CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

CRM решение за търговския отдел

Работата в търговския отдел на компанията е свръх динамична и свързана с ежедневни контакти с настоящи и нови клиенти. Те от своя страна не обичат да чакат и разчитат на бърза обработка на заявките, а реализирането на сделка е в интерес на всички. Внедряването на CRM система в търговския отдел, която да автоматизира процесите и да обедини всичко необходимо в една платформа, е необходима инвестиция, която спомага за ефективното управление на бизнеса. 

Кои процеси имат нужда от автоматизация чрез CRM система

CRM софтуерът записва и управлява всяко взаимоотношение с клиент – разговори, продажби, анализи, продуктивност и т.н. Само с един поглед всеки служител, зает с продажбите, може да види цялата налична информация за даден клиент. Това не е възможно да се случи, ако във фирмата все още се работи с ръчно създадени списъци, електронни таблици, различни календари и данни, запаметени на няколко платформи.

Колкото и разнородни и специфични да са продажбените процеси в отделните компании, всички имат нужда да подобрят работата в няколко основни направления. Сред тях са: обработване на обемна документация; бързи справки, отчети и анализи; работа в екип между отделните звена; следене на клиентска информация; съкращаване на времето за финализиране на сделка и др.

Защо е важно използването на CRM в продажбите

Има много предимства, които софтуерното решение предлага, като сред ключовите са:

  • продажбите се осъществяват от всяко място и по всяко време – удобство за тези, които работят от вкъщи или са мобилни през повечето време;
  • цялата информация е на едно място – различни служители могат едновременно да работят с едно и също клиентско досие;
  • ясни анализи и точни прогнози – подробно извеждане на данни по отделни модули и пера;
  • скъсяване процеса на продажба – бърза реакция на всяка отворила се възможност за сделка;
  • автоматизирани маркетингови кампании – генериране на масов имейл бюлетин, онлайн анкети и др.

Продажбите и CRM във фирмата са неразривно свързани, независимо от мащабите на търговската дейност. Само няколко клика са достатъчни, за да може всеки ангажиран с процеса да придобие пълна представа за клиентите, да управлява ефективно взаимоотношенията с тях и да вземе правилните решения, в интерес на бизнеса. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Как да изградите стратегия за превръщане на трафика в продажби

Когато поръчвате изработка на онлайн магазин, очаквате да реализирате конкретни ползи и да развиете успешен бизнес. Не е достатъчно да привличате посетители, които да идват,  да р...
Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Отворено е кандидатстването по програма „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” Министерс...
Как потребителите виждат уеб сайтовете

Как потребителите виждат уеб сайтовете

Какво виждат потребителите веднага, щом отворят един сайт Когато готвите нов уеб проект, следвате преди всичко собствените си предпочитания и вкус. Залагате на елементи, които в...
Рекламна кампания във Facebook

Рекламна кампания във Facebook

Умеете ли да се възползвате от социалните мрежи? Опитайте това Забелязали ли сте, че все по-често при изработка на онлайн магазин, задължително присъства на удобно място, обикно...
Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Внедряване на CRM: Кога е точният момент?

Колкото по-малък и компактен е един бизнес, толкова по-добре си пасва с едно от най-разпространените софтуерни приложения, каквото е Excel. То е полезно и лесно както за инсталиране, т...
Dark mode дизайн

Dark mode дизайн

Dark mode дизайнът – добро решение, но не за всеки Почти всичко вече разполага с черна версия на своя  интерфейс и за голяма част от потребителите тъмният режим (Dark mod...