Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

Какво печелите от фирмения блог

При всяка изработка на уеб сайт и конкретно на фирмен сайт, един от актуалните въпроси е дали трябва да има блог в него. Включете блог секция, ако искате да трупате популярност, да печелите последователи и да сте сигурни, че бизнесът ви се разраства така, както очаквате.

 

Google обича доброто, ново съдържание

Фирменият блог е изключително полезен за нуждите на SEO. Търсачките, в това число Google, обичат новото, качествено съдържание. Къде другаде, ако не в блога, можете на определен интервал от време да добавяте такова. Колкото по-добро е то, толкова по-видими ще са органичните търсения и по-засилен ще е трафикът към сайта. По този начин ще успеете да привлечете и натурални линкове чрез множество входящи връзки към ваши страници, стига те да предлагат полезно съдържание.

Публикуването на блог статии помага и за така нареченото вътрешно налинкване. Постига се като поставяте линкове в новите публикации към вече съществуващи, когато те са тематично свързани. Линк може да сложите и към определени страници, към които искате да насочите вниманието. От това ще се възползват потребителите, като последват връзката, но то е от значение и за търсачките, на които показвате, че тези страници са ценни за вас.

 

Заявявате експертно ниво и печелите потребители

Ако искате да впечатлите аудиторията със знания и експертиза в определена област, мястото е блог секцията. Пред вас се открива широко поле за изява и можете да убедите потенциалните си клиенти и партньори, че знаете и умеете повече от конкурентите в бранша. Ще спечелите тяхното доверие, като споделите опита си чрез подходящи публикации, които им дават полезни знания и съвети. Многократно ще увеличите и шанса да наложите собствената си марка.

Фирменият блог успешно може да се използва като място за контакт с потребителите. Достатъчно е към всяка публикация да искате обратна връзка, било то под формата на коментар, анкета или друго. Инициирайки комуникация с читателите, ще генерирате доста идеи как да подобрите работата си и ще научите от първо лице какво точно искат хората. Един от сигурните индикатори, че сте успели е когато посетителите започнат да споделят ваше съдържание в социалните мрежи.

0 коментара

Напишете своят коментар:

Други статии от нашия блог:

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия „Омнибусна директива“

Предстоят промени в електронната търговия - новите правила идват с високи санкции Засилените темпове, с които се развива електронната търговия налагат предприемането на пакет от мер...
Статистики на продажбите

Статистики на продажбите

Искате да знаете кое колко ви струва и как да печелите повече? Измервайте! Онлайн магазинът съществува, за да печели пари. Доколко успешно се справя с тази задача, може да се изчисл...
Слайд банери в онлайн магазин

Слайд банери в онлайн магазин

Кога един банер е готов да продава В днешния дигитален свят визуалното преживяване е водещо в онлайн бизнеса. Потвърждават го последните проучвания на потребителските нагласи, които...
Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки от онлайн продажби

Върнати поръчки: Чести грешки и възможни загуби Онлайн търговията продължава да се разраства с бързи темпове. Никога не е било толкова лесно да се пазарува от комфорта на дома или о...
Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Бъди онлайн със собствен уеб сайт

Визитната картичка е нещо полезно, но когато става въпрос за бизнес и фирмен профил, вече не е най-доброто средство да се представите и заявите, както пред партньорите си, така и пред ...
Продавайте повече в първите дни след празниците

Продавайте повече в първите дни след празниците

Отметнали сме поредния Черен петък, отминало е трескавото предколедно и новогодишно пазаруване и благодарение на професионалната изработка на онлайн магазин сме издържали на силния тра...