Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печелите последователи и да сте сигурни, че бизнесът ви се разраства така, както очаквате.

 

Google обича доброто, ново съдържание

Фирменият блог е изключително полезен за нуждите на SEO. Търсачките, в това число Google, обичат новото, качествено съдържание. Къде другаде, ако не в блога, можете на определен интервал от време да добавяте такова. Колкото по-добро е то, толкова по-видими ще са органичните търсения и по-засилен ще е трафикът към сайта. По този начин ще успеете да привлечете и натурални линкове чрез множество входящи връзки към ваши страници, стига те да предлагат полезно съдържание.

Публикуването на блог статии помага и за така нареченото вътрешно налинкване. Постига се като поставяте линкове в новите публикации към вече съществуващи, когато те са тематично свързани. Линк може да сложите и към определени страници, към които искате да насочите вниманието. От това ще се възползват потребителите, като последват връзката, но то е от значение и за търсачките, на които показвате, че тези страници са ценни за вас.

 

Заявявате експертно ниво и печелите потребители

Ако искате да впечатлите аудиторията със знания и експертиза в определена област, мястото е блог секцията. Пред вас се открива широко поле за изява и можете да убедите потенциалните си клиенти и партньори, че знаете и умеете повече от конкурентите в бранша. Ще спечелите тяхното доверие, като споделите опита си чрез подходящи публикации, които им дават полезни знания и съвети. Многократно ще увеличите и шанса да наложите собствената си марка.

Фирменият блог успешно може да се използва като място за контакт с потребителите. Достатъчно е към всяка публикация да искате обратна връзка, било то под формата на коментар, анкета или друго. Инициирайки комуникация с читателите, ще генерирате доста идеи как да подобрите работата си и ще научите от първо лице какво точно искат хората. Един от сигурните индикатори, че сте успели е когато посетителите започнат да споделят ваше съдържание в социалните мрежи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Началната страница на онлайн магазин

Началната страница на онлайн магазин

Как да подредите началната страница на онлайн магазина така, че да печелите повече? Всеки онлайн магазин заслужава да бъде харесван и лесно разпознаваем. За тази цел той трябва ...
Скок на онлайн търговията след COVID-19

Скок на онлайн търговията след COVID-19

Пандемията от коронавируса COVID-19 ще ускори дигитализацията на бизнеса у нас. Ако преди извънредната епидемична обстановка онлайн търговията бавно и умерено нарастваше, след приключв...
Уеб сайт без поддръжка

Уеб сайт без поддръжка

Да поставим уеб сайта на пауза: Как действа оздравителната мярка Рано или късно всеки уеб сайт, оставен без поддръжка, от добре работещ актив се превръща в заплаха за бизнеса. Индик...
Техническо задание

Техническо задание

Заданието: Защо не може без него Ако смятате, че може да поръчате изработка на уеб сайт с едно телефонно обаждане или чрез случайна бърза среща, грешите. Хубаво е да си стиснете ръц...
Защо новите страници се индексират трудно

Защо новите страници се индексират трудно

Колко често пренебрегвате поддръжката на уеб сайта? Ако не обръщате внимание на редовното поддържане на сайта и го правите от време на време, то това може да доведе до по-бавно индекси...
Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт

Почти половината фирми у нас все още нямат собствен сайт, телефонът е най-използван за интернет Интернет пространството продължава да разширява влиянието си и да привлича все повече...