигурност ще ги заинтригувате и ще ги препратите към услугата, която ги вълнува. Или иначе казано – показвате им пътя, по който да стигнат до конкретна оферта.

Не забравяйте за възможностите на видео материалите. Хората обичат да разглеждат клипове, затова ако имате възможност, предложете им някакво видео. То няма да замести основната информация, но може перфектно да я допълни. Статистиките показват, че това повишава интереса към предлаганите услуги.

Колкото и добре да си свършите работата, ако забравите най-важното, вашата секция „Услуги“ ще се окаже с нулева ефективност. Това, което трябва да присъства както в горната, така и в долната част на страницата е ясен и точен призив към действие. Нека всеки, който чете, да знае как да се свърже с вас.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

CRM бизнес софтуер (Bi): Как работи и какви предимства има?

Събирането на данни е от огромно значение за развитието на компаниите, които искат да са в крак с технологиите и да реализират напредък. Целият масив от информация трябва да бъде групи...
Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктови ревюта за целите на SEO оптимизация

Продуктовото ревю е много повече от продуктово описание. То трябва да  предоставя допълнителна информация за ползите и предимствата на продукта. Ако е добре изготвено и подходящо ...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...