Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте!

Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисли, след като се измерят конкретни показатели. Затова, щом маркетолозите заговорят за метрики, чуйте ги. Всичко може да се измери и най-добре да се възползвате от възможността, ако искате да имате бизнес, който ви носи приходи.

Инвестицията – с бърза и сигурна възвръщаемост

Всеки, който инвестира, очаква възвръщаемост. Същото е и в онлайн търговията. Когато влагате пари, искате да знаете колко бързо ще си ги върнете и с каква печалба ще приключите. В този ред на мисли, редно е, когато провеждате рекламна кампания, да знаете колко пари ви остават, след като си платите всички сметки.

Статистика на продажбите

Няма никакво значение дали работите за привличане на нови потребители, за трупане на харесвания или целта ви е определено съдържание да бъде споделяно в социалните мрежи. Важното е всичко това да ви носи ползи. Иначе казано, заявявате своята бизнес цел и започвате да я реализирате.

Ще разберете дали сте успели, когато направената инвестиция се възвърне. Тогава може да мислите да удвоите или утроите бюджета за следващата подобна кампания. За да го направите обаче, трябва да сте наясно точно колко ще спечелите. Това се постига с подходящата метрика, позната като ROI (Return on investment).

Цената на всеки клиент и каналите, които работят за вас

Превръщането на посетителите в клиенти е това, към което всеки онлайн магазин се стреми. Трябва да сте наясно обаче колко ви струва придобиването на всеки един от тях. С помощта на друга метрика - CPA (Cost per Acquisition) става ясна цената на спечеленото - нов клиент или нещо друго, заложено за придобиване.

Освен, че ще знаете колко ви струва една конверсия, ще сте наясно и кой канал работи най-добре за вас – Facebook, Twitter и т.н или пък друг вид кампания чрез имейл маркетинг, примерно. Това ще открие нови възможности пред вас и ще знаете къде да насочите усилия и финанси в бъдеще.

Статистика на продажбите

Всичко започва с професионална изработка на онлайн магазин и генериране на качествено съдържание. Доколко то се харесва на потребителите и как си взаимодействат с него, ще разберете отново прибягвайки до съответната метрика. Ако сте успели да впечатлите хората, то те ще се превърнат във ваши постоянни клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Незавършени поръчки: Как да спасите продажбите?

Следите ли статистиката колко незавършени поръчки оставят клиентите всеки ден? А знаете ли защо го правят? Едва ли тези въпроси са изненада за вас, ако притежавате или управлявате...
Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

Нуждата от мобилна версия на сайта ни. Подготвихте ли се вече?

От 21 април 2015г, Google пусна нов робот наречен мобилен Армагедон, който ще следи за сайтовете дали имат работеща мобилна версия. Работеща, защото може да имате такава версия, но...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Уеб сайт за онлайн продажба на дрехи

Тънкости при създаването на магазин за дрехи Искате да продавате дрехи онлайн? Идеята е добра и резултатите могат да бъдат наистина удовлетворяващи, стига да сте добре информирани и...