Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава

В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които показват, че над 90% от хората преценяват един сайт по неговия дизайн, а вниманието им първоначално е концентрирано в горната част на началната страница.

Какво има на това място във вашия онлайн магазин? Ако там е изображението от главния банер, то разчитайте, че сте грабнали интереса на клиентите от пръв поглед. Знайте, че добре направеният банер отличава успешния бранд от посредствения. Ето ви една причина да поискате такъв, когато договаряте изработка на онлайн магазин.

Изберете правилните изображения

Изображението от главния банер на началната страница не е някаква добавка, чиято роля е да краси сайта. То има много по-важна мисия – да продава. Ако е подбрано правилно, това е сигурно средство за печелене на клиенти и реализиране на продажби. Има различни видове изображения, затова когато решавате какво да предпочетете, предварително изяснете целите, които искате да постигнете.

В зависимост от стоките, които предлагате, изберете какви изображения да поставите. Те могат да бъдат продуктови, ако продавате масови стоки. Могат да са насочени към евентуалните ползи, както е при козметичните продукти. Ако основателят на бранда е популярно лице, използвайте него за привличане на последователи.

Също толкова харесвани са изображенията „от кухнята“, които показват процеса по създаването на даден продукт. Когато трябва да представите неща, които нямат материална стойност, най-въздействащи са емоционалните изображения. И разбира се, винаги търсете силно впечатляващи изображения, ако искате рязко да се откроите.

Следвайте посланието на бранда

В търсене на по-ефектни и креативни изображения, не се увличайте и не забравяйте за основното послание, което те носят. То трябва да е в хармония с цялостната визия на бранда и да подчертава предимствата и качествата на това, което предлагате. Ако искате да акцентирате на повече от една идея, създайте слайд шоу.

Дали ще поставите текст или ще разкажете история в картинки, отново зависи от личния ви избор. И в двата случая може да постигнете търсения ефект, стига да успеете да привлечете интереса на посетителите. Важното е изображенията да изглеждат добре, да описват продуктите по примамлив начин и да създават приятни емоции у потребителите.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

Каква е цената за изработка на онлайн магазин?

В тази статия ще ви изброим няколко стъпки и фактори, които са важни за създаването на онлайн магазин и определят цената за неговата изработка. Стъпки и фактори, които не само опре...
Онлайн търговията в условия на криза

Онлайн търговията в условия на криза

Всяка криза е своеобразно сито за бизнеса. Оцеляват тези, които успеят бързо да се приспособят и да се възползват от променящите се условия. Без значение кога и как ще приключи нас...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Онлайн продажби с промокодове и ваучери

Как да печелите в интернет с промокодове и ваучери Един от най-успешните маркетингови инструменти, използван в електронната търговия,  са промокодовете и ваучерите за отстъ...
Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...