Слайд банери в търговски сайт

Слайд банери в търговски сайт

Слайд банери в търговски сайт

Кога един банер е готов да продава

В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които показват, че над 90% от хората преценяват един сайт по неговия дизайн, а вниманието им първоначално е концентрирано в горната част на началната страница.

Какво има на това място във вашия уеб сайт? Ако там е изображението от главния банер, то разчитайте, че сте грабнали интереса на клиентите от пръв поглед. Знайте, че добре направеният банер отличава успешния бранд от посредствения. Ето ви една причина да поискате такъв, когато договаряте изработка на онлайн магазин.

Изберете правилните изображения

Изображението от главния банер на началната страница не е някаква добавка, чиято роля е да краси сайта. То има много по-важна мисия – да продава. Ако е подбрано правилно, това е сигурно средство за печелене на клиенти и реализиране на продажби. Има различни видове изображения, затова когато решавате какво да предпочетете, предварително изяснете целите, които искате да постигнете.

В зависимост от стоките, които предлагате, изберете какви изображения да поставите. Те могат да бъдат продуктови, ако продавате масови стоки. Могат да са насочени към евентуалните ползи, както е при козметичните продукти. Ако основателят на бранда е популярно лице, използвайте него за привличане на последователи.

Също толкова харесвани са изображенията „от кухнята“, които показват процеса по създаването на даден продукт. Когато трябва да представите неща, които нямат материална стойност, най-въздействащи са емоционалните изображения. И разбира се, винаги търсете силно впечатляващи изображения, ако искате рязко да се откроите.

Следвайте посланието на бранда

В търсене на по-ефектни и креативни изображения, не се увличайте и не забравяйте за основното послание, което те носят. То трябва да е в хармония с цялостната визия на бранда и да подчертава предимствата и качествата на това, което предлагате. Ако искате да акцентирате на повече от една идея, създайте слайд шоу.

Дали ще поставите текст или ще разкажете история в картинки, отново зависи от личния ви избор. И в двата случая може да постигнете търсения ефект, стига да успеете да привлечете интереса на посетителите. Важното е изображенията да изглеждат добре, да описват продуктите по примамлив начин и да създават приятни емоции у потребителите.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Спад в продажбите

Спад в продажбите

Спад в продажбите: Прегледайте сайта и отстранете проблемите Да имаш сайт не е проблем. Всеки бизнес, организация или човек със свободна професия притежават собствен такъв. Да имаш ...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
Какво е ролята на продуктовите етикети

Какво е ролята на продуктовите етикети

В електронната търговия, освен качествена изработка на онлайн магазин, е важно да имате стратегия за привличане на клиенти. Логично, тя се изгражда около продуктите, които предлагате. ...
Как да разработим празнична SEO стратегия

Как да разработим празнична SEO стратегия

Предпразничното пазаруване, както и ноемвриският „Черен петък“ е цел на всеки онлайн бизнес. То е свързано с големи очаквания за увеличен трафик, повече продажби и ръст на ...
Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате...