Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец
Как CRM бизнес софтуер работи за всеки търговец
Всяка компания може значително да подобри своята дейност и да реализира повече приходи, използвайки подходящ бизнес софтуер. CRM бизнес софтуер е продукт, който предоставя изчерпателна информация за възможностите и ресурсите на фирмата и то по един наистина лесен и удобен начин. Софтуерното решение е полезно както за мениджмънта в предприятието, така и за отделите по продажби, финанси, производство, управление на складови наличности и т.н.
Със своите възможности за визуализация и анализ на ключови показатели, софтуерната система от този тип е подходяща за всяко ниво в компанията, стига да е съобразена със спецификата и нуждите на конкретния бизнес. Колкото по-достъпен интерфейс има тя, толкова повече хора могат да работят с нея, без да е необходимо да притежават специални технически умения и познания или да преминат през дълъг курс на обучение и квалификация.
По-малко разходи и повече приходи
Това е целта на всеки бизнес. Част от функционалностите на системата са в услуга на мениджмънта и дават възможност на хората, натоварени с отговорността да вземат управленски решения, да оптимизират разходите. Те могат в реално време да анализират различните разходни пера, като заплати, бонуси, хонорари, плащания за гориво и материали, външни услуги и т.н. Въз основа на данните могат да предприемат подходящите мерки за оптимизация на месечните разходи.
Внедряването на бизнес софтуер е в състояние да повиши процентите на печалбата, тъй като оказва пряко влияние върху продажбите и генерирането на успешни маркетингови кампании. Това води до бързо изплащане на инвестицията и носи допълнителни приходи за всички, включително за клиентите. Мениджърите разполагат с богат набор от систематизирани данни, за да вземат бързи и адекватни решения – подробни бизнес справки, информация за ключови показатели и тенденции, анализи за ефективност и др.
Ефективно използване на наличната информация
В повечето фирми, особено тези с дългогодишен опит, има натрупана огромна по обем информация. Често тя залежава по папки и файлове, без да носи добавена стойност, каквато в действителност притежава. Едно от преимуществата на Bi (Business Intelligence) софтуера е, че може да обедини всички данни, като ги извлече от техните източници, без значение какви са те – от съвременна ERP система до най-обикновена екселова таблица.
Складираната с години информация се превръща в надежден инструмент за анализи и изводи, свързани с бизнес планирането. Това води до изготвяне на реалистични прогнози за краткосрочно и дългосрочно развитие на компанията, като позволява проектирането по удобен и достъпен начин на различни сценарии, включвайки досегашния опит и постижения, интелигентни визуализации, изкуствен интелект и др.
Опознаване на клиентите и целевите групи
Колкото по-точен е анализът за продажбите в една компания, толкова по-ясен е клиентският профил на потребителите. Възможностите са много и различни. Управленският екип може да разбере кой артикул е предпочитан и през кой ден от седмицата неговите продажби са най-високи. Не е трудно да се види коя рекламна кампания е била най-успешна, какво харесват и предпочитат клиентите, както и какви са техните навици.
Bi софтуерът може да участва в управлението на клиентските препоръки, тъй като проследява доста прецизно поведението на потребителите. Разбирайки нуждите и нагласите на клиентите, е много по-лесно те да бъдат удовлетворени и това да доведе до нови поръчки и повече продажби. Търговецът от своя страна може да пресметне колко средно печели от един клиент.
Оптимизиране на работата по отдели
Внедряването на Bi софтуерно решение помага за по-добрата организация на работа в различните отдели. Екипите получават достъп до информация, която е обработена, систематизирана и пригодена за техните нужди. Финансистите могат да се заемат с оптимизиране на управленските разходи, с бюджета и планирането. Маркетолозите могат да се съсредоточат върху поведението на клиентите и да изберат социалните канали, към които да ги насочат, както и рекламните кампании, които да организират в бъдеще.
За отдела по продажби е важно да измери ключови показатели за ефективност и да насочи усилия към намиране на подходящи, нови пазарни възможности. За всички е важно да знаят как да избегнат предишни грешки и тромави решения и как да предприемат правилните стъпки за излизане от кризисни ситуации или увеличаване на приходите, възползвайки се максимално от наличните ресурси и възможности.
CRM бизнес софтуер (Bi) е добро решение, когато търсите успешен инструмент за комуникация с настоящи и бъдещи клиенти. Той обаче е много повече от това. С него можете да управлявате целия бизнес от едно място, стига да включите необходимите модули, като фактуриране, разходи по отделни пера, изграждане на маркетинг стратегии, справки и анализи.
Изпратете ни запитване, покажете ни основа на техническо задание, ако вече разполагате с такова. Свържете се с експертите на Уеббилд България, за да насрочим онлайн среща в удобно и за двете страни време и да обсъдим как можем да бъдем полезни за вашия бизнес.
0 коментара