Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“

Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голяма част от тях остават регистрирани, но не проявяват никаква активност. Не отговарят на имейлите, изобщо не ги отварят, не последват линка в тях или пък не предприемат действието, към което ги подтиквате.

Ако това се случва във вашия онлайн магазин и продължава повече от шест месеца или цяла година, трябва да предприемете действия да събудите „спящите“ потребители, за да увеличите продажбите.

Как да събудите спящите потребители?

Създайте полезно съдържание

Имейл маркетингът е постоянно надпреварване за печелене на потребителско внимание и то в динамична среда, която с всеки изминал ден става все по-конкурентна. Всеки бранд си върви със собствена стратегия и визия, но има едно нещо, което е задължително условие за успех и това е самото съдържание на имейлите.

Това съдържание трябва да бъде изцяло съобразено с потребителите и да им носи ползи. То трябва да дава отговори на важни за клиентите въпроси, да им помага да се справят с конкретен проблем, да съдържа съвети и практична информация или просто да бъде забавно – да им създава настроение и приятни емоции.

Под каква форма ще им предложите подходящото съдържание, зависи от вас. Според спецификата на бранда или стоките и услугите, които предлагате, ще трябва да решите дали да го представите като конкурс, анкета, промоция или просто да препоръчате определени продукти  по подходящ начин.

Осигурете надежден софтуер

Ако липсва информация за контактите ви от имейл листата, винаги може да си я набавите сравнително лесно. Опитайте да ги приканите да актуализират данните си. Този похват винаги дава резултат. Немалък процент от клиентите се отзовават и предоставят актуален имейл адрес или пък започват да ви следват в социалните мрежи, което е добро начало.

Спящи потребители

Каквото и да правите, винаги трябва да измервате постигнатите резултати, за да знаете как да продължите. Така ще разберете какъв е делът на повторно активираните потребители и доколко ефективна е била проведената кампания. Затова е важно да имате надежден уеб софтуер и да внимавате на кого възлагате изработка на онлайн магазин.

Липсата на активност не винаги означава провал. В повечето случаи „спящите“ потребители не харесват маркетинг кампаниите ви, а не самия бранд и това, което предлагате. Вашата задача е да откриете какво точно ги интересува и да им го предложите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...
Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки

Политика за връщане на поръчки: защо не може без нея и как да я направим ефективна Всеки уеб сайт за продажби включва съдържание, което е базово и без което не може да функционира. ...
Кое колко струва или как да сложим точната цена

Кое колко струва или как да сложим точната цена

В търговията е важно какво продавате и на какви цени. В онлайн търговията – също. Колкото и уникални стоки и услуги да предлагате, ако нямате адекватно ценообразуване, шансът ви ...
Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

Навигацията: ясна, лесна и интуитивна

За да сте сигурни, че потребителите ще останат удовлетворени и ще харесат вашия уеб сайт, трябва да им осигурите подходяща навигация. За всички е важно да намерят това, което търсят, б...
Продуктова страница

Продуктова страница

Как се прави успешна продуктова страница Част от мисията на всеки сайт е да създаде успешна продуктова страница. Точно тя играе основна роля за привличане на клиенти. Ако е дос...
Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Софтуер с тикет система: Когато бизнесът работи с клиенти

Клиентското обслужване и поддръжка е сред най-натоварените отдели в компанията. В зависимост от мащабите на бизнеса, от различните канали за комуникация на ден пристигат голям брой зап...