Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти. Разполагаме с пълен достъп до клиентските досиета, проследяваме хронологията на комуникацията и можем да се концентрираме върху тези, които са с приоритет за нас.

Защо е важно персонализирането на CRM системата

Добре обмислената и правилно изградена CRM стратегия предпазва компанията от излагане на риск от загуба на време и използване на неефективни инструменти при работа с клиенти. Всеки търговец трябва да избере подходящите за неговата дейност модули и функции, за да разчита на 100 процента синхрон между екипите по продажби, поддръжка, маркетинг и всички останали, които са налични във фирмата.

Важно е персонализирането на CRM системата, според нуждите на бизнеса. Това включва добавяне на потребители, настройка на профили, създаване на йерархия и права на достъп, разписване на работни процеси, табло за управление и отчетност и т.н. Ако компанията работи със своя, собствена терминология, това предполага преименуване на полета, добавяне на нови модули и др. Целта е CRM да бъде удобна и лесна за използване, да се извлече максимума от нея, без да се правят компромиси с традиционните за бизнеса работни процеси.

Кое улеснява употребата на CRM

Има няколко важни стъпки при внедряване на CRM системата, които подпомагат нейното използване:

  • ясно структурирана йерархия – определени роли, права на достъп, правила за споделяне, за да бъде информацията защитена от неправомерно разпространение или случайно редактиране;
  • създаване на табло за управление – включване на всички важни показатели за ежедневно проследяване и изпращане на отчети към отговорните служители;
  • добавяне на потребители – импортиране на съществуващи или създаване на нови, както и тяхното групиране по избрани критерии;
  • автоматизиране на работните процеси – намаляване на ръчната работа при изпълнение на задачите;
  • интегриране на външни инструменти – запазване на тези, които са полезни за отделните екипи в компанията.

Всички досегашни контакти, всякаква информация и цялата база с клиентски данни могат да бъдат безопасно импортирани от различни електронни таблици в CRM приложението и това да повиши производителността.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Модул Любими продукти

Модул Любими продукти

Любими продукти: Важна функционалност, която стимулира продажбите в онлайн магазина Всяка изработка на онлайн магазин е съобразена с основната цел – повече продажби. Една от ф...
Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Как сайта ви да бъде оптимално използваем от потребителите ви?

Имате ли eCommerce сайт или искате да създадете такъв, но искате и да продавате? Ще ви опишем какво е важно да има в него, за да може потребителя да не го посещава само за секунди и по...
Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Защо очакванията в онлайн търговията често се разминават с реалността?

Онлайн бизнесът в световен мащаб и в частност у нас показва толкова стремглаво развитие, че желаещите да се занимават с електронна търговия расте с почти същите темпове. За много от ка...
Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите

Две твърдения, касаещи онлайн търговията у нас, никой не би могъл да оспори. Първото е, че тя продължава да се развива с бясна скорост, а другото е, че вече няма свободна ниша, в която...
Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Как да държите обслужването в интернет пространството на ниво

Когато пазарувате, очаквате обслужването в избрания интернет магазин да е качествено и бързо. Нали не мислите, че това важи само за физическите търговски обекти? При онлайн пазару...
Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Началната страница на уеб сайт за интернет продажби

Как да подредите началната страница на уеб сайта така, че да печелите повече? Всеки уеб сайт заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва да бъде уник...