Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“

Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голяма част от тях остават регистрирани, но не проявяват никаква активност. Не отговарят на имейлите, изобщо не ги отварят, не последват линка в тях или пък не предприемат действието, към което ги подтиквате.

Ако това се случва във вашия онлайн магазин и продължава повече от шест месеца или цяла година, трябва да предприемете действия да събудите „спящите“ потребители, за да увеличите продажбите.

Как да събудите спящите потребители?

Създайте полезно съдържание

Имейл маркетингът е постоянно надпреварване за печелене на потребителско внимание и то в динамична среда, която с всеки изминал ден става все по-конкурентна. Всеки бранд си върви със собствена стратегия и визия, но има едно нещо, което е задължително условие за успех и това е самото съдържание на имейлите.

Това съдържание трябва да бъде изцяло съобразено с потребителите и да им носи ползи. То трябва да дава отговори на важни за клиентите въпроси, да им помага да се справят с конкретен проблем, да съдържа съвети и практична информация или просто да бъде забавно – да им създава настроение и приятни емоции.

Под каква форма ще им предложите подходящото съдържание, зависи от вас. Според спецификата на бранда или стоките и услугите, които предлагате, ще трябва да решите дали да го представите като конкурс, анкета, промоция или просто да препоръчате определени продукти  по подходящ начин.

Осигурете надежден софтуер

Ако липсва информация за контактите ви от имейл листата, винаги може да си я набавите сравнително лесно. Опитайте да ги приканите да актуализират данните си. Този похват винаги дава резултат. Немалък процент от клиентите се отзовават и предоставят актуален имейл адрес или пък започват да ви следват в социалните мрежи, което е добро начало.

Спящи потребители

Каквото и да правите, винаги трябва да измервате постигнатите резултати, за да знаете как да продължите. Така ще разберете какъв е делът на повторно активираните потребители и доколко ефективна е била проведената кампания. Затова е важно да имате надежден уеб софтуер и да внимавате на кого възлагате изработка на онлайн магазин.

Липсата на активност не винаги означава провал. В повечето случаи „спящите“ потребители не харесват маркетинг кампаниите ви, а не самия бранд и това, което предлагате. Вашата задача е да откриете какво точно ги интересува и да им го предложите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Как онлайн търговията печели от социалните мрежи

Онлайн търговията е бизнесът, който извлича най-големи ползи от социалните мрежи. Всички са там – продавачи, конкуренти, настоящи и потенциални клиенти. Всеки може да предлага ли...
5 предимства на добрия уеб сайт

5 предимства на добрия уеб сайт

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия уеб сайт Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно доста...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...
Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница

Какво трябва да има в края на всяка уеб страница Всеки уеб сайт е съвкупност от свързани помежду си страници, които имат общ дизайн, специална навигация и различни функционалности. ...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...