Слайд банери в търговски сайт

Слайд банери в търговски сайт

Слайд банери в търговски сайт

Кога един банер е готов да продава

В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които показват, че над 90% от хората преценяват един сайт по неговия дизайн, а вниманието им първоначално е концентрирано в горната част на началната страница.

Какво има на това място във вашия уеб сайт? Ако там е изображението от главния банер, то разчитайте, че сте грабнали интереса на клиентите от пръв поглед. Знайте, че добре направеният банер отличава успешния бранд от посредствения. Ето ви една причина да поискате такъв, когато договаряте изработка на онлайн магазин.

Изберете правилните изображения

Изображението от главния банер на началната страница не е някаква добавка, чиято роля е да краси сайта. То има много по-важна мисия – да продава. Ако е подбрано правилно, това е сигурно средство за печелене на клиенти и реализиране на продажби. Има различни видове изображения, затова когато решавате какво да предпочетете, предварително изяснете целите, които искате да постигнете.

В зависимост от стоките, които предлагате, изберете какви изображения да поставите. Те могат да бъдат продуктови, ако продавате масови стоки. Могат да са насочени към евентуалните ползи, както е при козметичните продукти. Ако основателят на бранда е популярно лице, използвайте него за привличане на последователи.

Също толкова харесвани са изображенията „от кухнята“, които показват процеса по създаването на даден продукт. Когато трябва да представите неща, които нямат материална стойност, най-въздействащи са емоционалните изображения. И разбира се, винаги търсете силно впечатляващи изображения, ако искате рязко да се откроите.

Следвайте посланието на бранда

В търсене на по-ефектни и креативни изображения, не се увличайте и не забравяйте за основното послание, което те носят. То трябва да е в хармония с цялостната визия на бранда и да подчертава предимствата и качествата на това, което предлагате. Ако искате да акцентирате на повече от една идея, създайте слайд шоу.

Дали ще поставите текст или ще разкажете история в картинки, отново зависи от личния ви избор. И в двата случая може да постигнете търсения ефект, стига да успеете да привлечете интереса на посетителите. Важното е изображенията да изглеждат добре, да описват продуктите по примамлив начин и да създават приятни емоции у потребителите.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Социални доказателства в онлайн търговията

Социални доказателства в онлайн търговията

Кое кара хората да предпочитат един продукт пред друг? Изобщо, как избират какво да купят? Тези въпроси не дават мира на куп специалисти и експерти. И макар, че търсенето на отговори п...
Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404: Защо тази страница е важна за всеки онлайн магазин

Грешка 404 е неприятно и досадно нещо за всеки потребител. Едва ли има човек, който не го е виждал на екрана на някое електронно устройство. Знаете ли защо се появява съобщението за гр...
Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Всеки бизнес, без значение колко голям и в коя сфера е, ако иска да се позиционира успешно в уеб пространството, трябва да знае защо го прави. Първата важна стъпка е изготвянето на ясн...
Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...
Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Защо ни трябва софтуер за управление на бизнес

Бизнесът е подложен на динамични трансформации и дигиталните промени са част от плана на всяка компания, която иска да се разраства. Съвременните пазарни условия правят надеждния софту...
Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Google Consent Mode v2: Защо трябва бързо да го интегрираме

Всички сайтове и приложения, които искат да продължат да работят с данни, чрез които извършват ремаркетинг, измерване и персонализиране, трябва да имат съгласието на потребителите. Кат...