Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава

В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които показват, че над 90% от хората преценяват един сайт по неговия дизайн, а вниманието им първоначално е концентрирано в горната част на началната страница.

Какво има на това място във вашия онлайн магазин? Ако там е изображението от главния банер, то разчитайте, че сте грабнали интереса на клиентите от пръв поглед. Знайте, че добре направеният банер отличава успешния бранд от посредствения. Ето ви една причина да поискате такъв, когато договаряте изработка на онлайн магазин.

Изберете правилните изображения

Изображението от главния банер на началната страница не е някаква добавка, чиято роля е да краси сайта. То има много по-важна мисия – да продава. Ако е подбрано правилно, това е сигурно средство за печелене на клиенти и реализиране на продажби. Има различни видове изображения, затова когато решавате какво да предпочетете, предварително изяснете целите, които искате да постигнете.

В зависимост от стоките, които предлагате, изберете какви изображения да поставите. Те могат да бъдат продуктови, ако продавате масови стоки. Могат да са насочени към евентуалните ползи, както е при козметичните продукти. Ако основателят на бранда е популярно лице, използвайте него за привличане на последователи.

Също толкова харесвани са изображенията „от кухнята“, които показват процеса по създаването на даден продукт. Когато трябва да представите неща, които нямат материална стойност, най-въздействащи са емоционалните изображения. И разбира се, винаги търсете силно впечатляващи изображения, ако искате рязко да се откроите.

Следвайте посланието на бранда

В търсене на по-ефектни и креативни изображения, не се увличайте и не забравяйте за основното послание, което те носят. То трябва да е в хармония с цялостната визия на бранда и да подчертава предимствата и качествата на това, което предлагате. Ако искате да акцентирате на повече от една идея, създайте слайд шоу.

Дали ще поставите текст или ще разкажете история в картинки, отново зависи от личния ви избор. И в двата случая може да постигнете търсения ефект, стига да успеете да привлечете интереса на посетителите. Важното е изображенията да изглеждат добре, да описват продуктите по примамлив начин и да създават приятни емоции у потребителите.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
Pop-up нотификации

Pop-up нотификации

Кога изскачащите прозорци се превръщат от досадни в желани Изскачащите реклами са едни от най-досадните неща, които могат да ви се случат в интернет. Неслучайно, ако изпишете изскач...
Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Уеб сайт архитектура

Уеб сайт архитектура

Чести грешки в структурата на сайт Сещате ли се за онзи момент, в който отваряте сайта и сте напълно объркани? Не разбирате отделните наименования или не знаете от къде да започнете...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...