Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печелите последователи и да сте сигурни, че бизнесът ви се разраства така, както очаквате.

 

Google обича доброто, ново съдържание

Фирменият блог е изключително полезен за нуждите на SEO. Търсачките, в това число Google, обичат новото, качествено съдържание. Къде другаде, ако не в блога, можете на определен интервал от време да добавяте такова. Колкото по-добро е то, толкова по-видими ще са органичните търсения и по-засилен ще е трафикът към сайта. По този начин ще успеете да привлечете и натурални линкове чрез множество входящи връзки към ваши страници, стига те да предлагат полезно съдържание.

Публикуването на блог статии помага и за така нареченото вътрешно налинкване. Постига се като поставяте линкове в новите публикации към вече съществуващи, когато те са тематично свързани. Линк може да сложите и към определени страници, към които искате да насочите вниманието. От това ще се възползват потребителите, като последват връзката, но то е от значение и за търсачките, на които показвате, че тези страници са ценни за вас.

 

Заявявате експертно ниво и печелите потребители

Ако искате да впечатлите аудиторията със знания и експертиза в определена област, мястото е блог секцията. Пред вас се открива широко поле за изява и можете да убедите потенциалните си клиенти и партньори, че знаете и умеете повече от конкурентите в бранша. Ще спечелите тяхното доверие, като споделите опита си чрез подходящи публикации, които им дават полезни знания и съвети. Многократно ще увеличите и шанса да наложите собствената си марка.

Фирменият блог успешно може да се използва като място за контакт с потребителите. Достатъчно е към всяка публикация да искате обратна връзка, било то под формата на коментар, анкета или друго. Инициирайки комуникация с читателите, ще генерирате доста идеи как да подобрите работата си и ще научите от първо лице какво точно искат хората. Един от сигурните индикатори, че сте успели е когато посетителите започнат да споделят ваше съдържание в социалните мрежи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Как да насърчите клиентите да харчат повече в онлайн магазина

Целта на всеки онлайн магазин е да продава. Смисълът на многото закупени стоки е крайният резултат, а именно печалбата. За нейното формиране има известни правила и принципи, но е в...
Невидим уеб сайт

Невидим уеб сайт

На кого му пука, че имате сайт, ако той е невидим Сайтът съществува, за да носи печалба на собственика му. Това твърдение  е като мантра за всички, които се захващат с някакъв ...
Голям и малък онлайн търговец

Голям и малък онлайн търговец

Мястото на малкия и големия търговец в онлайн търговията Онлайн търговията отчита постоянен растеж и очакванията са в бъдеще тя да заеме още по-голям пазарен дял. Предимствата ...
За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

За какво трябва да се грижите, когато имате онлайн магазин?

Стартирате онлайн магазин, а за колко неща трябва да се грижите след това? Преди да се захванете с онлайн търговия е хубаво да се запознаете, какво ви очаква след това и за какв...
Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим?

Когато бизнесът е под карантина, как да го спасим? В условията на извънредно положение, по време на пандемия, която застрашава здравето и живота на милиони хора по света, бизнес...
Онлайн чат в уеб сайт

Онлайн чат в уеб сайт

Чат в реално време за уеб сайт Колкото и учудващо да звучи за мнозина, чатът в реално време не е необходимост само за онлайн магазините. Все още битува възприятието, че щом не прода...