CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработка на заявките, а реализирането на сделка е в интерес на всички. Внедряването на CRM система в търговския отдел, която да автоматизира процесите и да обедини всичко необходимо в една платформа, е необходима инвестиция, която спомага за ефективното управление на бизнеса. 

Кои процеси имат нужда от автоматизация чрез CRM система

CRM софтуерът записва и управлява всяко взаимоотношение с клиент – разговори, продажби, анализи, продуктивност и т.н. Само с един поглед всеки служител, зает с продажбите, може да види цялата налична информация за даден клиент. Това не е възможно да се случи, ако във фирмата все още се работи с ръчно създадени списъци, електронни таблици, различни календари и данни, запаметени на няколко платформи.

Колкото и разнородни и специфични да са продажбените процеси в отделните компании, всички имат нужда да подобрят работата в няколко основни направления. Сред тях са: обработване на обемна документация; бързи справки, отчети и анализи; работа в екип между отделните звена; следене на клиентска информация; съкращаване на времето за финализиране на сделка и др.

Защо е важно използването на CRM в продажбите

Има много предимства, които софтуерното решение предлага, като сред ключовите са:

  • продажбите се осъществяват от всяко място и по всяко време – удобство за тези, които работят от вкъщи или са мобилни през повечето време;
  • цялата информация е на едно място – различни служители могат едновременно да работят с едно и също клиентско досие;
  • ясни анализи и точни прогнози – подробно извеждане на данни по отделни модули и пера;
  • скъсяване процеса на продажба – бърза реакция на всяка отворила се възможност за сделка;
  • автоматизирани маркетингови кампании – генериране на масов имейл бюлетин, онлайн анкети и др.

Продажбите и CRM във фирмата са неразривно свързани, независимо от мащабите на търговската дейност. Само няколко клика са достатъчни, за да може всеки ангажиран с процеса да придобие пълна представа за клиентите, да управлява ефективно взаимоотношенията с тях и да вземе правилните решения, в интерес на бизнеса. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касови бележки

От НАП отстъпиха, хиляди онлайн търговци няма да издават касов бон За много електронни магазини отпада изискването да имат касови апарати и да издават фискални бонове. Това глас...
Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...
Грешки в уеб дизайна

Грешки в уеб дизайна

Всеки гаф в уеб дизайна води до загуба на потребители Всеки уеб сайт си има мисия. Той не се прави за да съществува в пространството просто ей така, само за да го има. Преди да възл...
Редизайн на сайт

Редизайн на сайт

Нещо не е наред? Време е за редизайн на сайта. Имате уеб сайт и смятате, че дигиталното ви присъствие е осигурено и нямате повече работа по него. Нищо подобно. Интернет се проме...
5 предимства на добрия онлайн магазин

5 предимства на добрия онлайн магазин

Искате да продавате повече: 5 предимства на добрия онлайн магазин Въпреки, че електронната търговия шеметно завладява пазара, мнозина все още си мислят, че офлайн бизнесът е напълно...
Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Всеки бизнес, без значение колко голям и в коя сфера е, ако иска да се позиционира успешно в уеб пространството, трябва да знае защо го прави. Първата важна стъпка е изготвянето на ясн...