Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте!

Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисли, след като се измерят конкретни показатели. Затова, щом маркетолозите заговорят за метрики, чуйте ги. Всичко може да се измери и най-добре да се възползвате от възможността, ако искате да имате бизнес, който ви носи приходи.

Инвестицията – с бърза и сигурна възвръщаемост

Всеки, който инвестира, очаква възвръщаемост. Същото е и в онлайн търговията. Когато влагате пари, искате да знаете колко бързо ще си ги върнете и с каква печалба ще приключите. В този ред на мисли, редно е, когато провеждате рекламна кампания, да знаете колко пари ви остават, след като си платите всички сметки.

Статистика на продажбите

Няма никакво значение дали работите за привличане на нови потребители, за трупане на харесвания или целта ви е определено съдържание да бъде споделяно в социалните мрежи. Важното е всичко това да ви носи ползи. Иначе казано, заявявате своята бизнес цел и започвате да я реализирате.

Ще разберете дали сте успели, когато направената инвестиция се възвърне. Тогава може да мислите да удвоите или утроите бюджета за следващата подобна кампания. За да го направите обаче, трябва да сте наясно точно колко ще спечелите. Това се постига с подходящата метрика, позната като ROI (Return on investment).

Цената на всеки клиент и каналите, които работят за вас

Превръщането на посетителите в клиенти е това, към което всеки онлайн магазин се стреми. Трябва да сте наясно обаче колко ви струва придобиването на всеки един от тях. С помощта на друга метрика - CPA (Cost per Acquisition) става ясна цената на спечеленото - нов клиент или нещо друго, заложено за придобиване.

Освен, че ще знаете колко ви струва една конверсия, ще сте наясно и кой канал работи най-добре за вас – Facebook, Twitter и т.н или пък друг вид кампания чрез имейл маркетинг, примерно. Това ще открие нови възможности пред вас и ще знаете къде да насочите усилия и финанси в бъдеще.

Статистика на продажбите

Всичко започва с професионална изработка на онлайн магазин и генериране на качествено съдържание. Доколко то се харесва на потребителите и как си взаимодействат с него, ще разберете отново прибягвайки до съответната метрика. Ако сте успели да впечатлите хората, то те ще се превърнат във ваши постоянни клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...
Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Старт на онлайн магазин: успешните първи стъпки

Вложили сте достатъчно сили, време и пари, за да притежавате онлайн магазин с уникален дизайн и необходимите функционалности. Качили сте  продуктите, подредили сте ги по катег...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...
Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как онлайн магазинът ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли онлайн магазин или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...