Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв поглед, вероятността да го сметнат за съмнителен и ненадежден е напълно реална. Правете редизайн толкова често, колкото е необходимо, а когато тепърва поръчвате изработка на сайт, залагайте на съвременен, модерен дизайн.

Споделете информация за бранда и дайте примери

Поискайте среща с представители на софтуерната компания, която сте ангажирали за проекта си и им разкажете какво харесвате. Споделете достатъчно информация за своя бизнес и питайте за всичко, което не разбирате и ви вълнува. Посочете конкретни примери, като покажете чужди сайтове, които харесвате, ако има такива. Така ще улесните разработчиците и ще получите подходяща оферта от тях.

В задължителните данни, които трябва да предоставите за своя бранд, влиза логото, цветовете, с които сте разпознаваеми, размер и вид на шрифта, ако имате избрана опция за тях, слоган, начин на комуникация, стил на изразяване и др. Освен готови, стокови изображения, хубаво е да използвате и свои снимки – продуктови, на екипа, както и такива, показващи отделни работни процеси.

Създайте ясна структура и съдържание

Допустимо е някои детайли да ви убягват и да сте в период на изясняване, но структурата на сайта трябва да определите в самото начало. Това означава да знаете колко страници ще има, какви ще бъдат и как ще си взаимодействат помежду си. Освен обичайните “За нас”, “Новини” и “Контакти”, има много други, които са полезни и необходими. Кои са подходящи за вас, зависи от личните ви предпочитания и от спецификата на вашата дейност.

Не забравяйте, че страниците могат да имат секции и подсекции. Бъдете готови да ги опишете като брой и заглавия. Ако не сте готови с техните имена, първоначално сайтът може да се изработи с работни наименования, които в последствие да бъдат заменени с текст, който желаете. Когато избирате дизайн, колкото и добри естети да сте и да се чувствате уверени, мислете предимно за вашата целева аудитория и какво би се харесало на хората, а не единствено и само на вас. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Пари от уеб сайт: как да печелим?

Пари от уеб сайт: как да печелим?

През далечната 1995 година едва 16 милиона души от населението по цялото земно кълбо са ползвали интернет. 16 години по-късно, през 2012 техният брой вече е достигнал 53 милиона. В наш...
Професионална изработка на сайт

Професионална изработка на сайт

В интернет има достатъчно безплатни платформи, които предлагат набор от инструменти сами да си изработите собствен уеб сайт. На пръв поглед нещата изглеждат напълно приемливо – р...
CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

CRM софтуер с бизнес интелигентно (Bi) приложение в различни отрасли

В съвременните пазарни условия оцелява и печели този бизнес, който работи с колкото се може по-голям обем от данни. Те постъпват в суров вид и ако останат необработени, на практика са ...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...