Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти. Разполагаме с пълен достъп до клиентските досиета, проследяваме хронологията на комуникацията и можем да се концентрираме върху тези, които са с приоритет за нас.

Защо е важно персонализирането на CRM системата

Добре обмислената и правилно изградена CRM стратегия предпазва компанията от излагане на риск от загуба на време и използване на неефективни инструменти при работа с клиенти. Всеки търговец трябва да избере подходящите за неговата дейност модули и функции, за да разчита на 100 процента синхрон между екипите по продажби, поддръжка, маркетинг и всички останали, които са налични във фирмата.

Важно е персонализирането на CRM системата, според нуждите на бизнеса. Това включва добавяне на потребители, настройка на профили, създаване на йерархия и права на достъп, разписване на работни процеси, табло за управление и отчетност и т.н. Ако компанията работи със своя, собствена терминология, това предполага преименуване на полета, добавяне на нови модули и др. Целта е CRM да бъде удобна и лесна за използване, да се извлече максимума от нея, без да се правят компромиси с традиционните за бизнеса работни процеси.

Кое улеснява употребата на CRM

Има няколко важни стъпки при внедряване на CRM системата, които подпомагат нейното използване:

  • ясно структурирана йерархия – определени роли, права на достъп, правила за споделяне, за да бъде информацията защитена от неправомерно разпространение или случайно редактиране;
  • създаване на табло за управление – включване на всички важни показатели за ежедневно проследяване и изпращане на отчети към отговорните служители;
  • добавяне на потребители – импортиране на съществуващи или създаване на нови, както и тяхното групиране по избрани критерии;
  • автоматизиране на работните процеси – намаляване на ръчната работа при изпълнение на задачите;
  • интегриране на външни инструменти – запазване на тези, които са полезни за отделните екипи в компанията.

Всички досегашни контакти, всякаква информация и цялата база с клиентски данни могат да бъдат безопасно импортирани от различни електронни таблици в CRM приложението и това да повиши производителността.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Методи на плащане в онлайн магазин

Методи на плащане в онлайн магазин

Как да създадете безупречен процес на разплащане Вече сте определили таргет групата за вашия онлайн магазин, постарали сте се да привлечете клиенти и да ги убедите, че са на правилн...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Обслужване на онлайн поръчки

Обслужване на онлайн поръчки

Как най-лесно да (не)вбесите клиентите И баба знае, че продажбите в един магазин в голяма степен зависят от продавачите. Дали са вежливи, усмихнати и дружелюбни. Дали ги мързи или в...
Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Най-популярните кибер заплахи и как да спасите онлайн търговията от тях

Онлайн търговията се радва на небивал растеж и това е безспорно предимство за всеки предприемач, насочил се към глобалната мрежа. Освен възможностите обаче, има редица рискови ситуации...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...