Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред конкурентите. Малкият къс хартия обикновено съдържа името на фирмата, логото, телефон и имейл. Място за повече информация няма.

За да споделите всичко за своя бранд и да покажете в какво сте добри, на вас ви трябва сайт тип визитка. Така ще стигнете до много повече хора и ще привлечете нови последователи. Ще ги ангажирате и обвържете дългосрочно, тъй като те ще могат да разглеждат презентации, снимки, евентуално портфолио и т.н. Ще могат да ви следват в социалните мрежи.

Бъди онлайн

Процесът по изработка на сайт, предназначен да бъде фирмен е много по-различен от този тип визитка и реално изисква повече време и пари. Сайтовете под формата на визитки са значително по-опростени и по-евтини. За тях не са нужни повече от 5 страници, които примерно могат да бъдат познатите: „За нас“, „Дейност“, „Галерия“, „Помощ“ и „Контакти“.

Колко точно ще ви струва създаването на подобен сайт зависи от редица фактори. Цената се определя от домейна, който ще ползвате, от хостинга, където ще стои сайтът, от точния брой на страниците, от наличието на система за управление на съдържанието и всякакви допълнителни функционалности, които пожелаете.

Бързо разпространение с гарантирани ползи

Много са предимствата, които носи един такъв сайт тип визитка. Освен ползите за бизнеса, той е лесен за разпространение и бързо може да го превърнете в популярно място за неограничен брой посетители. Всичко става в рамките на минути, като единственото нещо, което трябва да направите, е да публикувате хиперлинк към сайта в съответните директори, бизнес каталози, платформи за обяви и други подходящи места.

Не забравяйте силата на социалните мрежи, задължително споделете връзка към сайта в тях. За да постигнете резултати на професионално ниво и да си осигурите сигурен трафик, най-доброто, което може да направите, е да се обърнете към специалисти за SEO оптимизация. Така със сигурност дигиталната ви визитка ще се показва в Google и другите търсачки.

Винаги може да отделите необходимите средства, за да се сдобиете с вашия сайт тип визитка. Инвестицията ще ви се върне под формата на постоянно онлайн присъствие и добри финансови резултати.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Как се развива онлайн търговията в България

Как се развива онлайн търговията в България

Всяка година се вдига процента на онлайн продажбите с около 30-35%. За съжаление няма точни данни, но оборотите от онлайн търговията се увеличават със стотици милиони годишно. Изпо...
Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Как да държите обслужването в онлайн магазина на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в магазина да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазаруването правилата са съ...
Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Дизайн на лого: Как да сте уникални и запомнящи се

Колко пъти ви се е случвало веднага да разпознаете даден бранд, без дори да сте прочели името му? Възможно ли е това? Разбира се. Ако видите логото му, което е станало толкова популярн...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...