Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печелите последователи и да сте сигурни, че бизнесът ви се разраства така, както очаквате.

 

Google обича доброто, ново съдържание

Фирменият блог е изключително полезен за нуждите на SEO. Търсачките, в това число Google, обичат новото, качествено съдържание. Къде другаде, ако не в блога, можете на определен интервал от време да добавяте такова. Колкото по-добро е то, толкова по-видими ще са органичните търсения и по-засилен ще е трафикът към сайта. По този начин ще успеете да привлечете и натурални линкове чрез множество входящи връзки към ваши страници, стига те да предлагат полезно съдържание.

Публикуването на блог статии помага и за така нареченото вътрешно налинкване. Постига се като поставяте линкове в новите публикации към вече съществуващи, когато те са тематично свързани. Линк може да сложите и към определени страници, към които искате да насочите вниманието. От това ще се възползват потребителите, като последват връзката, но то е от значение и за търсачките, на които показвате, че тези страници са ценни за вас.

 

Заявявате експертно ниво и печелите потребители

Ако искате да впечатлите аудиторията със знания и експертиза в определена област, мястото е блог секцията. Пред вас се открива широко поле за изява и можете да убедите потенциалните си клиенти и партньори, че знаете и умеете повече от конкурентите в бранша. Ще спечелите тяхното доверие, като споделите опита си чрез подходящи публикации, които им дават полезни знания и съвети. Многократно ще увеличите и шанса да наложите собствената си марка.

Фирменият блог успешно може да се използва като място за контакт с потребителите. Достатъчно е към всяка публикация да искате обратна връзка, било то под формата на коментар, анкета или друго. Инициирайки комуникация с читателите, ще генерирате доста идеи как да подобрите работата си и ще научите от първо лице какво точно искат хората. Един от сигурните индикатори, че сте успели е когато посетителите започнат да споделят ваше съдържание в социалните мрежи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Как да изберем фирма за разработка на софтуер

Всеки бизнес, без значение колко голям и в коя сфера е, ако иска да се позиционира успешно в уеб пространството, трябва да знае защо го прави. Първата важна стъпка е изготвянето на ясн...
Търговията от улицата до интернет

Търговията от улицата до интернет

Какво се случва с търговията: От улицата до интернет За търговията в най-общ план смело можем да кажем, че преживява своята коренна промяна. Пътят от улицата до онлайн пространствот...
Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Вечното „колко струва“ и обичайното „зависи“: Защо цената не може да бъде твърда

Цената на един онлайн магазин може да бъде в най-широки граници и никога твърда. За да спестите време и куп недоразумения, свързани с предлагане и отхвърляне на различни предложения, х...
Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Внедряване на софтуер в няколко важни стъпки

Изборът на софтуерна система може да изведе дадена компания на върха, но със същата сила може да се превърне в причина за нейния провал. Решението за внедряване на софтуер е приоритет ...
Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Изработка на уеб сайт с готова платформа или къстъм версия?

Търсейки фирма за изработка на сайт, ще попаднете на различни предложения за изработка на вашият уеб сайт. Офертите, които получавате са за изработка на сайта ви с готова платформа...
Баланс на информация в сайт

Баланс на информация в сайт

Как да уцелите баланса или кога един уеб дизайн не струва Дори и най-безнадеждно блуждаещият дизайнер знае, че има няколко стъпала, които ако не преодолее с правилната крачка, няма ...