Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец

Всяка компания може значително да подобри своята дейност и да реализира повече приходи, използвайки подходящ бизнес софтуер. CRM бизнес софтуер е продукт, който предоставя изчерпателна информация за възможностите и ресурсите на фирмата и то по един наистина лесен и удобен начин. Софтуерното решение е полезно както за мениджмънта в предприятието, така и за отделите по продажби, финанси, производство, управление на складови наличности и т.н.

Със своите възможности за визуализация и анализ на ключови показатели, софтуерната система от този тип е подходяща за всяко ниво в компанията, стига да е съобразена със спецификата и нуждите на конкретния бизнес. Колкото по-достъпен интерфейс има тя, толкова повече хора могат да работят с нея, без да е необходимо да притежават специални технически умения и познания или да преминат през дълъг курс на обучение и квалификация.

По-малко разходи и повече приходи

Това е целта на всеки бизнес. Част от функционалностите на системата са в услуга на мениджмънта и дават възможност на хората, натоварени с отговорността да вземат управленски решения, да оптимизират разходите. Те могат в реално време да анализират различните разходни пера, като заплати, бонуси, хонорари, плащания за гориво и материали, външни услуги и т.н. Въз основа на данните могат да предприемат подходящите мерки за оптимизация на месечните разходи.

Внедряването на бизнес софтуер е в състояние да повиши процентите на печалбата, тъй като оказва пряко влияние върху продажбите и генерирането на успешни маркетингови кампании. Това води до бързо изплащане на инвестицията и носи допълнителни приходи за всички, включително за клиентите. Мениджърите разполагат с богат набор от систематизирани данни, за да вземат бързи и адекватни решения – подробни бизнес справки, информация за ключови показатели и тенденции, анализи за ефективност и др.

Ефективно използване на наличната информация

В повечето фирми, особено тези с дългогодишен опит, има натрупана огромна по обем информация. Често тя залежава по папки и файлове, без да носи добавена стойност, каквато в действителност притежава. Едно от преимуществата на Bi (Business Intelligence) софтуера е, че може да обедини всички данни, като ги извлече от техните източници, без значение какви са те – от съвременна ERP система до най-обикновена екселова таблица.

Складираната с години информация се превръща в надежден инструмент за анализи и изводи, свързани с бизнес планирането. Това води до изготвяне на реалистични прогнози за краткосрочно и дългосрочно развитие на компанията, като позволява проектирането по удобен и достъпен начин на различни сценарии, включвайки досегашния опит и постижения, интелигентни визуализации, изкуствен интелект и др.

Опознаване на клиентите и целевите групи

Колкото по-точен е анализът за продажбите в една компания, толкова по-ясен е клиентският профил на потребителите. Възможностите са много и различни. Управленският екип може да разбере кой артикул е предпочитан и през кой ден от седмицата неговите продажби са най-високи. Не е трудно да се види коя рекламна кампания е била най-успешна, какво харесват и предпочитат клиентите, както и какви са техните навици.

Bi софтуерът може да участва в управлението на клиентските препоръки, тъй като проследява доста прецизно поведението на потребителите. Разбирайки нуждите и нагласите на клиентите, е много по-лесно те да бъдат удовлетворени и това да доведе до нови поръчки и повече продажби. Търговецът от своя страна може да пресметне колко средно печели от един клиент.

Оптимизиране на работата по отдели

Внедряването на Bi софтуерно решение помага за по-добрата организация на работа в различните отдели. Екипите получават достъп до информация, която е обработена, систематизирана и пригодена за техните нужди. Финансистите могат да се заемат с оптимизиране на управленските разходи, с бюджета и планирането. Маркетолозите могат да се съсредоточат върху поведението на клиентите и да изберат социалните канали, към които да ги насочат, както и рекламните кампании, които да организират в бъдеще.

За отдела по продажби е важно да измери ключови показатели за ефективност и да насочи усилия към намиране на подходящи, нови пазарни възможности. За всички е важно да знаят как да избегнат предишни грешки и тромави решения и как да предприемат правилните стъпки за излизане от кризисни ситуации или увеличаване на приходите, възползвайки се максимално от наличните ресурси и възможности.

CRM бизнес софтуер (Bi) е добро решение, когато търсите успешен инструмент за комуникация с настоящи и бъдещи клиенти. Той обаче е много повече от това. С него можете да управлявате целия бизнес от едно място, стига да включите необходимите модули, като фактуриране, разходи по отделни пера, изграждане на маркетинг стратегии, справки и анализи. 

Изпратете ни запитване, покажете ни основа на техническо задание, ако вече разполагате с такова. Свържете се с експертите на Уеббилд България, за да насрочим онлайн среща в удобно и за двете страни време и да обсъдим как можем да бъдем полезни за вашия бизнес. 

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Програма за лоялност в онлайн търговията

Програма за лоялност в онлайн търговията

Защо да инвестирате в програма за лоялност Какво иска всеки онлайн търговец? Да привлича нови клиенти, да запази старите и да не губи постоянните. В борбата за потребителската любов...
II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия

II. Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия Продължение от статия "Какво е онлайн търговия" Всяка дейност е свързана със своя собствена терминология. Доколко ...
Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Готови ли сте да печелите с безкомпромисно добър и уникален уеб сайт

Ако един бизнес е видим онлайн единствено в Търговския регистър, успехът му е поставен под сериозно съмнение. Колкото и фантастични умения и продукти да предлагате, със сигурност п...
IV. Основни принципи в електронната търговия

IV. Основни принципи в електронната търговия

Продължение от статии: I "Какво е онлайн търговия" II "Какво е необходимо за начало на уеб сайт за онлайн търговия" III "Кой път да изберете – трудния или лесния" Тър...
Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн продажби с добра комуникация

Онлайн комуникацията продава: научете как Обратно на очакванията на мнозина, че комуникацията между клиент и продавач е възможна само във физически магазин, онлайн магазинът предост...
I. Какво е онлайн търговия

I. Какво е онлайн търговия

Всичко по-важно, което трябва да знаете за интернет търговията и онлайн магазина, събрано в няколко статии. Тук ще намерите кратки пояснения на основните термини, както и полезни съвет...