Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печелите последователи и да сте сигурни, че бизнесът ви се разраства така, както очаквате.

 

Google обича доброто, ново съдържание

Фирменият блог е изключително полезен за нуждите на SEO. Търсачките, в това число Google, обичат новото, качествено съдържание. Къде другаде, ако не в блога, можете на определен интервал от време да добавяте такова. Колкото по-добро е то, толкова по-видими ще са органичните търсения и по-засилен ще е трафикът към сайта. По този начин ще успеете да привлечете и натурални линкове чрез множество входящи връзки към ваши страници, стига те да предлагат полезно съдържание.

Публикуването на блог статии помага и за така нареченото вътрешно налинкване. Постига се като поставяте линкове в новите публикации към вече съществуващи, когато те са тематично свързани. Линк може да сложите и към определени страници, към които искате да насочите вниманието. От това ще се възползват потребителите, като последват връзката, но то е от значение и за търсачките, на които показвате, че тези страници са ценни за вас.

 

Заявявате експертно ниво и печелите потребители

Ако искате да впечатлите аудиторията със знания и експертиза в определена област, мястото е блог секцията. Пред вас се открива широко поле за изява и можете да убедите потенциалните си клиенти и партньори, че знаете и умеете повече от конкурентите в бранша. Ще спечелите тяхното доверие, като споделите опита си чрез подходящи публикации, които им дават полезни знания и съвети. Многократно ще увеличите и шанса да наложите собствената си марка.

Фирменият блог успешно може да се използва като място за контакт с потребителите. Достатъчно е към всяка публикация да искате обратна връзка, било то под формата на коментар, анкета или друго. Инициирайки комуникация с читателите, ще генерирате доста идеи как да подобрите работата си и ще научите от първо лице какво точно искат хората. Един от сигурните индикатори, че сте успели е когато посетителите започнат да споделят ваше съдържание в социалните мрежи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Нови задължения за търговците и сериозни санкции при нарушаването им

Промени в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) регламентират нови правила и задължения за търговците във връзка със защита правата на потребителите. Новите изисквания влизат в сила ...
Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Google Analytics ще събира данни без бисквитки

Eдна от последните актуализации на Google е свързана с бисквитките (cookies), а новината е, че дори и без тях, Google Analytics ще може да събира данни чрез machine learning. Промяната...
Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутация на вашия бизнес. Какво означава и защо тя е важна за вас?

Онлайн репутацията това е мнението на клиентите ви за вашата услуга или продукт, които предлагате в интернет пространството. В съвременното ни ежедневие вече търсим мнение и препоръки ...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...
Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота?

Какво му трябва на един салон за красота? Да бъде онлайн! Салоните за красота отдавна не са луксозни места, достъпни само за разглезени млади дами. Те са част от ежедневието на ...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...