Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв поглед, вероятността да го сметнат за съмнителен и ненадежден е напълно реална. Правете редизайн толкова често, колкото е необходимо, а когато тепърва поръчвате изработка на сайт, залагайте на съвременен, модерен дизайн.

Споделете информация за бранда и дайте примери

Поискайте среща с представители на софтуерната компания, която сте ангажирали за проекта си и им разкажете какво харесвате. Споделете достатъчно информация за своя бизнес и питайте за всичко, което не разбирате и ви вълнува. Посочете конкретни примери, като покажете чужди сайтове, които харесвате, ако има такива. Така ще улесните разработчиците и ще получите подходяща оферта от тях.

В задължителните данни, които трябва да предоставите за своя бранд, влиза логото, цветовете, с които сте разпознаваеми, размер и вид на шрифта, ако имате избрана опция за тях, слоган, начин на комуникация, стил на изразяване и др. Освен готови, стокови изображения, хубаво е да използвате и свои снимки – продуктови, на екипа, както и такива, показващи отделни работни процеси.

Създайте ясна структура и съдържание

Допустимо е някои детайли да ви убягват и да сте в период на изясняване, но структурата на сайта трябва да определите в самото начало. Това означава да знаете колко страници ще има, какви ще бъдат и как ще си взаимодействат помежду си. Освен обичайните “За нас”, “Новини” и “Контакти”, има много други, които са полезни и необходими. Кои са подходящи за вас, зависи от личните ви предпочитания и от спецификата на вашата дейност.

Не забравяйте, че страниците могат да имат секции и подсекции. Бъдете готови да ги опишете като брой и заглавия. Ако не сте готови с техните имена, първоначално сайтът може да се изработи с работни наименования, които в последствие да бъдат заменени с текст, който желаете. Когато избирате дизайн, колкото и добри естети да сте и да се чувствате уверени, мислете предимно за вашата целева аудитория и какво би се харесало на хората, а не единствено и само на вас. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Имейл в отговор на успешно генерирана поръчка

Имейл в отговор на успешно генерирана поръчка

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате уеб сайт за онлайн продажби, вече знаете колко важна е връзката с к...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
CRM система: За по-добро клиентско изживяване

CRM система: За по-добро клиентско изживяване

Съвременният потребител е все по-ориентиран и знае как да си набави сам необходимата информация в дигиталното пространство. За него са важни качеството и цената на продукта, но първост...
Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност KPI

Ключови показатели за ефективност (KPI): кои са вашите и как да се възползвате от тях Съществено значение за развитието на всеки уеб сайт има дефинирането на KPI (Key Performance In...
SEO оптимизация на онлайн магазин

SEO оптимизация на онлайн магазин

Едва ли съвременният човек познава по-удивителен процес от светкавичното развитие на интернет. От нещо непознато и достъпно за малцина компютърни специалисти, изведнъж се превърна в еж...