CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработка на заявките, а реализирането на сделка е в интерес на всички. Внедряването на CRM система в търговския отдел, която да автоматизира процесите и да обедини всичко необходимо в една платформа, е необходима инвестиция, която спомага за ефективното управление на бизнеса. 

Кои процеси имат нужда от автоматизация чрез CRM система

CRM софтуерът записва и управлява всяко взаимоотношение с клиент – разговори, продажби, анализи, продуктивност и т.н. Само с един поглед всеки служител, зает с продажбите, може да види цялата налична информация за даден клиент. Това не е възможно да се случи, ако във фирмата все още се работи с ръчно създадени списъци, електронни таблици, различни календари и данни, запаметени на няколко платформи.

Колкото и разнородни и специфични да са продажбените процеси в отделните компании, всички имат нужда да подобрят работата в няколко основни направления. Сред тях са: обработване на обемна документация; бързи справки, отчети и анализи; работа в екип между отделните звена; следене на клиентска информация; съкращаване на времето за финализиране на сделка и др.

Защо е важно използването на CRM в продажбите

Има много предимства, които софтуерното решение предлага, като сред ключовите са:

  • продажбите се осъществяват от всяко място и по всяко време – удобство за тези, които работят от вкъщи или са мобилни през повечето време;
  • цялата информация е на едно място – различни служители могат едновременно да работят с едно и също клиентско досие;
  • ясни анализи и точни прогнози – подробно извеждане на данни по отделни модули и пера;
  • скъсяване процеса на продажба – бърза реакция на всяка отворила се възможност за сделка;
  • автоматизирани маркетингови кампании – генериране на масов имейл бюлетин, онлайн анкети и др.

Продажбите и CRM във фирмата са неразривно свързани, независимо от мащабите на търговската дейност. Само няколко клика са достатъчни, за да може всеки ангажиран с процеса да придобие пълна представа за клиентите, да управлява ефективно взаимоотношенията с тях и да вземе правилните решения, в интерес на бизнеса. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Как да разпишем техническо задание за разработка на онлайн магазин

Бизнесът е наясно, че ако иска да се развива и да просъществува трябва да се дигитализира, за да предотврати фалит. В подкрепа на това твърдение е постоянно нарастващият брой на e-comm...
Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Изчистен уеб сайт без информационно претоварване

Как да се спасите от информационно претоварване В информационното общество, мисленето е дейност, която все повече отсъства. В един момент информацията става толкова много, че човек ...
Бърз тест за фирмен сайт

Бърз тест за фирмен сайт

Ако се чудите дали вашият бранд е достатъчно популярен и дали фирменият ви сайт работи на пълни обороти, носейки ви очакваните приходи и ползи, има лесен начин да разберете. Всичко, ко...
Онлайн търговия вместо физически магазин

Онлайн търговия вместо физически магазин

Търговецът днес: Не какво ще предложи онлайн, а дали ще оцелее, ако не го направи „Имах два физически магазина и само за месец се наложи да ги закрия. За сметка на това, онлай...
ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

ЕС въвежда нови правила за онлайн търговията

От 1 юли 2021 г. са в сила нови правила, свързани  с данък добавена стойност (ДДС) при онлайн пазаруване на територията на Европейския съюз (ЕС). Промените засягат онлайн търговци...
Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли eCommerce сайт или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...