Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Как да използваме CRM система

Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти. Разполагаме с пълен достъп до клиентските досиета, проследяваме хронологията на комуникацията и можем да се концентрираме върху тези, които са с приоритет за нас.

Защо е важно персонализирането на CRM системата

Добре обмислената и правилно изградена CRM стратегия предпазва компанията от излагане на риск от загуба на време и използване на неефективни инструменти при работа с клиенти. Всеки търговец трябва да избере подходящите за неговата дейност модули и функции, за да разчита на 100 процента синхрон между екипите по продажби, поддръжка, маркетинг и всички останали, които са налични във фирмата.

Важно е персонализирането на CRM системата, според нуждите на бизнеса. Това включва добавяне на потребители, настройка на профили, създаване на йерархия и права на достъп, разписване на работни процеси, табло за управление и отчетност и т.н. Ако компанията работи със своя, собствена терминология, това предполага преименуване на полета, добавяне на нови модули и др. Целта е CRM да бъде удобна и лесна за използване, да се извлече максимума от нея, без да се правят компромиси с традиционните за бизнеса работни процеси.

Кое улеснява употребата на CRM

Има няколко важни стъпки при внедряване на CRM системата, които подпомагат нейното използване:

  • ясно структурирана йерархия – определени роли, права на достъп, правила за споделяне, за да бъде информацията защитена от неправомерно разпространение или случайно редактиране;
  • създаване на табло за управление – включване на всички важни показатели за ежедневно проследяване и изпращане на отчети към отговорните служители;
  • добавяне на потребители – импортиране на съществуващи или създаване на нови, както и тяхното групиране по избрани критерии;
  • автоматизиране на работните процеси – намаляване на ръчната работа при изпълнение на задачите;
  • интегриране на външни инструменти – запазване на тези, които са полезни за отделните екипи в компанията.

Всички досегашни контакти, всякаква информация и цялата база с клиентски данни могат да бъдат безопасно импортирани от различни електронни таблици в CRM приложението и това да повиши производителността.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата

Онлайн магазин от нулата: Как да избегнем капана на баналните заблуди Едва ли вече има търговец, който да не е наясно, че офлайн бизнесът е обречен, ако не е дигитализиран. За да оц...
В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване

В критична ситуация: тактики за онлайн оцеляване Когато най-често чуваният призив е „Останете си вкъщи“, със сигурност животът е излязъл от нормалния си ритъм. С пр...
Изработка на сайт за заведение

Изработка на сайт за заведение

Имате заведение? Трябва ви сайт, ако искате да сте популярни и харесвани Имате заведение и това, от което спешно се нуждаете са клиенти. В такъв случай, не отлагайте и се заемете с ...
Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Уеб сайтът ви е готов. И сега накъде?

Всеки бизнес, за да се позиционира успешно, трябва да има подобаващо дигитално присъствие. Професионалната изработка на сайт е задължителна за която и да е компания, без значение каква...
Подновяване на уебсайта

Подновяване на уебсайта

Сбогом на стария фирмен сайт Харесвате ли си фирмения сайт? Какви чувства ви вълнуват, докато го разглеждате? Ако сте изпълнени с гордост и наслада от изживяването, значи всичко е н...
Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Какво включва подготовката за избор на дизайн на сайта

Има много неща, които могат да убият един сайт и със сигурност едно от тях е лошият или остарял дизайн. Потребителите са чувствителни на тема визия и ако не харесат сайта от пръв погле...