Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“

Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голяма част от тях остават регистрирани, но не проявяват никаква активност. Не отговарят на имейлите, изобщо не ги отварят, не последват линка в тях или пък не предприемат действието, към което ги подтиквате.

Ако това се случва във вашия онлайн магазин и продължава повече от шест месеца или цяла година, трябва да предприемете действия да събудите „спящите“ потребители, за да увеличите продажбите.

Как да събудите спящите потребители?

Създайте полезно съдържание

Имейл маркетингът е постоянно надпреварване за печелене на потребителско внимание и то в динамична среда, която с всеки изминал ден става все по-конкурентна. Всеки бранд си върви със собствена стратегия и визия, но има едно нещо, което е задължително условие за успех и това е самото съдържание на имейлите.

Това съдържание трябва да бъде изцяло съобразено с потребителите и да им носи ползи. То трябва да дава отговори на важни за клиентите въпроси, да им помага да се справят с конкретен проблем, да съдържа съвети и практична информация или просто да бъде забавно – да им създава настроение и приятни емоции.

Под каква форма ще им предложите подходящото съдържание, зависи от вас. Според спецификата на бранда или стоките и услугите, които предлагате, ще трябва да решите дали да го представите като конкурс, анкета, промоция или просто да препоръчате определени продукти  по подходящ начин.

Осигурете надежден софтуер

Ако липсва информация за контактите ви от имейл листата, винаги може да си я набавите сравнително лесно. Опитайте да ги приканите да актуализират данните си. Този похват винаги дава резултат. Немалък процент от клиентите се отзовават и предоставят актуален имейл адрес или пък започват да ви следват в социалните мрежи, което е добро начало.

Спящи потребители

Каквото и да правите, винаги трябва да измервате постигнатите резултати, за да знаете как да продължите. Така ще разберете какъв е делът на повторно активираните потребители и доколко ефективна е била проведената кампания. Затова е важно да имате надежден уеб софтуер и да внимавате на кого възлагате изработка на онлайн магазин.

Липсата на активност не винаги означава провал. В повечето случаи „спящите“ потребители не харесват маркетинг кампаниите ви, а не самия бранд и това, което предлагате. Вашата задача е да откриете какво точно ги интересува и да им го предложите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Защо SEO съдържанието е толкова важно за сайта

Никога не е било толкова лесно да получим нужната информация за каквото и да е. Достатъчно е да зададем правилните въпроси в интернет и да започнем да четем. Ако искате вашият уеб сайт...
Конкурентен уеб сайт

Конкурентен уеб сайт

Как един уеб сайт да се справи с конкуренцията Не е чак толкова трудно да класирате уеб сайта си на челни позиции и да се изкачите на върха. Да постигнете така желаното предимство и...
Фирмена история

Фирмена история

За да ви харесат: Разкажете история в уеб сайта Всички обичат добре разказаните истории. Това е начинът и даден бранд да получи повече популярност и да привлече нови последователи и...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...
Секция „Услуги“ в сайта

Секция „Услуги“ в сайта

Важна за всеки уеб сайт е неговата начална страница. Колкото по успешно е структурирана тя, толкова по-добре. Именно секцията „Начало“ е сред най-известните и посещавани ме...
Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...