Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“

Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голяма част от тях остават регистрирани, но не проявяват никаква активност. Не отговарят на имейлите, изобщо не ги отварят, не последват линка в тях или пък не предприемат действието, към което ги подтиквате.

Ако това се случва във вашия онлайн магазин и продължава повече от шест месеца или цяла година, трябва да предприемете действия да събудите „спящите“ потребители, за да увеличите продажбите.

Как да събудите спящите потребители?

Създайте полезно съдържание

Имейл маркетингът е постоянно надпреварване за печелене на потребителско внимание и то в динамична среда, която с всеки изминал ден става все по-конкурентна. Всеки бранд си върви със собствена стратегия и визия, но има едно нещо, което е задължително условие за успех и това е самото съдържание на имейлите.

Това съдържание трябва да бъде изцяло съобразено с потребителите и да им носи ползи. То трябва да дава отговори на важни за клиентите въпроси, да им помага да се справят с конкретен проблем, да съдържа съвети и практична информация или просто да бъде забавно – да им създава настроение и приятни емоции.

Под каква форма ще им предложите подходящото съдържание, зависи от вас. Според спецификата на бранда или стоките и услугите, които предлагате, ще трябва да решите дали да го представите като конкурс, анкета, промоция или просто да препоръчате определени продукти  по подходящ начин.

Осигурете надежден софтуер

Ако липсва информация за контактите ви от имейл листата, винаги може да си я набавите сравнително лесно. Опитайте да ги приканите да актуализират данните си. Този похват винаги дава резултат. Немалък процент от клиентите се отзовават и предоставят актуален имейл адрес или пък започват да ви следват в социалните мрежи, което е добро начало.

Спящи потребители

Каквото и да правите, винаги трябва да измервате постигнатите резултати, за да знаете как да продължите. Така ще разберете какъв е делът на повторно активираните потребители и доколко ефективна е била проведената кампания. Затова е важно да имате надежден уеб софтуер и да внимавате на кого възлагате изработка на онлайн магазин.

Липсата на активност не винаги означава провал. В повечето случаи „спящите“ потребители не харесват маркетинг кампаниите ви, а не самия бранд и това, което предлагате. Вашата задача е да откриете какво точно ги интересува и да им го предложите.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Готови ли сте за празнична кампания?

Готови ли сте за празнична кампания?

Празниците винаги са свързани, освен с емоции и еуфория, с усилено пазаруване. Това е време, през което се харчат много повече пари, отколкото през други дни от годината. За всеки търг...
Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите онлайн продажбите

Как да увеличите продажбите лесно и безплатно И при най-добре структурирания и поддържан онлайн магазин идва време, когато трябва да се предприемат мерки за насърчаване на продажбит...
Онлайн потребители

Онлайн потребители

Липсват ви потребители: вижте защо Всеки онлайн търговец очаква своето „да“ на стоките и услугите, които предлага. Одобрението на потребителите, тяхното присъствие и гот...
Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Онлайн търговия какво е това? Искаш ли и ти да печелиш от интернет?

Какво е това онлайн магазин и вие можете ли да си го позволите? Това е въпрос, на който ще се опитаме да ви отговорим в тази статия. Вече все повече хора работят и се ровят в интер...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт

Уеб консултация за успешен сайт В интернет има място за всеки и за да станете част от глобалната мрежа, печелейки от присъствието си там, трябва само да го поискате. Да, ама не ...