Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте!

Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисли, след като се измерят конкретни показатели. Затова, щом маркетолозите заговорят за метрики, чуйте ги. Всичко може да се измери и най-добре да се възползвате от възможността, ако искате да имате бизнес, който ви носи приходи.

Инвестицията – с бърза и сигурна възвръщаемост

Всеки, който инвестира, очаква възвръщаемост. Същото е и в онлайн търговията. Когато влагате пари, искате да знаете колко бързо ще си ги върнете и с каква печалба ще приключите. В този ред на мисли, редно е, когато провеждате рекламна кампания, да знаете колко пари ви остават, след като си платите всички сметки.

Статистика на продажбите

Няма никакво значение дали работите за привличане на нови потребители, за трупане на харесвания или целта ви е определено съдържание да бъде споделяно в социалните мрежи. Важното е всичко това да ви носи ползи. Иначе казано, заявявате своята бизнес цел и започвате да я реализирате.

Ще разберете дали сте успели, когато направената инвестиция се възвърне. Тогава може да мислите да удвоите или утроите бюджета за следващата подобна кампания. За да го направите обаче, трябва да сте наясно точно колко ще спечелите. Това се постига с подходящата метрика, позната като ROI (Return on investment).

Цената на всеки клиент и каналите, които работят за вас

Превръщането на посетителите в клиенти е това, към което всеки онлайн магазин се стреми. Трябва да сте наясно обаче колко ви струва придобиването на всеки един от тях. С помощта на друга метрика - CPA (Cost per Acquisition) става ясна цената на спечеленото - нов клиент или нещо друго, заложено за придобиване.

Освен, че ще знаете колко ви струва една конверсия, ще сте наясно и кой канал работи най-добре за вас – Facebook, Twitter и т.н или пък друг вид кампания чрез имейл маркетинг, примерно. Това ще открие нови възможности пред вас и ще знаете къде да насочите усилия и финанси в бъдеще.

Статистика на продажбите

Всичко започва с професионална изработка на онлайн магазин и генериране на качествено съдържание. Доколко то се харесва на потребителите и как си взаимодействат с него, ще разберете отново прибягвайки до съответната метрика. Ако сте успели да впечатлите хората, то те ще се превърнат във ваши постоянни клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Уеб сайт за вашето изкуство

Уеб сайт за вашето изкуство

Място за изкуство – сайт или социална мрежа? Вие сте творец и изработвате изделия, които искате да споделите с колкото се може повече хора. Искате и да продавате. Работите с к...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

IX. Стартиране на интернет сайт за електронна търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" IV ...
Успешен сайт или провал?

Успешен сайт или провал?

Кога един добър проект е на път да се превърне в провал Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес. Ако уеб проектът ви се „издъни“, ще разполагате с едно голя...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Време е за миграция на сайта: как да намалите загубата на трафик

Ако бизнесът ви е добре разположен в интернет и се радвате на успешно класиране при търсене, то не са много причините, поради които да изпаднете от челната позиция. Едно от нещата, кое...