CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработка на заявките, а реализирането на сделка е в интерес на всички. Внедряването на CRM система в търговския отдел, която да автоматизира процесите и да обедини всичко необходимо в една платформа, е необходима инвестиция, която спомага за ефективното управление на бизнеса. 

Кои процеси имат нужда от автоматизация чрез CRM система

CRM софтуерът записва и управлява всяко взаимоотношение с клиент – разговори, продажби, анализи, продуктивност и т.н. Само с един поглед всеки служител, зает с продажбите, може да види цялата налична информация за даден клиент. Това не е възможно да се случи, ако във фирмата все още се работи с ръчно създадени списъци, електронни таблици, различни календари и данни, запаметени на няколко платформи.

Колкото и разнородни и специфични да са продажбените процеси в отделните компании, всички имат нужда да подобрят работата в няколко основни направления. Сред тях са: обработване на обемна документация; бързи справки, отчети и анализи; работа в екип между отделните звена; следене на клиентска информация; съкращаване на времето за финализиране на сделка и др.

Защо е важно използването на CRM в продажбите

Има много предимства, които софтуерното решение предлага, като сред ключовите са:

  • продажбите се осъществяват от всяко място и по всяко време – удобство за тези, които работят от вкъщи или са мобилни през повечето време;
  • цялата информация е на едно място – различни служители могат едновременно да работят с едно и също клиентско досие;
  • ясни анализи и точни прогнози – подробно извеждане на данни по отделни модули и пера;
  • скъсяване процеса на продажба – бърза реакция на всяка отворила се възможност за сделка;
  • автоматизирани маркетингови кампании – генериране на масов имейл бюлетин, онлайн анкети и др.

Продажбите и CRM във фирмата са неразривно свързани, независимо от мащабите на търговската дейност. Само няколко клика са достатъчни, за да може всеки ангажиран с процеса да придобие пълна представа за клиентите, да управлява ефективно взаимоотношенията с тях и да вземе правилните решения, в интерес на бизнеса. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Неактивни потребители

Неактивни потребители

Неактивни потребители: Как да събудите „спящите“ Обичайно привличането на нови потребители е по-трудно и по-скъпо от запазването на вече съществуващите. Често обаче голя...
Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия

Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия

Избор на фирма за изработка на сайт за електронна търговия За всеки, който иска да разгърне бизнеса си в дигиталното пространство, основен въпрос е как да направи избор на фирма...
Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...
Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печ...