Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв поглед, вероятността да го сметнат за съмнителен и ненадежден е напълно реална. Правете редизайн толкова често, колкото е необходимо, а когато тепърва поръчвате изработка на сайт, залагайте на съвременен, модерен дизайн.

Споделете информация за бранда и дайте примери

Поискайте среща с представители на софтуерната компания, която сте ангажирали за проекта си и им разкажете какво харесвате. Споделете достатъчно информация за своя бизнес и питайте за всичко, което не разбирате и ви вълнува. Посочете конкретни примери, като покажете чужди сайтове, които харесвате, ако има такива. Така ще улесните разработчиците и ще получите подходяща оферта от тях.

В задължителните данни, които трябва да предоставите за своя бранд, влиза логото, цветовете, с които сте разпознаваеми, размер и вид на шрифта, ако имате избрана опция за тях, слоган, начин на комуникация, стил на изразяване и др. Освен готови, стокови изображения, хубаво е да използвате и свои снимки – продуктови, на екипа, както и такива, показващи отделни работни процеси.

Създайте ясна структура и съдържание

Допустимо е някои детайли да ви убягват и да сте в период на изясняване, но структурата на сайта трябва да определите в самото начало. Това означава да знаете колко страници ще има, какви ще бъдат и как ще си взаимодействат помежду си. Освен обичайните “За нас”, “Новини” и “Контакти”, има много други, които са полезни и необходими. Кои са подходящи за вас, зависи от личните ви предпочитания и от спецификата на вашата дейност.

Не забравяйте, че страниците могат да имат секции и подсекции. Бъдете готови да ги опишете като брой и заглавия. Ако не сте готови с техните имена, първоначално сайтът може да се изработи с работни наименования, които в последствие да бъдат заменени с текст, който желаете. Когато избирате дизайн, колкото и добри естети да сте и да се чувствате уверени, мислете предимно за вашата целева аудитория и какво би се харесало на хората, а не единствено и само на вас. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Имейл в отговор след поръчка в онлайн магазин

Какво очакват клиентите веднага след като направят поръчка? Преди всичко имейл, който да я потвърди Ако имате онлайн магазин, вече знаете колко важна е връзката с клиентите. Същ...
Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване

Сайт за групово пазаруване – кой печели от него Ако се чудите с какво да се захванете и как да се позиционирате в интернет пространството, то защо не обмислите идеята да създа...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Уеб сайт с мобилна версия

Уеб сайт с мобилна версия

Навигация с палец или без какво вече не може един уеб сайт Има куп новости и тенденции, без които един уеб сайт не може да функционира правилно и да издържи на постоянно нарастващат...
Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Как да изберем цветова гама за уеб сайта си?

Избирате цвят за лого и сайт? Решете как искате да въздействате на хората Колко пъти ви се е случвало да отворите един сайт, без дори да ви интересува това, което той предлага? ...