Как да използваме CRM система
Как да използваме CRM система
Щом веднъж внедрим успешно CRM, можем да се възползваме напълно от предимствата на системата. Край на честите грешки от пропуснати срокове и ангажименти във взаимоотношенията с клиенти. Разполагаме с пълен достъп до клиентските досиета, проследяваме хронологията на комуникацията и можем да се концентрираме върху тези, които са с приоритет за нас.
Защо е важно персонализирането на CRM системата
Добре обмислената и правилно изградена CRM стратегия предпазва компанията от излагане на риск от загуба на време и използване на неефективни инструменти при работа с клиенти. Всеки търговец трябва да избере подходящите за неговата дейност модули и функции, за да разчита на 100 процента синхрон между екипите по продажби, поддръжка, маркетинг и всички останали, които са налични във фирмата.
Важно е персонализирането на CRM системата, според нуждите на бизнеса. Това включва добавяне на потребители, настройка на профили, създаване на йерархия и права на достъп, разписване на работни процеси, табло за управление и отчетност и т.н. Ако компанията работи със своя, собствена терминология, това предполага преименуване на полета, добавяне на нови модули и др. Целта е CRM да бъде удобна и лесна за използване, да се извлече максимума от нея, без да се правят компромиси с традиционните за бизнеса работни процеси.
Кое улеснява употребата на CRM
Има няколко важни стъпки при внедряване на CRM системата, които подпомагат нейното използване:
- ясно структурирана йерархия – определени роли, права на достъп, правила за споделяне, за да бъде информацията защитена от неправомерно разпространение или случайно редактиране;
- създаване на табло за управление – включване на всички важни показатели за ежедневно проследяване и изпращане на отчети към отговорните служители;
- добавяне на потребители – импортиране на съществуващи или създаване на нови, както и тяхното групиране по избрани критерии;
- автоматизиране на работните процеси – намаляване на ръчната работа при изпълнение на задачите;
- интегриране на външни инструменти – запазване на тези, които са полезни за отделните екипи в компанията.
Всички досегашни контакти, всякаква информация и цялата база с клиентски данни могат да бъдат безопасно импортирани от различни електронни таблици в CRM приложението и това да повиши производителността.
0 коментара