Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава

В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които показват, че над 90% от хората преценяват един сайт по неговия дизайн, а вниманието им първоначално е концентрирано в горната част на началната страница.

Какво има на това място във вашия онлайн магазин? Ако там е изображението от главния банер, то разчитайте, че сте грабнали интереса на клиентите от пръв поглед. Знайте, че добре направеният банер отличава успешния бранд от посредствения. Ето ви една причина да поискате такъв, когато договаряте изработка на онлайн магазин.

Изберете правилните изображения

Изображението от главния банер на началната страница не е някаква добавка, чиято роля е да краси сайта. То има много по-важна мисия – да продава. Ако е подбрано правилно, това е сигурно средство за печелене на клиенти и реализиране на продажби. Има различни видове изображения, затова когато решавате какво да предпочетете, предварително изяснете целите, които искате да постигнете.

В зависимост от стоките, които предлагате, изберете какви изображения да поставите. Те могат да бъдат продуктови, ако продавате масови стоки. Могат да са насочени към евентуалните ползи, както е при козметичните продукти. Ако основателят на бранда е популярно лице, използвайте него за привличане на последователи.

Също толкова харесвани са изображенията „от кухнята“, които показват процеса по създаването на даден продукт. Когато трябва да представите неща, които нямат материална стойност, най-въздействащи са емоционалните изображения. И разбира се, винаги търсете силно впечатляващи изображения, ако искате рязко да се откроите.

Следвайте посланието на бранда

В търсене на по-ефектни и креативни изображения, не се увличайте и не забравяйте за основното послание, което те носят. То трябва да е в хармония с цялостната визия на бранда и да подчертава предимствата и качествата на това, което предлагате. Ако искате да акцентирате на повече от една идея, създайте слайд шоу.

Дали ще поставите текст или ще разкажете история в картинки, отново зависи от личния ви избор. И в двата случая може да постигнете търсения ефект, стига да успеете да привлечете интереса на посетителите. Важното е изображенията да изглеждат добре, да описват продуктите по примамлив начин и да създават приятни емоции у потребителите.  

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изоставена количка

Изоставена количка

Проблемът „изоставена количка“ и как най-умело да се справим с него За всеки търговец има достатъчно стресови ситуации, които затрудняват работата му и носят риск от заг...
Чат модул в онлайн магазин

Чат модул в онлайн магазин

С адекватен онлайн чат превръщате посетителя в клиент Интернет потребителите се различават по интереси, вкус и предпочитания, но има едно нещо, по което си приличат. Всички иска...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Как да направите онлайн магазина лесен за използване или защо търсачката е важна

Онлайн магазинът не е просто сайт за пазаруване. В него има толкова различни детайли, които могат да бъдат добавяни и усъвършенствани така, че да се превърне в притегателно място за кл...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...
Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Каква работа вършат бутоните за споделяне в сайта

Бизнесът е наясно, че без уеб сайт няма как да е конкурентно способен на пазара. Всеки, който вече разполага със свое уникално дигитално пространство, се стреми да привлече колкото се ...