Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте!

Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисли, след като се измерят конкретни показатели. Затова, щом маркетолозите заговорят за метрики, чуйте ги. Всичко може да се измери и най-добре да се възползвате от възможността, ако искате да имате бизнес, който ви носи приходи.

Инвестицията – с бърза и сигурна възвръщаемост

Всеки, който инвестира, очаква възвръщаемост. Същото е и в онлайн търговията. Когато влагате пари, искате да знаете колко бързо ще си ги върнете и с каква печалба ще приключите. В този ред на мисли, редно е, когато провеждате рекламна кампания, да знаете колко пари ви остават, след като си платите всички сметки.

Статистика на продажбите

Няма никакво значение дали работите за привличане на нови потребители, за трупане на харесвания или целта ви е определено съдържание да бъде споделяно в социалните мрежи. Важното е всичко това да ви носи ползи. Иначе казано, заявявате своята бизнес цел и започвате да я реализирате.

Ще разберете дали сте успели, когато направената инвестиция се възвърне. Тогава може да мислите да удвоите или утроите бюджета за следващата подобна кампания. За да го направите обаче, трябва да сте наясно точно колко ще спечелите. Това се постига с подходящата метрика, позната като ROI (Return on investment).

Цената на всеки клиент и каналите, които работят за вас

Превръщането на посетителите в клиенти е това, към което всеки онлайн магазин се стреми. Трябва да сте наясно обаче колко ви струва придобиването на всеки един от тях. С помощта на друга метрика - CPA (Cost per Acquisition) става ясна цената на спечеленото - нов клиент или нещо друго, заложено за придобиване.

Освен, че ще знаете колко ви струва една конверсия, ще сте наясно и кой канал работи най-добре за вас – Facebook, Twitter и т.н или пък друг вид кампания чрез имейл маркетинг, примерно. Това ще открие нови възможности пред вас и ще знаете къде да насочите усилия и финанси в бъдеще.

Статистика на продажбите

Всичко започва с професионална изработка на онлайн магазин и генериране на качествено съдържание. Доколко то се харесва на потребителите и как си взаимодействат с него, ще разберете отново прибягвайки до съответната метрика. Ако сте успели да впечатлите хората, то те ще се превърнат във ваши постоянни клиенти.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...